Nou ja, een soort broodjequote:Op zondag 14 oktober 2007 00:48 schreef tong80 het volgende:
Bluezz :
[80 uurstopic] tong80 in de gloria
I've said it once if I've said it a hundred times. Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:09 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Rondje van Tong.
En Lego jij ook zuipen kreng
Reden genoeg om hier ook eens binnen te vallen. Proost!quote:
Oi Borisz... en meteen tot ziensquote:
over ruim twee weken kan je hem feliciteren met z'n verjaardagquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:44 schreef tong80 het volgende:
Mark in Hools![]()
Mark lieve hoolers is een sportkenner en liefhebber. Muziek echter is zijn grote passie.
Is getrouwd en heeft en kindje.
Mark je moet vaker langs komen.
De pasgeboren hoolertjes staan in de OP
En nu zuipen kreng
Heb je sjimz versierd ofzo?quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:43 schreef Ole het volgende:
En hij is nog kleiner dan ik ben ook!!!!!!
dat is best bijzonder
Uitgeslapen met je kabouterlover?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:52 schreef Ole het volgende:
Middag Hoolertjes!
Volgens mij is 't sjimz. Hij zegt dan wel dat ie in dBosch is, maar ik geloof er helemaal niks van.quote:
reflectieverslagquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo, mijn reflectieverslag voor Mondeling Presenteren is ook weer af.
Matcht nog steeds met sjimz.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:26 schreef Ole het volgende:
Oh jee.. wat heb ik nu weer gepost![]()
Nou ja, het was gezellig en zo.
En een stuk jonger ook nog![]()
Genoeg details?
Ja, hij is heel leuk geworden. Anderhalf a4'tje ook nogquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Matcht nog steeds met sjimz.
Gekke politieman toch.
Dat was anders idd niet opgevallenquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nieuwe ava heeft.
Ik denk ik zeg t toch maar ffquote:
0-0 Is zo slecht nog niet, toch?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:34 schreef sjimz het volgende:
hoi
Over die collega's in Slotervaart? Of nog iets anders?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
helaas overstemd vandaag door treurig nieuws
In een keer goed geradenquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Over die collega's in Slotervaart? Of nog iets anders?
Ja, het was weer eens raak in Slotervaart, he?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:36 schreef sjimz het volgende:
helaas overstemd vandaag door treurig nieuws
[upd] Politie schiet verdachte dood in Amsterdamquote:
eentje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[upd] Politie schiet verdachte dood in Amsterdam
Het is inderdaad een heel gek, raar en vooral droefig voorval.
Ken je de agente(n), of niet?
quote:
Gelukkig niet, maar ze zijn wel voor hun leven getekend.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:22 schreef Ole het volgende:
@sjimz ... gelukkig zijn de agenten niet in levensgevaar..
Die viert zijn verjaardag bij zijn moedertjequote:Op zondag 14 oktober 2007 19:20 schreef Ole het volgende:
Ligt tong nog steeds zijn roes uit te slapen?
Nee knul, die hebben we al 5 jaar geleden gezien.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:08 schreef Whizzkith het volgende:
Jullie kijken natuurlijk allemaal discovery nu?Over voetbalhooligans in Nederland
Toch knap aangezien het ook over de rellen van Nancy ging van Feyenoordquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee knul, die hebben we al 5 jaar geleden gezien.
Dat is logisch, om 9 uur begon de halve finale rugby! Dus iedereen ging kijken!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:30 schreef tong80 het volgende:
In de Haagse Schilderswijk zijn na
afloop van een multicultureel evenement
relletjes uitgebroken.Jongeren begonnen
allerlei dingen naar de politie te
gooien.De groep relschoppers groeide
uit tot zo'n 200 jongeren.Vijf jongeren
zijn aangehouden.
Volgens de Haagse politie was het de
hele dag gezellig tijdens de Kaschba,
vroeger bekend als Haschiba.Er waren
muziekoptredens en een wereldmarkt.
Aan het eind van de dag sloeg de sfeer
volgens de politie om.Vooral rond het
Koningsplein en het Oranjeplein was het
onrustig.Tegen negen uur was het weer
rustig in de Schilderswijk.
Nu is ie in ieder geval gewoon online.quote:
Okeequote:Op zondag 14 oktober 2007 21:47 schreef tong80 het volgende:
Ja dat wel maar de berichtjes komen niet door. Krijg je een foutmelding
Frankrijkquote:
* borisz hoort opeens franse muziekquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Frankrijk
VoetbalInsite op RTL7, dat wist ik ff niet
Alleen bij jou flikt ie dat hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:47 schreef tong80 het volgende:
Ja dat wel maar de berichtjes komen niet door. Krijg je een foutmelding
Giel Beelen drinkt alleen maar cola, dus die komt niet in de kroeg.quote:
Die heeft geen bloed in zijn lichaam, alleen maar colaquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Giel Beelen drinkt alleen maar cola, dus die komt niet in de kroeg.
Gelukkig.
Heb jij ook zoveel gewapende militairen op alle toeristenplekken gezien?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:29 schreef Suijk het volgende:
Hai! Weekendje Parijs was erg geslaagd. Leuk om de rugby halve finale te kijken op een scherm bij de Eiffel Toren.Lekker weer, lekker gegeten, niks van het Nederlands elftal gezien.
Nee, geen militairen gezien eigenlijk. Leuke sfeer, veel Engelsen ook natuurlijk. Hier en daar een politie agent, maar niks bijzonders verder.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij ook zoveel gewapende militairen op alle toeristenplekken gezien?
Zekerquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:47 schreef tong80 het volgende:
Leueke uitzending met Ton Boot en Jan Mulder
Wat is er dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 07:40 schreef RayMania het volgende:
Heuj. Vroeg.
hier ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:39 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
De zelfstudieweek is begonnen. Wel nog chemiepractica vanmiddag en morgen.
Bed verschonen zekerquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:09 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
Vakantie![]()
eerst die zwijnenstal hier opruimen
Ookquote:
Het is wachten op een reactie van Geert Wildersquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:55 schreef sjimz het volgende:
Ik vrees dat het een gezellige week voor me gaat worden nu is gebleken dat de doodgeschoten verdachte een marokkaan is.
Oh jee...quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:55 schreef sjimz het volgende:
Ik vrees dat het een gezellige week voor me gaat worden nu is gebleken dat de doodgeschoten verdachte een marokkaan is.
En zodra dat gedaan is, is de vakantie weer afgelopen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:09 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
Vakantie![]()
eerst die zwijnenstal hier opruimen
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En zodra dat gedaan is, is de vakantie weer afgelopen?
Ja, en dat het zo te horen een compleet verknipte gast was zal voor een hoop van die rel-Marokkanen niet uitmaken denk ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:55 schreef sjimz het volgende:
Er gebeurd nog eens wat jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, en dat het zo te horen een compleet verknipte gast was zal voor een hoop van die rel-Marokkanen niet uitmaken denk ik
Jaja, leuke buurt woon ik toch
Waarom noem je zo'n sick fuck uberhaupt nog "verdachte"?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:55 schreef sjimz het volgende:
Omdat het toch gewoon een verdachte was.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom noem je zo'n sick fuck uberhaupt nog "verdachte"?
Artikel 27 van het WvSvquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Tis toch nooit een verdachte geweest, feitelijk?
Een verdachte is iemand ten aanzien van wie het redelijk vermoeden bestaat dat hij een bepaald strafbaar feit gepleegd heeftquote:artikel 27
Lid 1: Als verdachte wordt vóórdat de vervolging is aangevangen, aangemerkt degene te wiens aanzien uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden van schuld aan eenig strafbaar feit voortvloeit
dat toch wel op z'n minst jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een verdachte is iemand ten aanzien van wie het redelijk vermoeden bestaat dat hij een bepaald strafbaar feit gepleegd heeft
dus met andere woorden: Het was een verdachte.
gewoon op papier. Wat sommetjes maken. Het is nog simpel. BEschrijvende statistiek. Het echte werk komt in februariquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:40 schreef Bos81 het volgende:
Statistiek gewoon of via de PC (met SPSS)?
Rommel is weer een dag te laat hoorquote:
Okeequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:59 schreef borisz het volgende:
[..]
gewoon op papier. Wat sommetjes maken. Het is nog simpel. BEschrijvende statistiek. Het echte werk komt in februari. En wij gebruiken PHStat als pc programma.
Dit tentamen gaat over kansen berekenen, verschillende soorten verdelingen,
Coëfficienten, covarianties ed.
Ook EMV, EOL, RTRR etc.
eneen stukje productiviteitsmanagement (c-chart, r-chart) etc.
Ja hoor, leuk weekend gehad.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rommel is weer een dag te laat hoor
Alles goed btw?
Ook wel hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja hoor, leuk weekend gehad.Jij?
Maar om nu te zeggen dat het soepel loopt.....quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:34 schreef pascalheister het volgende:
vast niet zoveel bier als gister eend
Nog slecht geweest?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja supervet, veel te veel bier opwas helemaal kapot 's avonds
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net in DWDD een belspelletjes kandidaat die een beroep met een K moet raden.
Zegt ie :
'Kutprecentatrice.'
gemistquote:
De hele dag hier alquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:54 schreef Againzender het volgende:
Hm, daar ging volgens mij een politieheli... houden we het rustig mensen?
hele dag al politieheli, of de hele dag al rustig?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:54 schreef Againzender het volgende:
Hm, daar ging volgens mij een politieheli... houden we het rustig mensen Marokkanen?
nog meegezongen met Jan Smit?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja supervet, veel te veel bier opwas helemaal kapot 's avonds
politie.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
hele dag al politieheli, of de hele dag al rustig?
dat waren wel de groepjes die ik aanzag voor het veroorzaken van rotzooi jaquote:
Bridge item was wel leukquote:
Mwoah, beetje laat, toernooi is al even bezig! En ze zouden gewoon ook meer aandacht aan de Nederlandse competitie moeten besteden, zijn toch echt leuke TV beelden hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:46 schreef borisz het volgende:
Nieuwe paradepaartje van de NOS, Rugby![]()
wel leukze gaan ook live de finale uitzenden zaterdag
Heb je getraind zonder bier of volg je een afkick cursus?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:47 schreef Grulez het volgende:
Nu pas terug van een training zonder bier....
Training duurde weer veel te lang... Ben meteen weggegaan en nog pas om half 11 thuis...quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je getraind zonder bier of volg je een afkick cursus?
okeequote:Op maandag 15 oktober 2007 23:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Training duurde weer veel te lang... Ben meteen weggegaan en nog pas om half 11 thuis...
de NOS doet veel aan het WK en six nations. tenminste in het weekend.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah, beetje laat, toernooi is al even bezig! En ze zouden gewoon ook meer aandacht aan de Nederlandse competitie moeten besteden, zijn toch echt leuke TV beelden hoor
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:53 schreef borisz het volgende:
Winnaar WCOOP( wereldkampioenschappen online poker) op pokerstars.
De winnaar is gediskwalificeerd hij speelde het toernooi met meerdere accounts.
kortom1,2 miljoen
Kut, misschien zit ie nog tussen mn velg.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Had je maar Sjimmie ook niet over moeten rijden![]()
Stilte voor de volgende storm?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef Againzender het volgende:
Wat een heeerlijk rust toch hier in Slotervaart
toen ik vanmiddag over het AA plein fietste voelde ik toch een wat opgewonden sfeer (na jaren met risicobuurten en risicowedstrijden krijg je daar toch een soort gevoel voor), maar volgens mij is het nu nog gewoon rustig. Maar die overdaad aan media-aandacht moet je niet teveel geven aan die jochies uit die buurt.quote:
Mag ik dit even benadrukken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen ik vanmiddag over het AA plein fietste voelde ik toch een wat opgewonden sfeer (na jaren met risicobuurten en risicowedstrijden krijg je daar toch een soort gevoel voor), maar volgens mij is het nu nog gewoon rustig. Maar die overdaad aan media-aandacht moet je niet teveel geven aan die jochies uit die buurt.
Deze persoon was gewoon niet lekker meer bij z'n hoofd, dat het een Marokkaan was is een bijzaak, grootste probleem is dat hij psychisch niet in orde was, en daarvan lopen er nog veel meer personen rond in Amsterdam....
natuurlijk mag je datquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ik dit even benadrukken?
Dank je.
yep... en ondertussen gaat het Wilderskamp (wat past het woord kamp hier toch mooi bij) alleen maar aan de slag met de afkomst van de dader, en niet met zijn problemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef golfer het volgende:
Bijkomend probleempje is dat er erg veel van die psychiatrische gevalletjes onder die 'bepaalde' jeugdgroep rondlopen, maar dat het in die cultuur niet erkend wordt en ze liever hun 'lieve' zoontjes opgesloten zien in de (jeugd)gevangenis dan in een GGZ-inrichting, waar ze eigenlijk zouden thuis horen.
Ik ben het met je eens, alleen wil je mijn inside info niet wetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep... en ondertussen gaat het Wilderskamp (wat past het woord kamp hier toch mooi bij) alleen maar aan de slag met de afkomst van de dader, en niet met zijn problemen.
Ik weet van vrij dichtbij wat schrizofrenie met een mens kan doen, en ik krijg redelijk jeuk van een aantal reacties die ik in het betreffende topic op het forum lees.
Vertel?quote:
Ik lees die topics al bewust niet meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:18 schreef Againzender het volgende:
Ik weet van vrij dichtbij wat schrizofrenie met een mens kan doen, en ik krijg redelijk jeuk van een aantal reacties die ik in het betreffende topic op het forum lees.
ga ik ook niet vragen, snap wel dat je dat niet gaat zeggenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, alleen wil je mijn inside info niet weten![]()
krijg je ook niet te weten
De laatste goeie rapbandquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ga ik ook niet vragen, snap wel dat je dat niet gaat zeggen
Public Enemy op 3FM
de enige misschien welquote:
ja, maar het gaat toch ook over mijn buurt, en ik haat het als daar van die buitenstaanders aankomen met hun vooringenomen mening. Maar ik weet mij redelijk in te houden tot nu toe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lees die topics al bewust niet meer.
Bespaar mij de ergernis over de onkunde van het probleem.
Wiens kloon ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:53 schreef WillemThe5th het volgende:
Hier deze icon als mijn kado voor Tong80! Nieuwe icon suggestie,
[ afbeelding ]
Gezellig, ik heb Prince op de koptel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:07 schreef Againzender het volgende:
Er is weer een 3FM DJ op FOK!, dus ik blij nog even wakker
jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:25 schreef Bluezz het volgende:
Mmmm ben jij dit?
In gesprek met een meisje?
ik heb geen idee waar het over ging, ze belde mij zelf, dat ze een vraagje had dat ik vast wel zou wetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Zo'n donkere stem..mmm![]()
Waar ging het eik over
Ik mis je gek ei, waar zit je toch steedsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy pakt een ei
* Stereotomy stopt het ei onder Bloes
Ga maar broeien jij.![]()
Wordt het nou steeds vroeger voor jou?quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
Goedemorgen![]()
En vandaag allemaal taart van vitessezuid![]()
Ik moet ook even een opstalverzekering oversluitenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn verzekeringen bij de AEGON, gatverdamme
Je hoeft toch niet zo crytpisch te vertellen dat ze zwanger is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:45 schreef borisz het volgende:
Ole zorgt ervoor dat er weer mensen komen![]()
quote:
DAM is weer terug hequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:34 schreef Suijk het volgende:
VBL wordt weer gezellig!
DAM?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ole, wat fijn dat ie weer terug is trouwens
Dit groelquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:57 schreef Ole het volgende:
Ik was mijn poezevriendje 2 dagen kwijt.. begon me al ernstig zorgen te maken, want hij blijft nooit zo lang weg.
Kwam ie ineens vanmorgen om 5 uur bovenop me springen, en is er tot net niet meer afgegaan.
Ik denk dat ie ergens opgesloten zat![]()
Neuh, moet nog van alles doen. Maar het schiet wel op...quote:
Ja, effe tijdelijk totdat ik gevonden heb waarvoor ik afgestudeerd benquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:27 schreef Suijk het volgende:
Werk je tegenwoordig, Ray? Het lijkt zowaar alsof je het druk hebt tegenwoordig.
om 9 over 9 hoort hier weer de koffie te staanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, effe tijdelijk totdat ik gevonden heb waarvoor ik afgestudeerd ben.
Geen zin om thuis te zitten. Helaas wil het niet echt vlotten met het zoeken wat ik wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |