Dat denk ik ook niet. de enige reden waarom KJH heel misschien zou kunnen blijven is wanneer Ajax dit jaar kampioen wordt en zich dus rechtstraaks plaatst voor de Champions League.. gebeurd dit niet dan kunnen we KJH uitzwaaien,.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Steeds meer supporters van Ajax zien het niet in Marco van Basten zitten, terwijl het als Ajacied zijnde twee jaar geleden nog heiligschennis was, als je kritiek uitte op bondscoach Van Basten. Daarbij denk ik dus echt niet dat een KJH langer bij Ajax blijft, omdat Van Basten er trainer/coach wordt.
Doe dat, het is niet gebracht zie ik dus.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu stompen we Silenus in mekaar?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Huntelaar gaat toch matig presteren in het buitenland.
Hij is inderdaad net als Van Nistelrooij een beetje een beperkte voetballer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ron Jans zou helemaal zo gek niet zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:02 schreef HansvanOchten het volgende:
Ze halen Foppe en Ron Jans samen!
Je kan je geloofwaardigheid terugverdienen door het gewoon te zeggen.. als het dan toch binnen enkele dagen uit komt kunnen we kijken of je gelijk hadquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Doe dat, het is niet gebracht zie ik dus.
Daar gaat mijn geloofwaardigheid op dit forum,ik houd dus voortaan maar m'n bek!
Zal één dezer dagen wel bekend worden denk ik hoor overigens.
Ik eis een nieuw F5 knopje en een vergoeding voor mijn verloren tijd en slaapgebrekquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar gaat mijn geloofwaardigheid op dit forum,ik houd dus voortaan maar m'n bek!
Inderdaad!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je kan je geloofwaardigheid terugverdienen door het gewoon te zeggen.. als het dan toch binnen enkele dagen uit komt kunnen we kijken of je gelijk had
Te laat. Je "bron" gaat er aan, en ook jij zal niet omgeschonden uit de strijd komen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, het nieuws heeft denk ik niet direct een waarde dat iedereen elkaar juichend in de armen springt. Maar het is zeker opvallend en heel nieuwswaardig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:13 schreef JohnnyH het volgende:
[..]
Ik eis een nieuw F5 knopje en een vergoeding voor mijn verloren tijd en slaapgebrek![]()
Maar serieus, waar heeft het nieuws mee te maken? Gaat het ons blij maken of niet? (op de schaal van 1 tot 10, hoe groot nieuws is het? )
WAT dan precies?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij hebt "De ontvoering van Heineken" gelezen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, het nieuws heeft denk ik niet direct een waarde dat iedereen elkaar juichend in de armen springt. Maar het is zeker opvallend en heel nieuwswaardig.
Ik kan het nu echt niet op het forum zetten, maar ik zal het opschrijven op een briefje en er een foto van maken met de NRC Next van vandaag, kan ik later wel aantonen dat ik gelijk had. (omg, wat een plan.)
Ik houd er verder nu maar over op, sorry voor de overlast en jullie krijgen binnenkort een biertje van me.
Eéntje maar...?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
jullie krijgen binnenkort een biertje van me.
Hoezo?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zo, dat zou me een steek in de rug zijn naar duizenden supporters mocht Marco van Basten aangesteld worden bij Ajax, maar toch verwacht ik het wel...
Jaja dat kan je later ook doen! om er een oude krant bij te pakken!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, het nieuws heeft denk ik niet direct een waarde dat iedereen elkaar juichend in de armen springt. Maar het is zeker opvallend en heel nieuwswaardig.
Ik kan het nu echt niet op het forum zetten, maar ik zal het opschrijven op een briefje en er een foto van maken met de NRC Next van vandaag, kan ik later wel aantonen dat ik gelijk had. (omg, wat een plan.)
Ik houd er verder nu maar over op, sorry voor de overlast en jullie krijgen binnenkort een biertje van me.
Scherpquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jaja dat kan je later ook doen! om er een oude krant bij te pakken!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef Silenus het volgende:
maar ik zal het opschrijven op een briefje en er een foto van maken met de NRC Next van vandaag, kan ik later wel aantonen dat ik gelijk had. (omg, wat een plan.)
Ik niet, ik zie liever iemand die enig verstand heeft van coaching, motiveren, groep smeden, samenstelling van jong en oud, niet bang voor vernieuwing en to top it all iemand die tactisch inzicht heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zou er tevreden mee zijn iig..
Boeiend net alsof Silenus dat gaat zitten verzinnen....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:28 schreef Soolman het volgende:
[..]
![]()
*Pakt ouwe krant van 23-05-1995, schrijft op briefje bronnen te hebben dat kluivert de winnende maakt tegen milan*
foto..
*klik*
bewijs...
Haha, ohja.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jaja dat kan je later ook doen! om er een oude krant bij te pakken!
Dat zou dus het vertrek van Jaakke betekenen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ohja.![]()
Dan neem ik een foto met m'n mobiel en mag HeinekenAFCA, Montana, of Kevin6188 'm bekijken bij Utrecht-uit, daar staat de datum wel bij.
Anyway, laten we er maar over ophouden. Misschien brengt de ledenvergadering ons morgen nog wel ander leuk nieuws.![]()
]quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:36 schreef Jasza het volgende:
Bronnen kunnen altijd ongelijk hebben, kan je Silenus moeilijk kwalijk gaan nemen![]()
En je ook hier exact om 12.00 uur melden, jaja toeval zeker....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
En je ook hier exact om 12.00 uur melden, jaja toeval zeker....
Alleen de datum van de NRC. Of moet hij speciaal de telegraaf gaan kopen voor die foto?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:50 schreef Jasza het volgende:
NRC next is toch financieel?
Ajax gaat van de beurs?
Jaja, eerst de datum van je telefoon verzetten voor je de foto maakt............quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ohja.![]()
Dan neem ik een foto met m'n mobiel en mag HeinekenAFCA, Montana, of Kevin6188 'm bekijken bij Utrecht-uit, daar staat de datum wel bij.
Ik geef toe, het is een kloonquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij hebt "De ontvoering van Heineken" gelezen!![]()
Dit is de oplossingquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Foto maken voor de TV met TT op lijkt me wel redelijk betrouwbaar.
Die ledenvergadering zijn toch allemaal matties van Sjonnie?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef Nashje het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat die ledenvergadering van morgen niks gaat opleveren en Jaakke gewoon zal blijven.
Zal vast ook wel met fotoshop te bewerken zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Foto maken voor de TV met TT op lijkt me wel redelijk betrouwbaar.
25 miljoen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Ron Jans zou helemaal zo gek niet zijn.
Alles is te bewerken, dus hij kan het beter gewoon zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zal vast ook wel met fotoshop te bewerken zijn.
van Geel staat ook maar met zn rug tegen de muur, die krijgt het voordeel van de twijfel. Jaakke en Fonteijn moeten weg....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef D3nn15 het volgende:
Morten Olsen terug dan?
Als Jaakke maar optieft en van Geel erachteraan
Zo ist..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alles is te bewerken, dus hij kan het beter gewoon zeggen
zeker.. beetje verwachting scheppen en dan niets klaar spelen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:42 schreef Nashje het volgende:
Ja gaan we dr nou nog steeds over door?
en het nergens anders meer over hebben. Dat was nou precies zijn bedoelingquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
zeker.. beetje verwachting scheppen en dan niets klaar spelen.. [ afbeelding ]
Das mooiquote:"Kennedy traint nog apart, maar kan weer met volle kracht schieten"
Nou nou nou, je overdrijft wel een beetje. Colin is goed maar nog niet goed genoeg voor Oranje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ie apart traint. De complete selectie is naar het buitenland?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou nou nou, je overdrijft wel een beetje. Colin is goed maar nog niet goed genoeg voor Oranje.
Voor 20 miljoen moet je de topscorer van Nederland gewoon aan zijn contract houden, lijkt me simpel. Voor minder dan 30 miljoen mag ie volgend jaar niet weg.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef Cheiron het volgende:
Huntelaar is geen 30 miljoen denk ik. Zou mooi zijn, maar ik denk dat je op 20 moet rekenen. Wel bagger dat hij alweer weg gaat.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij Sneijder waren er ook met die mening.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef Cheiron het volgende:
Huntelaar is geen 30 miljoen denk ik. Zou mooi zijn, maar ik denk dat je op 20 moet rekenen. Wel bagger dat hij alweer weg gaat.
2010.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:33 schreef F1Bas het volgende:
Tot wanneer heeft Klaas nog een contract?
iddquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat Huntelaar een matige spits is...
Dat denk ik helemaal niet, blijkbaar heb jij moeite met lezen. Ik denk dat hij te kort komt voor de absolute Europese top.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef TC03 het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat Huntelaar een matige spits is...
Ja en hij zou ook al te kort komen op het hoogste niveau van Nederlandquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet, blijkbaar heb jij moeite met lezen. Ik denk dat hij te kort komt voor de absolute Europese top.
Vind hem meer een type Van Nistelrooij.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:17 schreef toma het volgende:
[..]
idd![]()
Huntelaar zn kwaliteiten worden zwaar onderschat. Ik vind hem altijd een type Raul bij Real. Dat niveau zou hij makkelijk aan kunnen.
quote:Riquelme mag weg bij Villareal
Villareal zal binnenkort bezoek krijgen van de grote ploegen uit Europa, de reden voor hun bezoek is Juan Roman Riquelme.
zoom - galleria De Spaanse club heeft laten weten dat het mee wil werken aan een vertrek van Juan Roman Riquelme, die in onmin leeft met trainer Manuel Pelligrini.
Riquelme werd afgelopen zomer onder meer begeerd door Atletico Madrid en wilde dolgraag terugkeren bij Boca Juniors. Het kwam er niet van, waardoor de Argentijn op de bank verpieterd in El Madrigal. De Argentijnse bondscoach Alfio Basile riep hem wel op en hij haalde zijn gelijk. Riquelme scoorde twee keer.
,,Voor beide partijen zou het het beste zijn als Riquelme zou gaan", verklaarde José Manuel Llaneza in Marca. ,,Op dit moment is het nog te vroeg om te zeggen wat in december zal gebeuren. We hebben nog geen bod gekregen, maar tegen die tijd zal dat ongetwijfeld wel het geval zijn. Als hij blijft, respecteren we zijn contract en mag hij meetrainen als de coach dat op prijs stelt."
nee heb de voetballende kwaliteiten van Klaas-Jan wel hoog zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind hem meer een type Van Nistelrooij.
Raul heeft wel wat meer voetballende kwaliteiten dan Huntelaar..
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb hem samen met Hans Kraaij JR ontdekt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:31 schreef BonJovi het volgende:
Ja en hij zou ook al te kort komen op het hoogste niveau van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |