Toch wel, planmatig vertrekt de IC van .49 doorgaans van dat spoor 3. De .19 vertrekt wel van spoor 1, net als ´vroeger´ volgens mij toen er nog maar één IC per uur reed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:36 schreef ghizzer het volgende:
Oh ja.. die ICK-rijtuigen.. die stond daar toch in Venlo niet gereed? Anders wel vaag, want hij staat altijd op dat perron waarvan jij de foto's hebt genomen.
ah juist. heb t idd net gezien op internet! (Y)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Toch wel, planmatig vertrekt de IC van .49 doorgaans van dat spoor 3. De .19 vertrekt wel van spoor 1, net als ´vroeger´ volgens mij toen er nog maar één IC per uur reed.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:59 schreef Socios het volgende:
Dat moet jou goed doen, Wadlopers terug in Groningen.![]()
Vorige week dacht je al een wadloper in de 30300 serie gezien te hebbenquote:
Ja, zijn ook op eigen kracht naar Onnen gegaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:03 schreef Ou-Tannu het volgende:zou die op eigen kracht naar GN gereden zijn ?
Nee, heb al andere plannenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat er morgen nog iemand naar Euroterminal 2 in Coevorden?
Nee, volgende week zaterdag wel naar Eurospoor. Is het nog wat geworden met een evt. Pendel vanaf Coevorden? Of hoe ga je?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga er wel heen. Er stond een half uur geleden nog in ieder geval een tent met bier. (Grolsch) en wat treintjes en dergelijke.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was ik van plan, maar heb nu andere plannen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk, ik hoop dat het wat was. Wi zijn er langs gereden, maar het was erg druk, en het regende, dus zijn we doorgereden.quote:
Ok! Spammerdespammerdespam:quote:
Ja precies, en lopend was het dus 3 km geweest of zo. Nou is mijn enkel best verrot sinds een paar weken, en ik had ook op tijd moeten zijn voor de kaartjes en alles, en dat ging dus niet lukken. Nou ja, pech. Wel jammer, ik had graag eens een ritje met de BE gemaaktquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:46 schreef Duvel het volgende:
Nou ja, het is volgens Google Earth iets van 2,1km, hemelsbreed. Maar daar heb je niets aan zonder heli. Hier een plaatje van de lokale situatie.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |