Ik heb de verfpotten al klaar staanquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ik vond beige nooit zo'n geweldige kleur maar er zijn mensen die mij die kleur laten aanbidden![]()
Weer zo'n actietje van Huub, waarin hij ijzersterk blijft..........en Brian alleen maar toekijkt en zwijgt..quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:56 schreef avonne het volgende:
Brian stuurt Amanda weg zodat hij kan luisteren om het hoekje.
Huub "OF NIET BRIAN???"
Brian komt maar wat dichter bij zitten
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:00 schreef BarryK het volgende:
Brian: "Goeienavond ik wil graag een ontslagronde aanvragen... denise... uuh dennis is de naam"
what´s new honey?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Brian zet zichzelf weer voor paal, tegen zichzelf pratend voor een tv momentje.
Terwijl hij op zijn vingers bijtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
Dennis' oogkleppen zijn geopend...
Wat is nieuw honing ( ik doe even Brian na, die geeft meestal ook meteen een vertaling in het Nederlandsquote:
honing, skattiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is nieuw honing ( ik doe even Brian na, die geeft meestal ook meteen een vertaling in het Nederlands)
Morgenavond worden z'n oogkleppen keihard weggerukt,....in Amersfoortquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
Dennis' oogkleppen zijn geopend...
De honing van BQ is het lekkerst.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is nieuw honing ( ik doe even Brian na, die geeft meestal ook meteen een vertaling in het Nederlands)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |