Dan ben je in ieder geval niet van de straat.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:05 schreef TNA het volgende:
Als je Billy heet ben je bij IKEA tenminste een BOEKENKAST
Maar niet gek!?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:06 schreef RacerDKB het volgende:
IK BEN EEN VLIEGTUIG
Naturelkleurig kant en klaar gordijn Sebastiaan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:10 schreef Sebasser het volgende:
U heeft gezocht naar 'sebas'.
De volgende 1 resultaten werden gevonden:
Producten
o Gordijnstof Sebastiaan
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:13 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Naturelkleurig kant en klaar gordijn Sebastiaan.
Nu 2 voor 35,-
Je bent een aanbieding..
Maar iig niet alleen!quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:13 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Naturelkleurig kant en klaar gordijn Sebastiaan.
Nu 2 voor 35,-
Je bent een aanbieding..
Ikea heeft inderdaad niet alleen namen als Vållö, Mörrum en Vänna, maar inderdaad ook namen voor dekbedden als Patricia en voor streepjesstof Elisabet, zonder h.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:14 schreef hierissieweer het volgende:
Volgens mij is dat omdat ikea dat ook doet, niet?
Hoi olgaquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tss, natuurlijk ben ik er geen
Heel misschien bij de IKEA, met hun vage Zweedse namen.
Ownedquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:08 schreef McKillem het volgende:
http://www.leenbakker.nl/Productcategorieen.aspx?Productcategorie=4&Product=46#Productselection
Hé Robertquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:53 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben een bureau van ¤85.
en hij is bakker?!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben niets.
Maar mijn vader heet wel Leen!
de mijne ook nietquote:
Oh wat leuk, de broer van mijn vader heet namelijk ook Piet!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne ook niet![]()
en hij heet Piet, geen Leen![]()
Gabber Piet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne ook niet![]()
en hij heet Piet, geen Leen![]()
Ik heb jou.quote:
Heb je voor mij ook zo'n feesthoedje? Want ik sta er ook niet bij, en die depressie komt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:00 schreef CupCakes het volgende:
Ik ben helemaal niks!
Maar heb geen idee of ik nou een feesthoedje op moet zetten of me in een depressie moet storten...
Ik stort me wel in een depressie met een feesthoedje op...
Deze heb ik heel lang gehadquote:
Nou, tof.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:00 schreef Troubles. het volgende:
Banken worden Georgia, Mirjam, Sofie of Elke genoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |