Ik ben een man van mijn woord.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je laat gewoon psalm 150 horen, de man of vrouw in de kist zal het op dat moment vermoedelijk wel worst zijn...
Nadiaatje steek in opdracht van achter en met behulp van wat drank Dennis een mes in de rug......quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:37 schreef Soury het volgende:
Oh de streams zijn wel ff lekker
Sorry OT oh nee .. zie een eikel
Tamme kastanjes moeten aangeplant worden. Dus inderdaad zeldzamer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:36 schreef ppi het volgende:
Zeg ze dat je d'r van baalt dat je het alleen moet doen en dat het (te) veel werk is.
Tamme kastanjes is toch ook heel wat anders als de gemiddelde kastanjeboom in het park, stukken zeldzamer toch ?
Dag beukenoot,quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:38 schreef Djeda het volgende:
Hoi kastanjes en eikels.
Hoi beukennootjequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:38 schreef Djeda het volgende:
Hoi kastanjes en eikels.
Ach, veulens hebben een slecht geheugen, ze zijn het zware werk een dag later weer vergeten.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tamme kastanjes moeten aangeplant worden. Dus inderdaad zeldzamer.
Naja opzich is mijn lijst dit jaar niet zo lang. Dit is 75% van het werk.
Vorig jaar mocht ik 250 pompoenen verplaatsen en 25 vuilniszakken met blad verzamelen. Dat is ook kut werk.
Wrom ???? Ik heb je toch niks gedaan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Dag beukenoot,
had je bijna uit mijn sig verwijderd - HiDi's schuld![]()
Dat haalt iig de krant dan wel:quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:39 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ken zijn ouders wel een beetje, Pa kan wel relativeren maar Ma sterft waarschijnlijk ter plekke.
(En pa is daar dan wel tevreden mee)
Hij heeft genoeg geleden onder het geloofsfanatisme van vooral zijn moeder, en we hebben 't er uitgebreid over gehad.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, maar daarnaast ook flexibel als het moet
Dat is gelogen...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ach, veulens hebben een slecht geheugen, ze zijn het zware werk een dag later weer vergeten.....![]()
Toch raar dat hij sympathie voor de duivel heeft terwijl die naam z'n moeder past.......en hij aan haar dan ook terecht een hekel heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg geleden onder het geloofsfanatisme van vooral zijn moeder, en we hebben 't er uitgebreid over gehad.
Dus Sympathy for the Devil it is.
Nee dat zeg ik, HiDi's schuld (en het feit dat ik over het hoofd zag dat hij zijn post een half uur later had geedit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:43 schreef Djeda het volgende:
[..]
Wrom ???? Ik heb je toch niks gedaan.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:48 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik, HiDi's schuld (en het feit dat ik over het hoofd zag dat hij zijn post een half uur later had geedit.
Maar hij wist dat je hier was voordat je d'r was zo leek het.
Zie evt even hier:
[SC #396] Titelloos...
Even de pagina laten laden, kom je automatisch bij Hidi's post, gevolgd door jou weergaloze entree in de SC
Dan zal ik daar ff wat aan doen door te vertrekken... heb nog wat slaap in te halenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
De mannen zijn weer in de minderheid vandaag![]()
Hij weet ook wel waarom zijn moeder zo is als ze is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch raar dat hij sympathie voor de duivel heeft terwijl die naam z'n moeder past.......en hij aan haar dan ook terecht een hekel heeft.
Slaap lekker Leandra.......quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal ik daar ff wat aan doen door te vertrekken... heb nog wat slaap in te halen
Truste all![]()
![]()
Hoor je mij klagen ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
De mannen zijn weer in de minderheid vandaag![]()
Mazzelquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal ik daar ff wat aan doen door te vertrekken... heb nog wat slaap in te halen
Truste all![]()
![]()
Truste damequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Trustuh, ik krijg zin aan beukenootjesthee.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste all![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |