En dat terwijl ik de rest van de refs (van de wedstrijden die ik gezien heb) ontzettend sterk vond het hele toernooi. Zonde dat er dat een minder iemand in de finale stond.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:59 schreef JelleS het volgende:
Prachtig tournooi, prachtige sport, prachtige sfeer. En de wedstrijd had ook zo'n momenten. Jammer dat de wedstrijd alleen totaal verziekt is door de ref. Hij begon goed, maar gaf een onterechte penalty en keurde een try af waarvan ik 100% zeker weet dat hij goed was. Was die gewoon goed gekeurd, dan hadden we echt een mooie match gezien. Z-A heeft enkel gewonnen vanwege kleine foutjes van Engeland. Een grote domper op een mooi tournooi.
De referee was wel erg beslissend inderdaad. Op zich wel klasse dat daar zo weinig over gemekkerd wordt, Van Gaal had er wel raad mee gewetenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:59 schreef JelleS het volgende:
Prachtig tournooi, prachtige sport, prachtige sfeer. En de wedstrijd had ook zo'n momenten. Jammer dat de wedstrijd alleen totaal verziekt is door de ref. Hij begon goed, maar gaf een onterechte penalty en keurde een try af waarvan ik 100% zeker weet dat hij goed was. Was die gewoon goed gekeurd, dan hadden we echt een mooie match gezien. Z-A heeft enkel gewonnen vanwege kleine foutjes van Engeland. Een grote domper op een mooi tournooi.
Baie baie dankiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:57 schreef Leatherface het volgende:
Veels geluk Oldbie.
Ik heb het andermaal moeten opzoeken.![]()
Tijdens de wedstrijd wist Brian hem "Mkebi" te noemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:06 schreef borisz het volgende:
Mbeki gaat de lucht in
Iets meer respect voor Hans.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:10 schreef Oldbie het volgende:
Tijdens de wedstrijd wist Brian hem "Mkebi" te noemen.
Prutser
Sorry, hij is niet objectief en hij weet zuidafrika te vinden in de volgende regios: zuidamerika, australië en frankrijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Iets meer respect voor Hans.
Hij is erg belangrijk voor het rugby.
Njah, hij maakte wat flagrante spreekfouten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Iets meer respect voor Hans.
Hij is erg belangrijk voor het rugby.
Haal die bril eens af man,quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Sorry, hij is niet objectief en hij weet zuidafrika te vinden in de volgende regios: zuidamerika, australië en frankrijk
Ook was hij puur partijdig tijdens ZA-Fiji
Geen respect dus.
Hij doet ook niet zo vaak een live-wedstrijd natuurlijk. Maar het stoort me enorm dat oldbie zo denigrerend over hem doet. Die man is van groot belang en zonder hem was deze finale waarschijnlijk niet live op de Nl. tv geweest, dus een beetje meer respect mag best.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, hij maakte wat flagrante spreekfouten.
Misschien zenuwen of overenthousiasme.
Maar ik vind hem verder wel een goede, enthousiaste commentator.
In de wedstrijd ZA-Fiji was het ook al Australië voor en Australië na.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, hij maakte wat flagrante spreekfouten.
Misschien zenuwen of overenthousiasme.
Maar ik vind hem verder wel een goede, enthousiaste commentator.
WAT???quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Haal die bril eens af man, of ben je de apartheid niet ontgroeit?
Dan snap je geen zak van zijn belang voor het rugby![]()
Valt wat voor te zeggen, ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij doet ook niet zo vaak een live-wedstrijd natuurlijk. Maar het stoort me enorm dat oldbie zo denigrerend over hem doet. Die man is van groot belang en zonder hem was deze finale waarschijnlijk niet live op de Nl. tv geweest, dus een beetje meer respect mag best.
Dat dus. Als je Brian niet op waarde weet te schatten en niet begrijpt dat de sympathie voor de underdog Fiji enigszins begrijpelijk is, dan........nou dan....dus.quote:
Niks mis om een beetje voor de underdog te zijn. Ik denk dat de meeste Nederlanders voor Fiji waren, zeker toen ze terug in de wedstrijd kwamen. Jij bent zelf ook niet echt neutraal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Sorry, hij is niet objectief en hij weet zuidafrika te vinden in de volgende regios: zuidamerika, australië en frankrijk
Ook was hij puur partijdig tijdens ZA-Fiji
Geen respect dus.
Zuid Afrika gaf in 1985 de doorslaggevende stem voor een WK rugby terwijl zij zelf al wisten dat ze niet mee zouden mogen doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:16 schreef Leatherface het volgende:
Maar welke vind je mooier Oldbie?
Deze titel of '95?
Precies. Ik heb Hans van de week nog gesproken en die man gaat helemaal uit zijn dak, is een echte ambassadeur en moet dit natuurlijk enorm bevechten in die voetbalminded wereld. Die finale live op tv is grote klasse en het is geen eenvoudig spelletje om commentaar bij te geven. Vergelijk dat eens met voetbal waar bij het niet veel meer is dan: Seedorf.........Babel.........Sneijder....terug op Seedorf........bal in de diepte.......hoekschop.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen, ja.
Zo heeft Smeets, hoe onuitstaanbaar ik hem bij tijd en wijlen ook vind, wel wat bijgedragen aan de populariteit van de NBA hier in Nederland.
En in het verleden zorgde Frans Heinrichs voor enige ijshockey-enthousiasme hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |