vond hem wel mooi net een kerstliedjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:28 schreef mcyodogg het volgende:
Wat een kut volkslied van Slovenie.
ZONG JIJ MEE ?!?!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:30 schreef pekel het volgende:
Waarom zingt bijna geen enkele speler mee?![]()
Die spelers moet van Basten straffen, niet de slaapkopjes.
Wel grappig. Bij het rugby konden ze amper stil staan bij het volkslied, zo graag wilden ze beginnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:30 schreef pekel het volgende:
Waarom zingt bijna geen enkele speler mee?![]()
Die spelers moet van Basten straffen, niet de slaapkopjes.
Shit, ik had wel ff kunnen gaan pissen toenquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:31 schreef rubbereend het volgende:
nou eindelijk voetbal na al het geouwehoer
Laat varen die droomquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
5-0 2x v persie 2x huntelaar en 1x sneijder
Mja, misschien moet het ze nog bijgebracht worden, dat kan. Maar dit zie je bij heel veel ploegen beter gaan, dat wel. En Van Basten zal wel aan komen lullen dat het de goals zijn die tellen en zo, maar dit is ook belangrijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:32 schreef mcyodogg het volgende:
Straffen lijkt me wat overdreven, zoeits moet wel uit je hart komen. Niet als verplichting.
Dat viel me ook al op jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:33 schreef pekel het volgende:
Op de een of andere manier staat zo'n rood-wit-blauwe aanvoerdersband geniaal bij het Oranje-shirt.
Ik eis Kamervragen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, misschien moet het ze nog bijgebracht worden, dat kan. Maar dit zie je bij heel veel ploegen beter gaan, dat wel. En Van Basten zal wel aan komen lullen dat het de goals zijn die tellen en zo, maar dit is ook belangrijk
Ja, kga maar ff Call of Duty 4 demo checkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
saaie pot tot nu toe...
Zo te zien staan ze precies in deze opstelling te spelen nu..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:07 schreef venomsnake het volgende:
---------------------------steek-------------------------------
--Jaliens-----Heitinga--------- -----Bouma---------Furby
---------------------------Zeeuw----------------------
---------Vaart------------------------------Seedorf----
----------------------------Sneijder-----------------------
-----------------Persie-----------------Huntelaar------
4-4-2 dus, kunnen Furby en Jaliens er mooi overheen..
Zou het dan toch? marco en 4-4-2??![]()
Whehe dat zou eigenlijk eens moeten jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:37 schreef pekel het volgende:
Ik eis Kamervragen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:39 schreef nightfall het volgende:
de tegenstander is al zwaar onder de indruk van dat geniepige waar hansie kraaij het over had geloof ik he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |