Bestaat al in het voetbal. Nog nooit naar een match uit de Franse competitie/beker gekeken ? Daar zit het onderlinge commentaar van de scheidsrechters live in de uitzending ...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:18 schreef borisz het volgende:
[..]
maar dat wij ook kunnen verstaan wat ze zeggen![]()
Genoeg voetbal. nu weer rugbyquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bestaat al in het voetbal. Nog nooit naar een match uit de Franse competitie/beker gekeken ? Daar zit het onderlinge commentaar van de scheidsrechters live in de uitzending ...
iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:18 schreef borisz het volgende:
[..]
maar dat wij ook kunnen verstaan wat ze zeggen![]()
Nee eigenlijk niet. De competitie in stokbroodland volg ik niet echtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bestaat al in het voetbal. Nog nooit naar een match uit de Franse competitie/beker gekeken ? Daar zit het onderlinge commentaar van de scheidsrechters live in de uitzending ...
wat wil je dat Engeland niet wint, er spelen verdorie 3 ploegen tegen ze!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Smith, de aanvoerder van Australie
Hij blijft wel consequent die Brian, dat wel
Dat had je voorbereidt!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:43 schreef Oldbie het volgende:
WERELDKAMPIOEN!!!!
.
.
.
.
Os du Randt[ afbeelding ]![]()
John Smit [ afbeelding ]![]()
CJ van der Linde [ afbeelding ]![]()
Bakkies Botha [ afbeelding ]![]()
Victor Matfield [ afbeelding ]![]()
Schalk Burger [ afbeelding ]![]()
Juan Smith [ afbeelding ]![]()
Danie Rossouw [ afbeelding ]![]()
Fourie du Preez [ afbeelding ]![]()
Butch James [ afbeelding ]![]()
Bryan Habana [ afbeelding ]![]()
![]()
Francois Steyn [ afbeelding ]![]()
![]()
Jaque Fourie [ afbeelding ]![]()
JP Pietersen [ afbeelding ]![]()
![]()
Percy Montgomery [ afbeelding ]![]()
![]()
.
.
.
.
Ze hebben het geflikt!!!
Alleen basis 15 laten zien maar ik bedank natuurlijk iedereen die heeft meegewerkt.
Oldbie gaat dronken worden.
WERELDKAMPIOEN!!!!
En volgens hem is Zuid-Afrika tevens Frankrijk en Australie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:46 schreef Oldbie het volgende:
Verdomme Hans Brian, het is Zuid AFRIKA, niet zuid amerika!!!
Wat een klootviool
Gefeliciteerd hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:43 schreef Oldbie het volgende:
WERELDKAMPIOEN!!!!
.
.
.
.
Os du Randt[ afbeelding ]![]()
John Smit [ afbeelding ]![]()
CJ van der Linde [ afbeelding ]![]()
Bakkies Botha [ afbeelding ]![]()
Victor Matfield [ afbeelding ]![]()
Schalk Burger [ afbeelding ]![]()
Juan Smith [ afbeelding ]![]()
Danie Rossouw [ afbeelding ]![]()
Fourie du Preez [ afbeelding ]![]()
Butch James [ afbeelding ]![]()
Bryan Habana [ afbeelding ]![]()
![]()
Francois Steyn [ afbeelding ]![]()
![]()
Jaque Fourie [ afbeelding ]![]()
JP Pietersen [ afbeelding ]![]()
![]()
Percy Montgomery [ afbeelding ]![]()
![]()
.
.
.
.
Ze hebben het geflikt!!!
Alleen basis 15 laten zien maar ik bedank natuurlijk iedereen die heeft meegewerkt.
Oldbie gaat dronken worden.
WERELDKAMPIOEN!!!!
Dat begrijp ik helemaal, echter als neutrale toeschouwer (wel met sympatie voor ZA) vond ik het matig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Spannig was er (voor mij) niet minder om.
JAAAAAA!!!!!!![]()
![]()
Toch blijf ik een zwak voor hem houdenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En volgens hem is Zuid-Afrika tevens Frankrijk en Australie.![]()
En dat terwijl ik de rest van de refs (van de wedstrijden die ik gezien heb) ontzettend sterk vond het hele toernooi. Zonde dat er dat een minder iemand in de finale stond.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:59 schreef JelleS het volgende:
Prachtig tournooi, prachtige sport, prachtige sfeer. En de wedstrijd had ook zo'n momenten. Jammer dat de wedstrijd alleen totaal verziekt is door de ref. Hij begon goed, maar gaf een onterechte penalty en keurde een try af waarvan ik 100% zeker weet dat hij goed was. Was die gewoon goed gekeurd, dan hadden we echt een mooie match gezien. Z-A heeft enkel gewonnen vanwege kleine foutjes van Engeland. Een grote domper op een mooi tournooi.
De referee was wel erg beslissend inderdaad. Op zich wel klasse dat daar zo weinig over gemekkerd wordt, Van Gaal had er wel raad mee gewetenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:59 schreef JelleS het volgende:
Prachtig tournooi, prachtige sport, prachtige sfeer. En de wedstrijd had ook zo'n momenten. Jammer dat de wedstrijd alleen totaal verziekt is door de ref. Hij begon goed, maar gaf een onterechte penalty en keurde een try af waarvan ik 100% zeker weet dat hij goed was. Was die gewoon goed gekeurd, dan hadden we echt een mooie match gezien. Z-A heeft enkel gewonnen vanwege kleine foutjes van Engeland. Een grote domper op een mooi tournooi.
Baie baie dankiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:57 schreef Leatherface het volgende:
Veels geluk Oldbie.
Ik heb het andermaal moeten opzoeken.![]()
Tijdens de wedstrijd wist Brian hem "Mkebi" te noemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:06 schreef borisz het volgende:
Mbeki gaat de lucht in
Iets meer respect voor Hans.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:10 schreef Oldbie het volgende:
Tijdens de wedstrijd wist Brian hem "Mkebi" te noemen.
Prutser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |