Ja dat bedoel ik hahaha!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:55 schreef Muis006 het volgende:
Nieuwe afleveringen zijn 's avonds op RTL8 te zien, deze wordt vervolgens de dag erna 's middags op RTL4 herhaald en de dag dáárna nog een keer 's ochtends, ook op RTL4 als ik het goed heb
Edit: of bedoel je dat ze twee keer dezelfde aflevering hebben uitgezonden 's avonds? Want dan weet ik het ook niet meer
en zó lelijk!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef Muis006 het volgende:
...want die Jade is zó irritant!
Terugrollen!!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef Rebbedebje het volgende:
En slagschip "the-SS-Lily" moet ook niet te hard de studio binnen komen rennen,
want volgens mij valt dan het hele decor om.
Ja, dat had ik ook gemerkt, ik dacht eerst dat het aan mij lag. (ik neem het 's avonds altijd op en dacht dat ik 2x dezelfde aflevering ging bekijken)quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik hahaha!
Sorry, ik had het iets beter moeten toelichten..![]()
Ik kijk ATWT altijd om 22.30 uur, nooit om 17.00 uur, en ik ging er dus lekker voor zitten, drinken erbij etc, en toen was het dus precies dezelfde aflevering als de dag ervoor..![]()
Ben blij dat ik dit lees, dacht al dat het aan mij lag, was dus toch dezelfde aflevering als de avond ervoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik kijk ATWT altijd om 22.30 uur, nooit om 17.00 uur, en ik ging er dus lekker voor zitten, drinken erbij etc, en toen was het dus precies dezelfde aflevering als de dag ervoor..![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef Rebbedebje het volgende:
En slagschip "the-SS-Lily" moet ook niet te hard de studio binnen komen rennen,
want volgens mij valt dan het hele decor om.
Zo te zien is ze echt zwanger.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:29 schreef Michellee het volgende:
Jaaa ik zag gisteren Lily en schrok mij dood, het lijkt wel een walrus!!
Ik vind het wel een saaie zwangerschap hoor. Moet ze niet ontvoerd worden ofzo?? Of opgenomen worden met een zeeeeer zeldzame ziekte.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze was al vrij lang zichtbaar zwanger toen Jade een voorgevoel had dat Lily zwanger zou zijn. Lily ging meteen testen en ja hoor, ze was zwanger! Gewoon van Holden.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een saaie zwangerschap hoor. Moet ze niet ontvoerd worden ofzo?? Of opgenomen worden met een zeeeeer zeldzame ziekte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:57 schreef Angelic_Rose het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be sure to wear some flowers in your hair
dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 16 januari 2008 18:01 schreef Ticootje het volgende:
Hehe, eindelijk! Ik denk al Lily is zwanger en er gebeurt niets. Maar gelukkig, het slagschip rolde de trap af...
Hij is volgens mij een stuk magerder dan eerst.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
DamianDie is er niet bepaald knapper op geworden de afgelopen jaren
Ja, ze wou Luke uitleggen dat ze van hem hield ondanks het feit dat hij homo was.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:05 schreef Merel het volgende:
Oe ik heb het gemist, wat is er gebeurd? Lily van de trap gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |