quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Weet je, als mensen vroeger Brian hoorden, dan dachten ze aan Brian Roy. Tegenwoordig denken alle mensen meteen aan mij. Zo beroemd ben ik al"
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
Staat de bewaking standby?? Zag toch erg agressieve trekjes in Dennix\'s gezicht ! EN angezien ie aan heeft gegeven erg dan Brian te zijn...
Ja Dat heeft ie iid gezegd ! Een paar keer en toen begon ie heb het er niet over !quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:35 schreef diedirk het volgende:
Zei Dennis nu weer stem me eruit tegen Nadia?
Volgens mij wel
FEBO berg de voetbal ff opquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:36 schreef Taurus het volgende:
"dan zal ik het je eens laten zien" zegt Dennis.. Oh mijn god dit wordt 'n afgang.. Hij kan toch niet opeens geforceerd agressief gaan doen?![]()
Dennix gaat knallen onder de dekens 100%, Naad wil lullen namelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
Staat de bewaking standby?? Zag toch erg agressieve trekjes in Dennix\'s gezicht ! EN angezien ie aan heeft gegeven erg dan Brian te zijn...
ex voor zo ver ik het begrepen hebquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:38 schreef avonne het volgende:
Dus Chanti is de vriendin van Luc?
sorry te laatquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:38 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeeeeeeez, Naad pakt Shanty vol op haar bek, cap iemand?
en Nix zegt weer Nixquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:38 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang van wel.. Naad zal toch geneukt moeten worden, en nu Luc heel binnenkort weggaat..quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:39 schreef lorence1 het volgende:
zal dennix nadje omlullen?
Tis alles of Nix ! Hij heeft laten zien dat ie het kan !! Alleen wel erg onvrouwvriendelijk..quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:39 schreef lorence1 het volgende:
zal dennix nadje omlullen?
Ik heb het idee van welquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:38 schreef avonne het volgende:
Dus Chanti is de vriendin van Luc?
nee, dank je. Ik heb meer dan genoeg Nadia gezien vandaag.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:38 schreef beequeen het volgende:
Tot in de puntjes.Juh wveet togquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:42 schreef Clank het volgende:
De surinaamse meneer neemt Brian nog even apart om hem het verdere verloop van het spel uit te leggen (??)
En Nix is te soft voor haarquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:44 schreef Clank het volgende:
Dennis: Ik ben te hard voor jou.
Heel graag, ik doe mee.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
Het gaat ongeveer al 14 COSsen over Naad![]()
Kunnen we haar niet doodzwijgen?
Morgen 100%, zeker wetenquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:44 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix wil zich laten zien
maar niet nu
Ze werd ook getroost door Lieke en eerder al door Huub samen met Jaap buiten toen Luc aan het zoeken was met dat andere vrouwtje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik hoorde Luc ook zeggen 'ik wil je keihard' volgens mij
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:45 schreef beequeen het volgende:
Mooie tijd om te bedde te gaan, slaap lekker FOKkers, tot morgen en succes voor de nachtploeg.![]()
Zolang het negatief is is het TOPquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
Ja want dennis kan daar vreselijke dingen mee uithalen.quote:
Daarom zit Nadia er ook in.Goed gecast dus.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
Trusten ! Ben ook veel te laat ! dus ga ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:45 schreef beequeen het volgende:
Mooie tijd om te bedde te gaan, slaap lekker FOKkers, tot morgen en succes voor de nachtploeg.![]()
truste bqquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:45 schreef beequeen het volgende:
Nadia is DGK... ziek en verrot...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
En ook dat ie zo'n looser is volgens mijquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:48 schreef BarryK het volgende:
Nadia vertelt Luc dat ze dennix heeft vertelt dat ze verliefd is op Luc
Toneelspeelster nadia is zijn enige houvast in de kooi, zonder haar ligt hij er gelijk uit en dat weet hij. Tja dan blijft er niets anders over dan... of zelf opstappen en de eer aan je zelf houden of je vastklampen aan die sloerie.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:38 schreef Donnie29 het volgende:
Nu hopen dat Luc Naad gaat bangen, echt anders blijft dit toch een anti climax, Dennix zn boord voor zn kop is groter dan zn hele echo, mits hij dit heeft trouwens..
100%quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:49 schreef Clank het volgende:
Gelukkig hoeft Dennis zich nu nog niet te bewijzen... morgenvroeg pas.
Precies, ze zal dit morgen gebruiken als excuus.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:50 schreef Clank het volgende:
Nadia zegt tegen iedereen dat ze zó dronken is, maar ik heb het idee dat ze dat juist helemaal niet is.
WTFquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:49 schreef Clank het volgende:
Gelukkig hoeft Dennis zich nu nog niet te bewijzen... morgenvroeg pas.
Net zoals ze de hele avond heeft lopen janken, maar d'r ogen zijn niet echt doorgelopen...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:50 schreef Clank het volgende:
Nadia zegt tegen iedereen dat ze zó dronken is, maar ik heb het idee dat ze dat juist helemaal niet is.
Wat niet?quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:51 schreef BarryK het volgende:
Plasma zegt dat het niet mag !
dat muziekje ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Weet je Dennix, ik ben bang om morgen wakker te worden" ...... Drama !!!
hmpf, wat een verrot mokkelt. Maar Dennis, NU kloten toen GVDquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Weet je Dennix, ik ben bang om morgen wakker te worden" ...... Drama !!!
Ze ontkrachten wat Jaap zei over dat Nadia en Dennix van redactie onder dekens mogen praten over relatieproblemenquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft ook ineens een blonde bos touwhaar![]()
![]()
tnxquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:55 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ze ontkrachten wat Jaap zei over dat Nadia en Dennix van redactie onder dekens mogen praten over relatieproblemen
ICEBERG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat wijf zit toch ook werkelijk aan iedereen met die kromme rotpotten van der.quote:
They are sinking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:56 schreef Soury het volgende:
[..]
ICEBERG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:56 schreef Soury het volgende:
[..]
ICEBERG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
pokerstars.com is mijn favoquote:
Zelfs een haai is nog niet zo gehaaid als dat rotwijf.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:50 schreef Clank het volgende:
Aiquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:55 schreef Tha_Bad_Ass het volgende:
[..]
is amanda hoor je het verschil dan niet![]()
Verstandig....quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio en Lieke willen wel even doorgaan, Huub remt het af. De meesten zijn volgens hem te dronken, Brian is helemaal lam.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:01 schreef Tha_Bad_Ass het volgende:
Huub: waarom drink jij op feestjes dan
Lieke: voor de gezelligheid
Jaap (achtergrond): omdat zij geen mensen inelkaar rost![]()
Yepquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:59 schreef akveor het volgende:
[..]
pokerstars.com is mijn favo
Daar speelden ze toch 'vroeger'?
Ik ook nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:02 schreef lorence1 het volgende:
ik wil niet dat naad nu gaat slapen
Oen Huub, lijkt me juist een heel mooie gelegenheid.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio en Lieke willen wel even doorgaan, Huub remt het af. De meesten zijn volgens hem te dronken, Brian is helemaal lam.
En neptieten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft ook ineens een blonde bos touwhaar![]()
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schitterende gniffel van Amanda .......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:02 schreef Tha_Bad_Ass het volgende:
omfg doe qoute ik mezelf ipv editen
ze mag best luc neuken hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:02 schreef lorence1 het volgende:
ik wil niet dat naad nu gaat slapen
inderdaad.... hoop dat naad nu ook denktquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:06 schreef Vandaag... het volgende:
nou, boemboem waar blijf je. Je vrouw ligt weer bij Luc.
Nou en, datzelfde risico lopen de anderen. Laat hem maar zuipen en hard p z'n bek gaan, triest mannetje (Huub dus).quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:05 schreef diedirk het volgende:
FEBO moet nu eens een keer poot stijf houden en drankverbod voor Huub handhaven, anders gaat het 100% mis.
Dan is het zijn eigen schuld.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:05 schreef diedirk het volgende:
FEBO moet nu eens een keer poot stijf houden en drankverbod voor Huub handhaven, anders gaat het 100% mis.
Het is gronduit grof. Dat Dennis z'n bek niet opentrekt, is verbazingwekkend.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
En Nadia gaat eerst maar weer even bij Luc op bed liggen. Derde keer minstens dat ze Dennis laat staan/zitten.
Ach, Luc is ook niet dronken...quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:06 schreef neehe het volgende:
Naad is niet dronken, ze doet altijd zo stom.
Hahahahaa JA Tis fokking niet normaalquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:07 schreef Sonique het volgende:
Echt, kunnen NAdia geen nekschot geven ofzo...
Je hebt net fikse rusie gehad over Luc etc...
En wat doet zo, lekker gezellig bij Luc op bed keuvelen...
En dennix, doet nix, zoals gewoonlijk. Eigenlijk verdienen ze elkaar gewoon...
Ik dacht even 'daar gaat ie', maar nee hoor, hij durft niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is gronduit grof. Dat Dennis z'n bek niet opentrekt, is verbazingwekkend.
100%...........BOEM, BOEM, BOEM..............quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:08 schreef lorence1 het volgende:
nix doet weer eens nix
fout lieke heeft een probleem met drankquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:09 schreef diedirk het volgende:
Huub heeft echt een drankprobleem ,daarom is hun relatie na de kooi ook kansloos.
dacht ik ook, zat al met mijn vinger op de caps knopquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht even 'daar gaat ie', maar nee hoor, hij durft niet.
vindt lieke veel vervelenderquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, Huub is weer zo vervelend nu![]()
![]()
Lieke heeft groot gelijk Huub loopt elke keer als er een feestjes is de boel te verstieren omdat hij het niet gezellig vind zonder alcohol.Hij maakt er een veel te groot probleem van.Hij gaat het Lieke kwalijk nemen omdat zij zegt dat je wel plezier kan maken zonder alcohol.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:07 schreef BarryK het volgende:
LIEKE STIL !!!
Ze zal wel uit d'r bek stinken....quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:10 schreef Guuskeee het volgende:
volgens mij heeft luc er niet al te veel zin in
Verbaasd me helemaal niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is gronduit grof. Dat Dennis z'n bek niet opentrekt, is verbazingwekkend.
Ze weet het zelf, ze houdt steeds een hand voor haar mond.quote:
Ze stinkt al uit haar haarquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ze weet het zelf, ze houdt steeds een hand voor haar mond.
Baal echt van dat venstertje ervoor...quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik zag hem ook, en heb nu de slappe lach
![]()
![]()
Als ik hem was had ik allang m'n spullen gepakt. Alcohol-verbod, zijn ze daar gek gewordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
Huub is weer lekker irritant aan het terugblikken. Hou toch eens op daarmee ouwe lul. Het hier en nu. Actie, stakkert.
Dan hebben Nadia en Luc iets gemeenquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:17 schreef ricofromrio het volgende:
Luc is kotsen?
Ik denk niet dat ze hem test, ze weet wat ze aan hem heeft daarom ligt ze bij Luc.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:10 schreef lorence1 het volgende:
nadia is nu echt dennix aan het testen
Dat heeft hij helemaal niet. Hij heeft het zogenaamd iemand beloofd. Hij moet gewoon niet zo janken. Dat terugblikken hebben we nou ook wel eens gehad. Triest gelul van 'm.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik hem was had ik allang m'n spullen gepakt. Alcohol-verbod, zijn ze daar gek geworden
quote:
haha, net goed. Ook al een watje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:18 schreef Kaleddis het volgende:
Onze stoere rappert aan het kotsen(kutzooi...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |