abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:48:12 #151
84048 NvM
Nevermind
pi_76534538
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een lijstje met hoeveel seizoenen er zijn enzo? en welke worden nu uitgezonden en hoelaat?
http://epguides.com/DeadliestCatch/

Is dit wat je zoekt?
pi_77570596
Phil Harris heeft een hartaanval gehad.
quote:
'Deadliest Catch' Capt. Undergoes 12 Hr. Surgery
Posted Feb 1st 2010 3:10PM by TMZ Staff

Phil Harris -- the captain of the F/V Cornelia Marie on "Deadliest Catch" -- underwent a 12-hour emergency surgery last night ... and was put in a medically induced coma.

Harris suffered a stroke on Friday and was rushed to the hospital. According to a source close to the family, doctors put Harris in a coma to reduce brain swelling after the surgery.

We're told his sons Jake and Josh -- who are both deckhands on the F/V Cornelia Marie -- plan to speak with doctors today. The F/V Cornelia Marie is currently back out at sea -- minus Harris and his two sons.

Harris was off-loading his boat when the stroke hit and he was immediately airlifted to an Anchorage hospital -- where a Discovery rep says Harris "is resting comfortably and is in the care of excellent doctors and nurses."
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_77571035
Dan heeft hij erg mazzel gehad dat het schip op dat moment in een haven lag.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_77573896
Jeetje, 12 uur... Zal wel paar dikke bypasses gehad hebben dan Sterkte Phil, en stop met roken!
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:02:54 #155
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77574109
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:58 schreef Atreidez het volgende:
Jeetje, 12 uur... Zal wel paar dikke bypasses gehad hebben dan Sterkte Phil, en stop met roken!
Krijgen we weer 3 episodes over Phil, uiteraard.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  woensdag 3 februari 2010 @ 00:39:57 #156
84048 NvM
Nevermind
pi_77577859
Is een stroke niet een beroerte in plaats van een hartaanval?
  woensdag 3 februari 2010 @ 00:41:12 #157
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77577882
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:39 schreef NvM het volgende:
Is een stroke niet een beroerte in plaats van een hartaanval?
Ja, daarom ook de brein zwelling. Hopelijk kan hij nog praten enzo.
pi_77580037
Damn, dat zal wel weer een heftige aflevering worden dan. Heb het altijd wel een sympathieke vent gevonden die Phil, misschien omdat hij het juist extra zwaar heeft met die zoons van m
Kan me nog herinneren dat Josh een keer zijn creditcard even "geleend" had om een tv te kopen
pi_77581692
Inderdaad, een stroke is een beroerte. Had me vergist...

Goed nieuws:
quote:
'Deadliest Catch' Captain Out of Coma
Posted Feb 3rd 2010 12:17AM by TMZ Staff

Captain Phil Harris from "Deadliest Catch" woke up from a medically induced coma Tuesday, according to his sons -- and immediately started barking commands from his Anchorage hospital bed.

Jake and Josh Harris tell TMZ their dad "showed some good signs of improvement" today, including squeezing their hands.

Harris' sons -- who both work with him aboard the F/V Cornelia Marie -- say they are "encouraged but still very cautious" as Captain Phil recovers from the stroke he suffered on Friday.

One really good sign -- his sons tell us that shortly after waking up, Harris told his doctors and nurses: "Don't f**k up."
pi_77582024
Phil is terug zo te lezen!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_77582783
Lol
quote:
One really good sign -- his sons tell us that shortly after waking up, Harris told his doctors and nurses: "Don't f**k up."
Wat een vent is het toch zou wel eens een biertje met die kapiteins willen drinken, al is het maar om hun verhalen aan te horen
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:56:17 #162
111260 Charmian
a little joy
pi_77603615
Tjiezus eerst een hartaanval (vorig jaar of zo) dan een beroerte en morgen staatie gewoon weer achter het roer (zou me niets verbazen).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_77603805
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:33 schreef dapluiz het volgende:
Lol
[..]

Wat een vent is het toch zou wel eens een biertje met die kapiteins willen drinken, al is het maar om hun verhalen aan te horen
Vanaf 1650 euro heb je een retourtje naar Dutch Harbour.
pi_77619391
Moeten ze wel net binnen liggen natuurlijk
pi_77622113
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:56 schreef Charmian het volgende:
Tjiezus eerst een hartaanval (vorig jaar of zo) dan een beroerte en morgen staatie gewoon weer achter het roer (zou me niets verbazen).
Vorig jaar was een embolie toch? Het lijkt wel of juist ze hart ijzersterk is.
Where facts are few, experts are many.
pi_77622154
2 weken geleden waren ze met 3 Op Reis in dat plaatsje Nome. Geen kut te beleven.
[14.gif]
pi_77639908
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:42 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Vorig jaar was een embolie toch? Het lijkt wel of juist ze hart ijzersterk is.
Ah ja je hebt gelijk. Er was een bloedprop naar z'n hart gegaan, ik wist het niet meer precies. Maar als je ziet hoeveel die gasten roken en zich druk maken zou een hartaanval misschien ook nog wel kunnen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_77657969
Was het niet juist via ze hart naar 1 van ze longen ? Dat ie juist geluk had dat de prop niet in ze hart was bleven hangen ?
pi_77697207
Die kerel zuipt ook een tray redbull per dag

Duurt nog veel te lang voordat de show weer begint...
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_77698019
quote:
'Deadliest Catch' Captain -- No More Tubes
Posted Feb 6th 2010 12:45AM by TMZ Staff

Captain Phil Harris, the badass star of "Deadliest Catch," is making serious progress in his recovery from last week's stroke -- dude is finally breathing on his own.

According to a source close to the family, doctors are "extremely impressed" with Harris' progress.

Harris had been using breathing tubes to help circulate oxygen through his body since he went down while unloading crabs from the F/V Cornelia Marie -- but we're told as of Friday, the tubes have all been removed.

We're told Harris is also regaining feeling in the left side of his body -- which had gone numb after the stroke. His motor skills are also returning to normal. Perhaps the best sign -- Harris has been talking a lot lately ... even dropping a few of his trademark cuss bombs here and there.

We're told Harris and his family have been continuously charting a recovery course with doctors and he hopes to get home ASAP.
Hopelijk voeren ze hem in het ziekenhuis ook een paar vitamientjes, daar ontbreekt het ook nog al eens aan op de boot.
pi_77699073
Indeed, daar eten ze alleen maar vreten met veel koolhydraten en calorieën
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_77702082
Een Deadliest Catch topic

En daar kom ik nu pas achter
pi_77835527
Hij is dood.
quote:
'Deadliest Catch' Star Dies
Posted Feb 10th 2010 12:09AM by TMZ Staff

Captain Phil Harris -- star of Discovery Channel's "Deadliest Catch" -- died about an hour ago ... sources tell TMZ.

Harris was hospitalized a few weeks ago after suffering a stroke while unloading crabs. He had been doing better until the sudden turn.

Captain Harris died in a hospital in Alaska. He was 53.

Harris' kids, Jake and Josh, tell TMZ, "It is with great sadness that we say goodbye to our dad, Captain Phil Harris. Dad has always been a fighter and continued to be until the end. For us and the crew, he was someone who never backed down. We will remember and celebrate that strength. Thanks to everyone for their thoughts and prayers."

Story developing
pi_77835715
Wow..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_77836215
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 08:55 schreef Felixa het volgende:
Hij is dood.
[..]
Omg, Neeee. ;{
pi_77836264
Fack
pi_77836298
een markante man was het...
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_77836374
quote:
Hij is dood.
[..]
Nee!!!

wat stom....
Ja doei.
pi_77836413
Heel erg triest, met name voor zijn beide zonen..
pi_77836457
maandag nog zitten genieten van de laatste aflevering van het Opelio-season... en zat me nog te verbazen hoe goed 't met 'm leek te gaan!

Ok, hij rookte als een ketter en zal verder ook niet uber gezond geleefd hebben, maar hij werkte zich de tering.... toch oneerlijk.
Ja doei.
pi_77837341
Dat zullen wel een paar heftige afleveringen gaan worden vermoed ik ..
Tenminste, ze zijn nu nog met opelio's bezig toch ?
pi_77837437
Dag Phil, we hebben van je genoten!

pi_77837447

Heftig! Ik dacht dat hij er wel bovenop zou komen gezien de goede laatste berichten

Mooie foto Felixa!
Phil
pi_77837522
Tribute to Phil van de Northwestern.. Mooi gedaan..

http://www.fvnorthwestern.com/
pi_77838140

Jake & Josh have released the following statement:

“It is with great sadness that we say goodbye to our dad, Captain Phil Harris. Dad has always been a fighter and continued to be until the end. For us and the crew, he was someone who never backed down. We will remember and celebrate that strength. Thanks to everyone for their thoughts and prayers.”
pi_77838205
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Tribute to Phil van de Northwestern.. Mooi gedaan..

http://www.fvnorthwestern.com/
Zeker mooi gedaan.

Mooie foto Lady-Miekie, die helblauwe ogen van hem.
pi_77838220
En van Discovery:

Statement from Discovery - Discovery mourns the loss of dear friend and colleague Captain Phil Harris. He was more than someone on our television screen. Phil was a devoted father and loyal friend to all who knew him. We will miss his straightforward honesty, wicked sense of humor and enormous heart. We share our tremendous sadness over this loss with the millions of viewers who followed Phil's every move. We send our thoughts and prayers to Phil's sons Josh and Jake and the Cornelia Marie crew.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 februari 2010 @ 10:53:45 #188
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77838241

53 jaar... wat jammer. Leuke vent, altijd genoten en meegeleefd met hem en zijn crew.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_77839010
met tranen in mijn ogen las ik vanmorgen op teletekst zijn overlijden
een markante verschijning is veel te vroeg heengegaan
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:22:57 #190
84048 NvM
Nevermind
pi_77839084
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:20 schreef hecoson het volgende:
met tranen in mijn ogen las ik vanmorgen op teletekst zijn overlijden
een markante verschijning is veel te vroeg heengegaan
Is dit niet wat overdreven? Of is het de nieuwe digitale manier van meeleven?

Ontopic: 53 is jong, maar met de levensstijl die deze man had niet geheel een verrassing.
pi_77839142
Als je al een aantal jaartjes meeleeft met de bemanning van die schepen kan het best tranen opwekken hoor!
Het zijn bekenden of vrienden, maar ze hebben op een bepaalde manier jou deelgemaakt van hun leven (niet andersom) en dan kan dat best emoties opwekken

ik had ook wel even een brok in mijn keel, maar ook toen de Katmai zonk.. maargoed, ik ben een vrouw
Ja doei.
pi_77839484
ik kijk deadliest catch eigenlijk al vanaf season 1 dus ja voor mij is het een programma geworden waar ik voor thuis blijf .
ik wil alleen nog een keer alle dvd,s hebben
pi_77839685
Het stukje op de RTL site is wel een beetje tegenstrijdig met de rechtstreekse berichten van de laatste tijd:
quote:
Een van de kleurrijkste figuren uit de realityserie Deadliest Catch is overleden. Kapitein Phil Harris kreeg bijna twee weken geleden een beroerte. Hij raakte in coma en werd daar niet meer uit wakker.

De serie laat het keiharde leven zien aan boord van een schip dat op krabben vist in de gevaarlijke wateren bij Alaska. Deadliest Catch is bij ons te zien op Discovery Channel.

De zender zegt de 53-jarige Harris te zullen missen. 'Hij was recht voor z'n raap, enorm geestig en had een groot hart', staat in een verklaring.
Hij raakte in coma en kwam daar niet meer uit terwijl op de website van de Cornelia Marie toch echt staat dat hij weer met z'n familie praatte... Beetje slordig van RTL.

Site van de Northwestern is echt ontzettend mooi zo, kippenvel

Hier hetzelfde verhaal hecoson
pi_77839851
Nee daar klopt niks van, van dat verhaal van RTL.
Ze hielden hem de eerste dagen na de operatie in een kunstmatig coma, om zwellingen in zijn hersenen tegen te gaan. Na een paar dagen is hij uit het coma gehaald.

En tja, hij was natuurlijk het ultieme voorbeeld van hoe het níet moet.
Heel veel roken, veel Red Bull drinken, weinig eten (en wat ie at was vette hap), stress, weinig beweging.
Maar toch is 53 nog veel te jong, zelfs met zo´n levensstijl.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 februari 2010 @ 11:52:06 #195
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77839951
Zo'n baan is sowieso slopend, zoveel uren achter elkaar maken. En daarbij inderdaad nog de factoren die Felixa noemt. Het was misschien nog anders gelopen als hij na die embolie in elk geval met roken was gestopt.

Maar dat ging hem al net zo goed af als Sig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:57:29 #196
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77840195
quote:
Hij is dood.
[..]
Rust in vrede Phil.
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 12:12:39 #197
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77840733
Sneu hoor
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_77840962
Wat kijken er een veel vrouwmenschen naar Deadliest catch

Trieste gebeurtenist btw.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  † In Memoriam † woensdag 10 februari 2010 @ 12:25:42 #199
187254 Giertje
lets all make believe
pi_77841136
wooow heftig man
eeuwig zonde van zon man
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:26:48 #200
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77841176
Wel jammer dat ze allemaal aan de speed zitten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Catch22- op 10-02-2010 12:43:31 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')