Wij vrouwen willen nou eenmaal stoere mannenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:19 schreef henkde_j het volgende:
Wat kijken er een veel vrouwmenschen naar Deadliest catch![]()
Trieste gebeurtenist btw.
Is zo'n lijk niet perfect krabvoerquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:57 schreef Felixa het volgende:
Ik hoop dat ze hem een mooi zeemansgraf geven.
Een paar weken terug had ik ook al zo te doen met Jake waarvan zijn zusje was overleden en dan dit. Nooit gedacht dat ik deze serie met een brok in m'n keel zou kijken.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Brennel het volgende:
Ik heb de meeste afleveringen gevolgd, en zag gistermiddag aan het eind ineens 'Ter nagedachtenis van Phil Harris.'
Kippevel en een brok in m'n keel, zo jammer
Volgens mij zitten we tegen het einde van seizoen 5 aan. Geen idee of er nog meer komt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef Crientj het volgende:
Shoot. :/
Deadliest Catch is nu op Discovery.. Weet iemand bij welke aflevering ze daar zijn?
Het is eng om Phil grapjes te zien maken over de crew enzovoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
quote:Op woensdag 14 april 2010 05:11 schreef OMG het volgende:
Vanavond is het nieuwe seizoen hier begonnen. Toffe eerste aflevering!Waar is hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog geen torrent gevonden.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Deadliest.Catch.S06E01.720p.HDTV.x264-aAFquote:
eztv.itquote:Op woensdag 14 april 2010 22:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Waar is hier?
Heb nog geen torrent gevonden.
Hahahaquote:Op woensdag 14 april 2010 22:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Deadliest.Catch.S06E01.720p.HDTV.x264-aAF
Weet je waar je op moet zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Lady-Miekie op 15-04-2010 12:48:44 ]
Dat vechten was wel een leuke plotwending.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:41 schreef metallicattim het volgende:
Die Keith is gewoon een achterbaks ventje... beetje doen alsof zn neus bloed... Ik geloof dat hij wel degelijk die deckhand gevraagd heeft om bij hem te werken, er word zelfs nog in het begin gegrapt over hoeveel greenhorns hij ondertussen versleten heeft... Jaja aan wie ligt het dan?
Ik dacht dat hij was overleden tijdens het januari/februari krabseizoen. Dat zal dus wel in episode 7 of 8 zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:57 schreef metallicattim het volgende:
Interessante ruil! Bedoeld om ze een beetje minder arrogant te maken haha
Grote nadeel van het kijken van dit seizoen wordt wel de aflevering waarin Phil doodgaat...
Het is best raar om te zien dat het seizoen begint waar hij er weer vol tegenaan gaat met goede moed, maar je weet al hoe het afloopt...
Mwoah.. in dit geval is het een beetje de pot die de ketel verwijt. Je moet voor de lol eens gaan tellen hoeveel deckhands de Time Bandit heeft versleten door de seizoenen heen. Dat zijn er nog veel meer dan op de Wizard.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:41 schreef metallicattim het volgende:
Die Keith is gewoon een achterbaks ventje... beetje doen alsof zn neus bloed... Ik geloof dat hij wel degelijk die deckhand gevraagd heeft om bij hem te werken, er word zelfs nog in het begin gegrapt over hoeveel greenhorns hij ondertussen versleten heeft... Jaja aan wie ligt het dan?
Dat is toch onbelangrijk? Al heeft ie er 10 per krabseizoen.... Zolang hij maar geen deckhands van andere boten gaat bietsen zoals Keith probeerde en dan doet alsof er niks aan de hand is...quote:Op donderdag 15 april 2010 16:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mwoah.. in dit geval is het een beetje de pot die de ketel verwijt. Je moet voor de lol eens gaan tellen hoeveel deckhands de Time Bandit heeft versleten door de seizoenen heen. Dat zijn er nog veel meer dan op de Wizard.
Zijn zoon zit tijdens het King krabseizoen op de boot van de Northwestern, terwijl Phil een hersenbloeding krijgt tijdens het Opilio krabseizoen. Ik gok dat de beide Jake's dan weer terug op hun 'eigen' boot zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:43 schreef dapluiz het volgende:
Het lijkt inderdaad wel of bepaalde uitspraken van Phil net even wat meer nadruk op word gelegd ja, ook lijkt het wel of ze soms bij hem net iets langzamer uitfaden oid ..
Maar misschien is dat ook gewoon omdat we weten wat er gaat komen dat het zo lijkt..
Lijkt me wel bizar voor zijn zoon Jake, de laatste keer dat hij met ze pa kon vissen zat hij op een andere boot ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Phil_Harris_%28fisherman%29quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:37 schreef dapluiz het volgende:
Ow ok, ik dacht dat het gebeurd was tijdens offloaden van king crab, dan heb ik me vergist
Met de stuurhut aan de voorkant is de bemanning beter beschermd tegen het geweld van de golven, maar loopt de stuurhut ook meer gevaar bij echt extreem grote golven (ramen kunnen crashen). Met de stuurhut aan de achterkant heeft de kapitein meer overzicht over het dek maar is de bemanning dus eigenlijk compleet overgeleverd aan het weer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:24 schreef NvM het volgende:
Wat ik mij al de hele serie afvraag: de Northwestern heeft de stuurhut op de voorkant van de boot, en de Cornelia Marie en Time bandit (en volgens mij de meeste andere schepen) hebben de stuurhut achterop de boot. Is dit gewoon een bepaald uiterlijk ontwerp, of zitten er ook nog écht praktische voordelen aan?
Maar voor de stabiliteit maakt het dus niets uit? En ik dacht dat de Wizard de grootste van de vloot was, en daarna de Time bandit. Volgens mij is de Northwestern juist een van de kleineren.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Met de stuurhut aan de voorkant is de bemanning beter beschermd tegen het geweld van de golven, maar loopt de stuurhut ook meer gevaar bij echt extreem grote golven (ramen kunnen crashen). Met de stuurhut aan de achterkant heeft de kapitein meer overzicht over het dek maar is de bemanning dus eigenlijk compleet overgeleverd aan het weer.
Ik weet hier veel te veel van*fan is*
Ik dacht juist dat Northwestern en Cornelia Marie de grootste waren, iig qua quotaquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:54 schreef NvM het volgende:
[..]
Maar voor de stabiliteit maakt het dus niets uit? En ik dacht dat de Wizard de grootste van de vloot was, en daarna de Time bandit. Volgens mij is de Northwestern juist een van de kleineren.
Of het is overdreven gedramatiseerd om toch nog wat van deze lauwe aflevering te maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 05:05 schreef OMG het volgende:
Hm, ik dacht altijd dat Sig en Edgar wel redelijk met elkaar omgingen, maar blijkbaar heeft Edgar toch andere plannen.
Sig ziet niet alles wat op het dek gebeurt, de andere kapiteins wel.quote:Op maandag 19 april 2010 10:44 schreef metallicattim het volgende:
Tijd om de After the Catch episodes te gaan kijkenDaar hebben ze ( de kapiteinen ) op een gegeven moment deze discussie wat nu beter is, de stuurhut voor of achter, wel leuk om te zien
Nieuwe aflevering is gisteren uitgezonden en al te vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:19 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Sig ziet niet alles wat op het dek gebeurt, de andere kapiteins wel.
Vanavond negen uur Amerikaanse tijd komt de nieuwe aflevering... Betekent dit dat 'ie om 4 uur 's nachts bij ons op internet staat??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |