quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Weet je, als mensen vroeger Brian hoorden, dan dachten ze aan Brian Roy. Tegenwoordig denken alle mensen meteen aan mij. Zo beroemd ben ik al"
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
Staat de bewaking standby?? Zag toch erg agressieve trekjes in Dennix\'s gezicht ! EN angezien ie aan heeft gegeven erg dan Brian te zijn...
Ja Dat heeft ie iid gezegd ! Een paar keer en toen begon ie heb het er niet over !quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:35 schreef diedirk het volgende:
Zei Dennis nu weer stem me eruit tegen Nadia?
Volgens mij wel
FEBO berg de voetbal ff opquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:36 schreef Taurus het volgende:
"dan zal ik het je eens laten zien" zegt Dennis.. Oh mijn god dit wordt 'n afgang.. Hij kan toch niet opeens geforceerd agressief gaan doen?![]()
Dennix gaat knallen onder de dekens 100%, Naad wil lullen namelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
Staat de bewaking standby?? Zag toch erg agressieve trekjes in Dennix\'s gezicht ! EN angezien ie aan heeft gegeven erg dan Brian te zijn...
ex voor zo ver ik het begrepen hebquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:38 schreef avonne het volgende:
Dus Chanti is de vriendin van Luc?
sorry te laatquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:38 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeeeeeeez, Naad pakt Shanty vol op haar bek, cap iemand?
en Nix zegt weer Nixquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:38 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeeeeeeez, Naad pakt Shanty vol op haar bek, cap iemand?
Ik ben bang van wel.. Naad zal toch geneukt moeten worden, en nu Luc heel binnenkort weggaat..quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:39 schreef lorence1 het volgende:
zal dennix nadje omlullen?
Tis alles of Nix ! Hij heeft laten zien dat ie het kan !! Alleen wel erg onvrouwvriendelijk..quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:39 schreef lorence1 het volgende:
zal dennix nadje omlullen?
Ik heb het idee van welquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:38 schreef avonne het volgende:
Dus Chanti is de vriendin van Luc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |