Duurde wel evenquote:Op zondag 14 oktober 2007 05:46 schreef Neo_Skorrem het volgende:
6 uur 's nachts en dan nog 3 nieuwe SC's...
2...quote:Op zondag 14 oktober 2007 05:46 schreef Neo_Skorrem het volgende:
6 uur 's nachts en dan nog 3 nieuwe SC's...
Weltruste Maureentjequote:
Ja hallo heb mazzel als ik nog kan lopenquote:Op zondag 14 oktober 2007 05:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
2...
Soury wilde nog met de trein mee![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 05:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
2...
http://nl.youtube.com/watch?v=cflkBQzVu04quote:Op zondag 14 oktober 2007 05:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
2...
Nog 1 minuutjequote:Op zondag 14 oktober 2007 05:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Is dit een goed moment om: "Mogguh" te posten?
Nee flikker op met je mogguh.. Ik wil er nog ff niet aan denkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 05:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Is dit een goed moment om: "Mogguh" te posten?
Goeiemorgen Soury!quote:Op zondag 14 oktober 2007 05:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee flikker op met je mogguh.. Ik wil er nog ff niet aan denken![]()
Ik help wel even...quote:Op zondag 14 oktober 2007 05:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee flikker op met je mogguh.. Ik wil er nog ff niet aan denken![]()
Godverquote:
Ik voel een TR aankomenquote:
Je vedient het lulquote:
Heb je een link van de afbeelding? Lijkt me sterk hoor dat een gif kwaad kan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 06:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
HiDiHo, als je nog wakker bent, wil je dan hier even kijken ? [FB # 15] Geef hier de MOD een schouderklop
ik ben niet gek ik ben een vliegtuigquote:
Mmmm giftige gifquote:Op zondag 14 oktober 2007 06:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je een link van de afbeelding? Lijkt me sterk hoor dat een gif kwaad kan.
Tientallen in de vorige COS. De hostingsite probeert een file van C:/...... te uploaden. Helaas kon ik de juiste naam niet vastleggen. Het verliep via www.dondj.nl en dat is de site waar de gifjes staan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 06:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je een link van de afbeelding? Lijkt me sterk hoor dat een gif kwaad kan.
Uhhhh ik heb vliegangstquote:Op zondag 14 oktober 2007 06:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik ben niet gek ik ben een vliegtuig![]()
Je hebt ook giftige jpg's hoorquote:
Die ga ik ff likken dan slaap ik welquote:Op zondag 14 oktober 2007 06:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt ook giftige jpg's hoor![]()
[ afbeelding ]
<knip>quote:
Au !!! kijk uit met die schaar.quote:
Truste Souryquote:Op zondag 14 oktober 2007 06:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Au !!! kijk uit met die schaar.
Truste gooi de handdoek in de ring
Maar moet je het gifje eerst op je hd zetten voor hij wat doet?quote:Op zondag 14 oktober 2007 06:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tientallen in de vorige COS. De hostingsite probeert een file van C:/...... te uploaden. Helaas kon ik de juiste naam niet vastleggen. Het verliep via www.dondj.nl en dat is de site waar de gifjes staan.
Ik wel.quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:52 schreef doka het volgende:
Zo! Zijn jullie nog wakker?
Noem me gewoon Clark als er mensen bij zijn, okee?quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:58 schreef doka het volgende:
Batman op FOK, het moet niet gekker worden.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Noem me gewoon Clark als er mensen bij zijn, okee?
Ik wil niet dat iedereen de ware identiteit van Clark Kent.
Wehehe, woordgrapjes![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:55 schreef Ravii het volgende:
Hihi !
sorry vorige keer!
ik dacht : Ik mis de SC! niet dat het jullie kan schelen want ik ben ofc. allang vergeten!
Dus laat ik is me come-back maken!
maar ik had gepost. ging toen even wat eten en weetikveel allemaal..
kwam terug.. Topic weg! (dicht)
En de niieuwe kon ik dus niet vinden!
Maargoed bij deze!
goeiemorgen!![]()
Hihi !
sorry vorige keer!
ik dacht : Ik mis de SC! niet dat het jullie kan schelen want ik ben ofc. allang vergeten!
Maargoed bij deze!
goeiemorgen!![]()
Hihi !
sorry vorige keer!
Maargoed bij deze!
goeiemorgen!![]()
Hihi !
sorry vorige keer!
Maargoed bij deze!
goeiemorgen!![]()
Hihi !
sorry vorige keer!
Maargoed bij deze!
goeiemorgen!![]()
Hihi !
sorry vorige keer!
Maargoed bij deze!
goeiemorgen!![]()
Oh ja, de scholen in gesloten inrichtingen hebben altijd een weekje later vakantie...quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:11 schreef Ravii het volgende:
ik was toch ook een kloon van jou![]()
en ik heb volgende week pas vakantie heur.
En weer een andere categorie heeft een weekje eerder....quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:43 schreef Lobasca het volgende:
Mijn vakantie zit er weer op...
tje....het waren 2 weken...detentiequote:Op zondag 14 oktober 2007 10:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En weer een andere categorie heeft een weekje eerder....![]()
detentie of niet, twee weken rust.... Heerlijk!quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tje....het waren 2 weken...detentie![]()
mogge, nergens last van...quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:54 schreef ppi het volgende:
Het leven is 1 groot feest
Alleen de katers zijn soms nogal heftig.
[ afbeelding ]
Goedemorgen allen.
ja, jij moet wachten tot de kerst...dan mag ik juist geen vrij nemen...quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
detentie of niet, twee weken rust.... Heerlijk!
Neuh , hier ook niet.quote:
Tja, dan heb ik twee weken...heerlijk. Ik heb vroeger in de horeca en in de supermarktbranche gewerkt. Altijd die teringdrukte met kerst. Maar het had ook altijd wel wat, je met het hele team door de drukte heen slaan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, jij moet wachten tot de kerst...dan mag ik juist geen vrij nemen...![]()
Nou ja, ik zit mezelf soms in de weg, maar sinds kort ben ik in behandeling in de semi-open inrichting van Dr. Ian.quote:
Wat een lief koppie heb je op die bovenste foto!quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:13 schreef itsme het volgende:
Goedemorgen.![]()
Mike, het was heel erg leuk. Je hebt wat gemist man.
Ik heb nog wat oude pics van mijzelf en van een heleboel punkies.
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
Wat een babyface.![]()
Als je mensen zoekt van toen misschien heb ik er wel een oude foto van.
Doet me allemaal sterk denken aan de punk en kraak scene hier in Groningen in de jaren 80.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:13 schreef itsme het volgende:
Goedemorgen.![]()
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
Wat een babyface.![]()
Maarre....ik begrijp hieruit dat je je ex niet los kunt/ wilt laten?quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:41 schreef ppi het volgende:
Het fantastische is dat deze spreuken integraal onderdeel zijn van het herstelproces.
En per gek cliënt met de groots mogelijke zorgvuldigheid worden uitgezocht.
Zo zag ik dat na mijn Sessie met de Herr Doctor het tegeltje vervangen werd voor een sessie met wat later 1 van de zwaarste gevallen van sexverslaving bleek te zijn.
"Een dag zonder je ex behoeft geen sex"
Ik ga heel goed vooruit, babystepsquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maarre....ik begrijp hieruit dat je je ex niet los kunt/ wilt laten?
Hee, loop je ook bij Herr Doctor ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:55 schreef Lobasca het volgende:
tipex latex durex lurex er gaat geen dag aan mij voorbij zonder ex...
Boksen zekerquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Ontkenningsfase![]()
Ik moet nu verplicht gaan sporten, anders krijg ik vanavond geen toetje![]()
![]()
wb veulenquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:29 schreef Veulen het volgende:
Goede middag [ afbeelding ]
Mijn koninkrijk voor een doos tamme kastanjes![]()
quote:
Cool! Die gozer rechts naast je komt me ook heel bekend voor, wie was dat ook weer?quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:13 schreef itsme het volgende:
Goedemorgen.![]()
Mike, het was heel erg leuk. Je hebt wat gemist man.
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
Wat een babyface.![]()
Als je mensen zoekt van toen misschien heb ik er wel een oude foto van.
Veel plezierquote:
Het is lekker weer hoorquote:
Ik weet het, moet zo werken.quote:
Bij een kastanjeboom?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet het, moet zo werken.
En ik moet ook nog een paar 1000 tamme kastanjes rapen, alleen geen idee waar ik die vandaan moet halen![]()
Dat snap ik nogquote:
Je moet ze zoeken in "het vuur"quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat snap ik nog![]()
Maar schijnbaar hebben we er hier geen overdaad aan staan.
Eeh...quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet ze zoeken in "het vuur"
Je moet derden inschakelen, die het vuur aan de schenen leggen, zodat die de kastanjes er voor jou uithalen....quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeh...
Volgens mij moet ik ze eerst vinden voor ik ze in het vuur kan gooien![]()
Die derden hebben mij ingeschakeld. Ik ben gewoon de lul omdat ik niet snel genoeg nee riepquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet derden inschakelen, die het vuur aan de schenen leggen, zodat die de kastanjes er voor jou uithalen....
Op laag water vind je zo trouwens niet!
Volgens mij zijn we daar ook wel eens geweest met de Amsterdamse scene.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Doet me allemaal sterk denken aan de punk en kraak scene hier in Groningen in de jaren 80.
Het halve nachtleven was er mee gevuld.
Emiel Drummer van Infexion.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Cool! Die gozer rechts naast je komt me ook heel bekend voor, wie was dat ook weer?
Gooi al die foto's anders even ergens online en stuur me even een linkje via pm?
De kastanje valt nooit ver van de boomquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die derden hebben mij ingeschakeld. Ik ben gewoon de lul omdat ik niet snel genoeg nee riep![]()
Beter 1 kastanje in de hand dan 10 in de lucht.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:59 schreef HiDiHo het volgende:
De kastanje valt nooit ver van de boom
Het oude RKZ en het Wolters Noordhoff complex moet je misschien wel bekend in de oren klinken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we daar ook wel eens geweest met de Amsterdamse scene.![]()
Hoezo "dan".quote:
Het oude RKC herinner ik me zeker nog. Ja wij kwamen op een gegeven moment ook in die krakersbeweging.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Het oude RKZ en het Wolters Noordhoff complex moet je misschien wel bekend in de oren klinken.
Spinello misschien..
Tijdens de ontruiming van het Wolters Noordhoff complex hebben de krakers hier veel sympathie verloren tgv geweld en vernielingen.
Ik maakte verder geen onderdeel van de scene uit, zag er hoogstens wat punk uit met een leren motorjas, zwarte kisten en zwarte broek.
Maar kwam wel met enige regelmaat in kraakcafe's ed.
Heb nu toevallig nog een wat vaag contact in de huidige groninger kraakscene, maar het stelt allemaal niet zoveel meer voor heb ik het idee.
Maar de punkband was dus vernoemd naar Ilse Koch van Buchenwald als ik het goed begrijp
[ afbeelding ]
ik ken ze... ze denken stuk voor stuk dat de wereld al die tijd op hen zit te wachten...ipv zelf aansluiting te zoeken...quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
Spinello![]()
Mijn vriendin verdiende daar bij achter de bar, dus wij kwamen daar ook wel eens. Als er een tent voor losers was, was het Spinello wel... zelfs de 'manager' ging er met de kas vandoor wegens overmatig coke gebruik![]()
Alle oudere klandizie had een mislukte studie achter de rug, bij voorkeur filosofie. Of ze hadden de kunstacademie niet afgemaakt 'omdat ze niet begrepen werden', of hun muziek was zo bijzonder dat het nog lang zou duren voor ze zouden worden ontdekt.
En allemaal de ganse dag door blowen. Slaapverwekkend aan de bar hangen en praten over het boek dat ooit nog eens geschreven zou worden, de hit gescoord, het kunstwerk ontdekt. Geen benul dat de klok door tikte en dat het leven aan ze voorbij ging en de tijden veranderden... allemaaal een uitkering ondanks dat ze kerngezond waren.
Spinello![]()
En ondertussen staan ze gewoon stil... en als ze amper 40 zijn hebben ze het al over de oude gloriequote:Op zondag 14 oktober 2007 18:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ken ze... ze denken stuk voor stuk dat de wereld al die tijd op hen zit te wachten...ipv zelf aansluiting te zoeken...![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Hey, verrek.
Ik heb ruzie met WJ.![]()
Zo hoor je nog 's wat nieuws.![]()
Niet beseffend dat ze, zich afzettend tegen het kuddediergedrag van "het klootjesvolk", in hun subcultuur nog veel meer kuddegedrag vertoonden......quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
En ondertussen staan ze gewoon stil... en als ze amper 40 zijn hebben ze het al over de oude glorie![]()
Hoi Ravii!quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:34 schreef Ravii het volgende:
hoi
Maak je niet druk, het was enkel een observatie......quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:11 schreef itsme het volgende:
ach wat staan jullie toch ver boven iedereen verheven he![]()
Het is ook maar goed dat je zelf zo geweldig bent.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
Spinello![]()
Mijn vriendin verdiende daar bij achter de bar, dus wij kwamen daar ook wel eens. Als er een tent voor losers was, was het Spinello wel... zelfs de 'manager' ging er met de kas vandoor wegens overmatig coke gebruik![]()
Alle oudere klandizie had een mislukte studie achter de rug, bij voorkeur filosofie. Of ze hadden de kunstacademie niet afgemaakt 'omdat ze niet begrepen werden', of hun muziek was zo bijzonder dat het nog lang zou duren voor ze zouden worden ontdekt.
En allemaal de ganse dag door blowen. Slaapverwekkend aan de bar hangen en praten over het boek dat ooit nog eens geschreven zou worden, de hit gescoord, het kunstwerk ontdekt. Geen benul dat de klok door tikte en dat het leven aan ze voorbij ging en de tijden veranderden... allemaaal een uitkering ondanks dat ze kerngezond waren.
Spinello![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Het is ook maar goed dat je zelf zo geweldig bent.
quote:
ahh, wat liefquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ofcourse, je hoeft maar te gillen en ik sta voor je klaar...![]()
quote:
Galgjequote:Op zondag 14 oktober 2007 21:06 schreef baklava het volgende:
dus ? gaan we doen ? scrabble galgje ?
Moet je wel ff een galg tekenenquote:
owquote:
hard gelopen...wilde wel nog fietsen, maar was te laat, krijg ik te veel energie voor het slapen..quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Nog iets leuks gedaan? Zadel al ingereden?![]()
Ik denk dat hij volgend jaar bij Feijenoord komt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme Henk ten Cate bij voetbal insite.. dacht ik eindelijk van dat smerige stemmetje en dat hangende ooglid verlost te zijn..![]()
E?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:31 schreef baklava het volgende:
[..]
ow
mmmmmmmmmmmmm
we doen het anders we doen G A L G J E ! ! ! dus 9 kansen
hier is het woord * * * * * * *
Ja, ik fiets ook nooit voor het slapen gaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hard gelopen...wilde wel nog fietsen, maar was te laat, krijg ik te veel energie voor het slapen..
Wordt wel een lang spelletje zoquote:
En zijn kogelvrije vest.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij volgend jaar bij Feijenoord komt.
Samen met zijn goudvis.
Gelukkig moest ik even opzoeken wie het wasquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme Henk ten Cate bij voetbal insite.. dacht ik eindelijk van dat smerige stemmetje en dat hangende ooglid verlost te zijn..![]()
En dat stemmetje aan Brian.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:48 schreef Lobasca het volgende:
Ten Cate doet mij altijd aan 'de Zwarte Cobra' denken..
caps?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
Er was net brand hier in de stad, alles stonk. Maar voordat de brandweer de slang had uitgerold was het voor al geblust. Geen actie dus![]()
Heb geen cam op me phone, was ook niets te zien trouwensquote:
Anders kom je effe langs In Den Haag. Hier zijn momenteel rellen in de schilderswijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
Er was net brand hier in de stad, alles stonk. Maar voordat de brandweer de slang had uitgerold was het al geblust. Geen actie dus![]()
Tja, moet ff een nieuwe hebbenquote:
Gezelligquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders kom je effe langs In Den Haag. Hier zijn momenteel rellen in de schilderswijk.![]()
Wat doe jij nog achter je pc dan!?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders kom je effe langs In Den Haag. Hier zijn momenteel rellen in de schilderswijk.![]()
Wil je koter weer eens niet naar bed ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
en bij jou de afterparty?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:04 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat doe jij nog achter je pc dan!?![]()
quote:
Ik kan niet ontvangen momenteel.quote:
Wist niet eens dat je een kleine had..quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan niet ontvangen momenteel.
(de kleine ligt te slapen)
Jij gezellige ramptoerist van mequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, bij jou was het loos alarm, anders was ik die kant wel opgekomen![]()
ik dacht dat ie ook kon ontvangenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je een kleine had..
dacht zo'n centimeter of 19![]()
klopt, maar als-ie ligt te slapen redt-ie dat niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je een kleine had..
dacht zo'n centimeter of 19![]()
en anders komen ze vanzelf wel op je padquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en als er geen ramp is, zorg ik er zelf wel voor...![]()
Als Lobasca op de afterparty komt is die kleine zo wakkerquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
klopt, maar als-ie ligt te slapen redt-ie dat niet.![]()
En de buren ook.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als Lobasca op de afterparty komt is die kleine zo wakker![]()
Ken je Lola ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:48 schreef Djeda het volgende:
hoi
Lola is niet mis....quote:
Ik wil het allemaal niet weten.. Dat kloon gedoe enz...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Lola is niet mis....
Zat ik even te denken dat Djeda:
a. Hidi's cloon is
b. Vreemd ging met Hidi, soort van seriële monogamie zeg maar, voor gratis streams
Djeda is een Mysterie...
Iedereen is een kloon van iedereen hier.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
Ik wil het allemaal niet weten.. Dat kloon gedoe enz...![]()
Suspicious Minds here sometimes..quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal niet weten.. Dat kloon gedoe enz...![]()
Sjesus zit ik al maanden met me zelf te lullenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iedereen is een kloon van iedereen hier.
Eigenlijk zijn we allemaal 1 persoon met flink gespleten persoonlijkheid![]()
Gaiaquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijn kloon heeft dit weekend vrijquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je weet dat doorposten met een kloon na een ban verboden is hè?quote:
Je weet het verschil tussen "vrij hebben" en "een ban hebben" hèquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Je weet dat doorposten met een kloon na een ban verboden is hè?![]()
Ik heb vandaag uitermate nuttig besteedquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deze SC wil maar niet om zo het lijkt, waar zijn al die prutsers zonder een zinvolle dagbesteding toch....![]()
Daardoor heeft niemand door dat het een kloon van jou isquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Ik wist niet dat ik mezelf zo kon vermaken. En soms typ ik zonder spelfouten![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deze SC wil maar niet om zo het lijkt, waar zijn al die prutsers zonder een zinvolle dagbesteding toch....![]()
Dan doe je het beter dan die tante die op de achtergrond jankend zegt "Ik weet niet wat ik moet doen"quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vandaag uitermate nuttig besteed![]()
Het is allemaal een actquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Ik wist niet dat ik mezelf zo kon vermaken. En soms typ ik zonder spelfouten![]()
Hoe ver ben je er mee?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik niks te doen had?
Ik bedoel, moet nog:
1000 - 1500 tamme kastanjes
500 beukennootjes
250 eikels
100 paardenkastanjes
50 dennenappels
zien te vinden... Zo veel te doen![]()
Ik ga morgen het bos in en die denneappels en eikels zijn denk ik geen probleem.... de rest is wat lastiger...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik niks te doen had?
Ik bedoel, moet nog:
1000 - 1500 tamme kastanjes
500 beukennootjes
250 eikels
100 paardenkastanjes
50 dennenappels
zien te vinden... Zo veel te doen![]()
Dat dacht ik ook... normaal kom je een heel eind als je de gemiddelde kroeg binnenloopt, maar 250 is wel heel veelquote:
Meestal lopen muizen in de val, bij jou lukt het allemaal niet zo goed hé....quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... normaal kom je een heel eind als je de gemiddelde kroeg binnenloopt, maar 250 is wel heel veel![]()
Ik hoefde er idd niet over na te denken wat ik moest doenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan die tante die op de achtergrond jankend zegt "Ik weet niet wat ik moet doen"
O sorry, ik wist niet dat je serieus was.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen "vrij hebben" en "een ban hebben" hè![]()
Vandaag om 12 uur opgestaan, heerlijk in het zonnetje gezeten met een goed boek dat ik vanwege dat feit zijn links heb laten liggen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoefde er idd niet over na te denken wat ik moest doen
Tuurlijk was ik serieus... ik ben te moe om met 2 accounts tegelijk te posten dus daarom heeft m'n kloon dit weekend vrij... lijkt me logisch toch?!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
O sorry, ik wist niet dat je serieus was.![]()
Ik werd ook rond een uur of 12 wakker...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag om 12 uur opgestaan, heerlijk in het zonnetje gezeten met een goed boek dat ik vanwege dat feit zijn links heb laten liggen.
Eeeh...quote:
Dat zal bij een christelijke familie idd wel een probleem zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:28 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=iL_RbCGxqsc
Als ik een vriend van mij overleef moet ik er voor zorgen dat dit te horen is tijdens de crematie.
Tis te hopen dat zijn streng christelijke ouders er dan niet meer zijn![]()
Ik zit vooral heel erg met de beukennootjes en de tamme kastanjes...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
Ik ga morgen het bos in en die denneappels en eikels zijn denk ik geen probleem.... de rest is wat lastiger...
Je laat gewoon psalm 150 horen, de man of vrouw in de kist zal het op dat moment vermoedelijk wel worst zijn...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:28 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=iL_RbCGxqsc
Als ik een vriend van mij overleef moet ik er voor zorgen dat dit te horen is tijdens de crematie.
Tis te hopen dat zijn streng christelijke ouders er dan niet meer zijn![]()
Ik zou ook wel een kloon willen. Lijkt mij handig om die op maandagmorgen naar het werk te sturen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk was ik serieus... ik ben te moe om met 2 accounts tegelijk te posten dus daarom heeft m'n kloon dit weekend vrij... lijkt me logisch toch?!
Daar hebben ze al iets anders voor uitgevonden... Het heet ziek zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou ook wel een kloon willen. Lijkt mij handig om die op maandagmorgen naar het werk te sturen.
Dat is nou net het probleem... je kunt het echter wel andersom doen: Terwijl jij naar je werk bent kan je kloon op FOK! postenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een kloon willen. Lijkt mij handig om die op maandagmorgen naar het werk te sturen.
Zeg ze dat je d'r van baalt dat je het alleen moet doen en dat het (te) veel werk is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit vooral heel erg met de beukennootjes en de tamme kastanjes...
Je gaat op vakantie en ze schuiven je zo alle kut-klussen in je schoenen![]()
Ik zou het verschil tussen een tamme en een wilde kastanje niet zien....quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit vooral heel erg met de beukennootjes en de tamme kastanjes...
Je gaat op vakantie en ze schuiven je zo alle kut-klussen in je schoenen![]()
Ik ken zijn ouders wel een beetje, Pa kan wel relativeren maar Ma sterft waarschijnlijk ter plekke.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal bij een christelijke familie idd wel een probleem zijn
Ik ben een man van mijn woord.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je laat gewoon psalm 150 horen, de man of vrouw in de kist zal het op dat moment vermoedelijk wel worst zijn...
Nadiaatje steek in opdracht van achter en met behulp van wat drank Dennis een mes in de rug......quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:37 schreef Soury het volgende:
Oh de streams zijn wel ff lekker
Sorry OT oh nee .. zie een eikel
Tamme kastanjes moeten aangeplant worden. Dus inderdaad zeldzamer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:36 schreef ppi het volgende:
Zeg ze dat je d'r van baalt dat je het alleen moet doen en dat het (te) veel werk is.
Tamme kastanjes is toch ook heel wat anders als de gemiddelde kastanjeboom in het park, stukken zeldzamer toch ?
Dag beukenoot,quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:38 schreef Djeda het volgende:
Hoi kastanjes en eikels.
Hoi beukennootjequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:38 schreef Djeda het volgende:
Hoi kastanjes en eikels.
Ach, veulens hebben een slecht geheugen, ze zijn het zware werk een dag later weer vergeten.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tamme kastanjes moeten aangeplant worden. Dus inderdaad zeldzamer.
Naja opzich is mijn lijst dit jaar niet zo lang. Dit is 75% van het werk.
Vorig jaar mocht ik 250 pompoenen verplaatsen en 25 vuilniszakken met blad verzamelen. Dat is ook kut werk.
Wrom ???? Ik heb je toch niks gedaan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Dag beukenoot,
had je bijna uit mijn sig verwijderd - HiDi's schuld![]()
Dat haalt iig de krant dan wel:quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:39 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ken zijn ouders wel een beetje, Pa kan wel relativeren maar Ma sterft waarschijnlijk ter plekke.
(En pa is daar dan wel tevreden mee)
Hij heeft genoeg geleden onder het geloofsfanatisme van vooral zijn moeder, en we hebben 't er uitgebreid over gehad.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, maar daarnaast ook flexibel als het moet
Dat is gelogen...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ach, veulens hebben een slecht geheugen, ze zijn het zware werk een dag later weer vergeten.....![]()
Toch raar dat hij sympathie voor de duivel heeft terwijl die naam z'n moeder past.......en hij aan haar dan ook terecht een hekel heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg geleden onder het geloofsfanatisme van vooral zijn moeder, en we hebben 't er uitgebreid over gehad.
Dus Sympathy for the Devil it is.
Nee dat zeg ik, HiDi's schuld (en het feit dat ik over het hoofd zag dat hij zijn post een half uur later had geedit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:43 schreef Djeda het volgende:
[..]
Wrom ???? Ik heb je toch niks gedaan.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:48 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik, HiDi's schuld (en het feit dat ik over het hoofd zag dat hij zijn post een half uur later had geedit.
Maar hij wist dat je hier was voordat je d'r was zo leek het.
Zie evt even hier:
[SC #396] Titelloos...
Even de pagina laten laden, kom je automatisch bij Hidi's post, gevolgd door jou weergaloze entree in de SC
Dan zal ik daar ff wat aan doen door te vertrekken... heb nog wat slaap in te halenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
De mannen zijn weer in de minderheid vandaag![]()
Hij weet ook wel waarom zijn moeder zo is als ze is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch raar dat hij sympathie voor de duivel heeft terwijl die naam z'n moeder past.......en hij aan haar dan ook terecht een hekel heeft.
Slaap lekker Leandra.......quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal ik daar ff wat aan doen door te vertrekken... heb nog wat slaap in te halen
Truste all![]()
![]()
Hoor je mij klagen ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
De mannen zijn weer in de minderheid vandaag![]()
Mazzelquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal ik daar ff wat aan doen door te vertrekken... heb nog wat slaap in te halen
Truste all![]()
![]()
Truste damequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Trustuh, ik krijg zin aan beukenootjesthee.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste all![]()
![]()
Je bent mans genoeg om er meer dan 1 aan te kunnen?quote:
Het eerste wat bij mij opkwam was dat hij juist niet wist om te kiezen. Anders had hij er minder hinder van ondervonden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:53 schreef ppi het volgende:
[..]
[quote]Hij weet ook wel waarom zijn moeder zo is als ze is.
Maar hij weet ook te kiezen.
Dat klinkt niet raar, het is wel te volgenquote:En hij ziet wel in dat de duivel ook zijn goede dingen heeft, hoe raar het moge klinken.
Ik had die vriend van je kunnen zijn.......dat zegt wel genoeg denk ik....?quote:Ben jij zonder zonden, koester jij geen sympathie voor of verlangen naar "verboden" dingen ?
Retorische vraag overigens.
Het is thee, dat zal wel nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:56 schreef ppi het volgende:
Trustuh, ik krijg zin aan beukenootjesthee.
Of slaap je daar slecht op....![]()
pjew, das een gewetensvraag..quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent mans genoeg om er meer dan 1 aan te kunnen?
Halloween vieren.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat doet een mens met al die noten, afgevallen bladeren en eikels?
Djeda...slaap lekker, sweet dreams...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:04 schreef Djeda het volgende:
IK ga me bed in van kastanjes en eikels dromen.![]()
Dag dennenappeltjequote:Op maandag 15 oktober 2007 01:04 schreef Djeda het volgende:
Voorbeeldenquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:03 schreef ppi het volgende:
pjew, das een gewetensvraag..
Het staat op mijn to do lijst, waarvan al heel veel dingen zijn doorgestreept![]()
Maar het zal ook van de dames en hun gedrag afhangen.
Tot nu toe had ik mijn handen altijd al vol aan 1 dame..
Met sommige dingen hoef ik niet te experimenteren met andere graag![]()
Het kiezen was en is een zwaar proces, maar hij heeft de knoop uiteindelijk doorgehakt en voor zichzelf gekozen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het eerste wat bij mij opkwam was dat hij juist niet wist om te kiezen. Anders had hij er minder hinder van ondervonden.
[..]
Dat ben ik wel met je eens.quote:[..]
Ik had die vriend van je kunnen zijn.......dat zegt wel genoeg denk ik....?
Slaap ze, ik kruip er zo ook in, morgen vroeg d'r uitquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:04 schreef Djeda het volgende:
Ik weet zelf niet eens meer waar het begin over ging zo lang duurt het voor deze vol isquote:
Sinds ik begrepen heb dat we naar z'n evenbeeld geschapen zijn, dus zelf God zijn, dientengevolge onze eigen hemel of hel hier creëeren, leef ik keurig volgens alle wetten en geboden die ik mijzelf, als God, opleg.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:10 schreef ppi het volgende:
En jij leeft niet volgens god's gebod imo en volgens je foto![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Halloween vieren.
Die tamme kastanjes gaan we poffen (als ik er tenminste nog meer kan vinden). De beukennootjes zijn om gewoon zo te eten en de rest is decoratie.
We verwachten zo'n 300 kinderen + ouders. Vandaar die enorme aantallen.
theïnequote:Op maandag 15 oktober 2007 01:13 schreef ppi het volgende:
[..]
In thee zit toch ook (veel) caffeine - of zit ik er nu naast ?
Jij loopt achter, Brazilie - Colombia 0-0 na 74 minuten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slecht weer, eerste helft redelijk, tweede helft bagger, 1-0 verloren.....![]()
Babequote:Op maandag 15 oktober 2007 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Same same, but different. [ afbeelding ]
Het zou wel aardig zijn zoveel achter te lopen dat ik dromend vanuit bed mijzelf naar het werk zou kunnen zien gaan....quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jij loopt achter, Brazilie - Colombia 0-0 na 74 minuten.![]()
Weer een nieuwe computer bouwen en installeren!quote:
Altijd oke met mij... Wanneer ga je naar Thailand?quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Weer een nieuwe computer bouwen en installeren!![]()
Okay, het kost een paar centen, maar dinsdag kan ik geheel smooth en vers de nieuwste Prison Break en Heroes bekijken.![]()
Jij ook okay?![]()
Dan zou je wel in moeten kunnen grijpen in die droom om het een goed einde te kunnen geven.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou wel aardig zijn zoveel achter te lopen dat ik dromend vanuit bed mijzelf naar het werk zou kunnen zien gaan....
Ik denk dat de speelruimte die je hebt om je eigen hemel of hel te creeeren heel klein is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds ik begrepen heb dat we naar z'n evenbeeld geschapen zijn, dus zelf God zijn, dientengevolge onze eigen hemel of hel hier creëeren, leef ik keurig volgens alle wetten en geboden die ik mijzelf, als God, opleg.![]()
9 11 december, ijs en weder dienende enzo.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
Altijd oke met mij... Wanneer ga je naar Thailand?
Dat is best ver. Maar ik zal ze eens mailen en vragen wat dat kost en hoeveel ze er hebben...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:17 schreef ppi het volgende:
http://tinyurl.com/ysfaah
Verse tamme kastanjes te koop
Op aanvraag
07 okt. '07
29
Beek gem Montfer.., GE
Toon: Minifoto's Details
quote:
Wist niet dat jij zo gehoorzaam was.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
9 11 december, ijs en weder dienende enzo.![]()
Ik heb ontzettend veel zin in het tropische eiland, maar de moeder van mijn toekomstige kinderen zal weer een beetje dwingend aanwezig zijn.
ga jij ook naar de tropen in december?![]()
Wat doe jij eigenlijk voor onze maatschappij, behalve mooi zijn op fok! ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
In december mag ik geen vakantie nemen....![]()
Ik hen een willekeurige advertentiegenomen nadat ik Googlede op" tamme kastanjes te koop"quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is best ver. Maar ik zal ze eens mailen en vragen wat dat kost en hoeveel ze er hebben...
![]()
![]()
Laat ik nu denken dat hier in het welvarende walhalah alle voorwaarden aanwezig zijn waarbij je iedere dag je keuzes kunt maken. Over brood op de plank en onderdak hoef je je hier niet al teveel zorgen te maken als je gezond bent. Voor de rest is alles aanwezig en kun je overal dat van pakken wat je wenst. De overdaad aan mogelijkheden en keuzes zijn het enige belemmerende luxeprobleem.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:25 schreef ppi het volgende:
[..]
[quote]Ik denk dat de speelruimte die je hebt om je eigen hemel of hel te creeeren heel klein is.
Mensen zijn generiek gezien dom, ik geloof daarom met jou dat het lastig is om de ware aard der dingen te doorgronden. Daarnaast vind ik echt dat wel zelf God zijn.quote:En ik denk niet dat we de ware aard der dingen zullen doorgronden in dit leven.
En dientengevolge ook geen kennis zullen opdoen van god.
Altijd met hoofdletter, bij mijn weten is het een eigennaam en die schrijven we nu eenmaal met een hoofdletter. Alle rest is wel van invloed op waar ik sta en wie ik ben. Ontzag heb voor heel veel, maar maar zelden voor mensen.quote:Opvallend trouwens dat je god met een hoofdletter schrijft, gewenning,opvoeding, vrees, ontzag, vrije keuze, (on)bewust of wissel je al naar gelang je stemming af ?
Ik ga van gleuf naar gleuf....quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor onze maatschappij, behalve mooi zijn op fok! ?![]()
Ik zag er 1 hier in de buurt. Ze kosten alleen 2,50 per kilo. Er gaan maar iets van 200 kastanjes in een kilo... Duur. Heb er even een paar gemailt. Alles als ik maar niet zo'n hopeloze zoektocht hoeft te doenquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:34 schreef ppi het volgende:
Ik hen een willekeurige advertentiegenomen nadat ik Googlede op" tamme kastanjes te koop"
Of "tamme kastanjes koop"
Vind je het heel erg dat ik dat hier niet plaats?quote:
voordat ik echt naar bed ga deze dan nog even...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat ik nu denken dat hier in het welvarende walhalah alle voorwaarden aanwezig zijn waarbij je iedere dag je keuzes kunt maken. Over brood op de plank en onderdak hoef je je hier niet al teveel zorgen te maken als je gezond bent. Voor de rest is alles aanwezig en kun je overal dat van pakken wat je wenst. De overdaad aan mogelijkheden en keuzes het enige belemmerende luxeprobleem.
[..]
Wanneer je god definieert als alles wat aanwezig is zijn wij samen 1 god, met alles.quote:Mensen zijn generiek gezien dom, ik geloof daarom met jou dat het lastig is om de ware aard der dingen te doorgronden. Daarnaast vind ik echt dat wel zelf God zijn.
[..]
quote:Altijd met hoofdletter, bij mijn weten is het een eigennaam en die schrijven we nu eenmaal met een hoofdletter. Alle rest is wel van invloed op waar ik sta en wie ik ben. Ontzag heb voor heel veel, maar maar zelden voor mensen.
PM het maar even.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
Vind je het heel erg dat ik dat hier niet plaats?
Ik kan er goed van leven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |