abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53905055







De OP

1997 Toyota RAV4 Performance

1,998 cc 2 liters 4 in-line front transverse engine with 87.2 mm bore, 87.2 mm stroke, 9.5 compression ratio, cast iron block, light alloy head, double overhead cam and four valves per cylinder
Unleaded fuel
Fuel economy EPA highway (l/100km): 8.7
Multi-point injection fuel system
58 liter fuel tank
Power: , 120 HP @ 5,400 rpm; 125 ft lb @ 4,600 rpm

1997 Toyota RAV4 Handling

4.4:1 axle ratio
Two disc brakes including two ventilated discs
Fullsize steel rim rear spare carrier spare wheel
Strut front suspension with stabilizer bar independent with torsion springs , wishbone rear suspension independent with coil springs

1997 Toyota RAV4 Exterior

Front and rear black bumpers
Driver and passenger externally adjustable black door mirrors
External dimensions: overall length (mm): 4,150, overall width (mm): 1,694, overall height (mm): 1,661, ground clearance (mm): 191, wheelbase (mm): 2,410, front track (mm): 1,461, rear track (mm): 1,466 and curb to curb turning circle (mm): 11,003
Conventional lens halogen bulb single headlights
Gloss paint , pearl paint , metallic paint
Driver side and passenger side wind-up rear side windows
Fixed rear window
Tinted glass
Underbody protection for fuel tank and for transfer case
Weights: gross vehicle weight rating (kg) 1,765, curb weight (kg) 1,295, gross trailer weight braked (kg) 0 and max legal load (kg) 470
Windshield wipers with fixed intermittent wipe

1997 Toyota RAV4 Interior

A pillar antenna
Front ashtray
Cargo capacity: all seats in place (liters): 759 and all seats removed (liters): 0
Rear cargo doors
Front seats cigar lighter
Courtesy lights
Front seats cup holders
Door pockets/bins for driver seat and passenger seat
Floor covering: carpet in passenger compartment and carpet in load area
Driver and passenger front airbag
Bucket seat
3-point reel height adjustable front seat belts on driver seat and passenger seat
Lockable glove compartment
Height adjustable head restraints on front seats and rear seats
Internal dimensions: front headroom (mm): 1,024, rear headroom (mm): 991, front hip room (mm): 1,420, rear hip room (mm): 1,422, front leg room (mm): 1,003, rear leg room (mm): 861, front shoulder room (mm): 1,349 and rear shoulder room (mm): 1,349
Power steering
3-point reel rear seat belts on driver side , 3-point reel rear seat belts on passenger side , lap static rear seat belts on center side
Split bench symmetrical three rear seats
Rear view mirror
Mechanical remote fuel filler door release
Seat back storage
Cloth seat upholstery with additional cloth
Seating: five seats
Plastic steering wheel
Tachometer
Passenger vanity mirror
Ventilation system with four fan speeds and recirculation setting




Leuke pta blunders
Tjabbo\'s fleshlight
Bojo\'s date begin Eind
Ook_Gek avatar blunder

foto's uit de sc




Leuke quotes uit het PTA SC archief
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk


vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk


De code voor de op is hier te vinden
pi_53905061
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil als t mis gaat, iemand in t nederlands kunnen uitschelden, dat lucht bij mij meer op dan in het engels of duits En ik wil absoluut geen reclame op mijn website, anders alleen reclame welke ik uit zoek. De website moet proffessionaliteit uitstralen.

Veel data verkeer zal ik niet hebben een paar vrienden en wat zakelijke mensen die komen kijken, ik heb ook geen idee hoe ik dat ga berekenen/schatten. Heb je daar een tip voor? Ook ruimte zal wel meevallen, de foto\'s zullen het grootste zijn. Heb jij enig idee wat \'standaard\' is?
Misschien moet je beginnen met professionaliteit goed te schrijven dan

Je hebt al 10 GB dataverkeer en 100 MB ruimte voor een paar euro. Ik doe eigenlijk zelf niet zoveel met hosting. Alleen co-locatie en dedicated eigenlijk.
pi_53905246
tvp.

@ kastanova, als je het zelf kan doen, doe het dan zelf .
pi_53905262
Het probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnen met zoeken en waar ik precies naar moet kijken. Hoeveel 100mb ruimte is weet ik wel, maar die 10GB dataverkeer, is dat veel, is dat per maand, week of dag? En dan vond ik op webhosters.nl een hele lijst met dingen waar ik uit moest kiezen
quote:
ASP : SSI :
ASP.Net :
CGI : SSL :
PHP : MSSQL/MySQL :
ColdFusion : SSH-toegang :
Realaudio/video : Frontpage ext. :
Beveiligde
webdirectories
en ik heb geen idee wat die dingen doen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_53905323
In wat voor taal ga je je website maken?
Als je alleen HTML gebtuikt en geen database nodig hebt kan je ASP, CGI, PHP en MySQL meteen al vergeten.
10 GB is per maand en dat is voor een site waar waarschijnlijk 5 mensen p/m op komen meer dan genoeg. Je kan dus waarschijnlijk een standaardpakket nemen met basisfunctionaliteiten.
pi_53905391
Nog maar een poging:

Een nieuw topic erover aanmaken leek me een beetje overdreven, dus dan maar even hier .

Sinds gisteren komt er nogal een naar geluid vanaf de remblokken bij het remmen; metaal op metaal, dus ik denk dat het nodig eens tijd is om m'n remblokken te vervangen.

Nu heb ik een paar jaar geleden het eens zelf gedaan, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee meer hoeveel moeite en tijd het destijds kostte.

M'n schatting: +/- 70 euro voor de remblokken (ford escort '90) + 2,5 uur bezig met het er opzetten.

Kan iemand me vertellen hoeveel ik er voor kwijt zou zijn bij de gemiddelde garage?

Oftewel; is het de moeite waard om zelf te doen, of kan ik me de moeite beter besparen en het voor 3 tientjes extra beter bij de garage laten doen?
I was an atheist until I realized I was God
pi_53905438
Tja wa doet uurloon tegenwoordig, 80 uur per uur of iets dergelijks toch al gauw.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_53905464
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef Sjoewe het volgende:
Tja wa doet uurloon tegenwoordig, 80 uur per uur of iets dergelijks toch al gauw.
80 uur per uur is behoorlijk
pi_53905468
Ik zou het zelf doen.
Remblokjes zijn niet lastig te verwisselen.
Even bij de Brezan of automaterialenzaak langs en je hebt een setje voor 40 euro oid.

Auto op bokjes, wielen eraf.
Blokjes eruit.
Koperpaste op de ACHTERKANT van de nieuwe blokjes.
Blokjes erin.
Wielen erop.
Auto van de bokjes af.

Tot zover de beknopte versie.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_53905508
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:57 schreef GizartFRL het volgende:
Koperpaste op de ACHTERKANT van de nieuwe blokjes.
Huh? Dát kan ik me niet herinneren van de vorige keer .
I was an atheist until I realized I was God
pi_53905510
H
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:52 schreef kastanova het volgende:
Nog maar een poging:

Een nieuw topic erover aanmaken leek me een beetje overdreven, dus dan maar even hier .

Sinds gisteren komt er nogal een naar geluid vanaf de remblokken bij het remmen; metaal op metaal, dus ik denk dat het nodig eens tijd is om m'n remblokken te vervangen.

Nu heb ik een paar jaar geleden het eens zelf gedaan, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee meer hoeveel moeite en tijd het destijds kostte.

M'n schatting: +/- 70 euro voor de remblokken (ford escort '90) + 2,5 uur bezig met het er opzetten.

Kan iemand me vertellen hoeveel ik er voor kwijt zou zijn bij de gemiddelde garage?

Oftewel; is het de moeite waard om zelf te doen, of kan ik me de moeite beter besparen en het voor 3 tientjes extra beter bij de garage laten doen?
Het is niet moeilijk om zelf te doen, je wordt er wel héél vies van

Je hebt meestal geen speciaal gereedschap nodig. Een paar flinke sleutels en/of doppen zijn voldoende.

* verwijder wiel
* maak de remklauw aan de achterkant los (meestal 2 bouten, draai deze er helemaal uit)
* haal de remklauw eraf en haal de 2 blokken uit de remklauw.
* Druk zuiger voorzichtig terug met een grote tang
* smeer wat kopervet (van te voren kopen) op de glij vlakken (blokken tov klauw)
* zorg dat er GEEN KOPERVET OP SCHIJF OF BLOKKEN ZELF!!!!! (het smeert zo goed, dat je t waarschijnlijk niet kan navertellen).
* plaats blokken opnieuw, zet de klauw op z'n plek en zet deze weer vast.
* wiel weer monteren

en voordat je gaat rijden eerst ff een paar keer op het bedaal pompen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:00:49 #12
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53905515
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

80 uur per uur is behoorlijk
Ja als je dat allemaal in je knuistjes zou krijgen wel ja.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_53905538
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:00 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ja als je dat allemaal in je knuistjes zou krijgen wel ja.


je ziet het nog niet hè
pi_53905556
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:00 schreef PeuRac het volgende:
* Druk zuiger voorzichtig terug met een grote tang
Klinkt allemaal vrij logisch, behalve dit stukje...

Is dit het gedeelte waarbij ik de vorige keer helemaal onder de remolie kwam te zitten? .
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:04:27 #15
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53905559
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]



je ziet het nog niet hè
Ik ga geld over de balk klappen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_53905614
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
In wat voor taal ga je je website maken?
Als je alleen HTML gebtuikt en geen database nodig hebt kan je ASP, CGI, PHP en MySQL meteen al vergeten.
10 GB is per maand en dat is voor een site waar waarschijnlijk 5 mensen p/m op komen meer dan genoeg. Je kan dus waarschijnlijk een standaardpakket nemen met basisfunctionaliteiten.
Oke, thanks. Daarvoor ben jij waarschijnlijk te duur?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_53905873
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:07 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Oke, thanks. Daarvoor ben jij waarschijnlijk te duur?
Hangt een beetje van het domein af.
pi_53905875
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:04 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik ga geld over de balk klappen


Daar hou ik ook altijd wel van
pi_53905939
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Hangt een beetje van het domein af.
Verder via mail of msn?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:11:06 #20
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53907548
ow
pi_53908885
Jeroen Bleekemolen
pi_53911679
[spam]
Ik zweer bij http://www.siteground.com/
[/spam]

nu ooit nog eens zin en inspiratie krijgen om er een website neer te planten ipv te gebruiken als een uit de kluiten gewassen plaatjes hoster
pi_53911873
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:17 schreef BoJo het volgende:
[spam]
Ik zweer bij http://www.siteground.com/
[/spam]

nu ooit nog eens zin en inspiratie krijgen om er een website neer te planten ipv te gebruiken als een uit de kluiten gewassen plaatjes hoster
Dat lijkt mij niet in NL
De prijzen in NL voor hosting zijn behoorlijk hoog geworden aangezien stroom in de DC's duurder is geworden.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:34:32 #24
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53912004
is us ja, maar wel goedkoop
pi_53912406
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:17 schreef BoJo het volgende:
[spam]
Ik zweer bij http://www.siteground.com/
[/spam]

nu ooit nog eens zin en inspiratie krijgen om er een website neer te planten ipv te gebruiken als een uit de kluiten gewassen plaatjes hoster
De reclame, is die verplicht?

ze rekenen voor een .eu trouwens 20 dollar, en de .com versie is al bezet helaas
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')