quote:
Th`acquisitionquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. En vond je ook ergens hoe hij zich noemt?
Vastquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:52 schreef Clank het volgende:
Ik voorspel dat Nadia binnen no time 'in slaap valt' op de schouder van Luc.
en wat maak je hieruit op?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:47 schreef Prospera het volgende:
Kijk re-schouder tegen Luc lager dan Li-schouder tegen Dennis.
lagere schouder betekent zwakker zijn en hogere schouder dominantie.
[ afbeelding ]
Knietje wijst richting Luc
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:52 schreef Prospera het volgende:
Handje Luc aait Naad
[ afbeelding ]
Naad legt hem met een knipoog weer terug
[ afbeelding ]
Nix heeft nix door
[ afbeelding ]
Een erotisch spelletjequote:Op maandag 15 oktober 2007 21:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
en wat maak je hieruit op?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu heb ik hem ook ergens kunnen vinden![]()
Dat Naad vanavond een tent gaat bouwen met Lucquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
en wat maak je hieruit op?
[ afbeelding ]
En Luc de haringen vergeten isquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Naad vanavond een tent gaat bouwen met Luc![]()
Hmm, niet zo'n geweldige rap op die paginaquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:57 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
![]()
Nog FF lekker offtopic:
http://devaagedwaaz.hyves.nl/
[ afbeelding ]
Doe je ook aan psychonomie, je doet me denken aan Anette.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:47 schreef Prospera het volgende:
Kijk re-schouder tegen Luc lager dan Li-schouder tegen Dennis.
lagere schouder betekent zwakker zijn en hogere schouder dominantie.
[ afbeelding ]
Knietje wijst richting Luc
Hij kan echt beter naar huis. Dat die zus het hem niet zegt, ongelooflijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:01 schreef pullup het volgende:
oDennis moet toch denken dat hij in de hel beland is ( ik kijk Bedazzled ondertussen) Werkelijk geen enkele activiteit daar kan niet zonder dat hij voor paal gezet wordt. Zelfs het kijken naar een simpele film herbergt allerlei gevaren zodat hij er weer als een sufferd bij moet zitten.
Rugzakje in de aanslag?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Fok is redelijk ruk.. maar we houwen VOL![]()
Is het een p0rnofilm?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
Dennis ademt best snel voor iemand die relaxed een film zit te kijken![]()
Kun je in ieder geval vriendinnetje van 'm wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, niet zo'n geweldige rap op die paginaNou ja, evengoed was zijn bezoek verspilde moeite richting Brian.
Ik heb echt dikke pret terwijl ik naar Dennis en Nadia op de bank kijk![]()
Dennis is nog nooit zo vermakelijk geweest om naar te kijken als de afgelopen dagen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
Dennis ademt best snel voor iemand die relaxed een film zit te kijken![]()
Inderdaad, FOKquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Fok is redelijk ruk.. maar we houwen VOL![]()
Eindelijk actiequote:Op maandag 15 oktober 2007 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rugzakje in de aanslag?![]()
De knoopjes van nix zijn overhemd staan echt op knalluh...![]()
Wat een timingquote:
Niet normaal.....quote:
Over timing gesprokenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:16 schreef Prospera het volgende:
Nog 85 minuten volhouden![]()
[ afbeelding ]
Ik zag hier vandaag een plaatje van de Hulk voorbij komen, vandaar natuurlijk, hij is nog bezig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:17 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Niet normaal.........moet je die knopen zien...
![]()
Het lijkt wel een plaatjequote:Op maandag 15 oktober 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Ik zie nu tig caps op een rij van Naad en op iedere cap heeft ze dezelfde sjaggo, ontevreden hamsterbek.
Alleen met dat doekje op schoot is nog mooierquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent me net voor![]()
[ afbeelding ]
Naad's ogen zijn zwaar van de mascara .quote:
Hij zei vanmiddag tegen Luc, dat íe om 23.00u gelijk naar bed zou gaan, dat sowieso, zeker weten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:16 schreef Prospera het volgende:
Nog 85 minuten volhouden![]()
[ afbeelding ]
Dat hij gaat knallen 100%. Hij gaat Naad nemen als een echte vent nu de oogkleppen zijn weggeklapt (zijn letterlijke woorden)quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij zei vanmiddag tegen Luc, dat íe om 23.00u gelijk naar bed zou gaan, dat sowieso, zeker weten.
(Waren zijn letterlijke woorden, maar ja, we weten wat dat bij hem voorsteld)
Mooi gesprokenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben vandaag lang aan het werk geweest en heb een klein beejte bij gelezen.![]()
Ik snap helemaal niks van "nada" en "nog minder"
Ik zie een triootje op deze cap en die muts in het midden wil zowel frambozensap van een halfzacht eitje als een "stoer ventje" waar ze het aroma nog niet van weet maar daar vastbesloten is achter te komen.
Wat een kutwijfZou ze bij mij niet moeten flikken
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hij gaat knallen 100%. Hij gaat Naad nemen als een echte vent nu de oogkleppen zijn weggeklapt (zijn letterlijke woorden)![]()
Het is je vergeven, het moest er even uit, het is de hele dag al de Naad en Niks-showquote:
OMG, dat gun ik niemand.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is je vergeven, het moest er even uit, het is de hele dag al de Naad en Niks-show![]()
Nou, Dennix pikt het ook niet meer hoor, het is dan wel uit maar vanaf vandaag is de handrem er af dus boem boem knallen 100%.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een kutwijfZou ze bij mij niet moeten flikken
![]()
![]()
Ja duh, morgen zeker weer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, Dennix pikt het ook niet meer hoor, het is dan wel uit maar vanaf vandaag is de handrem er af dus boem boem knallen 100%.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje luister nou, in de buitenwereld ben ik echt anders!!!![]()
Huh? Ik heb niet zoveel teruggelezen, maar wat denkt Luc er van. Tentje bouwen met naad is een boost voor zijn image? Of Naadje naar de dildo verwijzen om echt geloofwaardig over te komen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:44 schreef Clank het volgende:
Heeft Dennis nu de hand van Nadia vast?
Wat zou jij doen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huh? Ik heb niet zoveel teruggelezen, maar wat denkt Luc er van. Tentje bouwen met naad is een boost voor zijn image? Of Naadje naar de dildo verwijzen om echt geloofwaardig over te komen?![]()
Viel mij ook al op dat Dennix hand in hand zit met Nadia. Ik hoop zo dat ze straks bij Amanda gaat slapen volgens plan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huh? Ik heb niet zoveel teruggelezen, maar wat denkt Luc er van. Tentje bouwen met naad is een boost voor zijn image? Of Naadje naar de dildo verwijzen om echt geloofwaardig over te komen?![]()
Met of zonder schrikdraad?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een dildo is teveel eer. Een afrasterings paaltje rond een stuk grasland lijkt me meer "classy"![]()
Hij heeft nog niet door dat het uit is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:44 schreef Clank het volgende:
Heeft Dennis nu de hand van Nadia vast?
Nadia ook niet, ze gaan vannacht zeker weer seksenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet door dat het uit is.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag hier vandaag een plaatje van de Hulk voorbij komen, vandaar natuurlijk, hij is nog bezig.![]()
Maakt niets uit bij hem. Dat Nadia inmiddels een paar nepnagels heeft achtergelaten voelt hij ook nietquote:
quote:
Moet ze vooral doen, staat ze nog meer voor kut (is dat het juiste equivalent voor het "voor lul staan" van een man?)quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Nadia ook niet, ze gaan vannacht zeker weer seksen
Streams zijn saai, cos maakt het toch weer leuk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maakt niets uit bij hem. Dat Nadia inmiddels een paar nepnagels heeft achtergelaten voelt hij ook niet
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
23.00u niks. Hup naar je bedje..lelijke bluffer, pussy!
Ik dacht dat Ruud het paaltje voor Naad bedoeld hadquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maakt niets uit bij hem. Dat Nadia inmiddels een paar nepnagels heeft achtergelaten voelt hij ook niet
Dat is een redelijk equivalent, maar bij Nadia is "voor lul staan" ook goed van toepassingquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet ze vooral doen, staat ze nog meer voor kut (is dat het juiste equivalent voor het "voor lul staan" van een man?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |