intelligentie en schizofrenie schijnen dicht bij elkaar te zittenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, op de vrouwelijke intelligentie had het geen invloed - zijn ene zus is arts en zijn andere zus rechter.
In netwerk werd net gezegt dat Marokkanen 7x meer kans hebben op schizofreniteit dan de gemiddelde Nederlander. (vraag me niet hoe en waarom)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:44 schreef SCH het volgende:
Ik ga echt over mijn nek van die column van Leon de Winter - wat is die man toch eng zeg.
Meteen een verband leggen met de schizofreniteit en de afkomst - walgelijk Lr
Groot deel van die groep die loopt van kleins af aan al tot 's avonds laat over straat terwijl ze eigenlijk al lang op bed horen te liggen. Komt vaak door de ouders door hun (niet) opvoeding die hun kind(jongens) lekker hun gang laten gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:21 schreef Floripas het volgende:
Zoeken die gastjes niet gewoon een aanleiding om te rellen? Op de radio waren veel buurtbewoners (ja, veel Marokkaanse buurtbewoners ook) het in elk geval daarover eens.
Eensch. Maar wel tragisch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Mij gaat het enkel om de situatie zoals die zich afspeelde in het politiebureau. Daar is juist en correct gehandeld.
De update was toch een verbetering?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:55 schreef Godslasteraar het volgende:
jezus, wat werkt dit forum toch slecht
Hier, dit. Dit keer duizend met een toefje slagroom erop.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Juist omdat ik de Marrokanen niet allemaal haat zeg ik: Aanpakken.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Eensch. Maar wel tragisch.
Schrizofrenie is geen exuus. Maar iemand die niet bij zijn volle verstand is pleegt niet met zijn volle verstand een moord, en is dus ook niet 100% verantwoordelijk voor zijn daad.
In KB had ik het al over een man die meende dat zijn buren robots waren die hem bespioneerden. Hij heeft zijn buurman toen 'uit elkaar gehaald' Dat is wat anders dan een boef die iemand vermoordt en later zegt 'maar rechter, ik had een slechte jeugd'
@ SCH. Als je het nu niet laat escaleren escaleert het later wel en vele keren erger.. Nu denken heel veel niet-marrokanen dat de Marrokanen hier de dienst uitmaken, en de Marrokanen denken zelf dat ze alles kunnen maken, en dat broeit en dat broeit.. lees de FP maar eens.
Die Marrokaanse jongens denken ook niet verder dan hun neus lang is. Ze kinkelen vrolijk een ruitje in en de politie doet niks. Een-nul voor de Marrokaantjes denken ze. Maar door ze niet keihard aan te pakken wordt de situatie juist erger voor hen. De politie doet niets, en geeft de de niet-Marrokanen voer om ze te haten Sommigen hier hebben het al vrolijk over het 'opruimen' van de Marrokanen. Kutmarrokaantjes 'mogen' een ruitje ingooien, ze weten niet dat ze in ruil daarvoor steeds dichter bij de afgrond komen want als ik op de FP af ga is dit een heel, heel eng land voor Marrokanen.
Juist omdat ik de Marrokanen niet allemaal haat zeg ik: Aanpakken.
En als we er allemaal ( als we SCH nog kunnen overtuigenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hier, dit. Dit keer duizend met een toefje slagroom erop.
En zo denken de meeste Marokkanen die er in die buurt wonen ook over.
Goede vraag. Marcouch doet zijn best maar is niet in staat met harde hand de kerngroep aan te pakken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:04 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En als we er allemaal ( als we SCH nog kunnen overtuigen) zo over denken, waarom hebben die beleidsmakers dan nog steeds zoveel boter op hun hoofd?
Volgens mij heeft hij die bevoegdheid ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Goede vraag. Marcouch doet zijn best maar is niet in staat met harde hand de kerngroep aan te pakken.
En dat zou ik goor vinden: over de ruggen van die politieagenten die zwaargewond in het ziekenhuis liggen een publicitair punt scoren.quote:Is hij overigens al bij de verwonde agenten langsgeweest? Of is het bij theedrinken met de ouders van B. en broodjes uitdelen aan buurtbewoners gebleven?
Weet ik niet. Hij verdedigd het politie-beleid wel in de media.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij die bevoegdheid ook helemaal niet.
quote:En dat zou ik goor vinden: over de ruggen van die politieagenten die zwaargewond in het ziekenhuis liggen een publicitair punt scoren.
Hij is buurtregisseur, hij hoort dat te doen. Hij vergoeilijkt daar niks mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij verdedigd het politie-beleid wel in de media.
[..]Waarom zou je wel naar de ouders van die B. gaan maar is het goor om naar de agenten te gaan?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij is buurtregisseur, hij hoort dat te doen. Hij vergoeilijkt daar niks mee.
Het opzoeken van die agenten vind ik iets voor Cohen.
Nee, hij is stadsdeelvoorzitter. Die kan best de agenten van zijn stadsdeel bezoeken. Net zo goed als dat hij de ouders van de doodgeschoten B. kan bezoeken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij is buurtregisseur, hij hoort dat te doen. Hij vergoeilijkt daar niks mee.
Het opzoeken van die agenten vind ik iets voor Cohen.
Nee, die bevoegdheid heeft ie bij lange na niet, denk zelfs Cohen niet, zal uit de landelijke politiek nieuwe richtlijnen moeten komen denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Goede vraag. Marcouch doet zijn best maar is niet in staat met harde hand de kerngroep aan te pakken.
Is hij overigens al bij de verwonde agenten langsgeweest? Of is het bij theedrinken met de ouders van B. en broodjes uitdelen aan buurtbewoners gebleven?
En daar gaan we weerquote:23:18:39 16-10-07 13 G BRAN BR 1 AUTOBRAND August Allebeplein AMSTERDAM (ASD) [ 512 ]
710162318390102998 0102998 BRW Amsterdam-Amstelland ( Monitorcode )
710162318390100869 0100869 BRW Amsterdam Pieter ( Lichtkrant Kazerne )
Ik ook niet. Maar ik heb nog wel thee en koekjes!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:36 schreef Kanjer het volgende:
Ik heb hier geen woorden meer voor...
Lekker!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik heb nog wel thee en koekjes!
wat is PVV volgens jou aan t doen ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:42 schreef Kanjer het volgende:
Als er ooit een politieke partij zou willen scoren, nou hier ligt de kans.
Zou best kunnen. Maar misschien is het wel even nodig om de knuffelfacade neer te slaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:00 schreef sander89 het volgende:
Straks krijgen we nog van die franse toestanden![]()
helaas zou dat voorlopig een wishful thinking blijven, zeker met dit kabinet, ik denk eerder dat massale klopjacht op de relmoslims een feit gaat worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:42 schreef Kanjer het volgende:
Ik zweer je, als ooit de dag aanbreekt dat de regering besluit om eindelijk wel hard op te treden tegen dit soort tuig, dan zul je een gejuich door Nederland horen gaan.
..
Je mag toch aannemen, dat een zeker percentage van deze jongeren ongetwijfeld bekend is bij de politie of dat er jongeren zijn die bevriend zijn met deze bekenden van de politie?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:07 schreef sander89 het volgende:
Maar valt ook niet te verwachten dat ze die gasten hadden kunnen oppakken vanavond die de auto in de brand hebben gestoken.
Ze kunnen niet elke auto gaan bewaken en ook al was het naast het Politiebureau die gasten zijn binnen 20 sec weer gevlogen.
Hopelijk kunnen ze wel later oppakken.![]()
Schande! Hoe durf je dat te zeggen?quote:
Stasi-praktijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:21 schreef damian5700 het volgende:
bekenden van de politie
quote:
Zeer matige stromanpoging.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:21 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Schande! Hoe durf je dat te zeggen?
Deze arme jongens hebben nog nooit een kans gehad in deze maatschappij, maar ondertussen wil jij, meneer de fascist, deze goedwillende arme mensen oppakken en in een concentratiekamp plaatsen!
Door mensen als JIJ gaat deze samenleving naar de kloten.![]()
Klopt, en dat is mijn grootste angst, dat burgers het niet meer pikken en er zelf op los gaan, en dat gaat gebeuren dat komt iedere dag dichterbij.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:05 schreef Mrln het volgende:
[..]
helaas zou dat voorlopig een wishful thinking blijven, zeker met dit kabinet, ik denk eerder dat massale klopjacht op de relmoslims een feit gaat worden.
Ach komquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:26 schreef Kanjer het volgende:
Het is wachten op een burgeroorlog, waarbij vele onschuldige slachtoffers zullen vallen aan beide zijden.
Mag je wel op rekenen, dat ze eerst bij jouw soort aanbellen om ze de huizen uit te sleuren, kaal te scheren en vervolgens in de menie te zetten.quote:
t zou ook nog kunnen dat "het probleem" zichzelf oplost natuurlijk, kraspennetje hier, politieschotje daar...of een fatale achterbumperklemmetjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Klopt, en dat is mijn grootste angst, dat burgers het niet meer pikken en er zelf op los gaan, en dat gaat gebeuren dat komt iedere dag dichterbij.
En dan is het weer ach en wee en snappen de heren in DH het allemaal niet blablabla.
Het is wachten op een burgeroorlog, waarbij vele onschuldige slachtoffers zullen vallen aan beide zijden.
Ah, kijk, een ouderwetse Godwin.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:34 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Mag je wel op rekenen, dat ze eerst bij jouw soort aanbellen om ze de huizen uit te sleuren, kaal te scheren en vervolgens in de menie te zetten.
Je bedoelt dat die gast zijn doodsteken zelf had uitgelokt?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef Mrln het volgende:
[..]
t zou ook nog kunnen dat "het probleem" zichzelf oplost natuurlijk, kraspennetje hier, politieschotje daar...of een fatale achterbumperklemmetje
Overdrijven is ook een vak..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik vind het vrij aannemelijk te stellen, dat deze jongeren, die het nodig vinden te rellen, al eens eerder in aanraking zijn geweest met justitie en/of politie.quote:
Wilders gilt alleen moord en brand dat die mensen zo erg zijn. Hij doet niks. Iedere keer dat die Marrokaantjes een ruit inkinkelen kan hij weer roepen dat de Koran verboden moet worden en de poplulaire jongen uithangen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:22 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren.
PVV is de luis in de pels van de NL politiek en dat is goed, er komen een hoop issues op tafel die er anders nooit waren geweest.
Lijkt me wel handig dat ze een pistool bij zich dragen een stungun is gewoon minder betrouwbaar en is maar voor korte afstanden. Dit als extra wapen bij je te dragen is ook niet echt een optie.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:38 schreef sneakypete het volgende:
Als fel tegenstander van het bewapenen van de politie met pistolen vraag ik me af of dit niet makkelijk voorkomen kon worden door de agenten slechts te bewapenen met een stun-gun oid. Dus die madderfakker gewoon even tijdelijk uitschakelen en daarna de cel in flikkeren.
Nu kun je natuurlijk best stellen dat de wereld beter af is zonder Bilal en daar ben ik het volledig mee eens, maar voor de nabestaanden is het zuur.
Temeer omdat op het nieuws bleek dat deze al lang aandrongen op een verplichte opname van deze gek.
Een situatie die ik zelf van dichtbij ook heb meegemaakt dus ik snap hoe dat voelt.
Natuurlijk was die Bilal een staatsgevaar en gewoonweg rijp voor het gekkenhuis, gek genoeg grepen juist de betrokken instellingen nauwelijks in en wassen zij nu hun handen in onschuld. Het zoveelste voorbeeld van falende geestelijke zorg.
Zijn dood kon voorkomen worden, maar dat hebben de verantwoordelijke instellingen nagelaten.
quote:Opnieuw autobrand, politie paraat
Bij het August Allebéplein is dinsdagavond rond 23.15 uur opnieuw een auto in brand gestoken. Tegen middernacht was de situatie rond het plein rustig. Er zijn geen aanhoudingen verricht.
De politie is in het gebied tussen de Postjesweg, de Derkinderenstraat en Jan Tooropstraat in verhoogde staat van paraatheid. Er rijden politieauto's rond en ook de ME is aanwezig.
Zondag werd een man in het politiebureau op het plein doodgeschoten nadat hij twee agenten had neergestoken. Maandag leidde dit ook al tot onlusten, toen ging een auto in vlammen op en sneuvelden de ruiten van het bureau.
AT5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |