abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53942077

.
Hier verder..
-
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:01:39 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53942087
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 08:59 schreef pfaf het volgende:

[..]

Suarez en Luque zijn toch gehaald? Of had de volle mep in een keer in volle paniek uitgegeven moeten worden aan 10 spelers?
Nope, juist maar aan één speler die het vertrek van Wesley Sneijder kon opvangen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53942093
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Neuh, ik wil mensen aan het bewind die besluiten het geld van Wesley Sneijder te investeren in plaats van financieel het gemis van de CL af te dekken.
Ja, dat kan dus niet als je met aandeelhouders in je nek zit.....
-
pi_53942098
'Bedrijvendokter John Jaakke lost alle problemen op'

15/10/2007 08:37

Een paar miljoen televisiekijkers kregen een bondscoach in beeld die de verbijsterde voetballiefhebbers probeerde wijs te maken dat ze net een uitstekend Oranje aan het werk hadden gezien. Hij strooide met complimenten en maakte een uitermate tevreden indruk. Het was pure minachting van de kijkers. Eigenlijk zei hij dat het klootjesvolk er totaal geen verstand van had. Oranje had tegen het nietige Albanië een prima prestatie geleverd. We moesten vooral niet vergeten dat het voor de Albanezen de Wedstrijd van het Jaar was. Die arrogantie is helemáál stuitend.

Ik begrijp de bondscoach niet. Ik respecteer zijn indrukwekkende voetbalcarrière, maar als miljoenen mensen een andere wedstrijd hebben gezien, zal hij toch niet als enige de voetbalwijsheid in pacht hebben. Daar heb ik tot op heden nog niets van gemerkt. De spanning in de dug-out zal best een rol hebben gespeeld, maar na het terugzien van de beelden moet een zichzelf respecterend mens tot de conclusie komen dat hij overmand door emotie onzin uitsloeg. Daar is helaas geen sprake van. Zelfs de gelouterde mediaman Kees Jansma, die dagelijks bijstuurt, sust en op de bondscoach inpraat, kon niet verhinderen dat Van Basten vorige week opnieuw zijn gelijk wilde halen. Ik begrijp best dat hij blij was met de overwinning. Iedere voetballiefhebber is blij met de kwalificatie voor het EK. Het zou de bondscoach sieren als hij eens aan zelfanalyse deed of de hand in eigen boezem stak. Hij is namelijk verantwoordelijk voor het onbegrijpelijke gesol met spelers, die voortdurend op verkeerde posities voetballen en daardoor hun optimale rendement niet halen. Van Basten parasiteert op de resultaten. Ondanks zijn aanwezigheid verzamelt Oranje veel punten.

De bondscoach heeft zich omringd met bevriende ja-knikkers en lijkt verbaasd als er kritiek op hem neerdaalt. Maar hij stelt begenadigde linkspoten op als rechtsbuiten. En hij gaat respectloos om met de nationale topvoetballers. Mark van Bommel, Clarence Seedorf en Ruud van Nistelrooy presteren wekelijks op topniveau, maar de bondscoach heeft het lef de kwaliteiten van deze vedetten ter discussie te stellen of niet naar waarde te schatten. Zou Arsenal-coach Arsène Wenger gek zijn omdat hij Robin van Persie niet als rechtsbuiten laat spelen? Niemand in Duitsland neemt het Huub Stevens kwalijk dat Rafael van der Vaart als spelbepaler op de plaats speelt waar hij het best tot zijn recht komt. Nederland beschikt over gevaarlijke spitsen. Bij hun clubs functioneren Van Nistelrooy, Dirk Kuijt, Klaas-Jan Huntelaar en Jan Vennegoor of Hesselink goed, maar in Oranje krijgen ze nauwelijks bespeelbare ballen. Zou de bondscoach daar wel eens over nadenken? Zou het misschien zíjn schuld kunnen zijn? Hij vindt van niet en raaskalt maar door. 'De spelers verdienden na de overwinning op Albanië onze complimenten vanwege de inzet, discipline, het uitvoeren van de taken en omdat ze tot de laatste minuut naar de goal zochten. Wellicht niet spectaculair, maar als groep hebben we stappen vooruit gezet.'

Zolang de bondscoach zichzelf blijft wijsmaken dat hij goed werk levert en de resultaten het tegendeel niet bewijzen, ziet de toekomst van Oranje er onzeker uit. Ik ben een voorstander van praktijkcoaches, maar ontken niet dat Alfredo Di Stéfano, Stanley Matthews en Ferenc Puskás hopeloze trainers waren. Iedere coach heeft zijn sterke en zwakke punten, maar Guus Hiddink, Henk ten Cate, Bert van Marwijk, Willem van Hanegem, Louis van Gaal, Co Adriaanse, Aad de Mos, Dick Advocaat, Huub Stevens, Ronald Koeman, Martin Jol, Foppe de Haan en Leo Beenhakker zetten de spelers meestal op de juiste plaats. Geen van die coaches zou Van der Vaart of Van Persie rechtsbuiten laten spelen. Het is te gek voor woorden, maar Van Basten komt ermee weg.
Off the record spreken de clubcoaches er schande van, in de publiciteit houden de heren zich op de vlakte. Maar het gaat me toch te ver een winnende coach gelijk te geven als hij ongelijk heeft. Ik blijf hopen op betere tijden, want als Van Basten de spelers toevallig een keer op de juiste plaats zet, kan Oranje zomaar Europees kampioen worden.

De bondscoach kan beschikken over de beste voetballers van Nederland die furore maken bij Europese topclubs. Hij heeft een bevoorrechte positie. De resultaten van de Nederlandse clubs in Europa doen vermoeden dat er een chronisch gebrek aan talent is, maar niets is minder waar. De echte toppers spelen in Engeland, Italië, Duitsland en Spanje. De nationale clubs hebben het moeilijk, omdat ze financieel de race met de grote voetballanden niet kunnen bijhouden. Henk ten Cate kwam van Barcelona naar Ajax om een jeugddroom te realiseren. Voordat de huidige competitie begon raakte hij zijn beste speler, Wesley Sneijder, kwijt aan Real Madrid. Ryan Babel vertrok naar Liverpool en routinier Edgar Davids brak een been. Vanaf dat moment was het voor Ajax een verloren seizoen, waren de seizoenkaarthouders het slachtoffer en was er voor Ten Cate geen eer meer te behalen. Hij werkte er zelf ook nog aan mee door Kenneth Perez naar PSV te laten vertrekken.

Ten Cate is een flamboyante man, maar zijn kwaliteiten als trainer staan nooit ter discussie. De realiteit is dat Ajax met Laurent Delorge, Dennis Rommedahl en Jurgen Colin niet eens meer opgewassen is tegen Slavia Praag en Dinamo Zagreb. Dat was pijnlijk voor Ten Cate, maar hij was afhankelijk van technisch directeur Martin van Geel, die blijkbaar geen geld beschikbaar had voor aankopen die wat toevoegen aan Ajax. Dat is ook een probleem: echte toppers staan niet te dringen om in de Nederlandse competitie te spelen. Mega-transfersommen kan Ajax niet betalen en het salaris van een voetballer uit de Spaanse of Engelse competitie evenmin. De landstitel is het hoogst haalbare in Amsterdam. Behalve dat Ten Cate intern een lastige man schijnt te zijn, was hem nauwelijks iets kwalijk te nemen. In de competitie presteert Ajax naar behoren, Europa is een maatje te groot.

Voor alle partijen kwam de onverwachte interesse van Chelsea voor de Ajax-coach als een geschenk uit de hemel. Het was al een publiek geheim dat de club aan het eind van dit seizoen het contract van Ten Cate niet zou verlengen. Nu kan iedereen met opgeheven hoofd overgaan tot de orde van de dag. Door alle publiciteit worden de dramatische resultaten in Europa naar de achtergrond verdreven. En Ten Cate gaat een nieuwe jeugddroom realiseren. Hij mag gaan werken met de beste spelersselectie ter wereld. Overal heeft hij het optimale rendement uit zijn spelers gehaald. Er bestaat geen reden daaraan nu te twijfelen. Ook financieel maakt de trainer een klapper, want tijdens het geheime onderhoud in Londen werd hem al snel duidelijk dat Chelsea een andere cao hanteert dan Ajax. De Amsterdamse beleidsbepalers zullen een afkoopsom incasseren, maar de toekomst blijft onzeker.

Technisch directeur Van Geel is alleen succesvol geweest bij Willem II en AZ, met Adriaanse als trainer. Door het vertrek van Ten Cate gaat Ajax beslist niet beter voetballen. De club gaat vooral ten onder aan spelers die niets aan het niveau toevoegen, maar in het gunstigste geval meevoetballen. De realiteit is dat Ajax binnen zes jaar met Adrie Koster aan de negende coach begint. Ik kan me niet voorstellen dat het aan die coaches heeft gelegen. Gelukkig is voorzitter John Jaakke bedrijvendokter bij Boer & Croon. Hij lost overal de problemen bij bedrijven op en schijnt nu zijn zinnen te hebben gezet op Van Basten als nieuwe coach. Dan weet u meteen hoe serieus u die peperdure adviezen van Boer & Croon moet nemen.
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:02:57 #5
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53942105
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nope, juist maar aan één speler die het vertrek van Wesley Sneijder kon opvangen.
Die zijn er ook. Spelers van het kaliber Sneijder, die naar Ajax willen...
pi_53942114
Tvp en Feli Montana
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_53942120
Kom maar op met dat nieuws.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:04:09 #8
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53942124
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, dat kan dus niet als je met aandeelhouders in je nek zit.....
Als je daarmee CL binnenhaalt en op langere termijn resultaten behaalt zul je die aandeelhouders echt niet horen hoor.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:05:15 #9
53851 BoNi
pi_53942141
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Daar zit inderdaad het probleem helaas...
Schitterend!
pi_53942164
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:04 schreef BoNi het volgende:

[..]

Als je daarmee CL binnenhaalt en op langere termijn resultaten behaalt zul je die aandeelhouders echt niet horen hoor.
Maar dat is dus een bedrijfsrisico, je weet immers niet zeker of je de CL haalt..
Denk niet dat iedereen daar blij mee is..
-
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:08:02 #11
52871 Blight
Supersized.
pi_53942169
Nog even en we mogen weer knallen tegen NEC.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53942170
Ben benieuwd naar de ledenvergadering van morgenavond..
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:08:13 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53942174
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Mwoah, heb het idee dat er niet actief gezocht mag worden door het bestuur, omdat plaatsing voor CL eerst zeker moest zijn. Die goede cijfers kunnen me geen fuck schelen, wordt liever kampioen!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53942184
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:08 schreef Blight het volgende:
Nog even en we mogen weer knallen tegen NEC.
wordt wel weer tijd
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:09:10 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53942194
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar dat is dus een bedrijfsrisico, je weet immers niet zeker of je de CL haalt..
Denk niet dat iedereen daar blij mee is..
Nu kom je in een negatieve spiraal terecht, met een capabele vervanger voor Wesley Sneijder is een nieuw landskampioenschap (en directe plaatsing voor CL) ook dichterbij.
pi_53942196
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mwoah, heb het idee dat er niet actief gezocht mag worden door het bestuur, omdat plaatsing voor CL eerst zeker moest zijn. Die goede cijfers kunnen me geen fuck schelen, wordt liever kampioen!
Dat wil ik ook. Maar het feit is nou eenmaal dat Ajax inmiddels een beursgenoteerd bedrijf is.
Met die realiteit moeten we gewoon leven.
-
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:10:05 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53942209
quote:
Dan weet u meteen hoe serieus u die peperdure adviezen van Boer & Croon moet nemen.
Ouch! . Kan me niet voorstellen dat ze dit echt grappig vinden daar .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53942226
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE !!
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:11:46 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53942234

Overigens is Stanley Menzo vandaag ook jarig!
pi_53942242
quote:
Ajax gaat Marco van Basten en John van 't Schip aantrekken als nieuw trainersduo. Dat zei Jack van Gelder zondagavond in hetzelfde programma. Johan Cruyff zou achter de schermen bezig zijn met het aantrekken van het duo, dat nu nog het Nederlands Elftal onder zijn hoede heeft.

De presentator zei ook dat de positie van John Jaakke, voorzitter van de Amsterdamse club, minder wankel is dan verondersteld wordt. Dinsdag heeft de club een extra ledenvergadering, volgens Van Gelder wordt dan duidelijk gemaakt dat het vertrouwen in Jaakke er nog steeds is.

NU.nl
Tsja.. Mag toch hopen dat ie deze keer geen gelijk heeft..
pi_53942247
Misschien kunnen we Van Raaij vragen als opvolger van Jaakke. Die had de hand niet op de knip
pi_53942269
Fontein mag wel blijven vind ik. Jaakke moet oprotten. Daar moet een échte Ajax man voor in de plaats komen. Die zich ook meer met Ajax bezighoudt en waar trainers geen hekel aan hebben in vergelijking met Jaakke.
pi_53942280
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]

Overigens is Stanley Menzo vandaag ook jarig!
Proficiat .

Babangida is op dezelfde dag als ik jarig .
pi_53942287
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Misschien kunnen we Van Raaij vragen als opvolger van Jaakke. Die had de hand niet op de knip
Zelfs met de hand op de knip was er geen geld voor goede aankopen.
Tot na het verkoop van Babel en Sneijder.
pi_53942337
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:15 schreef Nashje het volgende:

[..]

Proficiat .

Babangida is op dezelfde dag als ik jarig .
bij mij:

# 1974 - Bob Sapp, Amerikaans vechtsporter
# 1976 - Ronaldo, Braziliaans voetballer
# 1978 - Harry Kewell, Australisch voetballer
# 1979 - Sven Vandenbroeck, Nederlands voetballer
# 1982 - Maarten Stekelenburg, Nederlands voetballer
# 1982 - Cliff Mardulier, Belgisch voetbalkeeper
# 1983 - Glenn Loovens, Nederlands voetballer
# 1985 - Faris Haroun, Tjaadse voetballer

En ik, kan nog geen bal 2 meter recht schoppen.
pi_53942486
Trieste zaak... Die Adriaanse zat zichzelf leuk te promoten dat hij wel interesse had en dat van Geel zo een goede vriend van hem is. Bellen ze van studio voetbal van Geel op zegt hij glashard dat ze geen interesse hebben. Mooie vrienden idd
Adriaanse heeft wat curieuse persoonlijke eigenschappen, maar hij laat zijn teams wel heel leuk voetballen. Ik zou toch wel willen zien dat hij een eerlijke kans krijgt... Maar dan moet er meer veranderen. van Basten mogen ze houden bij het nederlands elftal.

Misschien als van Gaal dit jaar flopt met AZ dat Ajax hem kan verleiden tot een terugkeer Dat zou nog het mooiste zijn.
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:30:46 #27
52871 Blight
Supersized.
pi_53942495
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat wil ik ook. Maar het feit is nou eenmaal dat Ajax inmiddels een beursgenoteerd bedrijf is.
Met die realiteit moeten we gewoon leven.
Dat vind ik zo'n non-argument. Manchester United was ook een jarenlang een beursgenoteerde club en we kunnen toch niet zeggen dat zij het slecht gedaan hebben in die tijd. Bij andere clubs zijn er bovendien ook vaak investeerders die zich willen mengen in het beleid.

Al die vage redenen die gezocht worden waarom Ajax zichzelf niet meer is.. De beursgang, de ArenA, het malt bier tijdens risicowedstrijden.. Het heeft er allemaal weinig tot niets mee te maken. Ajax gaat kapot omdat het al jaren niet meer mee gaat met de tijd, we vasthouden aan vervlogen tijden en sentimenten, en er in het algemeen al jaren zwak beleid wordt gevoerd.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:31:50 #28
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53942508
Ben benieuwd naar dat zogenaamde nieuws dan....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53942537
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:30 schreef Blight het volgende:

[..]

Ajax gaat kapot omdat het al jaren niet meer mee gaat met de tijd, we vasthouden aan vervlogen tijden en sentimenten,
4-3-3?
pi_53942559
Een van de grootste problemen is denk ik toch Cruijff. Adviseur waar Ajax geen Nee tegen durft te verkondigen. Ik denk dat drie kwart/90% van de mensen binnen Ajax meer luisteren naar Johan als iedereen anders.
pi_53942562
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

4-3-3?
oa
pi_53942574
quote:

[..]

Dat vind ik zo'n non-argument. Manchester United was ook een jarenlang een beursgenoteerde club en we kunnen toch niet zeggen dat zij het slecht gedaan hebben in die tijd. Bij andere clubs zijn er bovendien ook vaak investeerders die zich willen mengen in het beleid.

Al die vage redenen die gezocht worden waarom Ajax zichzelf niet meer is.. De beursgang, de ArenA, het malt bier tijdens risicowedstrijden.. Het heeft er allemaal weinig tot niets mee te maken. Ajax gaat kapot omdat het al jaren niet meer mee gaat met de tijd, we vasthouden aan vervlogen tijden en sentimenten, en er in het algemeen al jaren zwak beleid wordt gevoerd.

Maar ben benieuwd of er daadwerkelijk nieuws komt. Zolang Van Basten maar niet komt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:37:02 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53942589
quote:

[..]

Klopt, misschien dat een frisse wind wat moois teweeg kan brengen.

John Jaakke en Maarten Fontein weg, nieuwe trainer/coach die 4-4-2 speelt en durven investeren.
pi_53942612
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, misschien dat een frisse wind wat moois teweeg kan brengen.

John Jaakke en Maarten Fontein weg, nieuwe trainer/coach die 4-4-2 speelt en durven investeren.
pi_53942703
Als Van Basten komt hebben we straks 3 overgangsjaren
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:45:42 #36
52871 Blight
Supersized.
pi_53942714
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

4-3-3?
Onder andere, ja.
En ik heb niets tegen 4-3-3, maar ik heb iets tegen het star vasthouden aan één systeem ongeacht wat voor spelersmateriaal je in huis hebt.
pi_53942732
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:45 schreef MaxC het volgende:
Van B bij zn presentatie:
"Meespelen in de CL van 2011 is ons doel", tot die tijd is bouwen en leren genoeg.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:51:15 #38
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_53942806
quote:
ach ja, dat is ook een vorm van stabiliteit
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_53942816
Als ze mij ten tijde van zijn omhaal in de Meer hadden gezegd, dat hij ooit hoofdcoach van Ajax zou zijn dan had ik dat fantastisch gevonden... Van Basten echte Ajacied... bracht regelmatig de Meer in vuur en vlam...

Hij krijgt toch mijn vertrouwen.., dat heeft hij eigenlijk wel verdiend. En ja ook ik kan veel betere kandidaten noemen. Maar als we toch moeten gaan bouwen aan een nieuw succesvol Ajax.. Dan maar met Van Basten.....
Ajax!!
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:57:09 #40
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53942905
Tuurlijk krijgt San Marco m'n vertrouwen bij een eventuele aanstelling. Dagelijks op het veld staan is natuurlijk wel compleet wat anders dan bondscoach zijn.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:00:10 #41
82589 S-Two
barba macacu
pi_53942956
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:38 schreef Triptamine het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Van mij mag Foppe ook wel komen ja. Denk alleen niet dat hij daar zin in heeft.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_53942992
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:46 schreef Longmen het volgende:

[..]

Van B bij zn presentatie:
"Meespelen in de CL van 2011 is ons doel", tot die tijd is bouwen en leren genoeg.
Kunnen we in 2009 op de laatste dag kampioen worden, maar verneukt hij het:
"Dit was een goed leerproces, maar ons doel is CL in 2011 dus dit is niet erg"

Ik zie de opstelling al voor me:

Huntelaar----------Rommedahl----------Gabri
Luque-------------De Zeeuw(aangekocht!)------Emanuelson
Collin-----------------Davids---Suaréz-----------Delorge
-----------------------------Stam-------------------------
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_53943008
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:01 schreef MaxC het volgende:

[..]

pi_53943017
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:00 schreef S-Two het volgende:

[..]

Van mij mag Foppe ook wel komen ja. Denk alleen niet dat hij daar zin in heeft.
Nee, denk het ook niet. Die zit lekker een beetje in de luwte van jong Oranje, doet het ook prima daar. Hij wordt ook een dagje ouder, die zoekt die hectiek van Ajax helemaal niet.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 oktober 2007 @ 10:05:20 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53943058
Foppe. Die komt niet. Die gaat met pensioen op het veld denk ik na jong oranje en blijft RvC bij heerenveen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_53943129
quote:

[..]

En wordt hierin gesteund door JC
pi_53943140
quote:
Heel reeel gezien worden we pas kampioen in het seizoen 2009 - 2010..

Nu ten Cate vertrokken is zal Koster het seizoen afmaken.. Ik denk niet dat Koster de capaciteiten heeft om een club als Ajax naar het kampioenschap te leiden.. natuurlijk hopen we dat wel.. maar het wordt een kwestie van eerst zien, dan geloven.. Daarnaast is er geen europees voetbal meer, kortom een verloren jaar.

Het aankomende seizoen zal er qua spelers ook wel erg anders uitzien.. Met het stoppen van Stam (en misschien wel Davids) en het vertrek van Heitinga, Huntelaar en eventueel ook nog Gabri zullen er veel beslissende spelers in het elftal wegvallen... Eerlijkheidshalve betekend dit dus dat het aankomende jaar wederom een opbouwjaar zal zijn.. En als we dit jaar in Europa al niets betekend hebben.. dan hoeven we dat voor volgend jaar natuurlijk ook niet te verwachten.. Kortom.. we winnen vast wel weer de JCS en de Beker... een (verloren) zaai-jaar

Het seizoen daarna.. 2009 - 2010 dus.. zal het seizoen moeten zijn waarbij het team op elkaar ingespeeld is.. en waarbij alles lukt.. Naar mijn mening zal dit ook pas de eerste serieuze kans zijn om weer eens een keer kampioen van Nederland te worden.. en daarmee ook als enige 3 sterren te mogen dragen..

van Basten en van 't Schip hebben het bij de jeugd van Ajax volgens mij best aardig gedaan.. naar mijn mening is de Hoofdmacht toch wel van een heel ander laken een pak.. Vooral van Basten die ERG goed met de media om kan gaan zal een groot succes worden bij Ajax.. (NOT)..

Ik zie het niet zitten met die 2.. ten minste.. nu niet.. laat ze lekker over een jaartje of 10 terug komen nadat we furore hebben gemaakt met van Gaal als TD en Blind als hoofdtrainer..

Tot dan? Ajax, de passie die wel in de supporter zit..

[ Bericht 0% gewijzigd door CSI_MIAMI op 15-10-2007 11:32:08 ]
pi_53943144
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:03 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nee, denk het ook niet. Die zit lekker een beetje in de luwte van jong Oranje, doet het ook prima daar. Hij wordt ook een dagje ouder, die zoekt die hectiek van Ajax helemaal niet.
Ik denk dat hij zich best nog eens wil bewijzen als échte topcoach. Hetzij bij Oranje, hetzij bij een topclub in NL. Pas als hij 75 is gaat hij clinics in Ierland geven.
pi_53943195
Gregory Van der Wiel weer terug bij Jong Oranje
Gepubliceerd op 15-10-07 om 10:04 door Johan Kroon

Bondscoach Foppe de Haan heeft Gregory van der Wiel (foto) weer kunnen toevoegen aan de selectie van Jong Oranje. De Ajacied viel vorige week geblesseerd af voor het EK-kwalificatieduel met Estland, maar is weer volledig fit.

Van der Wiel liep vorige week tijdens een training van Jong Oranje een bovenbeenblessure op. De verdediger werd toen vervangen door Excelsior-speler Koen Stam.

Komende woensdag speelt Jong Oranje een oefeninterland met Jong Schotland ter voorbereiding op de Olympische Spelen. Het duel zal gespeeld worden in Roosendaal.

Die is in ieder geval weer fit.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:12:45 #50
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53943218
Die persvoorlichter is zeker nog koffie aan het drinken?
Jawel, je keek.
pi_53943235
Waar is Silenus nu....
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:13:38 #52
52871 Blight
Supersized.
pi_53943237
quote:

[..]

Goede doelman.
pi_53943248
Wat de neuk, Marco van Basten?! Och hemel, de man die de beste spelers van Nederland niet aan het voetballen krijgt moet proberen de landstitel te halen met Colin en Delorge
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:14:18 #54
52871 Blight
Supersized.
pi_53943250
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

-blablabla-

Ik zie het niet zitten met die 2.. ten minste.. nu niet.. laat ze lekker over een jaartje of 10 terug komen nadat we furore hebben gemaakt met van Gaal als TD en Blind als hoofdtrainer..

Tot dan? Ajax, de passie die wel in de supporter zit..
Ja, want dat was een succes. .
pi_53943262
quote:

[..]

Vergeet Marco's oogappel Landzaat niet:

KJH-Landzaat-John
vd Bergh-de Zeeuw-Urby
Colin-Suarez-Denneboom-één of andere Noorse middenvelder
------Waterman-------
pi_53943282
2009-2010 WTF moet niet gekker worden
AFC AJAX
pi_53943332
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:14 schreef Cheiron het volgende:
Wat de neuk, Marco van Basten?! Och hemel, de man die de beste spelers van Nederland niet aan het voetballen krijgt moet proberen de landstitel te halen met Colin en Delorge
Die zijn komende zomer toch wel weg mag ik hopen?
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:21:03 #58
52871 Blight
Supersized.
pi_53943368
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:19 schreef Nashje het volgende:

[..]

Die zijn komende zomer toch wel weg mag ik hopen?
Als er vanuit de jeugd weinig extra's komt mag Delorge best als speler voor de breedte blijven, mijns inziens. Maar die optie in het contract van Colin zullen ze (gelukkig) vast niet lichten.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:24:10 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53943438
Delorge kan je er idd best bijhebben.

Maar ik zie het ook niet zitten in van Basten eigenlijk. Weer zo'n gast die alleen maar roept dat ze zo goed gespeeld hebben etc. Totaal geen zelfkritiek oid. Dan heeft straks weer alles en iedereen behalve Ajax het gedaan als ze verliezen oid.

Het is tijd voor een nuchtere realist.
Get woke, go broke!
pi_53943467
Marco bij zn presentatie:
Ik streef ernaar aantrekkelijk, mooi en dominant voetbal te spelen, zoals AZ speelt heb ik in gedachten.
Daarom heb ik de volgende spelers gekocht: Didulica · Jaliens · Luirink · Opdam · Pocognoli · Mendes da Silva · Jenner · Schaars · Ari · Cziommer en Martens.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:26:48 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53943498
Ach. als die erbij komen en niet in plaats van .
Get woke, go broke!
pi_53943499
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:

Jarig!
Gefeliciteerd.!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:36:44 #63
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53943706
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:11 schreef patrickt37 het volgende:
Gregory Van der Wiel weer terug bij Jong Oranje
Gepubliceerd op 15-10-07 om 10:04 door Johan Kroon

Bondscoach Foppe de Haan heeft Gregory van der Wiel (foto) weer kunnen toevoegen aan de selectie van Jong Oranje. De Ajacied viel vorige week geblesseerd af voor het EK-kwalificatieduel met Estland, maar is weer volledig fit.

Van der Wiel liep vorige week tijdens een training van Jong Oranje een bovenbeenblessure op. De verdediger werd toen vervangen door Excelsior-speler Koen Stam.

Komende woensdag speelt Jong Oranje een oefeninterland met Jong Schotland ter voorbereiding op de Olympische Spelen. Het duel zal gespeeld worden in Roosendaal.

Die is in ieder geval weer fit.
Het nieuws van Silenus !
><(({°>
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:37:59 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53943731
quote:
Een andere Spanjaard waar Ajax het oog op had laten vallen, Albert Riera, wilde in eerste instantie wél naar Ajax komen. Hij bedacht zich echter nadat de Spaanse bondscoach Luis Aragones hem had gezegd te kunnen fluiten naar een plek in het Spaanse elftal, in het geval hij naar Ajax zou trekken. Overigens debuteerde Riera afgelopen weekend met een doelpunt voor Spanje.
Zal al wel gepost zijn, maar wat een nationalistische kloothommel die Aragones.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:39:30 #65
131729 jna
pi_53943762
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:37 schreef twi het volgende:

[..]

Raul mag wel naar Ajax komen, die speelt toch niet
Jawel, je keek.
pi_53943789
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:37 schreef twi het volgende:

[..]

Ajax is de ploeg met de meeste spanjaarden in Europa.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:42:42 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53943813
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ajax is de ploeg met de meeste spanjaarden in Europa.
En Riera is een Spanjaard die ik daar graag bij zou willen hebben.
pi_53943816
Van basten:
In Colin zie ik veel van mezelf terug als speler. Door Colin steeds in de basis op te stellen kan hij veel leren, daarom staat hij elke week in de spits.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:47:27 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53943917
Ik snap Ajax niet hoor. Zijn ze net "verlost" van een veel besproken en bekritiseerde coach, willen ze de meest bekritiseerde coach van Nederland weer hebben.

Ze zien toch ook wel dat Oranje een bende is? Geef een beetje tegengas en ze verliezen.... Het is net Ajax dus: als je meevoetbalt (VVV, de graafschap) wint Ajax makkelijk, maar graaf je in en geef fysiek weerstand en Ajax is kansloos (Slavia, Zagreb).

En dan je wil je dus zo'n coach? Schiet mij maar lek dan....
Get woke, go broke!
pi_53943938
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:42 schreef Longmen het volgende:
Van basten:
In Colin zie ik veel van mezelf terug als speler. Door Colin steeds in de basis op te stellen kan hij veel leren, daarom staat hij elke week in de spits.
En hij verslaapt zich nooit!
Gash Dem and Light Dem!
pi_53944187
Ik heb even iets gemist . Komt Van Basten ?
pi_53944215
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap Ajax niet hoor. Zijn ze net "verlost" van een veel besproken en bekritiseerde coach, willen ze de meest bekritiseerde coach van Nederland weer hebben.

Ze zien toch ook wel dat Oranje een bende is? Geef een beetje tegengas en ze verliezen.... Het is net Ajax dus: als je meevoetbalt (VVV, de graafschap) wint Ajax makkelijk, maar graaf je in en geef fysiek weerstand en Ajax is kansloos (Slavia, Zagreb).

Het bestuur durft advies van Cruijff niet te negeren. Ben het wel met je eens. Typisch Ajax weer dit.

Ik zou Van Basten best een kans willen geven. Maar als je ziet wat voor klotezooi het nu is bij Oranje . Kan best een wereld van verschil zijn, bondscoachschap en clubtrainer. Maar dan zou ik Van Basten even laten voor wat het is en eerst ervaring op laten doen bij een andere club. Als dat echt zo'n succes blijkt te zijn kun je hem nog altijd halen en denk dat ie daar ook altijd wel voor open staat.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:04:43 #73
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53944245
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:

Nashje zegt het al: Ajax durft (de almachtige) JC niet te negeren, dus wordt het weer niks.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:07:12 #74
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53944309
Ik heb er niks tegen als Van Basten coach wordt. Vooral omdat het toch een verschil is, clubcoach of bondscoach.

Al is het niet mijn #1 optie.
><(({°>
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:09:09 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53944351
Ja, das aan de ene kant heel jammer. JC mag zich best met Ajax bemoeien maar dan of 100% of niet. Niet af en toe een hint deze kant op en meer niet.
Get woke, go broke!
pi_53944458
Veel knapen hier willen wel Ajax mensen in het bestuur enzo maar ze hebben wel kritiek op Johan Cruijff als adviseur en willen Marco van Basten helemaal niet als coach.

Wat is het nou?
pi_53944684
Is Silenus z'n "bron" al aan het slaan?
-
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:25:23 #78
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53944689
van het Schip heeft in elk geval bij FC Twente wel bewezen geen grijntje verstand van coachen op hoog niveau te hebben en met de over-kinderachtige van Basten zullen ze van Ajax een mietjesteam maken in plaats van een elftal vechtjassen. Je ziet het telkens bij Oranje terugkomen, als er vechtvoetbal gespeeld moet worden geeft men niet thuis.
En de Ajaxspelers mogen wel vast gaan oefenen op moppen, want als je te laat komt bij het eten dan moet je een mop vertellen

Elke week die mop van Colin en zijn onweerstaanbare talent aanhoren gaat ook vervelen.

Conclusie: wordt niks met van Basten en Schip aan het roer.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53944707
Of van Basten wel of niet komt is geeneens zo belangrijk. De positie van coach is gewoon problematisch bij Ajax, die conclusie mogen we toch wel trekken na 10 jaar drama. Natuurlijk moet er een capabele coach komen, maar zolang de Ajax-organisatie op deze manier blijft functioneren zal het allemaal weinig uitmaken wie er in de dug-out plaatsneemt.
Gash Dem and Light Dem!
pi_53944709
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:07 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb er niks tegen als Van Basten coach wordt. Vooral omdat het toch een verschil is, clubcoach of bondscoach.

Al is het niet mijn #1 optie.
Amen to that .
-
pi_53944750
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:14 schreef De_Ananas het volgende:
Veel knapen hier willen wel Ajax mensen in het bestuur enzo maar ze hebben wel kritiek op Johan Cruijff als adviseur en willen Marco van Basten helemaal niet als coach.

Wat is het nou?
Ajax mensen in het bestuur maar geen Cruijff en of van Basten
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:29:34 #82
52871 Blight
Supersized.
pi_53944773
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:13 schreef El-Salvador het volgende:
Waar is Silenus nu....
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Het nieuws van Silenus !
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat heb ik gemist?
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:31:12 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53944800
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:14 schreef De_Ananas het volgende:

Wat is het nou?
Johan Cruijff adviseert Marco van Basten, omdat het een vriendje van hem is. Zo'n advies heeft Ajax niets aan!
pi_53944808
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik geef hem tot twaalf uur, daarna moet er maar een ban aangevraagd worden
Gash Dem and Light Dem!
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:32:08 #85
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53944817
Er zou vandaag op de vroege morgen groot nieuws zijn, aldus Silenus. Hij kon niet zeggen van wie die het had, maar we moesten maar opletten vandaag.
><(({°>
pi_53944838
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Johan Cruijff adviseert Marco van Basten, omdat het een vriendje van hem is. Zo'n advies heeft Ajax niets aan!
Hij adviseert ook Ajax hoor
pi_53944857
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:29 schreef Blight het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wat heb ik gemist?
Zie vorige deel, ergens rond middennacht gister maakte hij nogal een claim dat ie groots nieuws zou hebben morgen.
Maar helaas zoals wel vaker met "inside" bronnen was dit ook weer lariekoek.
-
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:36:08 #88
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53944915
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:33 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hij adviseert ook Ajax hoor [ afbeelding ]
Bedoel dat hij ons Marco van Basten adviseert.
pi_53944954
Dus we wachten tot 12.00 uur met het grootste nieuws?

Okeeej...
pi_53945002
De beurs moet eerst dicht.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:42:10 #91
52871 Blight
Supersized.
pi_53945004
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zie vorige deel, ergens rond middennacht gister maakte hij nogal een claim dat ie groots nieuws zou hebben morgen.
Maar helaas zoals wel vaker met "inside" bronnen was dit ook weer lariekoek.
Gelezen.

.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:43:30 #92
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_53945038
ik hoop niet dat MvB gaat komen, vind hem nu niet echt een goede coach
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_53945069
Dit zei Silenus dus:
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef Silenus het volgende:
Morgenvroeg komt er trouwens nog ander groot nieuws! (Inside info)
En het heeft NIET met Jaakke te maken.

Slaap lekker!
pi_53945096
Nu stompen we Silenus in mekaar?
pi_53945134
Nieuws?
pi_53945189
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik denk dat van Basten een van de weinige coaches is die passie voor Ajax heeft, ondanks zijn bondscoachschap nog redelijk wat krediet heeft en geliefd is bij spelers, supporters en buitenlanders.

Ik denk dat Heitinga, Maduro, Stekelenburg, Huntelaar, Vermaelen, Urby allemaal eerder een jaar blijven met van Basten aan het roer (en nu kampioen worden) dan wanneer Adriaanse of Jol zouden komen.
pi_53945216
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu nog niet, na 12 uur pas
Gash Dem and Light Dem!
pi_53945245
nog 8 minuutjes..
pi_53945290
Nog 6 minuutjes....
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:53:51 #100
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53945296
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik denk dat van Basten een van de weinige coaches is die passie voor Ajax heeft, ondanks zijn bondscoachschap nog redelijk wat krediet heeft en geliefd is bij spelers, supporters en buitenlanders.

Ik denk dat Heitinga, Maduro, Stekelenburg, Huntelaar, Vermaelen, Urby allemaal eerder een jaar blijven met van Basten aan het roer (en nu kampioen worden) dan wanneer Adriaanse of Jol zouden komen.
Steeds meer supporters van Ajax zien het niet in Marco van Basten zitten, terwijl het als Ajacied zijnde twee jaar geleden nog heiligschennis was, als je kritiek uitte op bondscoach Van Basten. Daarbij denk ik dus echt niet dat een KJH langer bij Ajax blijft, omdat Van Basten er trainer/coach wordt.
pi_53945382
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Steeds meer supporters van Ajax zien het niet in Marco van Basten zitten, terwijl het als Ajacied zijnde twee jaar geleden nog heiligschennis was, als je kritiek uitte op bondscoach Van Basten. Daarbij denk ik dus echt niet dat een KJH langer bij Ajax blijft, omdat Van Basten er trainer/coach wordt.
Dat denk ik ook niet. de enige reden waarom KJH heel misschien zou kunnen blijven is wanneer Ajax dit jaar kampioen wordt en zich dus rechtstraaks plaatst voor de Champions League.. gebeurd dit niet dan kunnen we KJH uitzwaaien,.
pi_53945414
Huntelaar gaat toch matig presteren in het buitenland.
pi_53945453
Pleur op man jomanda
AFC AJAX
pi_53945483
Het is 12 uur
pi_53945488
Silenus
pi_53945497
Silenus
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:00:55 #107
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53945501
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe dat, het is niet gebracht zie ik dus.
Daar gaat mijn geloofwaardigheid op dit forum ,ik houd dus voortaan maar m'n bek!

Zal één dezer dagen wel bekend worden denk ik hoor overigens.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:00:55 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53945502
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:01:29 #109
52871 Blight
Supersized.
pi_53945515
quote:
Hij is inderdaad net als Van Nistelrooij een beetje een beperkte voetballer.
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:02:08 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53945532
KJH in een team met spelers die hem van goeie ballen voorzien zal overal scoren hoor.

Hij doet het nu al goed terwijl hij zich een slag in de rondte moet werken de hele tijd, moet je eens kijken als ie wat meer de vrije hand krijgt...
Get woke, go broke!
pi_53945544
Ze halen Foppe en Ron Jans samen!
Built for Speed
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:04:42 #112
52871 Blight
Supersized.
pi_53945612
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:02 schreef HansvanOchten het volgende:
Ze halen Foppe en Ron Jans samen!
Ron Jans zou helemaal zo gek niet zijn.

Foppe zie ik op zijn leeftijd niet meer naar een hectische wereldje als Ajax komen. En die twee samen? Dat lijkt me uitgesloten.
pi_53945628
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Silenus het volgende:

[..]

Daar gaat mijn geloofwaardigheid op dit forum ,ik houd dus voortaan maar m'n bek!

Je kan je geloofwaardigheid terugverdienen door het gewoon te zeggen.. als het dan toch binnen enkele dagen uit komt kunnen we kijken of je gelijk had
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:05:36 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53945630
Eerst dit seizoen maar weer doorkomen...
Get woke, go broke!
pi_53945854
quote:

[..]

Ik eis een nieuw F5 knopje en een vergoeding voor mijn verloren tijd en slaapgebrek

Maar serieus, waar heeft het nieuws mee te maken? Gaat het ons blij maken of niet? (op de schaal van 1 tot 10, hoe groot nieuws is het? )
Gash Dem and Light Dem!
pi_53945883
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Je kan je geloofwaardigheid terugverdienen door het gewoon te zeggen.. als het dan toch binnen enkele dagen uit komt kunnen we kijken of je gelijk had
Inderdaad!
pi_53945886
quote:

[..]

Te laat. Je "bron" gaat er aan, en ook jij zal niet omgeschonden uit de strijd komen.

Heb ik me daar heel de nacht op F5 zitten rammen zeg.
pi_53945944
Ach kom op mensen.. zo kan iedereen dat toch wel zeggen..

Misschien issie gewoon wel bang om door de mand te vallen als lek..

Dat ze hem een vals nieuwsbericht doorgegeven hebben.. en als dat in de media komt weten ze dat Silenius het lek is!

mgoed.. ga dan niet schreeuwen dat je nieuws hebt..
pi_53945972
Ik heb iets ouds
AFC AJAX
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:18:19 #120
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53945973
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:13 schreef JohnnyH het volgende:

[..]

Ik eis een nieuw F5 knopje en een vergoeding voor mijn verloren tijd en slaapgebrek

Maar serieus, waar heeft het nieuws mee te maken? Gaat het ons blij maken of niet? (op de schaal van 1 tot 10, hoe groot nieuws is het? )
Nee, het nieuws heeft denk ik niet direct een waarde dat iedereen elkaar juichend in de armen springt. Maar het is zeker opvallend en heel nieuwswaardig.
Ik kan het nu echt niet op het forum zetten, maar ik zal het opschrijven op een briefje en er een foto van maken met de NRC Next van vandaag, kan ik later wel aantonen dat ik gelijk had. (omg, wat een plan. )

Ik houd er verder nu maar over op, sorry voor de overlast en jullie krijgen binnenkort een biertje van me.
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:18:40 #121
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53945981
quote:

[..]

WAT dan precies?
Tipje van de sluier? .
-
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:18:51 #122
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53945989
Wat had Silenus voorspeld dan?
pi_53946104
Zo, dat zou me een steek in de rug zijn naar duizenden supporters mocht Marco van Basten aangesteld worden bij Ajax, maar toch verwacht ik het wel...
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:24:18 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53946137
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee, het nieuws heeft denk ik niet direct een waarde dat iedereen elkaar juichend in de armen springt. Maar het is zeker opvallend en heel nieuwswaardig.
Ik kan het nu echt niet op het forum zetten, maar ik zal het opschrijven op een briefje en er een foto van maken met de NRC Next van vandaag, kan ik later wel aantonen dat ik gelijk had. (omg, wat een plan. )

Ik houd er verder nu maar over op, sorry voor de overlast en jullie krijgen binnenkort een biertje van me.
Jij hebt "De ontvoering van Heineken" gelezen!
pi_53946144
quote:

[..]

jullie krijgen binnenkort een biertje van me.
Eéntje maar...?
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:25:42 #126
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53946180
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zo, dat zou me een steek in de rug zijn naar duizenden supporters mocht Marco van Basten aangesteld worden bij Ajax, maar toch verwacht ik het wel...
Hoezo?
Ik zou er tevreden mee zijn iig. .
-
pi_53946194
quote:

[..]

Jaja dat kan je later ook doen! om er een oude krant bij te pakken!
AFC AJAX
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:27:17 #128
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53946229
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Scherp
><(({°>
pi_53946247
quote:
maar ik zal het opschrijven op een briefje en er een foto van maken met de NRC Next van vandaag, kan ik later wel aantonen dat ik gelijk had. (omg, wat een plan. )

*Pakt ouwe krant van 23-05-1995, schrijft op briefje bronnen te hebben dat kluivert de winnende maakt tegen milan*

foto..

*klik*

bewijs...
Boeiuuh
pi_53946278
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik zou er tevreden mee zijn iig. .
Ik niet, ik zie liever iemand die enig verstand heeft van coaching, motiveren, groep smeden, samenstelling van jong en oud, niet bang voor vernieuwing en to top it all iemand die tactisch inzicht heeft.
pi_53946367
Idd, er moet gewoon een absolute topper aan het roer komen. Niet weer een coach die geen sodemieter heeft bewezen.

Ik wil van Gaal!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:33:58 #132
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53946382
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:28 schreef Soolman het volgende:

[..]

*Pakt ouwe krant van 23-05-1995, schrijft op briefje bronnen te hebben dat kluivert de winnende maakt tegen milan*

foto..

*klik*

bewijs...
Boeiend net alsof Silenus dat gaat zitten verzinnen....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:34:17 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53946390
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Haha, ohja.
Dan neem ik een foto met m'n mobiel en mag HeinekenAFCA, Montana, of Kevin6188 'm bekijken bij Utrecht-uit, daar staat de datum wel bij.

Anyway, laten we er maar over ophouden. Misschien brengt de ledenvergadering ons morgen nog wel ander leuk nieuws.
pi_53946419
Is goed
AFC AJAX
pi_53946423
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, ohja.
Dan neem ik een foto met m'n mobiel en mag HeinekenAFCA, Montana, of Kevin6188 'm bekijken bij Utrecht-uit, daar staat de datum wel bij.

Anyway, laten we er maar over ophouden. Misschien brengt de ledenvergadering ons morgen nog wel ander leuk nieuws.
Dat zou dus het vertrek van Jaakke betekenen..
pi_53946450
Bronnen kunnen altijd ongelijk hebben, kan je Silenus moeilijk kwalijk gaan nemen
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:38:20 #137
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53946506
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:36 schreef Jasza het volgende:
Bronnen kunnen altijd ongelijk hebben, kan je Silenus moeilijk kwalijk gaan nemen
]

Oh dat kan heel makkelijk
><(({°>
pi_53946535
quote:

[..]

En je ook hier exact om 12.00 uur melden, jaja toeval zeker....
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:45:27 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53946636
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:39 schreef Longmen het volgende:

[..]

En je ook hier exact om 12.00 uur melden, jaja toeval zeker....
Alsof ik me de hele nacht heb zitten verkneukelen om dit.
Maargoed, ik houd erover op.
pi_53946723
NRC next is toch financieel?

Ajax gaat van de beurs?
pi_53946779
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:50 schreef Jasza het volgende:
NRC next is toch financieel?

Ajax gaat van de beurs?
Alleen de datum van de NRC. Of moet hij speciaal de telegraaf gaan kopen voor die foto?
pi_53946798
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, ohja.

Jaja, eerst de datum van je telefoon verzetten voor je de foto maakt............
Lol
pi_53946828
Ik voel een pizza actie aankomen
pi_53946834
Morten Olsen terug dan?
Als Jaakke maar optieft en van Geel erachteraan
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:56:58 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53946849
Foto maken voor de TV met TT op lijkt me wel redelijk betrouwbaar .
Get woke, go broke!
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:59:05 #147
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53946891
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij hebt "De ontvoering van Heineken" gelezen!
Ik geef toe, het is een kloon
pi_53947127
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Dit is de oplossing
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:10:59 #149
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53947145
San Marco

De man die het voetbal van Ajax weer gaat verrijken met de meest geniale vondsten. Wat kunnen we verwachten? Maduro als linkervleugelspits, Colin op rechts?
pi_53947276
Ik heb zo'n vermoeden dat die ledenvergadering van morgen niks gaat opleveren en Jaakke gewoon zal blijven .
pi_53947346
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef Nashje het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat die ledenvergadering van morgen niks gaat opleveren en Jaakke gewoon zal blijven .
Die ledenvergadering zijn toch allemaal matties van Sjonnie?
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:20:58 #152
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53947356
Ja op zo'n manier van: "Ach laten we die arme jongen nog één maal het vertrouwen geven, hij heeft me tenslotte het lidmaatschap geschonken."
pi_53947371
Tsja.. beetje jamer Silenius.. wegbetrouwbaarheid..

tenzij je het gewoon verteld.. nu..
pi_53947479
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Zal vast ook wel met fotoshop te bewerken zijn.
No bitch to me
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:28:48 #155
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_53947538
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:04 schreef Blight het volgende:

[..]

Ron Jans zou helemaal zo gek niet zijn.
25 miljoen!
oftewel
afblijven!

maandag 15 oktober 2007 @ 13:31:15 #156
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53947591
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 13:26 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Zal vast ook wel met fotoshop te bewerken zijn.
Alles is te bewerken, dus hij kan het beter gewoon zeggen
29.10 Novastar HMH
pi_53947904
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef D3nn15 het volgende:
Morten Olsen terug dan?
Als Jaakke maar optieft en van Geel erachteraan
van Geel staat ook maar met zn rug tegen de muur, die krijgt het voordeel van de twijfel. Jaakke en Fonteijn moeten weg....
pi_53948087
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Alles is te bewerken, dus hij kan het beter gewoon zeggen
Zo ist..
pi_53948788
Hij moet het op een briefje bij een notaris in leveren en de datum laten noteren!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_53948899
Ja gaan we dr nou nog steeds over door?
pi_53948967
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:42 schreef Nashje het volgende:
Ja gaan we dr nou nog steeds over door?
zeker.. beetje verwachting scheppen en dan niets klaar spelen..
pi_53949005
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

zeker.. beetje verwachting scheppen en dan niets klaar spelen.. [ afbeelding ]
en het nergens anders meer over hebben. Dat was nou precies zijn bedoeling Het lijkt wel juli
Ajax!!
pi_53949012
Geen nieuws .

Jamme .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53949027
AFC Ajax-topic #808: F5, F5, F5, F5, F5! Goeie Silenius
pi_53949060
Met zo'n TT verwacht je wat, maar er is niks .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:58:39 #166
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53949186
ik vroeg me nest uit voor dat nieuws valt vies tegen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53949458
Ik heb niet eens geslapen, zo nieuwsgierig was ik, wat een tegenvaller...
pi_53949585
GOED! Tijd voor Ajax
quote:
"Kennedy traint nog apart, maar kan weer met volle kracht schieten"
Das mooi
  maandag 15 oktober 2007 @ 15:28:07 #169
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53949735
Ik kan me voorstellen dat ie apart traint. De complete selectie is naar het buitenland?
29.10 Novastar HMH
pi_53949817
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ie apart traint. De complete selectie is naar het buitenland?
Nou nou nou, je overdrijft wel een beetje. Colin is goed maar nog niet goed genoeg voor Oranje.
pi_53949831
Ik weet waar Baki woont
  maandag 15 oktober 2007 @ 15:33:25 #172
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53949834
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 15:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nou nou nou, je overdrijft wel een beetje. Colin is goed maar nog niet goed genoeg voor Oranje.

Colin speelt onder van Basten de sterren van de hemel
29.10 Novastar HMH
  maandag 15 oktober 2007 @ 15:34:04 #173
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53949848
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet waar Baki woont
Kennedy woonde in het Witte Huis
29.10 Novastar HMH
pi_53949972
'Avram Grant op tribune voor bankzitter Huntelaar'
Gepubliceerd op 15-10-07 om 15:05 door Stefan Ashouwer

De interesse van Chelsea in Klaas-Jan Huntelaar lijkt steeds serieuzere vormen te gaan aannemen. Zaterdag speelde het Nederlands Elftal een EK-kwalificatiewedstrijd tegen Roemenië. Het Nederlands Elftal verloor het duel tegen de Roemenen met 1-0. Voor Klaas-Jan Huntelaar was er groots bezoek op de tribune, namelijk Avram Grant.

Avram Grant kon Huntelaar echter niet aan het werk zien. Marco van Basten, de bondscoach van het Nederlands Elftal, hield de spits de hele wedstrijd op de bank. Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van Huntelaar, heeft zondag laten weten dat er na dit seizoen te praten valt over een transfer, Ajax wil niet meewerken aan een transfer in de winterstop.
  maandag 15 oktober 2007 @ 16:01:10 #175
53851 BoNi
pi_53950325
Marco is al druk bezig met volgend seizoen, hij wil Huntelaar er graag bij houden...!
Schitterend!
pi_53950335
Dat wordt flink dokken dan.
pi_53950371
Wat zullen ze vragen voor Huntelaar denken we? Ik denk minimaal 25 miljoen..
pi_53950430
ik gok met martin aan het roer op 30 miljoen
  maandag 15 oktober 2007 @ 16:26:33 #179
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53950609
Huntelaar is geen 30 miljoen denk ik. Zou mooi zijn, maar ik denk dat je op 20 moet rekenen. Wel bagger dat hij alweer weg gaat.
pi_53950783
Davids: 'Als Jol komt, wil ik graag vertrekken'
Gepubliceerd op 15-10-07 om 16:24 door Roel Pelders

Henk ten Cate vertrok afgelopen week naar Chelsea om daar de functie als veldtrainer in te gaan vullen. Ajax, de oude club van de oefenmeester, zit sindsdien zonder vaste trainer. Adrie Koster neemt de honneurs tijdelijk waar, maar diverse namen zijn al in verband gebracht met de Amsterdamse club.

Ook de naam van Martin Jol, trainer van Tottenham Hotspur. Maar mocht de oud-trainer van onder andere RKC Waalwijk en Roda JC naar Amsterdam toe komen, dan heeft Edgar Davids zijn beslissing snel gemaakt. In een interview met Spits vertelt de middenvelder dat als Martin Jol naar Ajax komt, dat hij zal vertrekken.

"Mocht Jol richting Amsterdam komen zou ik erover nadenken om te vertrekken. Gezien mijn geschiedenis met de trainer lijkt het me geen goede optie om dit te herkansen", aldus Edgar Davids. Afgelopen jaar vertrok Davids nog bij Tottenham Hotspur, omdat hij onder Jol weinig aan spelen toekwam. Daardoor heeft Davids een slecht gevoel bij een eventuele komst van Martin Jol.
pi_53950790
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef Cheiron het volgende:
Huntelaar is geen 30 miljoen denk ik. Zou mooi zijn, maar ik denk dat je op 20 moet rekenen. Wel bagger dat hij alweer weg gaat.
Voor 20 miljoen moet je de topscorer van Nederland gewoon aan zijn contract houden, lijkt me simpel. Voor minder dan 30 miljoen mag ie volgend jaar niet weg.
pi_53951057
nog steeds niet weg
  maandag 15 oktober 2007 @ 17:32:23 #183
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53951087
quote:

Mensen die nog steeds denken dat Huntelaar een matige spits is...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_53951105
Tot wanneer heeft Klaas nog een contract?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53951164
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef Cheiron het volgende:
Bij Sneijder waren er ook met die mening.
pi_53951216
Montana gefeliciteerd jongen
pi_53951287
Indd, gefeli nog Montana .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53951607
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:33 schreef F1Bas het volgende:
Tot wanneer heeft Klaas nog een contract?
2010.
pi_53952739
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

idd
Huntelaar zn kwaliteiten worden zwaar onderschat. Ik vind hem altijd een type Raul bij Real. Dat niveau zou hij makkelijk aan kunnen.
pi_53952836
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef TC03 het volgende:

Dat denk ik helemaal niet, blijkbaar heb jij moeite met lezen. Ik denk dat hij te kort komt voor de absolute Europese top.
pi_53952917
Silenus met z'n dooie mus.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53952972
haha dat bericht van Davids lijkt me uit de duim gezogen. Hoe zou Davids zo'n uitspraak doen zonder dat er ook maar een enkele uitlating is gedaan over de volgende trainer, en zelfs dan lijkt de komst van Jol erg klein vergeleken de andere kandidaten.
pi_53952980
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat denk ik helemaal niet, blijkbaar heb jij moeite met lezen. Ik denk dat hij te kort komt voor de absolute Europese top.
Ja en hij zou ook al te kort komen op het hoogste niveau van Nederland
AFC AJAX
pi_53953051
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:17 schreef toma het volgende:

[..]

idd
Huntelaar zn kwaliteiten worden zwaar onderschat. Ik vind hem altijd een type Raul bij Real. Dat niveau zou hij makkelijk aan kunnen.
Vind hem meer een type Van Nistelrooij.

Raul heeft wel wat meer voetballende kwaliteiten dan Huntelaar..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53953192
Zo laten we maar weer even doen alsof Riquelme naar Amsterdam wil komen
quote:
Riquelme mag weg bij Villareal

Villareal zal binnenkort bezoek krijgen van de grote ploegen uit Europa, de reden voor hun bezoek is Juan Roman Riquelme.
zoom - galleria De Spaanse club heeft laten weten dat het mee wil werken aan een vertrek van Juan Roman Riquelme, die in onmin leeft met trainer Manuel Pelligrini.

Riquelme werd afgelopen zomer onder meer begeerd door Atletico Madrid en wilde dolgraag terugkeren bij Boca Juniors. Het kwam er niet van, waardoor de Argentijn op de bank verpieterd in El Madrigal. De Argentijnse bondscoach Alfio Basile riep hem wel op en hij haalde zijn gelijk. Riquelme scoorde twee keer.

,,Voor beide partijen zou het het beste zijn als Riquelme zou gaan", verklaarde José Manuel Llaneza in Marca. ,,Op dit moment is het nog te vroeg om te zeggen wat in december zal gebeuren. We hebben nog geen bod gekregen, maar tegen die tijd zal dat ongetwijfeld wel het geval zijn. Als hij blijft, respecteren we zijn contract en mag hij meetrainen als de coach dat op prijs stelt."
pi_53953210
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Vind hem meer een type Van Nistelrooij.

Raul heeft wel wat meer voetballende kwaliteiten dan Huntelaar..
nee heb de voetballende kwaliteiten van Klaas-Jan wel hoog zitten.
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:50:30 #197
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_53953243
Zou dat het nieuws van Silenus zijn !
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_53953295
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:31 schreef BonJovi het volgende:
Ja en hij zou ook al te kort komen op het hoogste niveau van Nederland
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb hem samen met Hans Kraaij JR ontdekt.
pi_53953384
Om half negen Adrie in Holland sport op ned3
pi_53953532
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 18:08 schreef devv05 het volgende:

[..]

2010.
30 miljoen voor een 2-jarig contract en iemand met een handje vol Europese ervaring?

Dat zit er niet in.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 15 oktober 2007 @ 20:33:12 #201
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53953885
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:09 schreef mcyodogg het volgende:
30 miljoen voor een 2-jarig contract en iemand met een handje vol Europese ervaring?

Dat zit er niet in.
30 miljoen voor een van Europa's meest gewilde jonge spitsen? Twee jaar contract doet er niet toe, want clubs gaan geen twee jaar wachten. Twee jaar of vier jaar is qua transferbedrag om het even, dat bewijst de transfer van Sneijder wel.
pi_53954447
Met een goed EK al helemaal
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:04:29 #203
131729 jna
pi_53954505
4-3-3 de rest van het seizoen dus
Jawel, je keek.
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:08:44 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53954574
Geweldig hoe gedreven die Adrie Koster is, die man die straalt gewoon. En als 'ie het goed zou gaan doen, wie weet blijft 'ie wel.
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:09:32 #205
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53954590
A3 laat zich niet gek maken

heb er opeens erg veel vertrouwen in
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53954591
Wat een aandoenlijke man die A3. Krijg al een beetje medelijden.
pi_53954624
Wat ie zei was niet slecht, beetje humor ook wel maargoed
pi_53954685
Adrie Adrie, we worden kampioen!!

Maakt als persoon een goede indruk, beetje jammer alleen dat het ook een 433-junk is. Ben benieuwd hoe hij het de komende tijd gaat doen, op naar 11 november!
Gash Dem and Light Dem!
pi_53954857
Koster hartaanval straks.
pi_53954935
Ik ben nog steeds niet kapot van Koster. Maar in de interviews maakt hij een goede indruk op me. Hopelijk weet hij me te verrassen.
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:29:03 #211
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_53955030
oooh A3 AMSTERDAM
I would sooner fail than not be among the greatest.
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:33:51 #212
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_53955163
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben nog steeds niet kapot van Koster. Maar in de interviews maakt hij een goede indruk op me. Hopelijk weet hij me te verrassen.
Adrie is de juiste man op dit moment, hij maakt ons kampioen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_53955257
Ik hoop het.
pi_53955263
Gelukkig blijven we 4-3-3 spelen zodat we onze wereldbuitenspelers kunnen gebruiken.
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:44:15 #215
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_53955384
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:38 schreef Nashje het volgende:
Gelukkig blijven we 4-3-3 spelen zodat we onze wereldbuitenspelers kunnen gebruiken.
Suarez, Leonardo, Rommedahl en Kennedy het zou wel slechter kunnen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_53955553
Het ligt ook niet aan de buitenspelers. Het grote manco aan het systeem is dat we zonder tien spelen. Huntelaar moet zich veel te ver laten zakken om in balbezit te komen en kan daardoor niet in de 16 gevaarlijk zijn.
pi_53955706
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het ligt ook niet aan de buitenspelers. Het grote manco aan het systeem is dat we zonder tien spelen. Huntelaar moet zich veel te ver laten zakken om in balbezit te komen en kan daardoor niet in de 16 gevaarlijk zijn.
En zelfs met dit gegeven nog topscoorder zijn.
pi_53956050
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:55 schreef patrickt37 het volgende:
Davids: 'Als Jol komt, wil ik graag vertrekken'
Gepubliceerd op 15-10-07 om 16:24 door Roel Pelders

Henk ten Cate vertrok afgelopen week naar Chelsea om daar de functie als veldtrainer in te gaan vullen. Ajax, de oude club van de oefenmeester, zit sindsdien zonder vaste trainer. Adrie Koster neemt de honneurs tijdelijk waar, maar diverse namen zijn al in verband gebracht met de Amsterdamse club.

Ook de naam van Martin Jol, trainer van Tottenham Hotspur. Maar mocht de oud-trainer van onder andere RKC Waalwijk en Roda JC naar Amsterdam toe komen, dan heeft Edgar Davids zijn beslissing snel gemaakt. In een interview met Spits vertelt de middenvelder dat als Martin Jol naar Ajax komt, dat hij zal vertrekken.

"Mocht Jol richting Amsterdam komen zou ik erover nadenken om te vertrekken. Gezien mijn geschiedenis met de trainer lijkt het me geen goede optie om dit te herkansen", aldus Edgar Davids. Afgelopen jaar vertrok Davids nog bij Tottenham Hotspur, omdat hij onder Jol weinig aan spelen toekwam. Daardoor heeft Davids een slecht gevoel bij een eventuele komst van Martin Jol.
Tsja dit viel wel te verwachten.

Hoop trouwens ook helemaal niet op Jol.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:13:02 #219
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_53956106
Is iemand bereid wat kaarten (3) voor mij te kopen voor een nac wedstrijd op een ajaxclubcard?
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:16:30 #220
52871 Blight
Supersized.
pi_53956196
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:10 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Tsja dit viel wel te verwachten.

Hoop trouwens ook helemaal niet op Jol.
Onzinbericht.

Davids zit in de VS en gaat echt niet van daaruit reageren op speculaties over een trainer die pas aan het einde van het seizoen mísschien komt.

De schrijver van dit artikel heeft een hele grote duim.
pi_53956211
Volgens mij komt Jol ook helemaal niet. het wordt Marco
pi_53956246
Zolang Martin Jol maar niet komt.
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:18:40 #223
52871 Blight
Supersized.
pi_53956255
A3 wint de titel, de beker en zelfs de playoffs ook al hoeven we daar helemaal niet aan mee te doen, en blijft.
pi_53956523
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana gefeliciteerd jongen
pi_53956838
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:16 schreef Blight het volgende:

[..]

Davids zit in de VS
Nog steeds?
  maandag 15 oktober 2007 @ 23:10:20 #226
51286 w00h00
Digital man!
pi_53957720
Ten Cate gaat Perez in elkaar slaan..
pi_53958204
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef BigFire het volgende:
A3 laat zich niet gek maken

heb er opeens erg veel vertrouwen in
A3
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_53958265
Koster gaan we ook in 1 seizoen 10 jaar ouder zien worden...
pi_53959616
Is Silenius al gelynched?
pi_53959816
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:13 schreef snarfbreda het volgende:
Is iemand bereid wat kaarten (3) voor mij te kopen voor een nac wedstrijd op een ajaxclubcard?
Ajax-NAc bedoel je of wat?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:43:06 #231
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53959998
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:41 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nog steeds?
idd, is hij onderhand niet al met herstel traing bezig
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 06:03:44 #232
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_53961559
Ajax in zee met Aegon
door door Yoeri van den Busken en Frank Woestenburg
AMSTERDAM - Ajax speelt vanaf komend voetbalseizoen met de naam van Aegon op de shirts. De verzekeraar is voor een periode van minimaal zeven jaar de nieuwe hoofdsponsor van Ajax. De partijen hebben daartoe een principeovereenkomst gesloten. Zowel Maarten Fonteyn, algemeen directeur van Ajax, als Aegon weigerde gisteravond commentaar op het nieuws te leveren.

De Amsterdamse club ontvangt van Aegon een bedrag tussen de tien en twaalf miljoen euro, exclusief BTW. Het bedrag kan met prestatiebonussen nog met enkele miljoenen euro's oplopen. Aegon neemt de plaats in van ABN Amro, dat achttien jaar sponsor was van Ajax en sinds 1991 hoofdsponsor. De bijdrage van ABN Amro bedroeg de afgelopen seizoenen zeven miljoen euro per jaar, ook exclusief BTW en prestatiebonussen.

In 2004 was het contract van Ajax met dé bank nog verlengd tot en met het voetbalseizoen 2010/2011. De tussentijdse beëindiging van die overeenkomst staat los van de ingrijpende ontwikkelingen van de laatste maanden bij ABN Amro en de aanstaande overname door het bankentrio Royal Bank of Scotland, Banco Santander en Fortis voor zeventig miljard euro.

De samenwerking tussen Ajax en ABN Amro partijen verliep al langer stroef. Dat neemt echter niet weg dat het verlies van het hoofdsponsorschap van Ajax opnieuw de zoveelste dreun in korte tijd voor de geplaagde bank betekent.

Wel is het zo dat de aanstaande overname van de Nederlandse bank de overtuiging binnen geledingen van de Amsterdamse club versterkte dat de hoofdsponsor met de huidige uitverkoop geen geschikte partner voor de toekomst meer zou zijn. Ajax zou op eigen initiatief contact hebben gezocht met Aegon.

Telegraaf
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 06:19:19 #233
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53961583
Aah, van die 3 miljoen extra per jaar kan weer een paar keer de CL worden misgelopen.
Wel jammer, ABN verticaal op het shirt was wel de mooiste sponsor die je kon wensen...
pi_53961586
Is dit wat je bedoelde Silenius? moet haast wel

Mooie deal voor Ajax lijkt me, financieel gezien.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 06:40:10 #235
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53961620
Daar kunnen we toch weer wat potentiele Colintjes van kopen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:11:00 #237
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53961657
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 06:19 schreef pfaf het volgende:
Aah, van die 3 miljoen extra per jaar kan weer een paar keer de CL worden misgelopen.
Wel jammer, ABN verticaal op het shirt was wel de mooiste sponsor die je kon wensen...
Ach, misschien wordt dit ook een mooie verticale sponsor.
-
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:20:34 #238
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53961678
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 07:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ach, misschien wordt dit ook een mooie verticale sponsor.
Maar dan nog is het loge zwarte letters (met witte achtegrond ) en een blauw vlakje...

Aan de andere kant, als ze dit letterlijk en figuurlijk op de shirts plakken zal er wel zo;n commentaar komen...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:21:49 #239
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53961684
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 07:20 schreef pfaf het volgende:

[..]

Maar dan nog is het loge zwarte letters (met witte achtegrond ) en een blauw vlakje...
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, als ze dit letterlijk en figuurlijk op de shirts plakken zal er wel zo;n commentaar komen...
Op de schaatspakken staat (stond?) het ook verticaal en in het wit. .

Wel een saai bedrijf zeg..
-
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:29:02 #240
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53961711
Inderdaad ja, dat is geruststellend. Een weinig verheffend merk inderdaad, maar goed ABN was ook niet echt spannend, zeker in vergelijking met het hi-tec TDK..
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:30:28 #241
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_53961717
Altijd beter dan Fortis toch
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:32:13 #242
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53961730
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 07:29 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad ja, dat is geruststellend. Een weinig verheffend merk inderdaad, maar goed ABN was ook niet echt spannend, zeker in vergelijking met het hi-tec TDK..
True that, maar AEGON heeft zo weinig internationale allure.
Ironisch genoeg begint dat bij Ajax ook steeds meer af te brokkelen........ .
-
pi_53961834
Urby gaat voor 8 miljoen naar AS Roma.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:56:21 #244
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53961844
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 07:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Urby gaat voor 8 miljoen naar AS Roma.
En nu ietwat genuanceerd door Urby zelf..
quote:
AS Roma maakt werk van Emanuelson

De kans bestaat dat Urby Emanuelson in de winterstop de stap maakt naar AS Roma. De Italiaanse topclub heeft opnieuw belangstelling getoond voor de verdediger van Ajax.
Klik hier!
“Het verbaast me niet dat ze zich weer melden”, vertelt de Oranje-international in De Telegraaf. (Mij wel Urby, gezien je dramatische spel .. Red.).. “Afgelopen zomer meldden ze zich al en zeiden dat ze een eerste bod van acht miljoen euro bij Ajax zouden neerleggen. Dat is mede op verzoek van mijn zaakwaarnemer Brian Berkleef en mij niet gebeurd.”

“Technisch directeur Martin van Geel gaf dat te kennen er na het vertrek van Ryan Babel en Wesley Sneijder niemand meer weg mocht. AS Roma is een mooie club, waar ik zeker voor zou willen spelen. Het is alleen de vraag of ik in de winterstop al naar Italië moet”, aldus Emanuelson.

Emanuelson (21) maakte drie seizoenen geleden zijn debuut in de hoofdmacht van Ajax en heeft inmiddels 67 competitieduels (vier treffers) achter zijn naam staan. De zevenvoudig international maakte vorig jaar augustus tegen Ierland (0-4) zijn debuut in het Nederlands elftal.
-
pi_53961856
Dat gaat dan dus toch gewoon rondkomen? .

Maduro wil wachten met het verlengen van zijn contract tot de zomer.. Oftewel, tot bekend is wie de nieuwe coach is.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:00:36 #246
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53961863
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 07:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat gaat dan dus toch gewoon rondkomen? .

Maduro wil wachten met het verlengen van zijn contract tot de zomer.. Oftewel, tot bekend is wie de nieuwe coach is.
Ik denk dat ie blijft.
Of dat goed voor Ajax is gezien zijn vorm, laat ik even in het midden. .
-
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:01:50 #247
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_53961873
As Roma wil Urby Emanuelson

Telegraaf

Ajax dreigt Urby Emanuelson (21) in de winterstop kwijt te raken aan AS Roma. De Italiaanse club deed eerder al een poging de Ajacied in te lijven, maar wil er nu serieus werk van maken.

Het verbaast me niet dat ze zich weer melden", aldus de international. ,,Afgelopen zomer meldden ze zich al en zeiden dat ze een eerste bod van acht miljoen euro bij Ajax zouden neerleggen. Dat is - mede op verzoek van mijn zaakwaarnemer Brian Berkleef en mij - niet gebeurd, omdat Martin van Geel te kennen gaf dat er na het vertrek van Babel en Sneijder niemand meer weg mocht.

AS Roma is een mooie club, waar ik zeker voor zou willen spelen. Het is alleen de vraag of ik in de winterstop al naar Italië moet." Henk ten Cate had de verwachting al uitgesproken dat Emanuelson de volgende zou zijn die een internationale toptransfer zou maken. Niet alleen Emanuelson mag zich in serieuze Italiaanse belangstelling verheugen. Internazionale zat zaterdag in Constanta op de tribune voor Rafael van der Vaart en stuurt morgen eveneens een delegatie.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:02:38 #248
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53961879
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:01 schreef kevin33 het volgende:
Zie 3 posts boven je...
-
pi_53961887
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik denk dat ie blijft.
Of dat goed voor Ajax is gezien zijn vorm, laat ik even in het midden. .
Als ze rond de 14 miljoen gaan bieden mag er van mij best wel een mooie strik om heen hoor eigenlijk.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:04:52 #250
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53961896
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als ze rond de 14 miljoen gaan bieden mag er van mij best wel een mooie strik om heen hoor eigenlijk.
Absoluut.
En hij heeft niet al te lang geleden ook bijgetekend, dus inderdaad minimaal een bedrag met dubbele cijfers.
-
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:08:16 #251
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_53961925
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Absoluut.
En hij heeft niet al te lang geleden ook bijgetekend, dus inderdaad minimaal een bedrag met dubbele cijfers.
8 miljoen voor Urby, daas toch wel een smak geld
pi_53961971
Hmm dalijk geen Emanuelson, Huntelaar en Stam stopt?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:15:37 #253
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53961986
En HIER gaat het dus mis bij Ajax! Urby moet nog 4 jaar bij Ajax voetballen, na het winnen van de CL mag hij weg, maar nu nog niet... Als jeugdspelers na 1 seizoenetje al weg willen zal Ajax inderdaad nooit meer mee doen om de prijzen of een 1e ronde CL.
pi_53962061
Scout AS Roma niet ofzo? Kopen ze alleen maar op geruchten hoe goed een speler is? Sjaak Polak is op dit moment zelfs beter dan Urby.
pi_53962072
Silenus

Aegon nieuwe hoofdsponsor.... dat moet je bedoeld hebben...
Ajax!!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:26:37 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53962086
Aegon dus, ben meteen benieuwd naar de nieuwe shirtjes!
pi_53962117
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:15 schreef pfaf het volgende:
En HIER gaat het dus mis bij Ajax! Urby moet nog 4 jaar bij Ajax voetballen, na het winnen van de CL mag hij weg, maar nu nog niet... Als jeugdspelers na 1 seizoenetje al weg willen zal Ajax inderdaad nooit meer mee doen om de prijzen of een 1e ronde CL.
Volkomen mee eens, aangezien Urby eerst wel eens een constant seizoen mag draaien.
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_53962129
Tsja.. Aegon.. laat de shirt-photoshops maar komen
pi_53962143
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 07:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En nu ietwat genuanceerd door Urby zelf..
[..]
Heel verstandig, hopeloos uit vorm en dan verkassen naar de serie A , Urby blijf nog maar even.
En Aegon: prima.
pi_53962163
pfew zeg! gelukkig geen Fortis
pi_53962221
Denkt iemand serieus dat in deze tijd zowel Ajax als de kakkies met dezelfde shirtsponsor zou kunnen spelen?

Als dat gebeurd zou zijn dan zouden in beide kampen kunnen fluiten naar hun merchandise inkomsten
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:43:59 #262
53851 BoNi
pi_53962266
Iemand een link van de stream van de ledenvergadering...?
Schitterend!
pi_53962284
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
Aegon dus, ben meteen benieuwd naar de nieuwe shirtjes!
Een wit vlak met een blauw/zwart Aegon-logo erop?
pi_53962295
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja.. Aegon.. laat de shirt-photoshops maar komen [ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien:

Verticaal zal het logo wel niet lukken, want dan wordt het te klein. Verhoudingen enzo.
pi_53962332
ABN Amro .

pi_53962405
Als ze maar een manier vinden om het enigszins subtiel aan te brengen, net zoals ABN. Moet wel lukken.
Klik dan als je durft
pi_53962438
ABN.. DE bank..
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:57:51 #268
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_53962447
De shirts worden er dus niet beter op, maar ja het logo is ook zo

[img]www.ejp-indo.com/inaweb/images/abn_amro_logo.gif[/img]

Heb er dus goede hoop op dat het gewoon Aegon wordt, zonder opsmuk, en helemaal niet over de breedte, maar gewoon net zo als bij de ABN
pi_53962448
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:46 schreef egoTRON het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien:

[ afbeelding ]

Verticaal zal het logo wel niet lukken, want dan wordt het te klein. Verhoudingen enzo.
Ik hoop toch dat ze die vieze vierkant weghalen en gewone letters gebruiken anders ziet t er best lelijk uit.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:00:09 #270
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53962469
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:57 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Ik hoop toch dat ze die vieze vierkant weghalen en gewone letters gebruiken anders ziet t er best lelijk uit.
Wat enorm verwend!!!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:03:55 #271
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53962509
ik weet niet wat ik er van moet denken, ligt eraan hoe ze het logo op ons shirt gaan zetten
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:14:08 #272
53851 BoNi
pi_53962660
Het logo van ABN staat ook niet (meer) op de shirts, lijkt me voor Aegon ook mogelijk.
Schitterend!
pi_53962687
Als Urby in de winterstop weg zou gaan zou het wanbeleid zijn, ok 8 miljoen is leuk maar op deze manier kan je nooit een team opbouwen als spelers op hun 21e al weg gaan.
pi_53962704
Bijdrage van Aegon is dus meer dan ABN. Die prestatiebonussen hebben wij als Ajax zijnde geen flikker aan, maar dan nog.

Goed werk van onze aardappel.
pi_53962809
Misschien iemand een p-shop met alleen de letters AEGON in de vorm van ABN?
pi_53962813
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:15 schreef Wooldoor het volgende:
Als Urby in de winterstop weg zou gaan zou het wanbeleid zijn, ok 8 miljoen is leuk maar op deze manier kan je nooit een team opbouwen als spelers op hun 21e al weg gaan.
Welkom bij Ajax
pi_53962868
Maduro wil contract nog niet verlengen

AMSTERDAM - Hedwiges Maduro is vooralsnog niet van plan zijn aflopende contract bij Ajax te verlengen. De club deed hem een nieuwe aanbieding, maar de middenvelder heeft gezegd desnoods tot de zomer te willen wachten.
pi_53962888
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:26 schreef JeroenV het volgende:
Maduro wil contract nog niet verlengen

AMSTERDAM - Hedwiges Maduro is vooralsnog niet van plan zijn aflopende contract bij Ajax te verlengen. De club deed hem een nieuwe aanbieding, maar de middenvelder heeft gezegd desnoods tot de zomer te willen wachten.
Logisch toch, stel je voor je zou V.Basten als coach krijgen dan heb je opeens veel spelers die niet meer bij Ajax willen komen!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:28:40 #279
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53962894
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:16 schreef Nashje het volgende:
Bijdrage van Aegon is dus meer dan ABN. Die prestatiebonussen hebben wij als Ajax zijnde geen flikker aan, maar dan nog.

Goed werk van onze aardappel.
De zelfspot in dit topics neemt met de jaren toe wel leukere vormen aan.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:28:46 #280
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53962897
Geweldig, had het dan toch met de shirtsponsor te maken.
pi_53962913
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:28 schreef pfaf het volgende:

[..]

Hehe, vind je het gek? We hebben al genoeg meegemaakt de laatste 10 jaar!
pi_53962980
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Misschien iemand een p-shop met alleen de letters AEGON in de vorm van ABN?
pi_53963027
Maare.. zijn we nu ook verzekerd van succes?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:36:53 #284
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53963039
quote:

[..]

Evenzo m'n Nederlands er ook niet beter op wordt!
pi_53963062
quote:

[..]

Ach daar groei je met de jaren in he .

[ Bericht 7% gewijzigd door Nashje op 16-10-2007 09:46:51 ]
pi_53963083
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Welkom bij Ajax
Inderdaad
pi_53963085
Door het aantrekken van een nieuwe sponsor zal het natuurlijk onmogelijk zijn geworden om het huidig bestuur op non-actief te zetten.
Dus ik ben niet blij met dit bericht.
pi_53963113
Grunn heeft die sponsor ook gehad heul lang geleden..

pi_53963150
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:41 schreef venomsnake het volgende:
Grunn heeft die sponsor ook gehad heul lang geleden..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
GAFFUR
pi_53963153
Da's niet echt subtiel. Jammer dat het merk nog niet zo sterk is, dat alleen die 'A' zou volstaan.
Klik dan als je durft
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:53:25 #291
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53963294
Algemeene Friesche, Eerste Nederlandsche, Groot-Noordhollandsche, Olveh en Nillmij.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:54:32 #292
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53963313
komen er nog speciale ajax verzekeringen ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:56:14 #293
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53963341
Ongetwijfeld...

Gaat ABN alle Ajax rekeningen nu gewoon omzetten in rekeningen. Kost ABN ook nog geld
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:06:32 #294
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53963492
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef borisz het volgende:
Ja voor als de CL niet wordt gehaald.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:08:29 #295
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53963522
Zelf ook weer even geshopt. Nu op het huidige uitshirt. Ik heb het vierkantje dezelfde kleur gegeven als de 'curve'.

En geloof me, zonder het vierkantje ziet het logo er trouwens helemaal vreselijk uit.

pi_53963536
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef borisz het volgende:
Moet wel.. Speciale Hooligan verzekering voor de F-side
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:10:57 #297
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53963560
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:08 schreef Trancelocator het volgende:
Zelf ook weer even geshopt. Nu op het huidige uitshirt. Ik heb het vierkantje dezelfde kleur gegeven als de 'curve'.

En geloof me, zonder het vierkantje ziet het logo er trouwens helemaal vreselijk uit.

[ afbeelding ]
Hmm.. bij het uitshirt werkt het dan weer wel.
pi_53963602

Dit wordt hem, icl oude logo..
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:16:29 #299
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53963638
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:10 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Hmm.. bij het uitshirt werkt het dan weer wel.
Thuisshirt wordt inderdaad moeilijk. Dan moet het helemaal in het wit. Of het vierkantje moet donkerrood worden oid.
pi_53963667
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:14 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

Dit wordt hem, icl oude logo..
Dat kan heul niet, want er zit een kappa labeltje in
pi_53963765
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat kan heul niet, want er zit een kappa labeltje in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')