Niet echt egoistisch, hij heeft altijd een dip na familiebezoekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Een beetje egoistisch van Huub, het is Lieke haar feestje...
Maar dit gaat duidelijk wel om het feit dat hij niet mag/wil drinken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet echt egoistisch, hij heeft altijd een dip na familiebezoek
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er waren er al 3 op een rij maar qua compositie vind ik deze het beste
[ afbeelding ]
![]()
alsof een verplicht nummer met een aantal mensen waar je niets mee hebt een feestje genoemd moet worden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Een beetje egoistisch van Huub, het is Lieke haar feestje...
U heeft zeker de streams teruggespoeldquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er waren er al 3 op een rij maar qua compositie vind ik deze het beste
[ afbeelding ]
![]()
Afkickverschijnselenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
Huub irriteert zich eraan dat hij niet kan drinken, geloof ik.....
Hear, hear.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:30 schreef Verida het volgende:
[..]
alsof een verplicht nummer met een aantal mensen waar je niets mee hebt een feestje genoemd moet worden.
Lieke heeft haar feest vanmiddag gehad met haar ouders en joris.
Ik kan me heel goed voorstellen als ze nu liever met z'n tweeen rustig ergens zouden gaan zitten.
Het is weer echt zo'n opgeklopte rlt toestand met een tweetal stompzinnige butlers, een aantal niet helemaal competente cocktailshakers, luc en brian die een nummer gaan rappen en voor de rest een stel dwazen onder de bezielende leiding van een dronken amanda![]()
Nou ja het is het feestje van Lieke en hij doet moeilijk over het feit dat hij niet mag drinken...Dan moet ie zeggen dat het vanwege Joris zijn bezoek is. Ik vind het erg egoïstisch van hem. Kut is het wel voor hem maar ja het is de bedoeling dat Lieke het leuk krijgt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet echt egoistisch, hij heeft altijd een dip na familiebezoek
Ik snap m ook heel goed. Als je een borrel op hebt ben je toch wat losser. Lieke komt vaker met dat betweterige sociaal gewenst gedrag. Vind ik echt een minpunt van haar. Taart en alcohol kan je toch niet vergelijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:32 schreef Clank het volgende:
Ik snap Huub wel op dit moment. Lieke bedoelt het goed maar ze moet hem nu maar even laten en niet met goedbedoelde oplossingen komen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |