Je bent mans genoeg om er meer dan 1 aan te kunnen?quote:
Het eerste wat bij mij opkwam was dat hij juist niet wist om te kiezen. Anders had hij er minder hinder van ondervonden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:53 schreef ppi het volgende:
[..]
[quote]Hij weet ook wel waarom zijn moeder zo is als ze is.
Maar hij weet ook te kiezen.
Dat klinkt niet raar, het is wel te volgenquote:En hij ziet wel in dat de duivel ook zijn goede dingen heeft, hoe raar het moge klinken.
Ik had die vriend van je kunnen zijn.......dat zegt wel genoeg denk ik....?quote:Ben jij zonder zonden, koester jij geen sympathie voor of verlangen naar "verboden" dingen ?
Retorische vraag overigens.
Het is thee, dat zal wel nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:56 schreef ppi het volgende:
Trustuh, ik krijg zin aan beukenootjesthee.
Of slaap je daar slecht op....![]()
pjew, das een gewetensvraag..quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent mans genoeg om er meer dan 1 aan te kunnen?
Halloween vieren.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat doet een mens met al die noten, afgevallen bladeren en eikels?
Djeda...slaap lekker, sweet dreams...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:04 schreef Djeda het volgende:
IK ga me bed in van kastanjes en eikels dromen.![]()
Dag dennenappeltjequote:Op maandag 15 oktober 2007 01:04 schreef Djeda het volgende:
Voorbeeldenquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:03 schreef ppi het volgende:
pjew, das een gewetensvraag..
Het staat op mijn to do lijst, waarvan al heel veel dingen zijn doorgestreept![]()
Maar het zal ook van de dames en hun gedrag afhangen.
Tot nu toe had ik mijn handen altijd al vol aan 1 dame..
Met sommige dingen hoef ik niet te experimenteren met andere graag![]()
Het kiezen was en is een zwaar proces, maar hij heeft de knoop uiteindelijk doorgehakt en voor zichzelf gekozen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het eerste wat bij mij opkwam was dat hij juist niet wist om te kiezen. Anders had hij er minder hinder van ondervonden.
[..]
Dat ben ik wel met je eens.quote:[..]
Ik had die vriend van je kunnen zijn.......dat zegt wel genoeg denk ik....?
Slaap ze, ik kruip er zo ook in, morgen vroeg d'r uitquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:04 schreef Djeda het volgende:
Ik weet zelf niet eens meer waar het begin over ging zo lang duurt het voor deze vol isquote:
Sinds ik begrepen heb dat we naar z'n evenbeeld geschapen zijn, dus zelf God zijn, dientengevolge onze eigen hemel of hel hier creëeren, leef ik keurig volgens alle wetten en geboden die ik mijzelf, als God, opleg.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:10 schreef ppi het volgende:
En jij leeft niet volgens god's gebod imo en volgens je foto![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Halloween vieren.
Die tamme kastanjes gaan we poffen (als ik er tenminste nog meer kan vinden). De beukennootjes zijn om gewoon zo te eten en de rest is decoratie.
We verwachten zo'n 300 kinderen + ouders. Vandaar die enorme aantallen.
theïnequote:Op maandag 15 oktober 2007 01:13 schreef ppi het volgende:
[..]
In thee zit toch ook (veel) caffeine - of zit ik er nu naast ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |