Haha, ikke met 998quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:55 schreef endr0me het volgende:
Zo.. downloading @ 991 kb/s als hij bevalt ga ik hem morgen kopen
Tuurlijk, Ewekaquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:59 schreef endr0me het volgende:
hehe usenet ?
Naja 2vs2 zit er niet in hoor, dat is al bevestigd!
Ik hoop op een LAN of direct ip functie..
zou goed kunnen ja, de bart smit had hem niet meer in ieder geval.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:06 schreef endr0me het volgende:
Heb je geluk, de meeste winkels hebben m alweer uit de schappen gehaald![]()
Uhmm ? nee in pes4 zat 't , daarna niet meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eweka
Maar klote man, waarom zouden ze dat in godsnaam eruit halen, in PES5 en PES6 zat het toch ook gewoon... jezus man.
Ik heb het over de pc-versie he.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:09 schreef endr0me het volgende:
[..]
Uhmm ? nee in pes4 zat 't , daarna niet meer
Jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:12 schreef endr0me het volgende:
Ik ook, in Pes5 en Pes6 zat geen lan/direct-ip functie naar mijn weten hoor, of ik heb niet goed opgelet de afgelopen 2 jaar
edit: ow je hebt het over 2 vs 2![]()
Nope, hobbelt lekker verder op 1 MB/secquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:17 schreef endr0me het volgende:
Ligt jou Eweka er ook ff uit trouwens?
Ach ja, hij doet zo vast wel weer.quote:
Nee dat zit niet in de PS2-versie, je kan volgens mij ook niet bepalen hoeveel mensen je in de muur wil zetten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:33 schreef BigFire het volgende:
kun je op de ps2 geen schwalbes maken?![]()
Als je alleen een PS3 gaat kopen voor PES dan is het die 500 euro niet waardquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:50 schreef soppa het volgende:
Iemand ervaring omtrend de verschillen tussen de PS2 en de PS3 versie? Is het het waard om 500 euro uit te geven voor een PS3? Zijn de verschillen van dien aard dat het 500 euro waard is?
Ehm..Ik download hier met 2,5Mbytequote:Op maandag 22 oktober 2007 15:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach ja, hij doet zo vast wel weer.
Beter dan al die torrent sukkeltjes die al blij zijn dat ze boven de 50 kB/sec uitkomen [afbeelding]
met het online komen niet, met tegenstanders vinden wel, ik heb het nu over de PC versie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Hebben meer mensen problemen om er online in te komen? (PS2)
zo tof dat je dan ff komt opscheppen dat je download zo snel is.. bedankt man!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:55 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ehm..Ik download hier met 2,5Mbyte
Prive trackers ftw
Zometeen spelen maar ik zal het er snel weer afgooien denk ik..
ik denk eerder dat hij een reactie geeft op iemand die denkt dat torrents langzaam zijn en niet om op te scheppen over zn snelheid.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
zo tof dat je dan ff komt opscheppen dat je download zo snel is.. bedankt man!!
Graag gedaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
zo tof dat je dan ff komt opscheppen dat je download zo snel is.. bedankt man!!
GVD het is toch te belachelijk voor woorden dat hoge breedbeeldresoluties er niet eens in zitten, kun je gvd weer gaan wachten tot iemand dat fixtquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:17 schreef EvertonPride het volgende:
Echt jammer dat er nog geen resolutie beschikbaar is voor 1440 x 900 met de optie 16:10 (ipv 16:9).
Hopelijk komt er snel een patch. Spel is zeker verbeterd tov de demo en 1e match meteen in de regen gespeeld. Tot nu toe geen slowdowns gehad (ook niet bij replays)
Zit 1680x1050 er ook niet in?quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
GVD het is toch te belachelijk voor woorden dat hoge breedbeeldresoluties er niet eens in zitten, kun je gvd weer gaan wachten tot iemand dat fixt
Niet standaard dus.quote:
En hoe krijg ik 1440 x 900?quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet standaard dus.
Maar de eerste fixes zijn er al schijnt: http://www.megaupload.com/nl/?d=KCJ2E8B9
Probeer deze maar [afbeelding]
Hou de diverse fora (PESFan, Soccergaming, Evo-web, NFOrce) in de gaten, daar zitten de mannetjes die dat regelenquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hou de diverse fora (PESFan, Soccergaming, Evo-web, NFOrce) in de gaten, daar zitten de mannetjes die dat regelen [afbeelding]
Dit maakt bij mij de herhalingen allemaal in een slowmotion (lees slowmotion, geen lag), maar opzicht fijner.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:52 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen met snelle systemen moeten in ieder geval frame skipping uitzetten, dan loopt het compleet vloeiend, bij mij althans![]()
Bij mij niet, alles werkt perfect dan...quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:24 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Dit maakt bij mij de herhalingen allemaal in een slowmotion (lees slowmotion, geen lag), maar opzicht fijner.
Bedankt voor de tip
Volgens mij kan je op de PS2 versie geen schwalbe makenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:54 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb 'm op de ps2!!
Speelt wel aardig, maar hoe doe je die schwalbe?
Ik wil zo realistisch mogelijk spelen en speelde net met Ajax () dus als ik dan Suárez ben wil ik om de haverklap vallen en janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |