die stond niet onder de wielerfilterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Er is al een nieuw topic: [Centraal] Wielrennen 42: Parijs-Tours en Lombardije nog!
Inderdaad, dan vind ik het nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
die stond niet onder de wielerfilter![]()
Daarom zag ik die niet direct.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
die stond niet onder de wielerfilter![]()
net of jij zo'n bikkel bent die met 10 graden met korte broek en shirt gaat rijdenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:00 schreef jorryt het volgende:
Wat een mietjes allemaal met hun lange broeken....
pedo lance ?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:49 schreef Bartoli het volgende:
heeft Lance een nieuwe liefde gevonden?
http://www.people.com/people/article/0,,20156021,00.html
niks pedo aan dat kind is volgens de wet al volwassen met 21, gewoon een huge leeftijdsverschilquote:
Dat is inmiddels vervroegd naar 16.15.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Ambrosius het volgende:
Zondagmiddag om 17.00 is er op Sporza een seizoensoverzicht van een klein uur.
Leuk, hopen dat het niet alleen over Boonen gaatquote:Op zondag 4 november 2007 14:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is inmiddels vervroegd naar 16.15.
Nog een laatste herinnering, het begint nu!quote:Op zondag 4 november 2007 14:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is inmiddels vervroegd naar 16.15.
Tsja. Boonen reed niet mee.quote:Op zondag 4 november 2007 16:49 schreef Ereinion het volgende:
De AGR, Waalse Pijl en LBL kregen gezamelijk nog minder aandacht dan Gent-Wevelgem![]()
![]()
Parijs-Brussel kan ik me nog iets bij voorstellen, maar de GP RIk van Steenbergen is niet heel veel meer dan een kermiskoers imo.quote:Op zondag 4 november 2007 17:07 schreef Ereinion het volgende:
Geen Dauphine, Zwitserland, Hamburg of San Sebastian, maar wel Parijs-Brussel en de GP Rik van Steenbergen
Die beelden dat Marc Coucke dacht dat Hoste de Ronde won had ik nog niet eerder gezien.
Was gewoon om een juigende Van Avermaet te laten zien, die een vermelding gewoonweg verdiende.quote:Op zondag 4 november 2007 17:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Parijs-Brussel kan ik me nog iets bij voorstellen, maar de GP RIk van Steenbergen is niet heel veel meer dan een kermiskoers imo.
Erin dusquote:Op zondag 11 november 2007 23:53 schreef kaasplankje het volgende:
beter doen ze dat niet, het is een beetje zoals de "passage du gois" in de tour van een paar jaar terug. Je kan er vergif op innemen dat daar botten gaan breken.
Ik zou hem alleen een heel stukje verder in de finale van de Ronde leggen eigenlijk. (kan perfect al die hellingen liggen daar toch in een knoop bij elkaar) Zodat de boel al wat uitgedund is tegen ze daar komen.quote:Op maandag 12 november 2007 00:09 schreef kaasplankje het volgende:
sadist
Dat kan idd. Nu kom je met een te grote groep daar aan.quote:Op maandag 12 november 2007 00:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zou hem alleen een heel stukje verder in de finale van de Ronde leggen eigenlijk. (kan perfect al die hellingen liggen daar toch in een knoop bij elkaar) Zodat de boel al wat uitgedund is tegen ze daar komen.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgend jaar zit de Angliru terug in de Vuelta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |