Nope, juist maar aan één speler die het vertrek van Wesley Sneijder kon opvangen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Suarez en Luque zijn toch gehaald? Of had de volle mep in een keer in volle paniek uitgegeven moeten worden aan 10 spelers?
Ja, dat kan dus niet als je met aandeelhouders in je nek zit.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, ik wil mensen aan het bewind die besluiten het geld van Wesley Sneijder te investeren in plaats van financieel het gemis van de CL af te dekken.
Die zijn er ook. Spelers van het kaliber Sneijder, die naar Ajax willen...quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, juist maar aan één speler die het vertrek van Wesley Sneijder kon opvangen.
Als je daarmee CL binnenhaalt en op langere termijn resultaten behaalt zul je die aandeelhouders echt niet horen hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet als je met aandeelhouders in je nek zit.....
Daar zit inderdaad het probleem helaas...quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die zijn er ook. Spelers van het kaliber Sneijder, die naar Ajax willen...
Maar dat is dus een bedrijfsrisico, je weet immers niet zeker of je de CL haalt..quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als je daarmee CL binnenhaalt en op langere termijn resultaten behaalt zul je die aandeelhouders echt niet horen hoor.
Mwoah, heb het idee dat er niet actief gezocht mag worden door het bestuur, omdat plaatsing voor CL eerst zeker moest zijn. Die goede cijfers kunnen me geen fuck schelen, wordt liever kampioen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die zijn er ook. Spelers van het kaliber Sneijder, die naar Ajax willen...
wordt wel weer tijdquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:08 schreef Blight het volgende:
Nog even en we mogen weer knallen tegen NEC.
Nu kom je in een negatieve spiraal terecht, met een capabele vervanger voor Wesley Sneijder is een nieuw landskampioenschap (en directe plaatsing voor CL) ook dichterbij.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar dat is dus een bedrijfsrisico, je weet immers niet zeker of je de CL haalt..
Denk niet dat iedereen daar blij mee is..
Dat wil ik ook. Maar het feit is nou eenmaal dat Ajax inmiddels een beursgenoteerd bedrijf is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mwoah, heb het idee dat er niet actief gezocht mag worden door het bestuur, omdat plaatsing voor CL eerst zeker moest zijn. Die goede cijfers kunnen me geen fuck schelen, wordt liever kampioen!
Ouch!quote:Dan weet u meteen hoe serieus u die peperdure adviezen van Boer & Croon moet nemen.
Tsja.. Mag toch hopen dat ie deze keer geen gelijk heeft..quote:Ajax gaat Marco van Basten en John van 't Schip aantrekken als nieuw trainersduo. Dat zei Jack van Gelder zondagavond in hetzelfde programma. Johan Cruyff zou achter de schermen bezig zijn met het aantrekken van het duo, dat nu nog het Nederlands Elftal onder zijn hoede heeft.
De presentator zei ook dat de positie van John Jaakke, voorzitter van de Amsterdamse club, minder wankel is dan verondersteld wordt. Dinsdag heeft de club een extra ledenvergadering, volgens Van Gelder wordt dan duidelijk gemaakt dat het vertrouwen in Jaakke er nog steeds is.
NU.nl
Proficiatquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens is Stanley Menzo vandaag ook jarig!![]()
Zelfs met de hand op de knip was er geen geld voor goede aankopen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Misschien kunnen we Van Raaij vragen als opvolger van Jaakke. Die had de hand niet op de knip
bij mij:quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Proficiat.
Babangida is op dezelfde dag als ik jarig.
Dat vind ik zo'n non-argument. Manchester United was ook een jarenlang een beursgenoteerde club en we kunnen toch niet zeggen dat zij het slecht gedaan hebben in die tijd. Bij andere clubs zijn er bovendien ook vaak investeerders die zich willen mengen in het beleid.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat wil ik ook. Maar het feit is nou eenmaal dat Ajax inmiddels een beursgenoteerd bedrijf is.
Met die realiteit moeten we gewoon leven.
4-3-3?quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Ajax gaat kapot omdat het al jaren niet meer mee gaat met de tijd, we vasthouden aan vervlogen tijden en sentimenten,
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n non-argument. Manchester United was ook een jarenlang een beursgenoteerde club en we kunnen toch niet zeggen dat zij het slecht gedaan hebben in die tijd. Bij andere clubs zijn er bovendien ook vaak investeerders die zich willen mengen in het beleid.
Al die vage redenen die gezocht worden waarom Ajax zichzelf niet meer is.. De beursgang, de ArenA, het malt bier tijdens risicowedstrijden.. Het heeft er allemaal weinig tot niets mee te maken. Ajax gaat kapot omdat het al jaren niet meer mee gaat met de tijd, we vasthouden aan vervlogen tijden en sentimenten, en er in het algemeen al jaren zwak beleid wordt gevoerd.
Klopt, misschien dat een frisse wind wat moois teweeg kan brengen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n non-argument. Manchester United was ook een jarenlang een beursgenoteerde club en we kunnen toch niet zeggen dat zij het slecht gedaan hebben in die tijd. Bij andere clubs zijn er bovendien ook vaak investeerders die zich willen mengen in het beleid.
Al die vage redenen die gezocht worden waarom Ajax zichzelf niet meer is.. De beursgang, de ArenA, het malt bier tijdens risicowedstrijden.. Het heeft er allemaal weinig tot niets mee te maken. Ajax gaat kapot omdat het al jaren niet meer mee gaat met de tijd, we vasthouden aan vervlogen tijden en sentimenten, en er in het algemeen al jaren zwak beleid wordt gevoerd.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, misschien dat een frisse wind wat moois teweeg kan brengen.
John Jaakke en Maarten Fontein weg, nieuwe trainer/coach die 4-4-2 speelt en durven investeren.
Onder andere, ja.quote:
Van B bij zn presentatie:quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:45 schreef MaxC het volgende:
Als Van Basten komt hebben we straks 3 overgangsjaren![]()
ach ja, dat is ook een vorm van stabiliteitquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:45 schreef MaxC het volgende:
Van mij mag Foppe ook wel komen ja. Denk alleen niet dat hij daar zin in heeft.quote:
Kunnen we in 2009 op de laatste dag kampioen worden, maar verneukt hij het:quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Van B bij zn presentatie:
"Meespelen in de CL van 2011 is ons doel", tot die tijd is bouwen en leren genoeg.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:01 schreef MaxC het volgende:
[..]
Kunnen we in 2009 op de laatste dag kampioen worden, maar verneukt hij het:
"Dit was een goed leerproces, maar ons doel is CL in 2011 dus dit is niet erg"
Ik zie de opstelling al voor me:
Huntelaar----------Rommedahl----------Gabri
Luque-------------De Zeeuw(aangekocht!)------Emanuelson
Collin-----------------Davids---Suaréz-----------Delorge
-----------------------------Stam-------------------------
Nee, denk het ook niet. Die zit lekker een beetje in de luwte van jong Oranje, doet het ook prima daar. Hij wordt ook een dagje ouder, die zoekt die hectiek van Ajax helemaal niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Van mij mag Foppe ook wel komen ja. Denk alleen niet dat hij daar zin in heeft.
En wordt hierin gesteund door JCquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:01 schreef MaxC het volgende:
[..]
Heel reeel gezien worden we pas kampioen in het seizoen 2009 - 2010..quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:45 schreef MaxC het volgende:
Ik denk dat hij zich best nog eens wil bewijzen als échte topcoach. Hetzij bij Oranje, hetzij bij een topclub in NL. Pas als hij 75 is gaat hij clinics in Ierland geven.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet. Die zit lekker een beetje in de luwte van jong Oranje, doet het ook prima daar. Hij wordt ook een dagje ouder, die zoekt die hectiek van Ajax helemaal niet.
Goede doelman.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:01 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ja, want dat was een succes.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
-blablabla-
Ik zie het niet zitten met die 2.. ten minste.. nu niet.. laat ze lekker over een jaartje of 10 terug komen nadat we furore hebben gemaakt met van Gaal als TD en Blind als hoofdtrainer..
Tot dan? Ajax, de passie die wel in de supporter zit..
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:01 schreef MaxC het volgende:
[..]
Die zijn komende zomer toch wel weg mag ik hopen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:14 schreef Cheiron het volgende:
Wat de neuk, Marco van Basten?! Och hemel, de man die de beste spelers van Nederland niet aan het voetballen krijgt moet proberen de landstitel te halen met Colin en Delorge
Als er vanuit de jeugd weinig extra's komt mag Delorge best als speler voor de breedte blijven, mijns inziens. Maar die optie in het contract van Colin zullen ze (gelukkig) vast niet lichten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die zijn komende zomer toch wel weg mag ik hopen?
Gefeliciteerd.!!quote:
Het nieuws van Silenusquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:11 schreef patrickt37 het volgende:
Gregory Van der Wiel weer terug bij Jong Oranje
Gepubliceerd op 15-10-07 om 10:04 door Johan Kroon
Bondscoach Foppe de Haan heeft Gregory van der Wiel (foto) weer kunnen toevoegen aan de selectie van Jong Oranje. De Ajacied viel vorige week geblesseerd af voor het EK-kwalificatieduel met Estland, maar is weer volledig fit.
Van der Wiel liep vorige week tijdens een training van Jong Oranje een bovenbeenblessure op. De verdediger werd toen vervangen door Excelsior-speler Koen Stam.
Komende woensdag speelt Jong Oranje een oefeninterland met Jong Schotland ter voorbereiding op de Olympische Spelen. Het duel zal gespeeld worden in Roosendaal.
Die is in ieder geval weer fit.
Zal al wel gepost zijn, maar wat een nationalistische kloothommel die Aragones.quote:Een andere Spanjaard waar Ajax het oog op had laten vallen, Albert Riera, wilde in eerste instantie wél naar Ajax komen. Hij bedacht zich echter nadat de Spaanse bondscoach Luis Aragones hem had gezegd te kunnen fluiten naar een plek in het Spaanse elftal, in het geval hij naar Ajax zou trekken. Overigens debuteerde Riera afgelopen weekend met een doelpunt voor Spanje.
Raul mag wel naar Ajax komen, die speelt toch nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zal al wel gepost zijn, maar wat een nationalistische kloothommel die Aragones.
Ajax is de ploeg met de meeste spanjaarden in Europa.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zal al wel gepost zijn, maar wat een nationalistische kloothommel die Aragones.
En Riera is een Spanjaard die ik daar graag bij zou willen hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax is de ploeg met de meeste spanjaarden in Europa.
En hij verslaapt zich nooit!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:42 schreef Longmen het volgende:
Van basten:
In Colin zie ik veel van mezelf terug als speler. Door Colin steeds in de basis op te stellen kan hij veel leren, daarom staat hij elke week in de spits.
Het bestuur durft advies van Cruijff niet te negeren. Ben het wel met je eens. Typisch Ajax weer dit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap Ajax niet hoor. Zijn ze net "verlost" van een veel besproken en bekritiseerde coach, willen ze de meest bekritiseerde coach van Nederland weer hebben.
Ze zien toch ook wel dat Oranje een bende is? Geef een beetje tegengas en ze verliezen.... Het is net Ajax dus: als je meevoetbalt (VVV, de graafschap) wint Ajax makkelijk, maar graaf je in en geef fysiek weerstand en Ajax is kansloos (Slavia, Zagreb).
En dan je wil je dus zo'n coach? Schiet mij maar lek dan....
Nashje zegt het al: Ajax durft (de almachtige) JC niet te negeren, dus wordt het weer niks.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap Ajax niet hoor. Zijn ze net "verlost" van een veel besproken en bekritiseerde coach, willen ze de meest bekritiseerde coach van Nederland weer hebben.
Ze zien toch ook wel dat Oranje een bende is? Geef een beetje tegengas en ze verliezen.... Het is net Ajax dus: als je meevoetbalt (VVV, de graafschap) wint Ajax makkelijk, maar graaf je in en geef fysiek weerstand en Ajax is kansloos (Slavia, Zagreb).
En dan je wil je dus zo'n coach? Schiet mij maar lek dan....
Amen to thatquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:07 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb er niks tegen als Van Basten coach wordt. Vooral omdat het toch een verschil is, clubcoach of bondscoach.
Al is het niet mijn #1 optie.
Ajax mensen in het bestuur maar geen Cruijff en of van Bastenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:14 schreef De_Ananas het volgende:
Veel knapen hier willen wel Ajax mensen in het bestuur enzo maar ze hebben wel kritiek op Johan Cruijff als adviseur en willen Marco van Basten helemaal niet als coach.
Wat is het nou?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:13 schreef El-Salvador het volgende:
Waar is Silenus nu....
quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is Silenus z'n "bron" al aan het slaan?
Johan Cruijff adviseert Marco van Basten, omdat het een vriendje van hem is. Zo'n advies heeft Ajax niets aan!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:14 schreef De_Ananas het volgende:
Veel knapen hier willen wel Ajax mensen in het bestuur enzo maar ze hebben wel kritiek op Johan Cruijff als adviseur en willen Marco van Basten helemaal niet als coach.
Wat is het nou?
Ik geef hem tot twaalf uur, daarna moet er maar een ban aangevraagd wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is Silenus z'n "bron" al aan het slaan?
Hij adviseert ook Ajax hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Johan Cruijff adviseert Marco van Basten, omdat het een vriendje van hem is. Zo'n advies heeft Ajax niets aan!
Zie vorige deel, ergens rond middennacht gister maakte hij nogal een claim dat ie groots nieuws zou hebben morgen.quote:
Bedoel dat hij ons Marco van Basten adviseert.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij adviseert ook Ajax hoor [ afbeelding ]
Gelezen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zie vorige deel, ergens rond middennacht gister maakte hij nogal een claim dat ie groots nieuws zou hebben morgen.
Maar helaas zoals wel vaker met "inside" bronnen was dit ook weer lariekoek.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef Silenus het volgende:
Morgenvroeg komt er trouwens nog ander groot nieuws! (Inside info)
En het heeft NIET met Jaakke te maken.
Slaap lekker!
Ik denk dat van Basten een van de weinige coaches is die passie voor Ajax heeft, ondanks zijn bondscoachschap nog redelijk wat krediet heeft en geliefd is bij spelers, supporters en buitenlanders.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Johan Cruijff adviseert Marco van Basten, omdat het een vriendje van hem is. Zo'n advies heeft Ajax niets aan!
Nu nog niet, na 12 uur pasquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu stompen we Silenus in mekaar?
Steeds meer supporters van Ajax zien het niet in Marco van Basten zitten, terwijl het als Ajacied zijnde twee jaar geleden nog heiligschennis was, als je kritiek uitte op bondscoach Van Basten. Daarbij denk ik dus echt niet dat een KJH langer bij Ajax blijft, omdat Van Basten er trainer/coach wordt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat van Basten een van de weinige coaches is die passie voor Ajax heeft, ondanks zijn bondscoachschap nog redelijk wat krediet heeft en geliefd is bij spelers, supporters en buitenlanders.
Ik denk dat Heitinga, Maduro, Stekelenburg, Huntelaar, Vermaelen, Urby allemaal eerder een jaar blijven met van Basten aan het roer (en nu kampioen worden) dan wanneer Adriaanse of Jol zouden komen.
Dat denk ik ook niet. de enige reden waarom KJH heel misschien zou kunnen blijven is wanneer Ajax dit jaar kampioen wordt en zich dus rechtstraaks plaatst voor de Champions League.. gebeurd dit niet dan kunnen we KJH uitzwaaien,.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Steeds meer supporters van Ajax zien het niet in Marco van Basten zitten, terwijl het als Ajacied zijnde twee jaar geleden nog heiligschennis was, als je kritiek uitte op bondscoach Van Basten. Daarbij denk ik dus echt niet dat een KJH langer bij Ajax blijft, omdat Van Basten er trainer/coach wordt.
Doe dat, het is niet gebracht zie ik dus.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu stompen we Silenus in mekaar?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Huntelaar gaat toch matig presteren in het buitenland.
Hij is inderdaad net als Van Nistelrooij een beetje een beperkte voetballer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ron Jans zou helemaal zo gek niet zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:02 schreef HansvanOchten het volgende:
Ze halen Foppe en Ron Jans samen!
Je kan je geloofwaardigheid terugverdienen door het gewoon te zeggen.. als het dan toch binnen enkele dagen uit komt kunnen we kijken of je gelijk hadquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Doe dat, het is niet gebracht zie ik dus.
Daar gaat mijn geloofwaardigheid op dit forum,ik houd dus voortaan maar m'n bek!
Zal één dezer dagen wel bekend worden denk ik hoor overigens.
Ik eis een nieuw F5 knopje en een vergoeding voor mijn verloren tijd en slaapgebrekquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar gaat mijn geloofwaardigheid op dit forum,ik houd dus voortaan maar m'n bek!
Inderdaad!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je kan je geloofwaardigheid terugverdienen door het gewoon te zeggen.. als het dan toch binnen enkele dagen uit komt kunnen we kijken of je gelijk had
Te laat. Je "bron" gaat er aan, en ook jij zal niet omgeschonden uit de strijd komen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, het nieuws heeft denk ik niet direct een waarde dat iedereen elkaar juichend in de armen springt. Maar het is zeker opvallend en heel nieuwswaardig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:13 schreef JohnnyH het volgende:
[..]
Ik eis een nieuw F5 knopje en een vergoeding voor mijn verloren tijd en slaapgebrek![]()
Maar serieus, waar heeft het nieuws mee te maken? Gaat het ons blij maken of niet? (op de schaal van 1 tot 10, hoe groot nieuws is het? )
WAT dan precies?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij hebt "De ontvoering van Heineken" gelezen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, het nieuws heeft denk ik niet direct een waarde dat iedereen elkaar juichend in de armen springt. Maar het is zeker opvallend en heel nieuwswaardig.
Ik kan het nu echt niet op het forum zetten, maar ik zal het opschrijven op een briefje en er een foto van maken met de NRC Next van vandaag, kan ik later wel aantonen dat ik gelijk had. (omg, wat een plan.)
Ik houd er verder nu maar over op, sorry voor de overlast en jullie krijgen binnenkort een biertje van me.
Eéntje maar...?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
jullie krijgen binnenkort een biertje van me.
Hoezo?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zo, dat zou me een steek in de rug zijn naar duizenden supporters mocht Marco van Basten aangesteld worden bij Ajax, maar toch verwacht ik het wel...
Jaja dat kan je later ook doen! om er een oude krant bij te pakken!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, het nieuws heeft denk ik niet direct een waarde dat iedereen elkaar juichend in de armen springt. Maar het is zeker opvallend en heel nieuwswaardig.
Ik kan het nu echt niet op het forum zetten, maar ik zal het opschrijven op een briefje en er een foto van maken met de NRC Next van vandaag, kan ik later wel aantonen dat ik gelijk had. (omg, wat een plan.)
Ik houd er verder nu maar over op, sorry voor de overlast en jullie krijgen binnenkort een biertje van me.
Scherpquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jaja dat kan je later ook doen! om er een oude krant bij te pakken!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef Silenus het volgende:
maar ik zal het opschrijven op een briefje en er een foto van maken met de NRC Next van vandaag, kan ik later wel aantonen dat ik gelijk had. (omg, wat een plan.)
Ik niet, ik zie liever iemand die enig verstand heeft van coaching, motiveren, groep smeden, samenstelling van jong en oud, niet bang voor vernieuwing en to top it all iemand die tactisch inzicht heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zou er tevreden mee zijn iig..
Boeiend net alsof Silenus dat gaat zitten verzinnen....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:28 schreef Soolman het volgende:
[..]
![]()
*Pakt ouwe krant van 23-05-1995, schrijft op briefje bronnen te hebben dat kluivert de winnende maakt tegen milan*
foto..
*klik*
bewijs...
Haha, ohja.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jaja dat kan je later ook doen! om er een oude krant bij te pakken!
Dat zou dus het vertrek van Jaakke betekenen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ohja.![]()
Dan neem ik een foto met m'n mobiel en mag HeinekenAFCA, Montana, of Kevin6188 'm bekijken bij Utrecht-uit, daar staat de datum wel bij.
Anyway, laten we er maar over ophouden. Misschien brengt de ledenvergadering ons morgen nog wel ander leuk nieuws.![]()
]quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:36 schreef Jasza het volgende:
Bronnen kunnen altijd ongelijk hebben, kan je Silenus moeilijk kwalijk gaan nemen![]()
En je ook hier exact om 12.00 uur melden, jaja toeval zeker....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
En je ook hier exact om 12.00 uur melden, jaja toeval zeker....
Alleen de datum van de NRC. Of moet hij speciaal de telegraaf gaan kopen voor die foto?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:50 schreef Jasza het volgende:
NRC next is toch financieel?
Ajax gaat van de beurs?
Jaja, eerst de datum van je telefoon verzetten voor je de foto maakt............quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ohja.![]()
Dan neem ik een foto met m'n mobiel en mag HeinekenAFCA, Montana, of Kevin6188 'm bekijken bij Utrecht-uit, daar staat de datum wel bij.
Ik geef toe, het is een kloonquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij hebt "De ontvoering van Heineken" gelezen!![]()
Dit is de oplossingquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Foto maken voor de TV met TT op lijkt me wel redelijk betrouwbaar.
Die ledenvergadering zijn toch allemaal matties van Sjonnie?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef Nashje het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat die ledenvergadering van morgen niks gaat opleveren en Jaakke gewoon zal blijven.
Zal vast ook wel met fotoshop te bewerken zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Foto maken voor de TV met TT op lijkt me wel redelijk betrouwbaar.
25 miljoen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Ron Jans zou helemaal zo gek niet zijn.
Alles is te bewerken, dus hij kan het beter gewoon zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zal vast ook wel met fotoshop te bewerken zijn.
van Geel staat ook maar met zn rug tegen de muur, die krijgt het voordeel van de twijfel. Jaakke en Fonteijn moeten weg....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef D3nn15 het volgende:
Morten Olsen terug dan?
Als Jaakke maar optieft en van Geel erachteraan
Zo ist..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alles is te bewerken, dus hij kan het beter gewoon zeggen
zeker.. beetje verwachting scheppen en dan niets klaar spelen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:42 schreef Nashje het volgende:
Ja gaan we dr nou nog steeds over door?
en het nergens anders meer over hebben. Dat was nou precies zijn bedoelingquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
zeker.. beetje verwachting scheppen en dan niets klaar spelen.. [ afbeelding ]
Das mooiquote:"Kennedy traint nog apart, maar kan weer met volle kracht schieten"
Nou nou nou, je overdrijft wel een beetje. Colin is goed maar nog niet goed genoeg voor Oranje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ie apart traint. De complete selectie is naar het buitenland?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou nou nou, je overdrijft wel een beetje. Colin is goed maar nog niet goed genoeg voor Oranje.
Voor 20 miljoen moet je de topscorer van Nederland gewoon aan zijn contract houden, lijkt me simpel. Voor minder dan 30 miljoen mag ie volgend jaar niet weg.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef Cheiron het volgende:
Huntelaar is geen 30 miljoen denk ik. Zou mooi zijn, maar ik denk dat je op 20 moet rekenen. Wel bagger dat hij alweer weg gaat.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij Sneijder waren er ook met die mening.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef Cheiron het volgende:
Huntelaar is geen 30 miljoen denk ik. Zou mooi zijn, maar ik denk dat je op 20 moet rekenen. Wel bagger dat hij alweer weg gaat.
2010.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:33 schreef F1Bas het volgende:
Tot wanneer heeft Klaas nog een contract?
iddquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat Huntelaar een matige spits is...
Dat denk ik helemaal niet, blijkbaar heb jij moeite met lezen. Ik denk dat hij te kort komt voor de absolute Europese top.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef TC03 het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat Huntelaar een matige spits is...
Ja en hij zou ook al te kort komen op het hoogste niveau van Nederlandquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet, blijkbaar heb jij moeite met lezen. Ik denk dat hij te kort komt voor de absolute Europese top.
Vind hem meer een type Van Nistelrooij.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:17 schreef toma het volgende:
[..]
idd![]()
Huntelaar zn kwaliteiten worden zwaar onderschat. Ik vind hem altijd een type Raul bij Real. Dat niveau zou hij makkelijk aan kunnen.
quote:Riquelme mag weg bij Villareal
Villareal zal binnenkort bezoek krijgen van de grote ploegen uit Europa, de reden voor hun bezoek is Juan Roman Riquelme.
zoom - galleria De Spaanse club heeft laten weten dat het mee wil werken aan een vertrek van Juan Roman Riquelme, die in onmin leeft met trainer Manuel Pelligrini.
Riquelme werd afgelopen zomer onder meer begeerd door Atletico Madrid en wilde dolgraag terugkeren bij Boca Juniors. Het kwam er niet van, waardoor de Argentijn op de bank verpieterd in El Madrigal. De Argentijnse bondscoach Alfio Basile riep hem wel op en hij haalde zijn gelijk. Riquelme scoorde twee keer.
,,Voor beide partijen zou het het beste zijn als Riquelme zou gaan", verklaarde José Manuel Llaneza in Marca. ,,Op dit moment is het nog te vroeg om te zeggen wat in december zal gebeuren. We hebben nog geen bod gekregen, maar tegen die tijd zal dat ongetwijfeld wel het geval zijn. Als hij blijft, respecteren we zijn contract en mag hij meetrainen als de coach dat op prijs stelt."
nee heb de voetballende kwaliteiten van Klaas-Jan wel hoog zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind hem meer een type Van Nistelrooij.
Raul heeft wel wat meer voetballende kwaliteiten dan Huntelaar..
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb hem samen met Hans Kraaij JR ontdekt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:31 schreef BonJovi het volgende:
Ja en hij zou ook al te kort komen op het hoogste niveau van Nederland
30 miljoen voor een 2-jarig contract en iemand met een handje vol Europese ervaring?quote:
30 miljoen voor een van Europa's meest gewilde jonge spitsen? Twee jaar contract doet er niet toe, want clubs gaan geen twee jaar wachten. Twee jaar of vier jaar is qua transferbedrag om het even, dat bewijst de transfer van Sneijder wel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:09 schreef mcyodogg het volgende:
30 miljoen voor een 2-jarig contract en iemand met een handje vol Europese ervaring?
Dat zit er niet in.
Adrie is de juiste man op dit moment, hij maakt ons kampioenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben nog steeds niet kapot van Koster. Maar in de interviews maakt hij een goede indruk op me. Hopelijk weet hij me te verrassen.
Suarez, Leonardo, Rommedahl en Kennedy het zou wel slechter kunnen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:38 schreef Nashje het volgende:
Gelukkig blijven we 4-3-3 spelen zodat we onze wereldbuitenspelers kunnen gebruiken.
En zelfs met dit gegeven nog topscoorder zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het ligt ook niet aan de buitenspelers. Het grote manco aan het systeem is dat we zonder tien spelen. Huntelaar moet zich veel te ver laten zakken om in balbezit te komen en kan daardoor niet in de 16 gevaarlijk zijn.
Tsja dit viel wel te verwachten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:55 schreef patrickt37 het volgende:
Davids: 'Als Jol komt, wil ik graag vertrekken'
Gepubliceerd op 15-10-07 om 16:24 door Roel Pelders
Henk ten Cate vertrok afgelopen week naar Chelsea om daar de functie als veldtrainer in te gaan vullen. Ajax, de oude club van de oefenmeester, zit sindsdien zonder vaste trainer. Adrie Koster neemt de honneurs tijdelijk waar, maar diverse namen zijn al in verband gebracht met de Amsterdamse club.
Ook de naam van Martin Jol, trainer van Tottenham Hotspur. Maar mocht de oud-trainer van onder andere RKC Waalwijk en Roda JC naar Amsterdam toe komen, dan heeft Edgar Davids zijn beslissing snel gemaakt. In een interview met Spits vertelt de middenvelder dat als Martin Jol naar Ajax komt, dat hij zal vertrekken.
"Mocht Jol richting Amsterdam komen zou ik erover nadenken om te vertrekken. Gezien mijn geschiedenis met de trainer lijkt het me geen goede optie om dit te herkansen", aldus Edgar Davids. Afgelopen jaar vertrok Davids nog bij Tottenham Hotspur, omdat hij onder Jol weinig aan spelen toekwam. Daardoor heeft Davids een slecht gevoel bij een eventuele komst van Martin Jol.
Onzinbericht.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja dit viel wel te verwachten.
Hoop trouwens ook helemaal niet op Jol.
A3quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef BigFire het volgende:
A3 laat zich niet gek maken
heb er opeens erg veel vertrouwen in
Ajax-NAc bedoel je of wat?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:13 schreef snarfbreda het volgende:
Is iemand bereid wat kaarten (3) voor mij te kopen voor een nac wedstrijd op een ajaxclubcard?
idd, is hij onderhand niet al met herstel traing bezigquote:
Ach, misschien wordt dit ook een mooie verticale sponsor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:19 schreef pfaf het volgende:
Aah, van die 3 miljoen extra per jaar kan weer een paar keer de CL worden misgelopen.
Wel jammer, ABN verticaal op het shirt was wel de mooiste sponsor die je kon wensen...
Maar dan nog is het loge zwarte letters (met witte achtegrond ) en een blauw vlakje...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, misschien wordt dit ook een mooie verticale sponsor.
Op de schaatspakken staat (stond?) het ook verticaal en in het wit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dan nog is het loge zwarte letters (met witte achtegrond ) en een blauw vlakje...
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, als ze dit letterlijk en figuurlijk op de shirts plakken zal er wel zo;n commentaar komen...
True that, maar AEGON heeft zo weinig internationale allure.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:29 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad ja, dat is geruststellend. Een weinig verheffend merk inderdaad, maar goed ABN was ook niet echt spannend, zeker in vergelijking met het hi-tec TDK..
En nu ietwat genuanceerd door Urby zelf..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Urby gaat voor 8 miljoen naar AS Roma.
quote:AS Roma maakt werk van Emanuelson
De kans bestaat dat Urby Emanuelson in de winterstop de stap maakt naar AS Roma. De Italiaanse topclub heeft opnieuw belangstelling getoond voor de verdediger van Ajax.
Klik hier!
“Het verbaast me niet dat ze zich weer melden”, vertelt de Oranje-international in De Telegraaf. (Mij wel Urby, gezien je dramatische spel.. Red.).. “Afgelopen zomer meldden ze zich al en zeiden dat ze een eerste bod van acht miljoen euro bij Ajax zouden neerleggen. Dat is mede op verzoek van mijn zaakwaarnemer Brian Berkleef en mij niet gebeurd.”
“Technisch directeur Martin van Geel gaf dat te kennen er na het vertrek van Ryan Babel en Wesley Sneijder niemand meer weg mocht. AS Roma is een mooie club, waar ik zeker voor zou willen spelen. Het is alleen de vraag of ik in de winterstop al naar Italië moet”, aldus Emanuelson.
Emanuelson (21) maakte drie seizoenen geleden zijn debuut in de hoofdmacht van Ajax en heeft inmiddels 67 competitieduels (vier treffers) achter zijn naam staan. De zevenvoudig international maakte vorig jaar augustus tegen Ierland (0-4) zijn debuut in het Nederlands elftal.
Ik denk dat ie blijft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat gaat dan dus toch gewoon rondkomen?.
Maduro wil wachten met het verlengen van zijn contract tot de zomer.. Oftewel, tot bekend is wie de nieuwe coach is.
Als ze rond de 14 miljoen gaan bieden mag er van mij best wel een mooie strik om heen hoor eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat ie blijft.
Of dat goed voor Ajax is gezien zijn vorm, laat ik even in het midden..
Absoluut.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze rond de 14 miljoen gaan bieden mag er van mij best wel een mooie strik om heen hoor eigenlijk.
8 miljoen voor Urby, daas toch wel een smak geldquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Absoluut.
En hij heeft niet al te lang geleden ook bijgetekend, dus inderdaad minimaal een bedrag met dubbele cijfers.
Volkomen mee eens, aangezien Urby eerst wel eens een constant seizoen mag draaien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:15 schreef pfaf het volgende:
En HIER gaat het dus mis bij Ajax! Urby moet nog 4 jaar bij Ajax voetballen, na het winnen van de CL mag hij weg, maar nu nog niet... Als jeugdspelers na 1 seizoenetje al weg willen zal Ajax inderdaad nooit meer mee doen om de prijzen of een 1e ronde CL.
Heel verstandig, hopeloos uit vorm en dan verkassen naar de serie Aquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En nu ietwat genuanceerd door Urby zelf..
[..]
Een wit vlak met een blauw/zwart Aegon-logo erop?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
Aegon dus, ben meteen benieuwd naar de nieuwe shirtjes!
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja.. Aegon.. laat de shirt-photoshops maar komen [ afbeelding ]
Ik hoop toch dat ze die vieze vierkant weghalen en gewone letters gebruiken anders ziet t er best lelijk uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:46 schreef egoTRON het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
Verticaal zal het logo wel niet lukken, want dan wordt het te klein. Verhoudingen enzo.
Wat enorm verwend!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:57 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze die vieze vierkant weghalen en gewone letters gebruiken anders ziet t er best lelijk uit.
Welkom bij Ajaxquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:15 schreef Wooldoor het volgende:
Als Urby in de winterstop weg zou gaan zou het wanbeleid zijn, ok 8 miljoen is leuk maar op deze manier kan je nooit een team opbouwen als spelers op hun 21e al weg gaan.
Logisch toch, stel je voor je zou V.Basten als coach krijgen dan heb je opeens veel spelers die niet meer bij Ajax willen komen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:26 schreef JeroenV het volgende:
Maduro wil contract nog niet verlengen
AMSTERDAM - Hedwiges Maduro is vooralsnog niet van plan zijn aflopende contract bij Ajax te verlengen. De club deed hem een nieuwe aanbieding, maar de middenvelder heeft gezegd desnoods tot de zomer te willen wachten.
De zelfspot in dit topics neemt met de jaren toe wel leukere vormen aan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:16 schreef Nashje het volgende:
Bijdrage van Aegon is dus meer dan ABN. Die prestatiebonussen hebben wij als Ajax zijnde geen flikker aan, maar dan nog.
Goed werk van onze aardappel.
Hehe, vind je het gek? We hebben al genoeg meegemaakt de laatste 10 jaar!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
De zelfspot in dit topics neemt met de jaren toe wel leukere vormen aan.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Misschien iemand een p-shop met alleen de letters AEGON in de vorm van ABN?
Evenzo m'n Nederlands er ook niet beter op wordt!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach daar groei je met de jaren in hequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
GAFFURquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:41 schreef venomsnake het volgende:
Grunn heeft die sponsor ook gehad heul lang geleden..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja voor als de CL niet wordt gehaald.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef borisz het volgende:
komen er nog speciale ajax verzekeringen ?
Moet wel.. Speciale Hooligan verzekering voor de F-sidequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef borisz het volgende:
komen er nog speciale ajax verzekeringen ?
Hmm.. bij het uitshirt werkt het dan weer wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:08 schreef Trancelocator het volgende:
Zelf ook weer even geshopt. Nu op het huidige uitshirt. Ik heb het vierkantje dezelfde kleur gegeven als de 'curve'.
En geloof me, zonder het vierkantje ziet het logo er trouwens helemaal vreselijk uit.
[ afbeelding ]
Thuisshirt wordt inderdaad moeilijk. Dan moet het helemaal in het wit. Of het vierkantje moet donkerrood worden oid.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hmm.. bij het uitshirt werkt het dan weer wel.
Dat kan heul niet, want er zit een kappa labeltje inquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:14 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem, icl oude logo..![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, want er zit een kappa labeltje in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |