Jij loopt achter, Brazilie - Colombia 0-0 na 74 minuten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slecht weer, eerste helft redelijk, tweede helft bagger, 1-0 verloren.....![]()
Babequote:Op maandag 15 oktober 2007 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Same same, but different. [ afbeelding ]
Het zou wel aardig zijn zoveel achter te lopen dat ik dromend vanuit bed mijzelf naar het werk zou kunnen zien gaan....quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jij loopt achter, Brazilie - Colombia 0-0 na 74 minuten.![]()
Weer een nieuwe computer bouwen en installeren!quote:
Altijd oke met mij... Wanneer ga je naar Thailand?quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Weer een nieuwe computer bouwen en installeren!![]()
Okay, het kost een paar centen, maar dinsdag kan ik geheel smooth en vers de nieuwste Prison Break en Heroes bekijken.![]()
Jij ook okay?![]()
Dan zou je wel in moeten kunnen grijpen in die droom om het een goed einde te kunnen geven.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou wel aardig zijn zoveel achter te lopen dat ik dromend vanuit bed mijzelf naar het werk zou kunnen zien gaan....
Ik denk dat de speelruimte die je hebt om je eigen hemel of hel te creeeren heel klein is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds ik begrepen heb dat we naar z'n evenbeeld geschapen zijn, dus zelf God zijn, dientengevolge onze eigen hemel of hel hier creëeren, leef ik keurig volgens alle wetten en geboden die ik mijzelf, als God, opleg.![]()
9 11 december, ijs en weder dienende enzo.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
Altijd oke met mij... Wanneer ga je naar Thailand?
Dat is best ver. Maar ik zal ze eens mailen en vragen wat dat kost en hoeveel ze er hebben...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:17 schreef ppi het volgende:
http://tinyurl.com/ysfaah
Verse tamme kastanjes te koop
Op aanvraag
07 okt. '07
29
Beek gem Montfer.., GE
Toon: Minifoto's Details
quote:
Wist niet dat jij zo gehoorzaam was.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
9 11 december, ijs en weder dienende enzo.![]()
Ik heb ontzettend veel zin in het tropische eiland, maar de moeder van mijn toekomstige kinderen zal weer een beetje dwingend aanwezig zijn.
ga jij ook naar de tropen in december?![]()
Wat doe jij eigenlijk voor onze maatschappij, behalve mooi zijn op fok! ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
In december mag ik geen vakantie nemen....![]()
Ik hen een willekeurige advertentiegenomen nadat ik Googlede op" tamme kastanjes te koop"quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is best ver. Maar ik zal ze eens mailen en vragen wat dat kost en hoeveel ze er hebben...
![]()
![]()
Laat ik nu denken dat hier in het welvarende walhalah alle voorwaarden aanwezig zijn waarbij je iedere dag je keuzes kunt maken. Over brood op de plank en onderdak hoef je je hier niet al teveel zorgen te maken als je gezond bent. Voor de rest is alles aanwezig en kun je overal dat van pakken wat je wenst. De overdaad aan mogelijkheden en keuzes zijn het enige belemmerende luxeprobleem.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:25 schreef ppi het volgende:
[..]
[quote]Ik denk dat de speelruimte die je hebt om je eigen hemel of hel te creeeren heel klein is.
Mensen zijn generiek gezien dom, ik geloof daarom met jou dat het lastig is om de ware aard der dingen te doorgronden. Daarnaast vind ik echt dat wel zelf God zijn.quote:En ik denk niet dat we de ware aard der dingen zullen doorgronden in dit leven.
En dientengevolge ook geen kennis zullen opdoen van god.
Altijd met hoofdletter, bij mijn weten is het een eigennaam en die schrijven we nu eenmaal met een hoofdletter. Alle rest is wel van invloed op waar ik sta en wie ik ben. Ontzag heb voor heel veel, maar maar zelden voor mensen.quote:Opvallend trouwens dat je god met een hoofdletter schrijft, gewenning,opvoeding, vrees, ontzag, vrije keuze, (on)bewust of wissel je al naar gelang je stemming af ?
Ik ga van gleuf naar gleuf....quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor onze maatschappij, behalve mooi zijn op fok! ?![]()
Ik zag er 1 hier in de buurt. Ze kosten alleen 2,50 per kilo. Er gaan maar iets van 200 kastanjes in een kilo... Duur. Heb er even een paar gemailt. Alles als ik maar niet zo'n hopeloze zoektocht hoeft te doenquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:34 schreef ppi het volgende:
Ik hen een willekeurige advertentiegenomen nadat ik Googlede op" tamme kastanjes te koop"
Of "tamme kastanjes koop"
Vind je het heel erg dat ik dat hier niet plaats?quote:
voordat ik echt naar bed ga deze dan nog even...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat ik nu denken dat hier in het welvarende walhalah alle voorwaarden aanwezig zijn waarbij je iedere dag je keuzes kunt maken. Over brood op de plank en onderdak hoef je je hier niet al teveel zorgen te maken als je gezond bent. Voor de rest is alles aanwezig en kun je overal dat van pakken wat je wenst. De overdaad aan mogelijkheden en keuzes het enige belemmerende luxeprobleem.
[..]
Wanneer je god definieert als alles wat aanwezig is zijn wij samen 1 god, met alles.quote:Mensen zijn generiek gezien dom, ik geloof daarom met jou dat het lastig is om de ware aard der dingen te doorgronden. Daarnaast vind ik echt dat wel zelf God zijn.
[..]
quote:Altijd met hoofdletter, bij mijn weten is het een eigennaam en die schrijven we nu eenmaal met een hoofdletter. Alle rest is wel van invloed op waar ik sta en wie ik ben. Ontzag heb voor heel veel, maar maar zelden voor mensen.
PM het maar even.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
Vind je het heel erg dat ik dat hier niet plaats?
Ik kan er goed van leven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |