Hmm, zou mij persoonlijk ook irriteren... en dan vergeten ze ook nog eens dat de machinist ook nog eens dat allemaal hoort ?quote:
Ducttape is je vriend!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kijk even op de site van Nicospilt en kom dit plaatje van de 4206, gemaakt op 5 september 2007, tegen:
[ afbeelding ]
Ik vind die kerel tussendoor wel grappig, en de conducteur is ook een keizer.quote:
Ja doei, straks zetten ze op die luikjes ook allemaal andere sloten en heb ik niets meer aan mijn stoere sleutel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een huilie is die vent in het midden zeg![]()
Verder heb ik niet gekeken. Ik zou het zeker wel raar vinden en in het begin ook wel irritant, maar later zou ik het leuk gaan vinden en meedoenLachen man, maak je nogeens een keer wat mee
Niet eerlijk ja! Ik zou zo'n sleutel trouwens niet misbruiken als ik 'm had, krijg je alleen maar grote problemen mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou tijd worden jaIedere boeren kneuter kan zo'n sleutel bij een ijzerhandel keaupen
Nee, ik ook niet natuurlijk. Als ik hem had dan hèquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:03 schreef Duvel het volgende:
Niet eerlijk ja! Ik zou zo'n sleutel trouwens niet misbruiken als ik 'm had, krijg je alleen maar grote problemen mee.
Precies, zoiets doe je niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet natuurlijk. Als ik hem had dan hè![]()
mja, volgens mij moet t wel rendabel zijn om een trein tussen groningen - drachten - heerenveen - joure - lemmer - emmeloord - lelystad te gooienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:01 schreef sander89 het volgende:
Ben bang dat de zuiderzeelijn helemaal niet meer komt of iets wat er op lijkt, zou wel mooi zijn geweest en kon je meteen naar Hamburg door. Misschien bedenken ze zich weer maar ze lopen nu al 18 jaar over te denken dus het kan nog wel effe duren als het zo door gaat.
Alhoewel die rokende geeteewee ook aardig isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
Nice, Zug-Chef.
Ik was er idd dus een uurtje te vroeg![]()
Dat is goed nieuws! Gefeli! Hoe minder stops, hoe beterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:31 schreef vw_caddy het volgende:
Feest in Winsum.Heb flink geklaagd bij de provincie over de extra stop van de trein Gn-Rd in Swd. Die stop wordt er nu weer uitgehaald.
Zo dan issie dus in Zwolle meteen weer aan de kant gezet... Kan dan toch snel gaan met zo'n treinstelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:32 schreef Socios het volgende:
Grappig weer eens V´tjes in Leeuwarden, en Plan V 961 zag ik om 19.56u weer als Sneltrein naar Emmen vertrekken vanaf Zwolle.
Yo Flash, heb je deze al:quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch de laatste dagen nog wat nieuws kunnen toevoegen aan de collectie. Hier aangevuld met wat ouder materiaal:
[ afbeelding ]
Yupquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:21 schreef SevenWonders het volgende:
Yo Flash, heb je deze al:
[ afbeelding ]
Afgelopen maandag gemaakt in...idd...
Naah wat nou? Is toch hartstikke consequent beleid, niet dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:39 schreef vw_caddy het volgende:
Wat cijfers van het onderzoek gehouden door prov. Groningen. Let vooral op de trefkans conducteur.
Vaag wel, die andere statistieken laten wel totaal verschillende beelden zienquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:35 schreef vw_caddy het volgende:
Hehehe, dat dacht ik ook al. Kan geen toeval zijn.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:29 schreef Socios het volgende:
Een trefkans van 12% op Groningen - Nieuweschans?! Handig als veel reist op dat traject, koop je gewoon een Internationaal treinretour naar Weener (D) dat twee maanden geldig is... Die gebruik je gewoon totdat 'ie een keer gestempeld wordt.
Ben er laatst ook op sollicitatiegesprek geweest..... Zelfs de plaatselijke groenteboer doet zijn solligesprekken beter.quote:
Doet u me dan maar een bos radijzen, in de Weinrot-Beige livrei gaernequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:16 schreef vw_caddy het volgende:
Ben er laatst ook op sollicitatiegesprek geweest..... Zelfs de plaatselijke groenteboer doet zijn solligesprekken beter.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er de logica van is dat je bij meerdere museumspoorclubs je naam, adres, postcode en woonplaats moet opgeven als je je voor een EMAIL-nieuwsbrief wilt aanmelden?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:16 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ben er laatst ook op sollicitatiegesprek geweest..... Zelfs de plaatselijke groenteboer doet zijn solligesprekken beter.![]()
Tijdens ons rondje Arriva was het 2 uit 10.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:39 schreef vw_caddy het volgende:
Wat cijfers van het onderzoek gehouden door prov. Groningen. Let vooral op de trefkans conducteur.
Is wel een goedkope manier om veel treinen te controleren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:55 schreef Wadloper het volgende:
Vandaag al veel meer controle gezien, vooral instapcontrole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |