quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Sorry Ruud, dat was mijn Amanda Imi.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef Kimberleyy het volgende:
Dennis heeft gelijk. Lieke heeft veel moeten pikken van Huub!
Truste knul! Veel terugleesplezier morgen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Spelfouten even daargelaten, ik vind dat het vanavond behoorlijk knalt.. Dennis en Naad knallen zich zo goed als de poort uit.
![]()
En ik vind het jammer dat ik mijn nestje in moet knallen anders lukt het me niet om er om vijf uuur weer uit te komen.
On-T ze hebben het nu over slikken. Gaat het over dat TV-programma van BNN, Hoe heet dat ook alweer...![]()
Spuiten en slikken...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Spelfouten even daargelaten, ik vind dat het vanavond behoorlijk knalt.. Dennis en Naad knallen zich zo goed als de poort uit.
![]()
En ik vind het jammer dat ik mijn nestje in moet knallen anders lukt het me niet om er om vijf uuur weer uit te komen.
On-T ze hebben het nu over slikken. Gaat het over dat TV-programma van BNN, Hoe heet dat ook alweer...![]()
OMG Huub is weer Quizmaster.quote:
Huub vroeg zelf om een voorbeeld wanneer hij in zo'n situatie terecht is gekomen. Hij begon toen over Lieke ja..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja maar wat heeft dat met Dennis en Nadia's relatie te maken?
Hij haalt zo de aandacht van zijn eigen probleem weg (alleen het lukt niet helemaal)![]()
Trusten skattie en tot morgen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ik hoop dat nix die hint heeft opgepikt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:15 schreef Prospera het volgende:
Naad: ik blijf hier niet ten koste van mijn eigen geluk.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
Nix gaat morgen alles uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |