Toneelspeelster nadia is zijn enige houvast in de kooi, zonder haar ligt hij er gelijk uit en dat weet hij. Tja dan blijft er niets anders over dan... of zelf opstappen en de eer aan je zelf houden of je vastklampen aan die sloerie.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:38 schreef Donnie29 het volgende:
Nu hopen dat Luc Naad gaat bangen, echt anders blijft dit toch een anti climax, Dennix zn boord voor zn kop is groter dan zn hele echo, mits hij dit heeft trouwens..
100%quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:49 schreef Clank het volgende:
Gelukkig hoeft Dennis zich nu nog niet te bewijzen... morgenvroeg pas.
Precies, ze zal dit morgen gebruiken als excuus.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:50 schreef Clank het volgende:
Nadia zegt tegen iedereen dat ze zó dronken is, maar ik heb het idee dat ze dat juist helemaal niet is.
WTFquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:49 schreef Clank het volgende:
Gelukkig hoeft Dennis zich nu nog niet te bewijzen... morgenvroeg pas.
Net zoals ze de hele avond heeft lopen janken, maar d'r ogen zijn niet echt doorgelopen...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:50 schreef Clank het volgende:
Nadia zegt tegen iedereen dat ze zó dronken is, maar ik heb het idee dat ze dat juist helemaal niet is.
Wat niet?quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:51 schreef BarryK het volgende:
Plasma zegt dat het niet mag !
dat muziekje ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Weet je Dennix, ik ben bang om morgen wakker te worden" ...... Drama !!!
hmpf, wat een verrot mokkelt. Maar Dennis, NU kloten toen GVDquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Weet je Dennix, ik ben bang om morgen wakker te worden" ...... Drama !!!
Ze ontkrachten wat Jaap zei over dat Nadia en Dennix van redactie onder dekens mogen praten over relatieproblemenquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft ook ineens een blonde bos touwhaar![]()
![]()
tnxquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:55 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ze ontkrachten wat Jaap zei over dat Nadia en Dennix van redactie onder dekens mogen praten over relatieproblemen
ICEBERG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat wijf zit toch ook werkelijk aan iedereen met die kromme rotpotten van der.quote:
They are sinking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:56 schreef Soury het volgende:
[..]
ICEBERG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:56 schreef Soury het volgende:
[..]
ICEBERG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
pokerstars.com is mijn favoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |