quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Beequeen, ik verzoek je vriendelijk maar toch wel serieus om hier nu eens mee te stoppen. Het is niet grappig meer en je schept onterecht verwarring.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:38 schreef milk-shake het volgende:
Amanda ging met haar paard door de mac-drive......
Wat is er leuk aan wat jullie doen? Ik kan allang niet meer lachen om je herhaalde bewering.quote:
Misschien Luc z'n hand?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar zitten ze op?een dildotandem?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Beequeen, ik verzoek je vriendelijk maar toch wel serieus om hier nu eens mee te stoppen. Het is niet grappig meer en je schept onterecht verwarring.
Op hetzelfde hoedje dat Jaap gisteravond op had denk ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar zitten ze op?een dildotandem?
Nou zeg, ik ben niet degene die met deze onzin begonnen is maar prettige avond verder.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan wat jullie doen? Ik kan allang niet meer lachen om je herhaalde bewering.
Maar goed, ik ga wat anders doen. Het kleuterklasje ben ik sinds lang ontgroeid.
Keer op keer beweer jij hier dat ik dgk_fan ben. Laatste verzoek daarmee op te houden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou zeg, ik ben niet degene die met deze onzin begonnen is maar prettige avond verder.
Nu lief zijn voor elkaar. Er zijn ergere dingen in de wereld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Keer op keer beweer jij hier dat ik dgk_fan ben. Laatste verzoek daarmee op te houden.
*partykleding alvast aantrekt*quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Tot 21:30u mogen ze niet in de chill...
Alléén Luc en Brian, want die moeten oefenen.....
Party tonight ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |