die stond niet onder de wielerfilterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Er is al een nieuw topic: [Centraal] Wielrennen 42: Parijs-Tours en Lombardije nog!
Inderdaad, dan vind ik het nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
die stond niet onder de wielerfilter![]()
Daarom zag ik die niet direct.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
die stond niet onder de wielerfilter![]()
net of jij zo'n bikkel bent die met 10 graden met korte broek en shirt gaat rijdenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:00 schreef jorryt het volgende:
Wat een mietjes allemaal met hun lange broeken....
pedo lance ?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:49 schreef Bartoli het volgende:
heeft Lance een nieuwe liefde gevonden?
http://www.people.com/people/article/0,,20156021,00.html
niks pedo aan dat kind is volgens de wet al volwassen met 21, gewoon een huge leeftijdsverschilquote:
Dat is inmiddels vervroegd naar 16.15.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Ambrosius het volgende:
Zondagmiddag om 17.00 is er op Sporza een seizoensoverzicht van een klein uur.
Leuk, hopen dat het niet alleen over Boonen gaatquote:Op zondag 4 november 2007 14:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is inmiddels vervroegd naar 16.15.
Nog een laatste herinnering, het begint nu!quote:Op zondag 4 november 2007 14:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is inmiddels vervroegd naar 16.15.
Tsja. Boonen reed niet mee.quote:Op zondag 4 november 2007 16:49 schreef Ereinion het volgende:
De AGR, Waalse Pijl en LBL kregen gezamelijk nog minder aandacht dan Gent-Wevelgem![]()
![]()
Parijs-Brussel kan ik me nog iets bij voorstellen, maar de GP RIk van Steenbergen is niet heel veel meer dan een kermiskoers imo.quote:Op zondag 4 november 2007 17:07 schreef Ereinion het volgende:
Geen Dauphine, Zwitserland, Hamburg of San Sebastian, maar wel Parijs-Brussel en de GP Rik van Steenbergen
Die beelden dat Marc Coucke dacht dat Hoste de Ronde won had ik nog niet eerder gezien.
Was gewoon om een juigende Van Avermaet te laten zien, die een vermelding gewoonweg verdiende.quote:Op zondag 4 november 2007 17:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Parijs-Brussel kan ik me nog iets bij voorstellen, maar de GP RIk van Steenbergen is niet heel veel meer dan een kermiskoers imo.
Erin dusquote:Op zondag 11 november 2007 23:53 schreef kaasplankje het volgende:
beter doen ze dat niet, het is een beetje zoals de "passage du gois" in de tour van een paar jaar terug. Je kan er vergif op innemen dat daar botten gaan breken.
Ik zou hem alleen een heel stukje verder in de finale van de Ronde leggen eigenlijk. (kan perfect al die hellingen liggen daar toch in een knoop bij elkaar) Zodat de boel al wat uitgedund is tegen ze daar komen.quote:Op maandag 12 november 2007 00:09 schreef kaasplankje het volgende:
sadist
Dat kan idd. Nu kom je met een te grote groep daar aan.quote:Op maandag 12 november 2007 00:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zou hem alleen een heel stukje verder in de finale van de Ronde leggen eigenlijk. (kan perfect al die hellingen liggen daar toch in een knoop bij elkaar) Zodat de boel al wat uitgedund is tegen ze daar komen.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgend jaar zit de Angliru terug in de Vuelta.
LPR wordt helemaal geen ProTour volgens mij. Als die Unibet licentie van Hanegraaf is dan kan LPR er niks mee.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Di Luca ook.
LPR heeft de Pro-Tour licentie van Unibet "gekocht". Niet dat Unibet veel aan die licentie had.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:58 schreef du_ke het volgende:
Vos is wel echt een alleseter op de fiets
quote:Verheyen rijdt in 2008 voor Mitsubishi
di 11/12/07 - Mitsubishi-Jartazi heeft een nieuwe renner toegevoegd aan zijn bestand. De ploeg van manager Patrick Stallaert is het eens geworden met Geert Verheyen.
Mitsubishi trok eerder al Frank Vandenbroucke, Igor Abakoumov, Stefan van Dijk, Janek Tombak en James Vanlandschoot aan en haalt nu met Geert Verheyen een ervaren renner binnen.
Verheyen, 34 jaar, heeft er lange gesprekken opzitten met Mitsubishi. "Eindelijk is het rond", reageert de renner op zijn website. "Morgen teken ik mijn contract."
"De onzekerheid van de laatste weken was niet leuk", zegt Verheyen. "Nu kan ik me eindelijk volledig richten op het nieuwe seizoen."
Verheyen vindt bij Mitsubishi Jef Braeckevelt, ook al zijn ploegleider bij Lotto, terug. "Ik ben blij dat ik nog eens kan werken met Jef, dat heb ik altijd gewild."
Verheyen (foto) verlaat Quick-Step en wil in 2008 "graag de smaak van de overwinning proeven", laat Mitsubishi weten. Verheyens laatste zege dateert van 2005.
Het team kondigt verder een nieuwe sponsor aan: Protech, een bedrijf van sportvoeding.
"Ik wil nog een paar jaar rijden"
2008 wordt het vijftiende jaar van Verheyen als prof. "Hehe, ik ben echt content." De onderhandelingen duurden twee maanden. Verheyen kon pas bij Mitsubishi terecht toen het team Protech aan zich kon binden als extra sponsor. Verheyen: "Ik wil graag nog een paar jaar rijden en wil mijn fans niet teleurstellen."
Hij stoempt nog een jaartje verder (wellicht zelfs met medaille op de OS)quote:* Sergej Gontsjar zal ook in 2008 in
het peloton rijden. De Oekraïner zat al
enkele maanden zonder werk nadat hij
door T-Mobile was ontslagen wegens "een
inbreuk op de interne code". Maar het
nieuwe team van manager Marino Basso,
Kio Ene, vist de 37-jarige Oekraïner
op. Ook Salvatore Commesso, Fabio
Sacchi en Marco Zanotti tekenden.
Nu je het zegt, ja.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:40 schreef Bartoli het volgende:
nieuwe Lotto shirt:
[ afbeelding ]
nuja nieuw het huidige Silence-Lotto shirt neigt eerder terug naar het oude Lotto shirt in de Tchmil jaren
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nu zetten ze zelfs al op hun truien wat ze in geval van dopingbetrokkenheid moeten doen ...
Lol.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nu zetten ze zelfs al op hun truien wat ze in geval van dopingbetrokkenheid moeten doen ...
Overigens, Omega Pharma verlengde het contract met de ploeg. Ze blijven sponsor tot 2011 !
Die vent snapt volgens mij echt niets van wielrennen hèquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ... hou u vast ! Pat Mckwaak spreekt gisteren in de Belgische krant HLN over de toekomst van het wielrennen. Hij ziet veel potentieel in de Ronde van de Verenigde Staten ... én de Ronde van China. Die laatste wordt dé toekomst van het mondiale wielrennen en zal de Tour van zijn troon stoten.
marco polo zal wel meer wedstrijden in Nederland dan komen doen wellicht. Ze kunnen als CT een uitnodiging krijgen voor wedstrijden als Veenendaal-Veenendaal en Groene Hart enzo als ze dat willenquote:Op maandag 17 december 2007 16:33 schreef DutchSL het volgende:
Leon van Bon gaat dan toch nog een jaartje door, bij het kleine ploegje ploegje Trek-Marco Polo zal hij met name koersen in Azië met renners als Sergey Kudentsov en Jai Crawford (wie kent ze niet..).
Hij kiest dus voor het avontuur en zal het combineren met fotografie (waarin hij verder wilt na zijn carriere). Jammer, ik had hem liever bij een kleine Europese ploeg gezien waar hij nog eens in de Vlaamse klassiekers + Paris-Roubaix had kunnen rijden. Nu zien we hem alleen tijdens het NK..
Uiteraard is het veelzeggend dat Lefevere en co zich meteen aangesproken voelen, maar uiteraard was het eveneens de bedoeling van Dedecker om even handig Boonen (en dus ook Lefevere, met wie hij een kinderachtige vete heeft) te viseren zonder zijn naam te noemen, wat hij dus toch niet zo heel handig deed.quote:Dedecker moet 1 euro schadevergoeding betalen aan Lefevere
BRUGGE - De burgerlijke rechtbank in Brugge heeft senator Jean-Marie Dedecker veroordeeld tot 1 euro schadevergoeding aan de managementvennootschappen van ploegbaas Patrick Lefevere en wielrenner Tom Boonen.
De managementvennootschappen eisten een schadevergoeding na enkele uitspraken over dopinggebruik van Jean-Marie Dedecker vorig jaar na een uitzending van Actua-tv. Dedecker zei toen dat drie Belgische toprenners een dopingkuur hadden gevolgd in Italië.
De Brugse rechter oordeelde dat ondanks het feit dat Dedecker geen namen noemde, hij toch schade toebracht aan de wielrennerij. Lefevere en Boonen voelden zich door de uitspraak geviseerd. Hun vennootschappen Esperanza en Celio Sport & Image vroegen samen met het International Professional Cycling Team elk 25.000 euro schadevergoeding van de senator. Dedecker zelf vroeg 25.000 euro wegens een roekeloos en tergend geding.
Omdat het dopinggebruik zelf toch veel zwaarder weegt dan de uitspraken van de senator werd de schadeclaim herleid van 25.000 euro naar 1 euro.
Tijdens de pleidooien stelde Dedecker dat de rechtszaak enkel tot doel had hem het zwijgen op te leggen. De rechter volgde die stelling niet. Volgens hem is de senator onvoorzichtig geweest. Hij is vertrouwd met de media en had moeten weten dat bepaalde renners zouden worden geviseerd. Volgens de rechtbank laat de wet op de vrije meningsuiting niet toe iemand te beschuldigen zonder het bewijs te leveren.
De vorderingen werden door de rechtbank herleid omdat geen van de eisende partijen het bewijs van schade kon voorleggen zoals afgesprongen sponsorcontacten, verminderde lonen van de wielrenners, enz. lob
Pas met dat laatste toch maar op , Dedecker is degene die het boek van Jef D'Hont heeft geschreven ...quote:Op maandag 17 december 2007 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uiteraard is het veelzeggend dat Lefevere en co zich meteen aangesproken voelen, maar uiteraard was het eveneens de bedoeling van Dedecker om even handig Boonen (en dus ook Lefevere, met wie hij een kinderachtige vete heeft) te viseren zonder zijn naam te noemen, wat hij dus toch niet zo heel handig deed.
Dedecker gaat uiteraard in beroep.
In de rand mag wel vermeld worden dat dit de zoveelste keer is dat Dedecker met grote trom iedereen begint te beschuldigen en overal staat te roepen dat de doofpot open gaat, dat hij bewijzen heeft en dat het over de top gaat en dat dit de zoveelste keer is dat hij vol op de bek gaat (in weliswaar veel kleiner lettertype).
Ja, ja en in samenwerking met dat groot licht van Het Laatste Nieuws, die andere figuur die zich constant belachelijk maakt. Zelfs een kapotte klok staat twee keer op een dag juist.quote:Op maandag 17 december 2007 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pas met dat laatste toch maar op , Dedecker is degene die het boek van Jef D'Hont heeft geschreven ...
Dat groot licht van Het Laatste Nieuws heeft niks met dat boek van Jef D'Hont te maken, die artikels kwamen er eigenlijk pas nadat Dedecker te loslippig was geweest in dat interview met Actua TV.quote:Op maandag 17 december 2007 23:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, ja en in samenwerking met dat groot licht van Het Laatste Nieuws, die andere figuur die zich constant belachelijk maakt. Zelfs een kapotte klok staat twee keer op een dag juist.
Het gesprek over Rasmussen nu is wel leuk, tenminste wat serieusheid en een leuk/goed interview.quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
Om 23.09 op Ned. 3 Michael Boogerd in De Nieuwste Show (al zal het niet zoveel boeiends zijn).
Natuurlijk weer net op het uur dat de superprestige wordt gereden ...quote:Op zondag 30 december 2007 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag om 17.00 bij Sporza het wieler-jaaroverzicht.
laatste week van januariquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:49 schreef 4-elements het volgende:
Wanneer begint de Tour Down Under?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |