Wat ik heb gezien: Mike en Nick waren aan het vechten. En Nick sloeg mike dus knockout. En toen kwam Katie binnen, en zag het pistool van Nick, Nick had een roeispaan in zn hand en wilde op Katie aflopen en toen schoot Katie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
DamianWaarom is ie gekomen en hoe lang blijft ie?
Waarom heeft Katie dat gedaan?
Ach in een soap heb je van die carrierestappen... Van bediende in metro naar verpleegkundige, naar danseres tot journaallezer... Je hebt maar een paar beroepen in Oakdale.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:20 schreef Angelic_Rose het volgende:
Elke keer als ik naar Jade kijk dan word ik helemaal niet goed..
Ik vind haar ver-schrik-ke-lijk..![]()
Dat hoofd, die stem, de manier waarop de woorden uit haar mond komen..
My God..
Dat wordt natuurlijk helemaal niks tussen Gwen en Will op deze manier, als Jade zich er lekker tussen gaat wringen..![]()
En Lucy is terug, moet ik wel aan wennen hoor, iemand zei het al dat het zo vreemd was dat ze in zo'n korte tijd arts is geworden.. Ik dacht precies hetzelfde..![]()
Maar goed, het is soap he..
Dat was met Chris toch ook, die had een jaartje gestudeerd en was al dokter of niet?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:20 schreef Angelic_Rose het volgende:
En Lucy is terug, moet ik wel aan wennen hoor, iemand zei het al dat het zo vreemd was dat ze in zo'n korte tijd arts is geworden.. Ik dacht precies hetzelfde..![]()
Maar goed, het is soap he..
Oh dat weet ik niet meer, dat zou heel goed kunnen..quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:44 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat was met Chris toch ook, die had een jaartje gestudeerd en was al dokter of niet?
Idd, kan die Jade ook echt niet uitstaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:20 schreef Angelic_Rose het volgende:
Elke keer als ik naar Jade kijk dan word ik helemaal niet goed..
Ik vind haar ver-schrik-ke-lijk..![]()
Dat hoofd, die stem, de manier waarop de woorden uit haar mond komen..
My God..
Dat wordt natuurlijk helemaal niks tussen Gwen en Will op deze manier, als Jade zich er lekker tussen gaat wringen..![]()
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, ik vind haar totaal niet aantrekkelijk..quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:05 schreef alors het volgende:
Jade is wel een mooi meisje, waarom doen ze zo'n raar kuifkapsel bij dr![]()
Hahaha dat dacht ik ook..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:47 schreef Koningin het volgende:
Nou, gister weer eens gezien!
Altijd leuk om Damian weer te zien
Wat is Will toch een loser zeg, niet normaal. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Weer terug ?Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:33 schreef Canisfire het volgende:
Ik zit trouwens nu op de site te lezen was 2007 het jaar van de comebacks ofzo
Het klopt toch niet datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja maar daar heb ik het ook niet over..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:26 schreef zwartedoos het volgende:
Nou ik zag echt wel bedenkingen op t gezicht van Jack....hij dacht:onee, ze denkt dat alles weer goed is
sowwyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik het ook niet over..![]()
Ik vond die scčnes gewoon erg lief, dat hij haar hielp met dat ziekenhuis ding uit te trekken etc..
Ik snap ook wel dat niet alles goed is, maar dat insinueer ik ook nergens..
Maakt toch niet uit, soms kan je posts inderdaad op verschillende manieren opvatten..quote:
Mike vind ik al lange tijd een loser. Maar ja ik zou ook wel pissig zijn als ze m'n broer doodschotenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:00 schreef Angelic_Rose het volgende:
Maakt toch niet uit, soms kan je posts inderdaad op verschillende manieren opvatten..![]()
Hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor..![]()
Vinden jullie trouwens ook dat Mike zich als een enorme hufter aan het gedragen is?
Niet dat ik nou zo'n Katie-fan ben..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Ja, zoooooo realistisch!quote:
Nee dacht het niet..quote:
Jennifer en Dustyquote:Op maandag 7 januari 2008 19:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik vond Dusty vandaag wel flink overdrijven tegen Lucy.
[..]Och niet al weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Ik ben het volledig met je eens!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik zeg het nog een keer: Jade![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond Damian vroeger altijd een lekker ding, maar nu mag iemand anders hem hebben hoor..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |