De vinger op de zere plek !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
Het is toch wel in en in triest , controle, geen controle. Het hokje moet zich schamen dat ze niet consequent blijven.
Is dat het ruimteschip dat Dennix op komt halen?quote:
Als ze dat doen kijk ik NOOIT meer!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Is dat het ruimteschip dat Dennix op komt halen?
"pigs in spaaaaaaaaaaaaaaaaaaceeeeee........."
DGK_fan? Ben jij het?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze dat doen kijk ik NOOIT meer!
Zeker rattengif opgesnoven? (hij was natuurlijk in de veronderstelling dat het coke was)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
Daar is Brian weer. Hij kijkt wat vreemd.
Geduld, Disana moet even van nick en avatar veranderen.quote:
Beequeen, ik verzoek je vriendelijk maar toch wel serieus om hier nu eens mee te stoppen. Het is niet grappig meer en je schept onterecht verwarring.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geduld, Disana moet even van nick en avatar veranderen.![]()
Als ze magerder wordt, blijven straks alleen die tanden over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
Naad wil ook geen toetje, ze zit nog zoooooooo vol van het pasteitje.
Beequeen, ik verzoek je vriendelijk maar toch wel serieus om hier nu eens mee te stoppen. Het is niet grappig meer en je schept onterecht verwarring.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geduld, Disana moet even van nick en avatar veranderen.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Beequeen, ik verzoek je vriendelijk maar toch wel serieus om hier nu eens mee te stoppen. Het is niet grappig meer en je schept onterecht verwarring.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:38 schreef milk-shake het volgende:
Amanda ging met haar paard door de mac-drive......
Wat is er leuk aan wat jullie doen? Ik kan allang niet meer lachen om je herhaalde bewering.quote:
Misschien Luc z'n hand?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar zitten ze op?een dildotandem?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Beequeen, ik verzoek je vriendelijk maar toch wel serieus om hier nu eens mee te stoppen. Het is niet grappig meer en je schept onterecht verwarring.
Op hetzelfde hoedje dat Jaap gisteravond op had denk ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar zitten ze op?een dildotandem?
Nou zeg, ik ben niet degene die met deze onzin begonnen is maar prettige avond verder.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan wat jullie doen? Ik kan allang niet meer lachen om je herhaalde bewering.
Maar goed, ik ga wat anders doen. Het kleuterklasje ben ik sinds lang ontgroeid.
Keer op keer beweer jij hier dat ik dgk_fan ben. Laatste verzoek daarmee op te houden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou zeg, ik ben niet degene die met deze onzin begonnen is maar prettige avond verder.
Nu lief zijn voor elkaar. Er zijn ergere dingen in de wereld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Keer op keer beweer jij hier dat ik dgk_fan ben. Laatste verzoek daarmee op te houden.
*partykleding alvast aantrekt*quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Tot 21:30u mogen ze niet in de chill...
Alléén Luc en Brian, want die moeten oefenen.....
Party tonight ???
[quote]Op zaterdag 13 oktober 2007 19:34 schreef ruby het volgende:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Keer op keer beweer jij hier dat ik dgk_fan ben. Laatste verzoek daarmee op te houden.
Luc moet oefenen voor de opnames, als het goed is komt er een hele studio het huis in.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Tot 21:30u mogen ze niet in de chill...
Alléén Luc en Brian, want die moeten oefenen.....
Party tonight ???
Oeps, even doorgaan Melisa.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef Dreamboy het volgende:
Melisa. volgens mijn hebben Luc en Nadia gezoent.
Huub. nee dat geloof ik niet.
M. ik weet het bijna zeker
Ik zei het alleen omdat het antwoord van Disana zo DGK_fan achtig was en omdat ik regelmatig lees dat Disana voor DGK_fan wordt aangezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 13 oktober 2007 19:34 schreef ruby het volgende:
[..]
DGK_fan? Ben jij het?
Is deze quote van mij, nee dus. Ik hou er nu over op, wat een gezemel zeg.
Hij lult haar ziek.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:04 schreef ruby het volgende:
Dennix zit weer vastgeplakt aan Nadia, as usual.
Ben benieuwd hoelang het duurt voor ze het uitmaakt met hem. Waarschijnlijk laat ze het zover komen dat Dennix hysterisch wordt en dat ze dan maar besluit dat het beter is dat het over is tussen hen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij lult haar ziek.
Schatje, heb je hoofdpijn?
En Naad moet duidelijk niks van hem hebben nu.
Het is maar één user die mijn naam steeds post als zijnde Dgk_fan. Beequeen staat er niet bij stil dat niet iedereen gediend is van een Dennis fan en er dus ook wel eens hate pm's verstuurd worden naar de verkeerde persoon.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik zei het alleen omdat het antwoord van Disana zo DGK_fan achtig was en omdat ik regelmatig lees dat Disana voor DGK_fan wordt aangezien.That's all. Voor de rest ook niet boeiend.![]()
Ze moesten dat wijf opknopen, wat heb ik me zitten ergeren gisteravond, niet te weinig zeg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke had dus een tand door d'r lip door de klap van Natasja
Het was te walgelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moesten dat wijf opknopen, wat heb ik me zitten ergeren gisteravond, niet te weinig zeg.
Nou !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moesten dat wijf opknopen, wat heb ik me zitten ergeren gisteravond, niet te weinig zeg.
Bij deze opgelost.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
Daarom heb ik haar verzocht op te houden.
Haat-pm's omdat iemand beweert dat je een alter-ego zou hebben die voor Dennis zou zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar één user die mijn naam steeds post als zijnde Dgk_fan. Beequeen staat er niet bij stil dat niet iedereen gediend is van een Dennis fan en er dus ook wel eens hate pm's verstuurd worden naar de verkeerde persoon.
Daarom heb ik haar verzocht op te houden.
Kun je dat eens uitleggen ??quote:
OT: Ik kan me toch niet voorstellen dat die kids bij haar wonen, dat zou meer dan schandalig zijn, maar blijft het feit dat het hun moeder en die stumpers die last moeten dragen. Ik kan er wel om janken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nou !
"Topicreport" en hupsakee, weg ermee.... Wat moeten die kinderen maandag wel niet op school horen.....![]()
Wat zou daar aan de hand zijn?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:20 schreef Dreamboy het volgende:
Huub loopt het kantor in waar Nadia en Jaap zitten. De deur gaat dicht meer zien we niet.
Waar is Brian, die moest toch ook oefenen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:23 schreef Scandalous het volgende:
Het accent van Luc op zijn nummers!"it's me bitchessss!!"
Nadia probeert Jaap naar huis te praten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:18 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia praat over Cora. ik denk dat zei ongelukkig is .......en een stream wissel.
[ afbeelding ]
We mogen het gesprek over Cora niet zien.
Die oefent in mixen cd's inleggenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is Brian, die moest toch ook oefenen?
Ligt aan zijn rotjeugd en zijn tijd in de Oostenrijkse bak.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een taal voor zo'n stille jongen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |