Wij vrouwen willen nou eenmaal stoere mannenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:19 schreef henkde_j het volgende:
Wat kijken er een veel vrouwmenschen naar Deadliest catch![]()
Trieste gebeurtenist btw.
Is zo'n lijk niet perfect krabvoerquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:57 schreef Felixa het volgende:
Ik hoop dat ze hem een mooi zeemansgraf geven.
Een paar weken terug had ik ook al zo te doen met Jake waarvan zijn zusje was overleden en dan dit. Nooit gedacht dat ik deze serie met een brok in m'n keel zou kijken.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Brennel het volgende:
Ik heb de meeste afleveringen gevolgd, en zag gistermiddag aan het eind ineens 'Ter nagedachtenis van Phil Harris.'
Kippevel en een brok in m'n keel, zo jammer
Volgens mij zitten we tegen het einde van seizoen 5 aan. Geen idee of er nog meer komt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef Crientj het volgende:
Shoot. :/
Deadliest Catch is nu op Discovery.. Weet iemand bij welke aflevering ze daar zijn?
Het is eng om Phil grapjes te zien maken over de crew enzovoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
quote:Op woensdag 14 april 2010 05:11 schreef OMG het volgende:
Vanavond is het nieuwe seizoen hier begonnen. Toffe eerste aflevering!Waar is hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog geen torrent gevonden.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Deadliest.Catch.S06E01.720p.HDTV.x264-aAFquote:
eztv.itquote:Op woensdag 14 april 2010 22:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Waar is hier?
Heb nog geen torrent gevonden.
Hahahaquote:Op woensdag 14 april 2010 22:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Deadliest.Catch.S06E01.720p.HDTV.x264-aAF
Weet je waar je op moet zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |