Wundertorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
Bij mij onthoudt hij niet in welke taal ik het commentaar wil hebben, telkens bij opnieuw starten zit hij weer op Engels, terwijl Duits en Italiaans veel lijper zijn
In ieder geval zit ie nog in de gamequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
En Antonio Puerta nog bij Sevilla las ik.
Lijkt idd wel of ie een tulband op heeftquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:48 schreef Mike.Strutter het volgende:
Bij de PS2 versie moet je maar eens kijken naar Ronaldinhoik dacht dat ze belangrijke spelers wel een goed gezicht mee zouden geven, maar het valt echt tegen.
dus realistisch is het wel!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen van Bol.com
Net voorproefje van 11 november gedaan feyenoord - AFC AJAX 0-3 en stekelenburg stopte een penalty
ik heb het volledige spel nog niet maar ik denk dat er echt iets mis is met je option file. Misschien kan PES de option file niet goed laden. Al eens geprobeerd om het spel nog eens te installeren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:11 schreef endr0me het volgende:
Nou bij mij werkt de edit mode niet echt vlekkeloos..
Ten eerste zien de gezichten er enorm wazig uit in de edit mode, terwijl ze daarna ingame er wel gewoon goed uitzien, zie bijv. Tim Janssen van NEC:
[ afbeelding ]
Eerst importeer ik gezichten, stel ik stats in en heb ik alle transfers gedaan.. maar ik moet het wel handmatig saven en loaden.. dus iedere keer als ik het spel opstart moet ik alle opties loaden (waarbij hij de geimporteerde gezichten niet onthoud, maar de stats en transfers wel)..
Verder moet ik iedere keer instellen welk niveau ik wel, iedere keer instellen de bal, het stadium etc terwijl dit in vorige versies allemaal werd onthouden..
ik denk dat hij mn option file niet kan laden oid..
Ben ik de enige met dit probleem ??
Duits is grappen en grollen gegarandeerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
Bij mij onthoudt hij niet in welke taal ik het commentaar wil hebben, telkens bij opnieuw starten zit hij weer op Engels, terwijl Duits en Italiaans veel lijper zijn
Uhm waar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:46 schreef Robi02 het volgende:
Xbox360 en PS3 versie al voor 38 euro te koop trouwens. PC en PS2 voor 33,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |