Die derden hebben mij ingeschakeld. Ik ben gewoon de lul omdat ik niet snel genoeg nee riepquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet derden inschakelen, die het vuur aan de schenen leggen, zodat die de kastanjes er voor jou uithalen....
Op laag water vind je zo trouwens niet!
Volgens mij zijn we daar ook wel eens geweest met de Amsterdamse scene.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Doet me allemaal sterk denken aan de punk en kraak scene hier in Groningen in de jaren 80.
Het halve nachtleven was er mee gevuld.
Emiel Drummer van Infexion.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Cool! Die gozer rechts naast je komt me ook heel bekend voor, wie was dat ook weer?
Gooi al die foto's anders even ergens online en stuur me even een linkje via pm?
De kastanje valt nooit ver van de boomquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die derden hebben mij ingeschakeld. Ik ben gewoon de lul omdat ik niet snel genoeg nee riep![]()
Beter 1 kastanje in de hand dan 10 in de lucht.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:59 schreef HiDiHo het volgende:
De kastanje valt nooit ver van de boom
Het oude RKZ en het Wolters Noordhoff complex moet je misschien wel bekend in de oren klinken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we daar ook wel eens geweest met de Amsterdamse scene.![]()
Hoezo "dan".quote:
Het oude RKC herinner ik me zeker nog. Ja wij kwamen op een gegeven moment ook in die krakersbeweging.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Het oude RKZ en het Wolters Noordhoff complex moet je misschien wel bekend in de oren klinken.
Spinello misschien..
Tijdens de ontruiming van het Wolters Noordhoff complex hebben de krakers hier veel sympathie verloren tgv geweld en vernielingen.
Ik maakte verder geen onderdeel van de scene uit, zag er hoogstens wat punk uit met een leren motorjas, zwarte kisten en zwarte broek.
Maar kwam wel met enige regelmaat in kraakcafe's ed.
Heb nu toevallig nog een wat vaag contact in de huidige groninger kraakscene, maar het stelt allemaal niet zoveel meer voor heb ik het idee.
Maar de punkband was dus vernoemd naar Ilse Koch van Buchenwald als ik het goed begrijp
[ afbeelding ]
ik ken ze... ze denken stuk voor stuk dat de wereld al die tijd op hen zit te wachten...ipv zelf aansluiting te zoeken...quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
Spinello![]()
Mijn vriendin verdiende daar bij achter de bar, dus wij kwamen daar ook wel eens. Als er een tent voor losers was, was het Spinello wel... zelfs de 'manager' ging er met de kas vandoor wegens overmatig coke gebruik![]()
Alle oudere klandizie had een mislukte studie achter de rug, bij voorkeur filosofie. Of ze hadden de kunstacademie niet afgemaakt 'omdat ze niet begrepen werden', of hun muziek was zo bijzonder dat het nog lang zou duren voor ze zouden worden ontdekt.
En allemaal de ganse dag door blowen. Slaapverwekkend aan de bar hangen en praten over het boek dat ooit nog eens geschreven zou worden, de hit gescoord, het kunstwerk ontdekt. Geen benul dat de klok door tikte en dat het leven aan ze voorbij ging en de tijden veranderden... allemaaal een uitkering ondanks dat ze kerngezond waren.
Spinello![]()
En ondertussen staan ze gewoon stil... en als ze amper 40 zijn hebben ze het al over de oude gloriequote:Op zondag 14 oktober 2007 18:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ken ze... ze denken stuk voor stuk dat de wereld al die tijd op hen zit te wachten...ipv zelf aansluiting te zoeken...![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Hey, verrek.
Ik heb ruzie met WJ.![]()
Zo hoor je nog 's wat nieuws.![]()
Niet beseffend dat ze, zich afzettend tegen het kuddediergedrag van "het klootjesvolk", in hun subcultuur nog veel meer kuddegedrag vertoonden......quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
En ondertussen staan ze gewoon stil... en als ze amper 40 zijn hebben ze het al over de oude glorie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |