Ja pffff, al dat geslalom van Ronaldinho en vooral Messi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef MakaveliTheDon het volgende:
PS3 is Online gegaan!!! Meteen 6-2 gewonnen met Barça tegen AC.
Volgens mij is Barça een beetje té goed gemaakt![]()
Klagen over een download?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:31 schreef denthemen het volgende:
net voor de ps2 gedownload, koop hem later voor de ps3.. Maar wat een kutdownload hahah, menu is écht sloom, maar ik ben nu met een wedstrijd bezig, speelt wel lekker
Alleen over het menuquote:
Zit je nog op 50, niet echt meer de moeite waardquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:33 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Jawel, bij reserveringen kan je kiezen onder rembours
Oh vanmiddag was ie nog niet online, morgen maar eens spelenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef MakaveliTheDon het volgende:
PS3 is Online gegaan!!! Meteen 6-2 gewonnen met Barça tegen AC.
Volgens mij is Barça een beetje té goed gemaakt![]()
Heeft hij weer die tovenaarstechniek die hij in het echt niet bezit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Lijkt idd wel of ie een tulband op heeft
Ronaldinho
Adriano is iets minder goed gemaakt maar is nog steedsh eel erg goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heeft hij weer die tovenaarstechniek die hij in het echt niet bezit?
En Adriano en Inter nog steeds zwaar overpowered?
PS2 versie? Of PS3? Want dat eerste is bij de PS3 juist opgelost als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:39 schreef gday het volgende:
Toch snap ik niet waarom ze hele irritante zaken er gewoon inlaten:
- spelers hebben nooit zin om terug te komen uit buitenspelpositie, zoals bijv degene die de corner genomen heeft .. die blijft gewoon bij de cornervlag staan zodat ie niet meer aanspeelbaar is
- vrije trappen zijn eerder een straf dan een zegen want je bent op het grootste gedeelte van het veld bijna verplicht om een lange bal te spelen om de bal niet meteen kwijt te raken met een corner als gevolg
- de baltovenaars in de meest letterlijke zin van het woord: elke wedstrijd tegen de cpu heeft wel een goal à-la Ibrahimovic tegen NAC met een triljard kap- en draaibewegingen
- het pass-systeem van PES6 was niet perfect maar wat nu in PES2008 zit is inferieur imho ... passes komen niet aan, spelers lopen hopeloos achter de bal aan ipv hem te onderscheppen, lange passes van flank naar flank stuiteren over de ontvanger heen zonder dat die daarop anticipeert en vaak wordt gewoon gepasst naar een speler waar je helemaal niet op 'richt'
- met de bal aan de voet lopen en met een verdediger op je hielen betekent vrijwel altijd balverlies, terwijl de cpu moeilijk van de bal te krijgen is en vrijwel al je bewegingen ontwijkt met z'n spider sense
etc. etc.
Dat verpest het spel toch voor een gedeelte vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |