Wat ik heb gezien: Mike en Nick waren aan het vechten. En Nick sloeg mike dus knockout. En toen kwam Katie binnen, en zag het pistool van Nick, Nick had een roeispaan in zn hand en wilde op Katie aflopen en toen schoot Katie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
DamianWaarom is ie gekomen en hoe lang blijft ie?
Waarom heeft Katie dat gedaan?
Ach in een soap heb je van die carrierestappen... Van bediende in metro naar verpleegkundige, naar danseres tot journaallezer... Je hebt maar een paar beroepen in Oakdale.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:20 schreef Angelic_Rose het volgende:
Elke keer als ik naar Jade kijk dan word ik helemaal niet goed..
Ik vind haar ver-schrik-ke-lijk..![]()
Dat hoofd, die stem, de manier waarop de woorden uit haar mond komen..
My God..
Dat wordt natuurlijk helemaal niks tussen Gwen en Will op deze manier, als Jade zich er lekker tussen gaat wringen..![]()
En Lucy is terug, moet ik wel aan wennen hoor, iemand zei het al dat het zo vreemd was dat ze in zo'n korte tijd arts is geworden.. Ik dacht precies hetzelfde..![]()
Maar goed, het is soap he..
Dat was met Chris toch ook, die had een jaartje gestudeerd en was al dokter of niet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:20 schreef Angelic_Rose het volgende:
En Lucy is terug, moet ik wel aan wennen hoor, iemand zei het al dat het zo vreemd was dat ze in zo'n korte tijd arts is geworden.. Ik dacht precies hetzelfde..![]()
Maar goed, het is soap he..
Oh dat weet ik niet meer, dat zou heel goed kunnen..quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:44 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat was met Chris toch ook, die had een jaartje gestudeerd en was al dokter of niet?
Idd, kan die Jade ook echt niet uitstaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:20 schreef Angelic_Rose het volgende:
Elke keer als ik naar Jade kijk dan word ik helemaal niet goed..
Ik vind haar ver-schrik-ke-lijk..![]()
Dat hoofd, die stem, de manier waarop de woorden uit haar mond komen..
My God..
Dat wordt natuurlijk helemaal niks tussen Gwen en Will op deze manier, als Jade zich er lekker tussen gaat wringen..![]()
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk..quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:05 schreef alors het volgende:
Jade is wel een mooi meisje, waarom doen ze zo'n raar kuifkapsel bij dr![]()
Hahaha dat dacht ik ook..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:47 schreef Koningin het volgende:
Nou, gister weer eens gezien!
Altijd leuk om Damian weer te zien
Wat is Will toch een loser zeg, niet normaal. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Weer terug ?Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:33 schreef Canisfire het volgende:
Ik zit trouwens nu op de site te lezen was 2007 het jaar van de comebacks ofzo
Het klopt toch niet datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja maar daar heb ik het ook niet over..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:26 schreef zwartedoos het volgende:
Nou ik zag echt wel bedenkingen op t gezicht van Jack....hij dacht:onee, ze denkt dat alles weer goed is
sowwyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik het ook niet over..![]()
Ik vond die scènes gewoon erg lief, dat hij haar hielp met dat ziekenhuis ding uit te trekken etc..
Ik snap ook wel dat niet alles goed is, maar dat insinueer ik ook nergens..
Maakt toch niet uit, soms kan je posts inderdaad op verschillende manieren opvatten..quote:
Mike vind ik al lange tijd een loser. Maar ja ik zou ook wel pissig zijn als ze m'n broer doodschotenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:00 schreef Angelic_Rose het volgende:
Maakt toch niet uit, soms kan je posts inderdaad op verschillende manieren opvatten..![]()
Hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor..![]()
Vinden jullie trouwens ook dat Mike zich als een enorme hufter aan het gedragen is?
Niet dat ik nou zo'n Katie-fan ben..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Ja, zoooooo realistisch!quote:
Nee dacht het niet..quote:
Jennifer en Dustyquote:Op maandag 7 januari 2008 19:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik vond Dusty vandaag wel flink overdrijven tegen Lucy.
[..]Och niet al weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Ik ben het volledig met je eens!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik zeg het nog een keer: Jade![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond Damian vroeger altijd een lekker ding, maar nu mag iemand anders hem hebben hoor..![]()
Ja dat bedoel ik hahaha!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:55 schreef Muis006 het volgende:
Nieuwe afleveringen zijn 's avonds op RTL8 te zien, deze wordt vervolgens de dag erna 's middags op RTL4 herhaald en de dag dáárna nog een keer 's ochtends, ook op RTL4 als ik het goed heb
Edit: of bedoel je dat ze twee keer dezelfde aflevering hebben uitgezonden 's avonds? Want dan weet ik het ook niet meer
en zó lelijk!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef Muis006 het volgende:
...want die Jade is zó irritant!
Terugrollen!!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef Rebbedebje het volgende:
En slagschip "the-SS-Lily" moet ook niet te hard de studio binnen komen rennen,
want volgens mij valt dan het hele decor om.
Ja, dat had ik ook gemerkt, ik dacht eerst dat het aan mij lag. (ik neem het 's avonds altijd op en dacht dat ik 2x dezelfde aflevering ging bekijken)quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik hahaha!
Sorry, ik had het iets beter moeten toelichten..![]()
Ik kijk ATWT altijd om 22.30 uur, nooit om 17.00 uur, en ik ging er dus lekker voor zitten, drinken erbij etc, en toen was het dus precies dezelfde aflevering als de dag ervoor..![]()
Ben blij dat ik dit lees, dacht al dat het aan mij lag, was dus toch dezelfde aflevering als de avond ervoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik kijk ATWT altijd om 22.30 uur, nooit om 17.00 uur, en ik ging er dus lekker voor zitten, drinken erbij etc, en toen was het dus precies dezelfde aflevering als de dag ervoor..![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef Rebbedebje het volgende:
En slagschip "the-SS-Lily" moet ook niet te hard de studio binnen komen rennen,
want volgens mij valt dan het hele decor om.
Zo te zien is ze echt zwanger.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:29 schreef Michellee het volgende:
Jaaa ik zag gisteren Lily en schrok mij dood, het lijkt wel een walrus!!
Ik vind het wel een saaie zwangerschap hoor. Moet ze niet ontvoerd worden ofzo?? Of opgenomen worden met een zeeeeer zeldzame ziekte.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze was al vrij lang zichtbaar zwanger toen Jade een voorgevoel had dat Lily zwanger zou zijn. Lily ging meteen testen en ja hoor, ze was zwanger! Gewoon van Holden.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een saaie zwangerschap hoor. Moet ze niet ontvoerd worden ofzo?? Of opgenomen worden met een zeeeeer zeldzame ziekte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:57 schreef Angelic_Rose het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be sure to wear some flowers in your hair
dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 16 januari 2008 18:01 schreef Ticootje het volgende:
Hehe, eindelijk! Ik denk al Lily is zwanger en er gebeurt niets. Maar gelukkig, het slagschip rolde de trap af...
Hij is volgens mij een stuk magerder dan eerst.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
DamianDie is er niet bepaald knapper op geworden de afgelopen jaren
Ja, ze wou Luke uitleggen dat ze van hem hield ondanks het feit dat hij homo was.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:05 schreef Merel het volgende:
Oe ik heb het gemist, wat is er gebeurd? Lily van de trap gevallen?
Oe, dat deed ik ook altijd! Ben alleen de nederlandstalige site kwijt. Kun jij mij aan een linkje helpen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kan het niet laten op bij episode recaps te gluren
Thx,quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk altijd naar de recaps op soapcentral, die zijn in het Engels.
Maar op http://www.atwt.nl/ staan ze in het Nederlands, bij de Show>Afleveringen>Spoilers.
Maar die gaat maar t/m januari.
Zo van 'what are you doing here!!??' Go away'.. etc etc..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:07 schreef moemoe het volgende:
Oh ja hij is terug!!! Simon![]()
.
Hoe reageerde Katie toen ze zag dat hij haar masseerde en wat zei ze toen? Heb dat stukje gemist.
En Simon zo van: "Whow, keep your shirt on"quote:Op maandag 21 januari 2008 23:55 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Zo van 'what are you doing here!!??' Go away'.. etc etc..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik volg ATWT nog maar enkele weken en na de aflevering van gisterenavond heb ik toch nog even een vraag.Daar ga je nog achterkomen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand weet nog waarom ze zo overstuur is.. (behalve als je ook amerikaanse afleveringen kijkt zoals ik)..
Die verhaallijn wordt langzaamaan duidelijk..
Dus je hebt niks gemist..![]()
Oh dat heb ik gemist! Lijkt me leuk om te zien.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:34 schreef alors het volgende:
Maddie is nu op MTV True Life, ze volgen haar bij haar eerst opnamen, erg leuk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |