Nou ze heeft toch gewoon gelijk?quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:46 schreef Marble het volgende:
Maar het feit dat je je boos maakt om Lily laat wel weer mooi zien wat een warm, betrokken, vredelievend en hartverwarmend mens je toch bent.
Wat een heerlijke reactiequote:Op donderdag 6 december 2007 19:18 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vind Jade beter te pruimen dan die vieze Paul en die rare vervanger van Casey. Deze Casey lijkt op de een of andere manier op Luke, maar dan stom.
Maar het is toch supervies, twee mannen die het met elkaar doen? Getsiebah zeg. Hoe onfatsoenlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:07 schreef roooosje het volgende:
[..]
Mij zou het weinig uitmaken als mijn zoon homo is
Jij wilde gaan gluren door het sleutelgat?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar het is toch supervies, twee mannen die het met elkaar doen? Getsiebah zeg. Hoe onfatsoenlijk.
Niet viezer als een man en een vrouw.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar het is toch supervies, twee mannen die het met elkaar doen? Getsiebah zeg. Hoe onfatsoenlijk.
Sorry, ze noemden me vroegah ook wel "Paranoidje"..quote:
Sterker nog, mocht ik 5 kinderen hebben ofzo, lijkt het me wel erg gezellig als er een homo tussen zitquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:07 schreef roooosje het volgende:
[..]
Mij zou het weinig uitmaken als mijn zoon homo is
Daarmee kun je dan roddelen over de anderenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sterker nog, mocht ik 5 kinderen hebben ofzo, lijkt het me wel erg gezellig als er een homo tussen zit
En leuk jurkjes aanpassen en makeup op uitproberenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:26 schreef roooosje het volgende:
[..]
Daarmee kun je dan roddelen over de anderen.
ik heb nie zien. Wat zei ze?quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:30 schreef Marble het volgende:
Nou ja uiteindelijk gaan ze toch allemaal naar de hel he, dus Lily is gewoon ongerust.
Die oude komt terug geduld.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:27 schreef Michellee het volgende:
Ik vind de nieuwe Casey ook niet leuk!!
Ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 31 december 2007 15:13 schreef MiLalaa het volgende:
Maar waarom heeft Nick het nou gedaan? Anyone?
Het raakt tijd dat het weer gewone dagen zijn, dan vergeet ik het tenminste niet te kijken
Iets in de geest van een ongelukje, omdat Maya hem plaagde/gebruikte en Nick meer wou en Maya dus niet. Toen heeft hij haar geduwd ofzo en is ze hard gevallen en uiteindelijk daaraan overleden (zoals altijd in soaps) Toen heeft hij haar maar in de muur gemetseld en voelde zich daardoor zo schuldig dat hij de politie-academie is gaan doen.quote:Op maandag 31 december 2007 15:13 schreef MiLalaa het volgende:
Maar waarom heeft Nick het nou gedaan? Anyone?
Bedankt. Wat een flutverhaalquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:18 schreef Rebbedebje het volgende:
Iets in de geest van een ongelukje, omdat Maya hem plaagde/gebruikte en Nick meer wou en Maya dus niet. Toen heeft hij haar geduwd ofzo en is ze hard gevallen en uiteindelijk daaraan overleden (zoals altijd in soaps) Toen heeft hij haar maar in de muur gemetseld en voelde zich daardoor zo schuldig dat hij de politie-academie is gaan doen.![]()
Blij dat ie opgerot is uit de serie trouwens, met z'n arrogante kop
quote:Op maandag 31 december 2007 14:19 schreef Mirri het volgende:
Is die aflevering al geweest waarin Dusty en Jennifer in bad zitten?
Badscene was dus al ruim een maand geleden...quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Oooooh, mooi liedje van Ben Folds tijdens de badscene van Jen en Dusty.
Ik moet bij deze Lucy steeds denken aan een bijrolletje in Dawsons Creek seizoen 1 of 2 ofzo, erg lang geleden al. Van een heel irritant meisje dat dood is gegaan doordat ze van een dak viel.quote:Op maandag 31 december 2007 18:58 schreef Canisfire het volgende:
Ik vond de vorige Lucy schatiger.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Badscene was dus al ruim een maand geleden...
Ik dacht het jij schrijft hetquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:30 schreef Burdie het volgende:
Lekker realistisch dat ze met een vierweekse cursus dokter is geworden.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:34 schreef Koningin het volgende:
Nick dood?
Damian terug?heb echt veel gemist.
Damianquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Damien stond ineens op de stoep bij Lily. Gister zaten Lily, luke en Damien als een knus gezinnetje op de bank, en toen kwam Holden binnen...
Katie heeft Nick doodgeschoten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |