Hier ookquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef gday het volgende:
Het volledige spel bevalt me veel meer dan de demo!
http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=376quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:37 schreef VoreG het volgende:
Wat zijn de achievements die je kan halen ?
De keepers zijn beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:16 schreef Fides het volgende:
Hoe zit het met de keeper. Keept hij weer soms zo dramatisch bij kopballen maar (soms) geniaal (snel)l bij 1 tegen 1 momenten? Kan je met je speler nog steeds maar 8 kanten oplopen? Houden de spelers de bal op de zelfde manier onder controle wanneer je sprinten? etc. Ik zou graag wat reviewtjes van de gameplay willen zien.
Inderdaad, schieten zit in de demo echt geen uitdaging inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:21 schreef pfaf het volgende:
Is het nog wel een beetje uitdagend? Ik blijf het eng vinden dat je de schietknop zo lang in moet houden...
Hoeveel is hij btw bij de MM?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:09 schreef Cid het volgende:
GIsteravond heb ik hem gekocht bij de MM in Almere voor de PS3Hij speeld weer geweldig, alleen die slowdowns in het strafschopgebied als het druk is, zijn wel een beetje jammer.
Maar ik moet die settings fix nog proberen....
Neem aan dat de PS3 dezelfde achievements heeft?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:53 schreef taart het volgende:
[..]
http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=376
Waar haal je hem dan??quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:10 schreef Un4 het volgende:
Omg al dat warez gezeik hier..
Ik heb hem morgen voor de 360.![]()
57,-quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:42 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hoeveel is hij btw bij de MM?
Ik heb gekocht bij de FRS met 10%korting met zo'n anwb pas en kwam dus uit op 58 euro.
Wundertorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
Bij mij onthoudt hij niet in welke taal ik het commentaar wil hebben, telkens bij opnieuw starten zit hij weer op Engels, terwijl Duits en Italiaans veel lijper zijn
In ieder geval zit ie nog in de gamequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
En Antonio Puerta nog bij Sevilla las ik.
Lijkt idd wel of ie een tulband op heeftquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:48 schreef Mike.Strutter het volgende:
Bij de PS2 versie moet je maar eens kijken naar Ronaldinhoik dacht dat ze belangrijke spelers wel een goed gezicht mee zouden geven, maar het valt echt tegen.
dus realistisch is het wel!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen van Bol.com
Net voorproefje van 11 november gedaan feyenoord - AFC AJAX 0-3 en stekelenburg stopte een penalty
ik heb het volledige spel nog niet maar ik denk dat er echt iets mis is met je option file. Misschien kan PES de option file niet goed laden. Al eens geprobeerd om het spel nog eens te installeren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:11 schreef endr0me het volgende:
Nou bij mij werkt de edit mode niet echt vlekkeloos..
Ten eerste zien de gezichten er enorm wazig uit in de edit mode, terwijl ze daarna ingame er wel gewoon goed uitzien, zie bijv. Tim Janssen van NEC:
[ afbeelding ]
Eerst importeer ik gezichten, stel ik stats in en heb ik alle transfers gedaan.. maar ik moet het wel handmatig saven en loaden.. dus iedere keer als ik het spel opstart moet ik alle opties loaden (waarbij hij de geimporteerde gezichten niet onthoud, maar de stats en transfers wel)..
Verder moet ik iedere keer instellen welk niveau ik wel, iedere keer instellen de bal, het stadium etc terwijl dit in vorige versies allemaal werd onthouden..
ik denk dat hij mn option file niet kan laden oid..
Ben ik de enige met dit probleem ??
Duits is grappen en grollen gegarandeerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
Bij mij onthoudt hij niet in welke taal ik het commentaar wil hebben, telkens bij opnieuw starten zit hij weer op Engels, terwijl Duits en Italiaans veel lijper zijn
Uhm waar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:46 schreef Robi02 het volgende:
Xbox360 en PS3 versie al voor 38 euro te koop trouwens. PC en PS2 voor 33,-
Ja pffff, al dat geslalom van Ronaldinho en vooral Messi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef MakaveliTheDon het volgende:
PS3 is Online gegaan!!! Meteen 6-2 gewonnen met Barça tegen AC.
Volgens mij is Barça een beetje té goed gemaakt![]()
Klagen over een download?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:31 schreef denthemen het volgende:
net voor de ps2 gedownload, koop hem later voor de ps3.. Maar wat een kutdownload hahah, menu is écht sloom, maar ik ben nu met een wedstrijd bezig, speelt wel lekker
Alleen over het menuquote:
Zit je nog op 50, niet echt meer de moeite waardquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:33 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Jawel, bij reserveringen kan je kiezen onder rembours
Oh vanmiddag was ie nog niet online, morgen maar eens spelenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef MakaveliTheDon het volgende:
PS3 is Online gegaan!!! Meteen 6-2 gewonnen met Barça tegen AC.
Volgens mij is Barça een beetje té goed gemaakt![]()
Heeft hij weer die tovenaarstechniek die hij in het echt niet bezit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Lijkt idd wel of ie een tulband op heeft
Ronaldinho
Adriano is iets minder goed gemaakt maar is nog steedsh eel erg goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heeft hij weer die tovenaarstechniek die hij in het echt niet bezit?
En Adriano en Inter nog steeds zwaar overpowered?
PS2 versie? Of PS3? Want dat eerste is bij de PS3 juist opgelost als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:39 schreef gday het volgende:
Toch snap ik niet waarom ze hele irritante zaken er gewoon inlaten:
- spelers hebben nooit zin om terug te komen uit buitenspelpositie, zoals bijv degene die de corner genomen heeft .. die blijft gewoon bij de cornervlag staan zodat ie niet meer aanspeelbaar is
- vrije trappen zijn eerder een straf dan een zegen want je bent op het grootste gedeelte van het veld bijna verplicht om een lange bal te spelen om de bal niet meteen kwijt te raken met een corner als gevolg
- de baltovenaars in de meest letterlijke zin van het woord: elke wedstrijd tegen de cpu heeft wel een goal ŕ-la Ibrahimovic tegen NAC met een triljard kap- en draaibewegingen
- het pass-systeem van PES6 was niet perfect maar wat nu in PES2008 zit is inferieur imho ... passes komen niet aan, spelers lopen hopeloos achter de bal aan ipv hem te onderscheppen, lange passes van flank naar flank stuiteren over de ontvanger heen zonder dat die daarop anticipeert en vaak wordt gewoon gepasst naar een speler waar je helemaal niet op 'richt'
- met de bal aan de voet lopen en met een verdediger op je hielen betekent vrijwel altijd balverlies, terwijl de cpu moeilijk van de bal te krijgen is en vrijwel al je bewegingen ontwijkt met z'n spider sense
etc. etc.
Dat verpest het spel toch voor een gedeelte vind ik.
Keyboardquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:54 schreef endr0me het volgende:
Ok dit heb ik nog nooit meegemaakt
Hij auto saved en auto load mn option file alleen als de controller erin zit
laat ik nou net met keyboard spelen..
Ik niet, speel al vanaf pes4 met het toetsenbord.. kan maar niet wennen aan een gamepad..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:02 schreef andre347 het volgende:
[..]
KeyboardIk speel veel liever met mijn Gamepad
![]()
PC-versie.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
PS2 versie? Of PS3? Want dat eerste is bij de PS3 juist opgelost als je het mij vraagt.
dat had ik ook, daarom ben ik er gelijk maar mee gestopt. Zal wel komen omdat er nog amper iemand dat spel heeft, en daarom kom je eerder tegen mensen te spelen die ver weg zitten ofzo ik weet ook nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:19 schreef Discovered het volgende:
3. Online LAGT ONTIECHELIJK, als je bijv paast zie je de bal in 1 sec aan de andere kant van de veld. De ping loopt tot wel 5000 !!!
Inderdaad , maar test KONAMI deze spel niet om zulke problemen te voorkomen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:30 schreef WooZ het volgende:
dat had ik ook, daarom ben ik er gelijk maar mee gestopt. Zal wel komen omdat er nog amper iemand dat spel heeft, en daarom kom je eerder tegen mensen te spelen die ver weg zitten ofzo ik weet ook niet
het ging echt nergens ipv dat het vloeiend ging zag je het poppetje aan de bal om de 2m een keer flitsen
mwah bij pes6 had ik er niet zo'n last van, anders add mij eens, kunnen we eens kijken of je er dan ook last van hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:39 schreef Discovered het volgende:
[..]
Inderdaad , maar test KONAMI deze spel niet om zulke problemen te voorkomen.
Want dit is altijd bij PES games, altijd een probleem.
Waarom morgen pasquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:09 schreef Gstyles het volgende:
schitterend spel op de PS3! kan niet anders zeggenen morgen lekker online knallen heerlijk!
Kan me herinerren toen ik vorig jaar het spel kocht een tijdje na de release was het op Live nog niet echt geweldigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:27 schreef Mindstate het volgende:
Omdat de servers officieel nogn iet online zijn (iig het lagt als de neten op dit moment en we verwachten dat het met de officiele release de servers wel goed zijn)
Weet iemand in welke map je foto´s btw moet plaatsen? Om je hoofd in het spel teh ebben
Op PC maakt het niet uit welke map. Je kunt gewoon browsen naar de foto's.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:27 schreef Mindstate het volgende:
Omdat de servers officieel nogn iet online zijn (iig het lagt als de neten op dit moment en we verwachten dat het met de officiele release de servers wel goed zijn)
Weet iemand in welke map je foto´s btw moet plaatsen? Om je hoofd in het spel teh ebben
Ja zag ik gister ook al dat Barca de rol van Inter heeft overgenomenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:55 schreef gday het volgende:
[..]
Op PC maakt het niet uit welke map. Je kunt gewoon browsen naar de foto's.
Het is me trouwens wel duidelijk dat FC Barcelona de rol heeft overgenomen die Inter in PES6 had, maar dan moet je maar wat efficienter zijn om van ze te winnen:
[ link | afbeelding ]
4 uit 4
Door met meerdere mensen te jagen op degene die de bal heeft ( bij de PS2 versie is dat x en vierkantje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:17 schreef gday het volgende:
Heeft iemand trouwens ENIG idee hoe je de bal kunt veroveren zoals de CPU dat ook bij jou doet? Ik word in meer dan 50% van de gevallen simpel van de bal gezet als ik een verdediger bij me heb, maar andersom kan ik meestal alleen achter de tegenstander met de bal aanlopen zonder dat ik de bal kan veroveren of hem überhaupt inhaal zoals ie dat bij mij doet.
Mja, wat ik dus bedoel is dat de CPU dat helemaal niet op die manier hoeft te doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Door met meerdere mensen te jagen op degene die de bal heeft ( bij de PS2 versie is dat x en vierkantje.
Meelopen en op het juiste moment de schouderduw inzetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:17 schreef gday het volgende:
Heeft iemand trouwens ENIG idee hoe je de bal kunt veroveren zoals de CPU dat ook bij jou doet? Ik word in meer dan 50% van de gevallen simpel van de bal gezet als ik een verdediger bij me heb, maar andersom kan ik meestal alleen achter de tegenstander met de bal aanlopen zonder dat ik de bal kan veroveren of hem überhaupt inhaal zoals ie dat bij mij doet.
Maar ik heb het idee dat de CPU gewoon aan je shirtje trekt zodat ie je heel eenvoudig inhaalt. Klopt dat? Je moet namelijk eerst je tegenstander bijhalen zoals de CPU dat doet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Meelopen en op het juiste moment de schouderduw inzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |