Ja je weet maar nooitquote:Op donderdag 1 november 2007 09:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom zou je moeten betalen voor een bonnetje![]()
maar met de NS enz weet je het ook nooit
je krijgt em thuisgestuurdquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:18 schreef Agiath het volgende:
Ik kan em ophalen
uhhhh.. neequote:
voor je gewone ov kaart is dat. (2008)quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
uhhhh.. nee
Ik heb net een afhaalbewijs gekregen
Ik ook, maar dat is alleen voor m'n gewone OV. De chipkaart krijg ik thuisgestuurd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
uhhhh.. nee
Ik heb net een afhaalbewijs gekregen
Oh, ik had het nog niet goed doorgelezenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
voor je gewone ov kaart is dat. (2008)
Ja hier dus hetzelfde. Heb een 2e pasfoto ingeleverd en ze schijnen hem niet te hebben... Kan ik weer nieuwe laten maken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef Crazykill het volgende:
Je moet ff op www.studentenreisbewijs.nl die check doen of ze je foto wel hebben.
Ik heb dit jaar gewoon een 2e pasfoto ingeleverd toen ik em ging ophalen maar volgens die site hebben ze em niet :/
En anders moet je stempelen - What's the difference?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Rot toch op met je kut kaartIn en uit checken
Ik wil gewoon instappen en gaan zitten en als ik er uit wil ram ik op de stopknop en wil ik niet eerst uitchecken
![]()
Hoeft ook niet. Als je gewoon doorloopt alsof het ding er niet staat gaat het vanzelf open. Weliswaar luid protesterend, maar dat mag de pret niet drukken imo.quote:Als ik met de metro wil, wil ik gewoon door kunnen lopen en niet een of ander klote poortje tegenkomen waar ik niet door kan zonder dat hele ding te slopen
Het idee sta ik positief tegenover, het is allemaal een stuk makkelijker. Niet de hele tijd strippenkaarten of kaartjes hoeven kopen, niet uitzoeken hoeveel zones je reist en stempelen etc. Het nadeel is alleen dat die apparatuur nog niet echt betrouwbaar is, dus je moet het wel goed in de gaten houden allemaal.quote:Jaa vooruitgang, geen strippenkaarten meerLeuk zeg
![]()
Het is feitelijk duurder.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef karr-1 het volgende:
Ik snap dat getrut ook niet met die experimenten. Gewoon in 1 keer landelijk invoeren ben je van het hele gezeik af. En de meeste problemen worden veroorzaakt door mensen die het systeem niet willen snappen en alleen maar zeiken over dat het duurder is enzo
Sorry maar dit is wel heel erg kort door de bochtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
OV chipkaartIk heb gewoon een OV zoals het hoort
Mensen die niet gratis kunnen reizen en met het OV gaan
Is het niet mogelijk om de NS jaarkaart als chipkaart te gebruiken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:52 schreef karr-1 het volgende:
Het leuke is nu dat ik een NS jaarkaart heb via mjin werk, maar dat niemand me kan vertellen hoe ik nu na 29 januari met de metro moet gaan reizen in Rotterdam. Voorheen zat dat op mijn NS kaart erbij, tegenwoordig niet meer. Iemand enig idee?
Ik heb zelf een voordeeluren kaart van de NS die gecombineerd gaat met mijn OV Chip.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:52 schreef karr-1 het volgende:
Het leuke is nu dat ik een NS jaarkaart heb via mjin werk, maar dat niemand me kan vertellen hoe ik nu na 29 januari met de metro moet gaan reizen in Rotterdam. Voorheen zat dat op mijn NS kaart erbij, tegenwoordig niet meer. Iemand enig idee?
Geen idee nog niet geprobeerd eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om de NS jaarkaart als chipkaart te gebruiken?
Ik heb zo'n jaarkaart die voor heel NL geldig is, dus niet alleen voor een bepaald traject. Voorheen had ik wel een trajectkaart en daar kreeg ik op een bepaald moment een nieuwe inclusief Chip, maar die had ook extra zones voor de metro, bus etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:59 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik heb zelf een voordeeluren kaart van de NS die gecombineerd gaat met mijn OV Chip.
Volgens mij kun je je jaarkaart laten overzetten op een OV chipkaart dan ben je van het gezeik af.
Anders een losse OV chip aanvragen .
Maar als je normaal gesproken ook gratis met de metro kan dan lijkt het me dat dat laatste geen optie is,
What's the difference? In het andere geval moest je losse strippenkaarten declareren..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n jaarkaart die voor heel NL geldig is, dus niet alleen voor een bepaald traject. Voorheen had ik wel een trajectkaart en daar kreeg ik op een bepaald moment een nieuwe inclusief Chip, maar die had ook extra zones voor de metro, bus etc.
Mijn huidige jaarkaart is alleen geldig in de trein en niet in andere vormen van OV. Ik vrees dus dat ik een losse OV chip kaart zal moeten nemen en dan achteraf gaan declareren bij de baas of zo. Pfffff wat een gedoe.
dit jaar hoefde ik niet eens in te leverenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:29 schreef Renesite het volgende:
Ik hád al 2 foto's ingeleverd!
Wanneer krijg ik dan die ov-chipkaart!
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
What's the difference? In het andere geval moest je losse strippenkaarten declareren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |