abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:54:02 #251
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_53976848
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou, op de vrouwelijke intelligentie had het geen invloed - zijn ene zus is arts en zijn andere zus rechter.
intelligentie en schizofrenie schijnen dicht bij elkaar te zitten
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53976850
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 20:44 schreef SCH het volgende:
Ik ga echt over mijn nek van die column van Leon de Winter - wat is die man toch eng zeg.
Meteen een verband leggen met de schizofreniteit en de afkomst - walgelijk Lr
In netwerk werd net gezegt dat Marokkanen 7x meer kans hebben op schizofreniteit dan de gemiddelde Nederlander. (vraag me niet hoe en waarom)
Dat hij (Leon) het zo gebruikt is mischien eng, maar dat er een link is is blijkbaar bewezen.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_53976881
jezus, wat werkt dit forum toch slecht
pi_53976883
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:21 schreef Floripas het volgende:
Zoeken die gastjes niet gewoon een aanleiding om te rellen? Op de radio waren veel buurtbewoners (ja, veel Marokkaanse buurtbewoners ook) het in elk geval daarover eens.
Groot deel van die groep die loopt van kleins af aan al tot 's avonds laat over straat terwijl ze eigenlijk al lang op bed horen te liggen. Komt vaak door de ouders door hun (niet) opvoeding die hun kind(jongens) lekker hun gang laten gaan.
Ze vervelen zich en lopen daarom maar rot zooi te trappen, dit was natuurlijk een mooi kans voor hun.

Verder bevestigt weer voor vele hun beeld van Marokkaan(buitenlanders) jammer genoeg, ik snap ook wel dat er heel wat rotten appels tussen zitten bij dat ras.
Maar jammer genoeg krijgt nu iedere Marokkaan(buitenlander) de zelfde stempel op ze voor hoofd gedrukt door een soort groep.
............................
pi_53976938
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:

Mij gaat het enkel om de situatie zoals die zich afspeelde in het politiebureau. Daar is juist en correct gehandeld.
Eensch. Maar wel tragisch.

Schrizofrenie is geen exuus. Maar iemand die niet bij zijn volle verstand is pleegt niet met zijn volle verstand een moord, en is dus ook niet 100% verantwoordelijk voor zijn daad.

In KB had ik het al over een man die meende dat zijn buren robots waren die hem bespioneerden. Hij heeft zijn buurman toen 'uit elkaar gehaald' Dat is wat anders dan een boef die iemand vermoordt en later zegt 'maar rechter, ik had een slechte jeugd'

@ SCH. Als je het nu niet laat escaleren escaleert het later wel en vele keren erger.. Nu denken heel veel niet-marrokanen dat de Marrokanen hier de dienst uitmaken, en de Marrokanen denken zelf dat ze alles kunnen maken, en dat broeit en dat broeit.. lees de FP maar eens.

Die Marrokaanse jongens denken ook niet verder dan hun neus lang is. Ze kinkelen vrolijk een ruitje in en de politie doet niks. Een-nul voor de Marrokaantjes denken ze. Maar door ze niet keihard aan te pakken wordt de situatie juist erger voor hen. De politie doet niets, en geeft de de niet-Marrokanen voer om ze te haten Sommigen hier hebben het al vrolijk over het 'opruimen' van de Marrokanen. Kutmarrokaantjes 'mogen' een ruitje ingooien, ze weten niet dat ze in ruil daarvoor steeds dichter bij de afgrond komen want als ik op de FP af ga is dit een heel, heel eng land voor Marrokanen.

Juist omdat ik de Marrokanen niet allemaal haat zeg ik: Aanpakken.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:58:54 #256
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_53976955
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:55 schreef Godslasteraar het volgende:
jezus, wat werkt dit forum toch slecht
De update was toch een verbetering?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:59:40 #257
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53976970
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef zwemmerseczeem het volgende:

Hier, dit. Dit keer duizend met een toefje slagroom erop.
En zo denken de meeste Marokkanen die er in die buurt wonen ook over.
pi_53977014
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Eensch. Maar wel tragisch.

Schrizofrenie is geen exuus. Maar iemand die niet bij zijn volle verstand is pleegt niet met zijn volle verstand een moord, en is dus ook niet 100% verantwoordelijk voor zijn daad.

In KB had ik het al over een man die meende dat zijn buren robots waren die hem bespioneerden. Hij heeft zijn buurman toen 'uit elkaar gehaald' Dat is wat anders dan een boef die iemand vermoordt en later zegt 'maar rechter, ik had een slechte jeugd'

@ SCH. Als je het nu niet laat escaleren escaleert het later wel en vele keren erger.. Nu denken heel veel niet-marrokanen dat de Marrokanen hier de dienst uitmaken, en de Marrokanen denken zelf dat ze alles kunnen maken, en dat broeit en dat broeit.. lees de FP maar eens.

Die Marrokaanse jongens denken ook niet verder dan hun neus lang is. Ze kinkelen vrolijk een ruitje in en de politie doet niks. Een-nul voor de Marrokaantjes denken ze. Maar door ze niet keihard aan te pakken wordt de situatie juist erger voor hen. De politie doet niets, en geeft de de niet-Marrokanen voer om ze te haten Sommigen hier hebben het al vrolijk over het 'opruimen' van de Marrokanen. Kutmarrokaantjes 'mogen' een ruitje ingooien, ze weten niet dat ze in ruil daarvoor steeds dichter bij de afgrond komen want als ik op de FP af ga is dit een heel, heel eng land voor Marrokanen.

Helemaal mee eens

De zelfde strekking van wat ik een paar posts eerder schreef.
pi_53977064
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hier, dit. Dit keer duizend met een toefje slagroom erop.
En zo denken de meeste Marokkanen die er in die buurt wonen ook over.
En als we er allemaal ( als we SCH nog kunnen overtuigen ) zo over denken, waarom hebben die beleidsmakers dan nog steeds zoveel boter op hun hoofd?
pi_53977483
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:04 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En als we er allemaal ( als we SCH nog kunnen overtuigen ) zo over denken, waarom hebben die beleidsmakers dan nog steeds zoveel boter op hun hoofd?
Goede vraag. Marcouch doet zijn best maar is niet in staat met harde hand de kerngroep aan te pakken.

Is hij overigens al bij de verwonde agenten langsgeweest? Of is het bij theedrinken met de ouders van B. en broodjes uitdelen aan buurtbewoners gebleven?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:52:54 #261
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53977906
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:27 schreef sizzler het volgende:

[..]

Goede vraag. Marcouch doet zijn best maar is niet in staat met harde hand de kerngroep aan te pakken.
Volgens mij heeft hij die bevoegdheid ook helemaal niet.
quote:
Is hij overigens al bij de verwonde agenten langsgeweest? Of is het bij theedrinken met de ouders van B. en broodjes uitdelen aan buurtbewoners gebleven?
En dat zou ik goor vinden: over de ruggen van die politieagenten die zwaargewond in het ziekenhuis liggen een publicitair punt scoren.
pi_53977983
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij die bevoegdheid ook helemaal niet.
Weet ik niet. Hij verdedigd het politie-beleid wel in de media.
quote:
En dat zou ik goor vinden: over de ruggen van die politieagenten die zwaargewond in het ziekenhuis liggen een publicitair punt scoren.
Waarom zou je wel naar de ouders van die B. gaan maar is het goor om naar de agenten te gaan?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:05:55 #263
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53978139
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:57 schreef sizzler het volgende:

[..]

Weet ik niet. Hij verdedigd het politie-beleid wel in de media.
[..]

Waarom zou je wel naar de ouders van die B. gaan maar is het goor om naar de agenten te gaan?
Hij is buurtregisseur, hij hoort dat te doen. Hij vergoeilijkt daar niks mee.
Het opzoeken van die agenten vind ik iets voor Cohen.
pi_53978270
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

En een "buurtregiseur" heeft niets met het buurt politiebureau te maken?
pi_53978285
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, hij is stadsdeelvoorzitter. Die kan best de agenten van zijn stadsdeel bezoeken. Net zo goed als dat hij de ouders van de doodgeschoten B. kan bezoeken.
pi_53978322
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:27 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nee, die bevoegdheid heeft ie bij lange na niet, denk zelfs Cohen niet, zal uit de landelijke politiek nieuwe richtlijnen moeten komen denk ik.
pi_53978385
En JP is ook eindelijk weer klaar met theedrinken.

Hij heeft zijn medeleven betuigt aan de betrokken slachtoffers, en heeft reden tot zorg...

3 dagen te laat pik.
pi_53978552
quote:
23:18:39 16-10-07 13 G BRAN BR 1 AUTOBRAND August Allebeplein AMSTERDAM (ASD) [ 512 ]
710162318390102998 0102998 BRW Amsterdam-Amstelland ( Monitorcode )
710162318390100869 0100869 BRW Amsterdam Pieter ( Lichtkrant Kazerne )
En daar gaan we weer
pi_53978632
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:31 schreef newbietje het volgende:

[..]

En daar gaan we weer
Weer een incident? jeemig...

Ik heb hier geen woorden meer voor...
  Donald Duck held dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:38:31 #270
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_53978675
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:36 schreef Kanjer het volgende:
Ik heb hier geen woorden meer voor...
Ik ook niet. Maar ik heb nog wel thee en koekjes!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_53978725
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar ik heb nog wel thee en koekjes!
Lekker!! mag ik 2 koekjes?
pi_53978772
Ik zweer je, als ooit de dag aanbreekt dat de regering besluit om eindelijk wel hard op te treden tegen dit soort tuig, dan zul je een gejuich door Nederland horen gaan.

Als er ooit een politieke partij zou willen scoren, nou hier ligt de kans.
pi_53979035
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:42 schreef Kanjer het volgende:

Als er ooit een politieke partij zou willen scoren, nou hier ligt de kans.
wat is PVV volgens jou aan t doen ?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:55:59 #274
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53979081
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:54 schreef Mrln het volgende:

[..]

Knieschoten en tandenborsteltherapie voorstellen.
pi_53979199
Opnieuw auto in de brand in Amsterdam-Slotervaart
Uitgegeven: 16 oktober 2007 23:54

AMSTERDAM - Jongeren hebben dinsdagavond opnieuw een auto in de brand gestoken achter het politiebureau op het August Allebéplein in het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart. Dat heeft de politie gezegd.
ANP

De brandweer heeft de brand snel geblust. "De jongens zijn weggerend en er zijn geen aanhoudingen verricht", aldus de politiewoordvoerder.

Straks krijgen we nog van die franse toestanden
  Donald Duck held woensdag 17 oktober 2007 @ 00:03:27 #276
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_53979262
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:00 schreef sander89 het volgende:
Straks krijgen we nog van die franse toestanden
Zou best kunnen. Maar misschien is het wel even nodig om de knuffelfacade neer te slaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_53979306
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:42 schreef Kanjer het volgende:
Ik zweer je, als ooit de dag aanbreekt dat de regering besluit om eindelijk wel hard op te treden tegen dit soort tuig, dan zul je een gejuich door Nederland horen gaan.
..
helaas zou dat voorlopig een wishful thinking blijven, zeker met dit kabinet, ik denk eerder dat massale klopjacht op de relmoslims een feit gaat worden.
pi_53979357
Maar valt ook niet te verwachten dat ze die gasten hadden kunnen oppakken vanavond die de auto in de brand hebben gestoken.
Ze kunnen niet elke auto gaan bewaken en ook al was het naast het Politiebureau die gasten zijn binnen 20 sec weer gevlogen.
Hopelijk kunnen ze wel later oppakken.
pi_53979637
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:07 schreef sander89 het volgende:
Maar valt ook niet te verwachten dat ze die gasten hadden kunnen oppakken vanavond die de auto in de brand hebben gestoken.
Ze kunnen niet elke auto gaan bewaken en ook al was het naast het Politiebureau die gasten zijn binnen 20 sec weer gevlogen.
Hopelijk kunnen ze wel later oppakken.
Je mag toch aannemen, dat een zeker percentage van deze jongeren ongetwijfeld bekend is bij de politie of dat er jongeren zijn die bevriend zijn met deze bekenden van de politie?
Met de nodige navraag en uithoren verwacht ik niet dat arrestaties kunnen uitblijven.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_53979653
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:07 schreef sander89 het volgende:
oppakken.
Schande! Hoe durf je dat te zeggen?
Deze arme jongens hebben nog nooit een kans gehad in deze maatschappij, maar ondertussen wil jij, meneer de fascist, deze goedwillende arme mensen oppakken en in een concentratiekamp plaatsen!

Door mensen als JIJ gaat deze samenleving naar de kloten.
pi_53979676
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:21 schreef damian5700 het volgende:
bekenden van de politie
Stasi-praktijken.
pi_53979680
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:54 schreef Mrln het volgende:

[..]

Gaat nooit gebeuren.

PVV is de luis in de pels van de NL politiek en dat is goed, er komen een hoop issues op tafel die er anders nooit waren geweest.

Zodra Wilders de grootste partij word, krijgen we te maken met de 2e politieke moord in NL, Wilders komt nooit aan de macht.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:23:09 #283
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53979684
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:21 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Schande! Hoe durf je dat te zeggen?
Deze arme jongens hebben nog nooit een kans gehad in deze maatschappij, maar ondertussen wil jij, meneer de fascist, deze goedwillende arme mensen oppakken en in een concentratiekamp plaatsen!

Door mensen als JIJ gaat deze samenleving naar de kloten.
Zeer matige stromanpoging.
pi_53979743
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:05 schreef Mrln het volgende:

[..]

helaas zou dat voorlopig een wishful thinking blijven, zeker met dit kabinet, ik denk eerder dat massale klopjacht op de relmoslims een feit gaat worden.
Klopt, en dat is mijn grootste angst, dat burgers het niet meer pikken en er zelf op los gaan, en dat gaat gebeuren dat komt iedere dag dichterbij.

En dan is het weer ach en wee en snappen de heren in DH het allemaal niet blablabla.

Het is wachten op een burgeroorlog, waarbij vele onschuldige slachtoffers zullen vallen aan beide zijden.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:27:52 #285
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53979767
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:26 schreef Kanjer het volgende:
Het is wachten op een burgeroorlog, waarbij vele onschuldige slachtoffers zullen vallen aan beide zijden.
Ach kom
pi_53979889
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:27 schreef Floripas het volgende:
Ach kom
Mag je wel op rekenen, dat ze eerst bij jouw soort aanbellen om ze de huizen uit te sleuren, kaal te scheren en vervolgens in de menie te zetten.

En dat terwijl jullie soort zo maatschappelijk begaan is.
Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld.

Ontwaakt, verworpenen der aarde..
pi_53979915
quote:

[..]

Klopt, en dat is mijn grootste angst, dat burgers het niet meer pikken en er zelf op los gaan, en dat gaat gebeuren dat komt iedere dag dichterbij.

En dan is het weer ach en wee en snappen de heren in DH het allemaal niet blablabla.

t zou ook nog kunnen dat "het probleem" zichzelf oplost natuurlijk, kraspennetje hier, politieschotje daar...of een fatale achterbumperklemmetje
pi_53979944

Dat is uitgebrand auto nummer 2 of was het 3?
pi_53979959
Als fel tegenstander van het bewapenen van de politie met pistolen vraag ik me af of dit niet makkelijk voorkomen kon worden door de agenten slechts te bewapenen met een stun-gun oid. Dus die madderfakker gewoon even tijdelijk uitschakelen en daarna de cel in flikkeren.

Nu kun je natuurlijk best stellen dat de wereld beter af is zonder Bilal en daar ben ik het volledig mee eens, maar voor de nabestaanden is het zuur.
Temeer omdat op het nieuws bleek dat deze al lang aandrongen op een verplichte opname van deze gek.
Een situatie die ik zelf van dichtbij ook heb meegemaakt dus ik snap hoe dat voelt.

Natuurlijk was die Bilal een staatsgevaar en gewoonweg rijp voor het gekkenhuis, gek genoeg grepen juist de betrokken instellingen nauwelijks in en wassen zij nu hun handen in onschuld. Het zoveelste voorbeeld van falende geestelijke zorg.
Zijn dood kon voorkomen worden, maar dat hebben de verantwoordelijke instellingen nagelaten.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:39:27 #290
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53979982
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:34 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Mag je wel op rekenen, dat ze eerst bij jouw soort aanbellen om ze de huizen uit te sleuren, kaal te scheren en vervolgens in de menie te zetten.
Ah, kijk, een ouderwetse Godwin.
En wat is mijn "soort" dan wel?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:40:23 #291
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53979996
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef Mrln het volgende:

[..]

t zou ook nog kunnen dat "het probleem" zichzelf oplost natuurlijk, kraspennetje hier, politieschotje daar...of een fatale achterbumperklemmetje
Je bedoelt dat die gast zijn doodsteken zelf had uitgelokt?
pi_53980123
quote:

[..]

Overdrijven is ook een vak..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53980265
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:22 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Stasi-praktijken.
Ik vind het vrij aannemelijk te stellen, dat deze jongeren, die het nodig vinden te rellen, al eens eerder in aanraking zijn geweest met justitie en/of politie.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_53980280
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:22 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Gaat nooit gebeuren.

PVV is de luis in de pels van de NL politiek en dat is goed, er komen een hoop issues op tafel die er anders nooit waren geweest.
Wilders gilt alleen moord en brand dat die mensen zo erg zijn. Hij doet niks. Iedere keer dat die Marrokaantjes een ruit inkinkelen kan hij weer roepen dat de Koran verboden moet worden en de poplulaire jongen uithangen.

Wilders heeft er helemaal geen belang bij dat er hard tegen deze mensen wordt opgetreden.
pi_53980350
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:38 schreef sneakypete het volgende:
Als fel tegenstander van het bewapenen van de politie met pistolen vraag ik me af of dit niet makkelijk voorkomen kon worden door de agenten slechts te bewapenen met een stun-gun oid. Dus die madderfakker gewoon even tijdelijk uitschakelen en daarna de cel in flikkeren.

Nu kun je natuurlijk best stellen dat de wereld beter af is zonder Bilal en daar ben ik het volledig mee eens, maar voor de nabestaanden is het zuur.
Temeer omdat op het nieuws bleek dat deze al lang aandrongen op een verplichte opname van deze gek.
Een situatie die ik zelf van dichtbij ook heb meegemaakt dus ik snap hoe dat voelt.

Natuurlijk was die Bilal een staatsgevaar en gewoonweg rijp voor het gekkenhuis, gek genoeg grepen juist de betrokken instellingen nauwelijks in en wassen zij nu hun handen in onschuld. Het zoveelste voorbeeld van falende geestelijke zorg.
Zijn dood kon voorkomen worden, maar dat hebben de verantwoordelijke instellingen nagelaten.
Lijkt me wel handig dat ze een pistool bij zich dragen een stungun is gewoon minder betrouwbaar en is maar voor korte afstanden. Dit als extra wapen bij je te dragen is ook niet echt een optie.

Gelukkig hoeven de politie(etc) in NL hun pistool niet vaak te gebruiken en als ze hem gebruiken hoeft het ook niet meteen te betekenen dat er dode vallen.
pi_53980358
Gaat lekker..

17-10-2007 00:36:33 BR 1 AUTOBRAND Derkinderenstraat AMSTERDAM (ASD) [ 512 ]
16-10-2007 23:51:22 BR 1 AUTOBRAND REINAERT DE VOSSTRAAT 4 ASD [ 522 ]
16-10-2007 23:18:24 BR 1 AUTOBRAND AUGUST ALLEBEPLEIN ASD [ 512 ]
pi_53980435
quote:
Opnieuw autobrand, politie paraat

Bij het August Allebéplein is dinsdagavond rond 23.15 uur opnieuw een auto in brand gestoken. Tegen middernacht was de situatie rond het plein rustig. Er zijn geen aanhoudingen verricht.
De politie is in het gebied tussen de Postjesweg, de Derkinderenstraat en Jan Tooropstraat in verhoogde staat van paraatheid. Er rijden politieauto's rond en ook de ME is aanwezig.
Zondag werd een man in het politiebureau op het plein doodgeschoten nadat hij twee agenten had neergestoken. Maandag leidde dit ook al tot onlusten, toen ging een auto in vlammen op en sneuvelden de ruiten van het bureau.

AT5
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53980738
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 01:05 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
gaat lekker zo
  woensdag 17 oktober 2007 @ 06:09:48 #299
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_53981848
Het tuig van de Rifrichel is weer druk bezig geweest
pi_53982129
Men heeft gewoon een andere definitie van bezig zijn dan normale mensen.

Ik vind het wel bizar dat er thee en koffie wordt geschonken onder het nuttigen van een broodje nadat een notoire misdadiger door eigen toedoen acute loodvergiftiging heeft opgelopen.

Ach ja, misschien is het verkapt feestvieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')