Truste Bengels!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
Leo, qutie.![]()
![]()
Ik ben er gelijk weer vandoor, morgenvroeg fysio en weer aan het werk.
Trusten allemaal.
Jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Uitgewerkt ondertussen hoop ik
Is dat een uitdrukking? Want zand heb ik vandaag niet gezien, enkel betonquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:33 schreef marcb1974 het volgende:![]()
Je hebt je hakken een keer in het zand gezetKan vast geen kwaad
Ja, dat is een uitdrukking. Je hakken in het zand geeft aan dat je niet met je laat sollen en je mening vast staat.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is dat een uitdrukking? Want zand heb ik vandaag niet gezien, enkel beton![]()
Ik ben wel beleefd gebleven, hoor, maar toch even duidelijk gemaakt dat ze mij als mens met een bepaald niveau mogen behandelen. "ik ga het voor jou eventjes op bord tekenen" hoeft niet voor mijquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat is een uitdrukking. Je hakken in het zand geeft aan dat je niet met je laat sollen en je mening vast staat.
Wat fijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:44 schreef Ynske het volgende:
Morgen lekker vrij, savonds naar een huwelijk
en nu bijna tijd om lekker naar huis te gaan en onder de dekens te kruipen
dat huwelijk, tja, tis een collega die al op jonge leeftijd gaat trouwenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat fijnVeel plezier alleszins
Huwelijken zijn
![]()
quote:
zoiets jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:40 schreef JDude het volgende:
WFenKZ.
Werken tot 21u30 en hopen dat ik die collega's van gisteren niet tegen het lijf loopquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Foto'squote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Werken tot 21u30 en hopen dat ik die collega's van gisteren niet tegen het lijf loop
En sebiet nog eens naar de bouwgrond gaan kijken. Misschien eens op de fundering lopen![]()
Have funquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:34 schreef leonieke het volgende:
Ik ga ervandoorBouwgrond kijken en dan naar het werk
Werkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Van mij mag je nu al gaan hoorquote:
Zo hard dat alle posts zijn weggeblazenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:03 schreef JDude het volgende:
Hier heeft het storm gelopen vandaag!
tussen de bedrijven door jah. ben vrij dus als ik thuis ben staat pc aan, gil maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Ben je morgen online yns? Gaan we dat topic maken
Een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
tussen de bedrijven door jah. ben vrij dus als ik thuis ben staat pc aan, gil maar
heel apart trouwens als je zelf uit een Rooms Katholiek geloof komt, als je dan zo'n mis volgt in een Nieuw Gereformeerde Gemeenschap.
Heel veel zang, gospel achtig. geen kerk, meer een gemeenschapsruimte.
de zang stond me ergens wel aan, maar verder, geef mij maar een kerk, met al zijn dingetjes, geurtjes en ritueeltjes
Het valt mij erg mee moet ik zeggen vandaagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Veul koffie denk. Boh, ik ben niet vooruit te branden.
Op den duur wou ik dat ik ook graag koffie dronkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik begin pas om half 12 vandaag.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, en goeiemorgen allemaal
GOEIEMORGEN KUUKSKE!!!! AAN DE GANG!!!
Jij bent een vervelend mannetje zo 's morgens vroegquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wakker worden zootje schorum!!
[ afbeelding ]
Nah ik ben niet zo gezellig op et moment hoorquote:
Tssssk huiliequote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:54 schreef leonieke het volgende:
Jij bent een vervelend mannetje zo 's morgens vroeg![]()
Owquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik ben niet zo gezellig op et moment hoor. Het wordt dusdanig donker buiten dat het invloed heeft op mijn gemoedstemming.
Vroeg? Ik sta pas vroeg opquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij bent een vervelend mannetje zo 's morgens vroeg![]()
Ik vrees dat we vaak ruzie zouden hebben: zo'n gedrag in combinatie met mijn ochtendhumeur
quote:
Het is toch nog ochtend?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tssssk huilie
Het is vijf voor neukende tien mens
Ik ben ook al heel wat langer op, hoorquote:
Je bent gewoon een huilequote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:03 schreef leonieke het volgende:
Het is toch nog ochtend?En ik heb een OCHTENDhumeur
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |