Truste Bengels!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
Leo, qutie.![]()
![]()
Ik ben er gelijk weer vandoor, morgenvroeg fysio en weer aan het werk.
Trusten allemaal.
Jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Uitgewerkt ondertussen hoop ik
Is dat een uitdrukking? Want zand heb ik vandaag niet gezien, enkel betonquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:33 schreef marcb1974 het volgende:![]()
Je hebt je hakken een keer in het zand gezetKan vast geen kwaad
Ja, dat is een uitdrukking. Je hakken in het zand geeft aan dat je niet met je laat sollen en je mening vast staat.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is dat een uitdrukking? Want zand heb ik vandaag niet gezien, enkel beton![]()
Ik ben wel beleefd gebleven, hoor, maar toch even duidelijk gemaakt dat ze mij als mens met een bepaald niveau mogen behandelen. "ik ga het voor jou eventjes op bord tekenen" hoeft niet voor mijquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat is een uitdrukking. Je hakken in het zand geeft aan dat je niet met je laat sollen en je mening vast staat.
Wat fijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:44 schreef Ynske het volgende:
Morgen lekker vrij, savonds naar een huwelijk
en nu bijna tijd om lekker naar huis te gaan en onder de dekens te kruipen
dat huwelijk, tja, tis een collega die al op jonge leeftijd gaat trouwenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat fijnVeel plezier alleszins
Huwelijken zijn
![]()
quote:
zoiets jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:40 schreef JDude het volgende:
WFenKZ.
Werken tot 21u30 en hopen dat ik die collega's van gisteren niet tegen het lijf loopquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Foto'squote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Werken tot 21u30 en hopen dat ik die collega's van gisteren niet tegen het lijf loop
En sebiet nog eens naar de bouwgrond gaan kijken. Misschien eens op de fundering lopen![]()
Have funquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:34 schreef leonieke het volgende:
Ik ga ervandoorBouwgrond kijken en dan naar het werk
Werkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Van mij mag je nu al gaan hoorquote:
Zo hard dat alle posts zijn weggeblazenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:03 schreef JDude het volgende:
Hier heeft het storm gelopen vandaag!
tussen de bedrijven door jah. ben vrij dus als ik thuis ben staat pc aan, gil maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Ben je morgen online yns? Gaan we dat topic maken
Een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
tussen de bedrijven door jah. ben vrij dus als ik thuis ben staat pc aan, gil maar
heel apart trouwens als je zelf uit een Rooms Katholiek geloof komt, als je dan zo'n mis volgt in een Nieuw Gereformeerde Gemeenschap.
Heel veel zang, gospel achtig. geen kerk, meer een gemeenschapsruimte.
de zang stond me ergens wel aan, maar verder, geef mij maar een kerk, met al zijn dingetjes, geurtjes en ritueeltjes
Het valt mij erg mee moet ik zeggen vandaagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Veul koffie denk. Boh, ik ben niet vooruit te branden.
Op den duur wou ik dat ik ook graag koffie dronkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik begin pas om half 12 vandaag.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, en goeiemorgen allemaal
GOEIEMORGEN KUUKSKE!!!! AAN DE GANG!!!
Jij bent een vervelend mannetje zo 's morgens vroegquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wakker worden zootje schorum!!
[ afbeelding ]
Nah ik ben niet zo gezellig op et moment hoorquote:
Tssssk huiliequote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:54 schreef leonieke het volgende:
Jij bent een vervelend mannetje zo 's morgens vroeg![]()
Owquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik ben niet zo gezellig op et moment hoor. Het wordt dusdanig donker buiten dat het invloed heeft op mijn gemoedstemming.
Vroeg? Ik sta pas vroeg opquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij bent een vervelend mannetje zo 's morgens vroeg![]()
Ik vrees dat we vaak ruzie zouden hebben: zo'n gedrag in combinatie met mijn ochtendhumeur
quote:
Het is toch nog ochtend?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tssssk huilie
Het is vijf voor neukende tien mens
Ik ben ook al heel wat langer op, hoorquote:
Je bent gewoon een huilequote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:03 schreef leonieke het volgende:
Het is toch nog ochtend?En ik heb een OCHTENDhumeur
![]()
Ja goedmaken ga je alleszins wel moeten of ik blijf onaanspreekbaarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent gewoon een huile![]()
![]()
![]()
En straks harde dampende goedmaaksex met vonken en zo![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:54 schreef leonieke het volgende:
Ja goedmaken ga je alleszins wel moeten of ik blijf onaanspreekbaar
Ohio gozaimasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Oi
Gaat goed daarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, collega moest naar de dokter, gaat nu naar ziekenhuis.
Baas is niet blij iig
Sjeezquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn inlogaccount is Locked Out.
1 vinkje in Active Dir, binnen 3 seconden geregeld. Zou je denken.
Neen dusch. Ik moet contact opnemen met de helpdesk in Zuid-Afrika, waarvan niemand een telefoonnummer heeft sinds enige tijd geleden alles via een web-based *oplossing* gaat. En voordat je een *ticket* aanmaakt krijg je dus meermalen de vraag: "Heeft het iets met je account te maken? BEL DE SERVICEDESK!" waarna uiteraard een telefoonnummer ontbreekt.
Als er binnenkort ergens 2 laserprinters, 6 PCs en 12 TFTschermen in een miljard splinters op de weg liggen, kijk niet omhoog, loop gauw door, en wacht tot het rode licht gedoofd is, er kan NOG een printer komen!
oh het was best een mooie mis hoor, daar niet van. Ook lieve mensenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hartOok al hadden wij, zeker wat de muziek betreft, geen traditionele mis
En dan te bedenken dat dit ongeveer iedere week gebeurt, en niet omdat ik iets verkeerd doe, maar omdat er ergens iets mis is met het netwerk, waardoor accounts *zomaar* gelocked rakenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
Sjeez
Handig Flash!
Leuk, dat uitbesteden naar "goedkopere" landen.
Kewlquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit ongeveer iedere week gebeurt, en niet omdat ik iets verkeerd doe, maar omdat er ergens iets mis is met het netwerk, waardoor accounts *zomaar* gelocked raken
Hey kuukske.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
Boh jezus. Ik ben gebroken. En ik heb er pas 5 uur werken op zitten. Ik mag er nog 2.
Nah ik kan wel gaan, maar daar wordt mijn urenopbouw niet beter van. Ik zal toch binnenkort weer 100% aan het werk moeten zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:25 schreef Bengeltje het volgende:
Hey kuukske.![]()
Je mag, dat is wel fijn, je mag dus ook naar huis.
Neenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:22 schreef Sjowhan het volgende:
Kewl. Werken jullie middels VPN ofzo naar Z-A?
Mwoaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg fles, verveel je je????
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:26 schreef leonieke het volgende:
Alles goed Bengeltje? Hoe gaat het met de rug?
Van jou heb ik nooit last.quote:
Het werkt gelukkig weer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:10 schreef leonieke het volgende:
Kun je niet alt-tabben, bengeltje?
Wat vervelend met jouw rug. Je moet toch echt wel opletten, hoorMorgen ziek melden, lijkt me alleszins een goed idee.
De spelers op het veldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wie vind de 1 - 0 best?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dank, ik heb nog zo'n 20 bejaarden te vermoorden vandaag, wil ik wat eerder kunnen....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
Succes Ph.
Ja, terwijl ze als het even meezit eerder doodgaan dan ik...ik kom bijna nooit bij die knakker, ik moest daarnet het telefoonnummer en de naam op zoeken van de beste manquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Jezus. Die mensen mogen altijd eerst. Belachelijk.
Maar je hebt nog steeds zo'n last van je buik begrijp ik?
Ik zal toch iets moeten eten. IK (!!!) heb er geen zin in. Ik kan niet eens normaal schijten verdommequote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:30 schreef Kuukske het volgende:
Dat klinkt niet zo best.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:16 schreef Kuukske het volgende:
Tuutuuuuuut.
Maar jaquote:Nog 2.5 uur werken...
Je kan niet alles hebben hé in je leven?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als fok vandaag zou
[..]
Maar ja
bronquote:Gevaarlijke hacker gepakt op Fok
Op de website www.fok.nl is vanavond een gevaarlijke hacker gepakt. Nadat hij eerder het weblog www.kingjaap.nl had gehackt en zelfs deze dag de Gouden Kooi fansite www.nolive.eu had platgelegd was hij vanavond leden aan het ronselen om het gehele internet te hacken. Hiertoe heeft hij een stichting opgericht die nauwe banden onderhoudt met de nieuwe partij van Rita Verdonk. De naam van deze stichting:
Trots op de stichting die heel internet compleet kapot gaat maken vanuit Nederland
Door oplettenheid van moderator "Schatje" is de forumterrorist opgespoord en kan hij zijn destructieve werkzaamheden niet voort zetten. Schatje: "We hadden de laatste tijd al heel veel last van een traag forum dus we waren extra alert op forum ondermijnende activiteiten. Ik heb hem niet alleen gepakt, zonder ons moderatorteam was het me echt niet gelukt."
Andere forumleden waren verbaasd. Een anoniem gebruiker: ----->"Het benauwd me dat ik gewoon samen met die persoon op het Gouden Kooi forum heb gepost.<------- Het leek zo'n rustige jongen. Dit had ik nooit achter hem gezocht. Ik ben gewoon geschokt en moet dit echt even verwerken."
Zojuist is er contact gezocht met de superhacker. Zijn commentaar was kort maar liet weinig te raden over omtrent zijn kwaadaardige bedoelingen "Ik weet niets".
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Dan vandaag extra hard werken sjow.
Kippensoeppie hmm... Kip, erg veelzijdig stukje vlees heb ik gehoordquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Nah.. vanavond lekker kippensoeppie Fles.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Flčhčs.
bierquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdag
Kratje bier en bitterballen op tafel
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash Kuukske aai over bolletje geeft
België.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus
1 man, 3 vrouwen, 31 kinderen, en NIET ÉÉN met een baan
Bijna. Die sloppenwijk die ze "Wallonië" noemen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
België.
Handigquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:08 schreef Ynske het volgende:
denk je volgend weekend eindelijk eens een weekend vrij te hebben, gaan ze t rooster weer omgooien
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Zwaardvisch nu wél weg, blijkbaar werkten de servers even niet mee.
Wat een trutholaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)t_naar_regering.html
Toe maar, vooral doorgaan met ruzie maken, maak je vrienden mee
ja, en dat moest net in CAPS LOCK op teletekstquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:31 schreef Ynske het volgende:
Jan Wolkers is dood
heuy das de NOS daar kan ik ook niets aan doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en dat moest net in CAPS LOCK op teletekst
Dat overdreven gedoe moet ook eens kappen wezen daar.
Ow jammerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:51 schreef Ynske het volgende:
heuy das de NOS daar kan ik ook niets aan doen
Hollanders moeten ook hun mond houden, alleen Limburgers, Brabanders, Friezen en Groningers mogen meepraten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)t_naar_regering.html
Toe maar, vooral doorgaan met ruzie maken, maak je vrienden mee
* Dr_Flash Bengeltje naar Duitsland duwtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hollanders moeten ook hun mond houden, alleen Limburgers, Brabanders, Friezen en Groningers mogen meepraten.
Hey dat zegt zij .quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash Bengeltje naar Duitsland duwt
Wij zijn Nederlanders .quote:
quote:Toch ff leuk tegen bengeltje aan geduwd
voeder?quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voeder?
Wordt het niet weer eens tijd dan?
Dat ze allebei niet bestaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
Wat heeft Nils Holgerson met liefde te maken.
Wat heb je gekregen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:08 schreef Ynske het volgende:net goodies gekregen van de Publieke Omroep
Ik kan je hier niet eens ongelijk in geven.quote:
4 DVD's van Nils Holgersson?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:08 schreef Ynske het volgende:net goodies gekregen van de Publieke Omroep
pen, balon, sleutelhanger, mok, zweetbandjequote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
pen, balon, sleutelhanger, mok, zweetbandje
Niet echt.quote:
Ik heb ook een pink-ribbon speldje!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]O, ik dacht iets luxer.
Pen had ik je ook wel willen geven, en ik heb een pinkribbon speldje, bandje ervan ook
Lekker kleurtje dat roze.![]()
Die heb ik niet eens, en ik heb nog wel tietenquote:
Wil je daarmee zeggen dat ik dat speldje alleen maar heb om mijn tieten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens, en ik heb nog wel tieten.
Ik heb beidequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens, en ik heb nog wel tieten.
Huhquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ik dat speldje alleen maar heb om mijn tieten.![]()
Zuinig op zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
Wil je daarmee zeggen dat ik dat speldje alleen maar heb om mijn tieten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |