Doe je ook aan psychonomie, je doet me denken aan Anette.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:47 schreef Prospera het volgende:
Kijk re-schouder tegen Luc lager dan Li-schouder tegen Dennis.
lagere schouder betekent zwakker zijn en hogere schouder dominantie.
[ afbeelding ]
Knietje wijst richting Luc
Hij kan echt beter naar huis. Dat die zus het hem niet zegt, ongelooflijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:01 schreef pullup het volgende:
oDennis moet toch denken dat hij in de hel beland is ( ik kijk Bedazzled ondertussen) Werkelijk geen enkele activiteit daar kan niet zonder dat hij voor paal gezet wordt. Zelfs het kijken naar een simpele film herbergt allerlei gevaren zodat hij er weer als een sufferd bij moet zitten.
Rugzakje in de aanslag?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Fok is redelijk ruk.. maar we houwen VOL![]()
Is het een p0rnofilm?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
Dennis ademt best snel voor iemand die relaxed een film zit te kijken![]()
Kun je in ieder geval vriendinnetje van 'm wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, niet zo'n geweldige rap op die paginaNou ja, evengoed was zijn bezoek verspilde moeite richting Brian.
Ik heb echt dikke pret terwijl ik naar Dennis en Nadia op de bank kijk![]()
Dennis is nog nooit zo vermakelijk geweest om naar te kijken als de afgelopen dagen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
Dennis ademt best snel voor iemand die relaxed een film zit te kijken![]()
Inderdaad, FOKquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Fok is redelijk ruk.. maar we houwen VOL![]()
Eindelijk actiequote:Op maandag 15 oktober 2007 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rugzakje in de aanslag?![]()
De knoopjes van nix zijn overhemd staan echt op knalluh...![]()
Wat een timingquote:
Niet normaal.....quote:
Over timing gesprokenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:16 schreef Prospera het volgende:
Nog 85 minuten volhouden![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |