[quote]Op zaterdag 13 oktober 2007 19:34 schreef ruby het volgende:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Keer op keer beweer jij hier dat ik dgk_fan ben. Laatste verzoek daarmee op te houden.
Luc moet oefenen voor de opnames, als het goed is komt er een hele studio het huis in.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Tot 21:30u mogen ze niet in de chill...
Alléén Luc en Brian, want die moeten oefenen.....
Party tonight ???
Oeps, even doorgaan Melisa.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef Dreamboy het volgende:
Melisa. volgens mijn hebben Luc en Nadia gezoent.
Huub. nee dat geloof ik niet.
M. ik weet het bijna zeker
Ik zei het alleen omdat het antwoord van Disana zo DGK_fan achtig was en omdat ik regelmatig lees dat Disana voor DGK_fan wordt aangezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 13 oktober 2007 19:34 schreef ruby het volgende:
[..]
DGK_fan? Ben jij het?
Is deze quote van mij, nee dus. Ik hou er nu over op, wat een gezemel zeg.
Hij lult haar ziek.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:04 schreef ruby het volgende:
Dennix zit weer vastgeplakt aan Nadia, as usual.
Ben benieuwd hoelang het duurt voor ze het uitmaakt met hem. Waarschijnlijk laat ze het zover komen dat Dennix hysterisch wordt en dat ze dan maar besluit dat het beter is dat het over is tussen hen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij lult haar ziek.
Schatje, heb je hoofdpijn?
En Naad moet duidelijk niks van hem hebben nu.
Het is maar één user die mijn naam steeds post als zijnde Dgk_fan. Beequeen staat er niet bij stil dat niet iedereen gediend is van een Dennis fan en er dus ook wel eens hate pm's verstuurd worden naar de verkeerde persoon.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik zei het alleen omdat het antwoord van Disana zo DGK_fan achtig was en omdat ik regelmatig lees dat Disana voor DGK_fan wordt aangezien.That's all. Voor de rest ook niet boeiend.![]()
Ze moesten dat wijf opknopen, wat heb ik me zitten ergeren gisteravond, niet te weinig zeg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke had dus een tand door d'r lip door de klap van Natasja
Het was te walgelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moesten dat wijf opknopen, wat heb ik me zitten ergeren gisteravond, niet te weinig zeg.
Nou !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moesten dat wijf opknopen, wat heb ik me zitten ergeren gisteravond, niet te weinig zeg.
Bij deze opgelost.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
Daarom heb ik haar verzocht op te houden.
Haat-pm's omdat iemand beweert dat je een alter-ego zou hebben die voor Dennis zou zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar één user die mijn naam steeds post als zijnde Dgk_fan. Beequeen staat er niet bij stil dat niet iedereen gediend is van een Dennis fan en er dus ook wel eens hate pm's verstuurd worden naar de verkeerde persoon.
Daarom heb ik haar verzocht op te houden.
Kun je dat eens uitleggen ??quote:
OT: Ik kan me toch niet voorstellen dat die kids bij haar wonen, dat zou meer dan schandalig zijn, maar blijft het feit dat het hun moeder en die stumpers die last moeten dragen. Ik kan er wel om janken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nou !
"Topicreport" en hupsakee, weg ermee.... Wat moeten die kinderen maandag wel niet op school horen.....![]()
Wat zou daar aan de hand zijn?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:20 schreef Dreamboy het volgende:
Huub loopt het kantor in waar Nadia en Jaap zitten. De deur gaat dicht meer zien we niet.
Waar is Brian, die moest toch ook oefenen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:23 schreef Scandalous het volgende:
Het accent van Luc op zijn nummers!"it's me bitchessss!!"
Nadia probeert Jaap naar huis te praten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:18 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia praat over Cora. ik denk dat zei ongelukkig is .......en een stream wissel.
[ afbeelding ]
We mogen het gesprek over Cora niet zien.
Die oefent in mixen cd's inleggenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is Brian, die moest toch ook oefenen?
Ligt aan zijn rotjeugd en zijn tijd in de Oostenrijkse bak.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een taal voor zo'n stille jongen......
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:31 schreef Zora01 het volgende:
Kok tegen amanda: Jij mocht toch geen sterke drank drinken
Amanda : klopt, maar dit is vodka
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:31 schreef Zora01 het volgende:
Kok tegen amanda: Jij mocht toch geen sterke drank drinken
Amanda : klopt, maar dit is vodka
geweldig toch..................quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:33 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Deze vond ik op het gastenboek van die voetbalclub:
Naam: mutsmonique
Datum: 13-10-2007 19:21:09
Reactie:
van voren frambozen van achter chocola zo vingert nadia haar dennis royaal klaar. met een vinger in zijn kont hobbelt dennis het veld rond.
Ik denk dat deze maandag gezongen gaat worden langs het veld.
Je moet eens weten wat ik via PM allemaal over me heen krijg !!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:21 schreef Py het volgende:
[..]
Haat-pm's omdat iemand beweert dat je een alter-ego zou hebben die voor Dennis zou zijn.
Vriendinbutler van Mellissa. Ben haar naam al weer kwijt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:33 schreef milk-shake het volgende:
ik kan het zo gauw niet terug lezen ................maar wie is die blonde dame.....eigenlijk
thanksquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:38 schreef Py het volgende:
[..]
Vriendinbutler van Mellissa. Ben haar naam al weer kwijt.
Weinig inbreng tot nog toe. Maar ze schijnt als de beste te kunnen stoken en roddelen.
Misschien niet belangrijk maar haar naam is Saskia.quote:
PARTY !quote:
Een irritante wijf.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:33 schreef milk-shake het volgende:
ik kan het zo gauw niet terug lezen ................maar wie is die blonde dame.....eigenlijk
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien niet belangrijk maar haar naam is Saskia.haha......
![]()
Ik zie de berichten al voor mequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik via PM allemaal over me heen krijg !!!![]()
Je bedoelt teringherrie, teaserdansjes en onverstaanbare gesprekken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
PARTY !![]()
![]()
Music, booze, sex and fights !![]()
Gaat Dennis eindelijk helemaal los, en slaat hij zich uit de kooi ??![]()
Och ja.... Ik zat weer even in de BB6 modus....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt teringherrie, teaserdansjes en onverstaanbare gesprekken.![]()
En voornamelijk streamlocks!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt teringherrie, teaserdansjes en onverstaanbare gesprekken.![]()
En ze moest rustig aan doen met haar stemquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Mijn hemel Amanda, hou op met dat geschreeuw.........![]()
Hier zal haar logopedist blij mee zijn, die zien we dus nooit meer terug en terecht.
Amanda moet vooral doorgaan met gillen als een mager speenvarken....opdat haar stem voor altijd naar de eeuwige jachtvelden mag verdwijnenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Mijn hemel Amanda, hou op met dat geschreeuw.........![]()
Hier zal haar logopedist blij mee zijn, die zien we dus nooit meer terug en terecht.
Hij mag geen drankquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:53 schreef lorence1 het volgende:
wat zou er met huub zijn... heeft het met joris te maken?
Ik krijg zwaar het idee dat ze het er om doet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda moet vooral doorgaan met gillen als een mager speenvarken....opdat haar stem voor altijd naar de eeuwige jachtvelden mag verdwijnen![]()
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda volgt goed de instructies van de logopedist
- niet zingen: check
- geen sterkke drank: check
- niet schreeuwen: check
- geen groepsdiscussie: check
Nee hoor dit komt,omdat er een feestje is en hij moet het zonder drank doen,daarom zit hij daar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Huub pakt even tijd voor zichzelf zoals hij altijd doet als er een famlilielid op bezoek is geweest.
[ afbeelding ]
Ja, een heeeeele lange. Ze hebben die zelfs ingebonden als een boek ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:00 schreef Dark het volgende:
Zit Huub nu een lange brief te lezen?
Zonder zwart???
Wat zeg je dat weer mooiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."![]()
Dat heet een boekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:00 schreef Dark het volgende:
Zit Huub nu een lange brief te lezen?
Zonder zwart???
Nope, en een butler is ze zeker niet......het enige dat ze doet is roken en roddelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Die Saskia is erg vreselijk, ik weet niet wat het is maar ik mag haar gewoon niet.
Kewlquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, een heeeeele lange. Ze hebben die zelfs ingebonden als een boek ...
Ja....Ach, a wise man once said.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je dat weer mooi![]()
Ik vind butler Saskia een ordinair kreng.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:05 schreef pullup het volgende:
Saskia leek zowaar een drankje voor iemand in te schenken maar ze drinkt het gewoon zelf op.
Melisa lult uit haar nek.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
Melissa is open nu.... Ze heeft wel eens paniekaanvallen als ze aan het stappen is.....
Bij holy kubatz famquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:14 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda heeft onderdak voor haar hondjes gevonden ze komen dus niet.
Gelukkig
Nope, bij haar vriendin Solans ( echte naam Solange ).quote:
Niet echt egoistisch, hij heeft altijd een dip na familiebezoekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Een beetje egoistisch van Huub, het is Lieke haar feestje...
Maar dit gaat duidelijk wel om het feit dat hij niet mag/wil drinken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet echt egoistisch, hij heeft altijd een dip na familiebezoek
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er waren er al 3 op een rij maar qua compositie vind ik deze het beste
[ afbeelding ]
![]()
alsof een verplicht nummer met een aantal mensen waar je niets mee hebt een feestje genoemd moet worden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Een beetje egoistisch van Huub, het is Lieke haar feestje...
U heeft zeker de streams teruggespoeldquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er waren er al 3 op een rij maar qua compositie vind ik deze het beste
[ afbeelding ]
![]()
Afkickverschijnselenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
Huub irriteert zich eraan dat hij niet kan drinken, geloof ik.....
Hear, hear.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:30 schreef Verida het volgende:
[..]
alsof een verplicht nummer met een aantal mensen waar je niets mee hebt een feestje genoemd moet worden.
Lieke heeft haar feest vanmiddag gehad met haar ouders en joris.
Ik kan me heel goed voorstellen als ze nu liever met z'n tweeen rustig ergens zouden gaan zitten.
Het is weer echt zo'n opgeklopte rlt toestand met een tweetal stompzinnige butlers, een aantal niet helemaal competente cocktailshakers, luc en brian die een nummer gaan rappen en voor de rest een stel dwazen onder de bezielende leiding van een dronken amanda![]()
Nou ja het is het feestje van Lieke en hij doet moeilijk over het feit dat hij niet mag drinken...Dan moet ie zeggen dat het vanwege Joris zijn bezoek is. Ik vind het erg egoïstisch van hem. Kut is het wel voor hem maar ja het is de bedoeling dat Lieke het leuk krijgt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet echt egoistisch, hij heeft altijd een dip na familiebezoek
Ik snap m ook heel goed. Als je een borrel op hebt ben je toch wat losser. Lieke komt vaker met dat betweterige sociaal gewenst gedrag. Vind ik echt een minpunt van haar. Taart en alcohol kan je toch niet vergelijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:32 schreef Clank het volgende:
Ik snap Huub wel op dit moment. Lieke bedoelt het goed maar ze moet hem nu maar even laten en niet met goedbedoelde oplossingen komen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |