De meesten wel, Huub en Lieke gaan waarschijnlijk 'n uurtje naar bed voor het slapen .......quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:16 schreef chufi het volgende:
Slapen ze allemaal?
En nog ff tegen elkaar katten als ze in bed liggen ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De meesten wel, Huub en Lieke gaan waarschijnlijk 'n uurtje naar bed voor het slapen .......![]()
Het is maar net hoe je het noemt ....... Voor mij is dit geen katten maar ronduit konijnen ......quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog ff tegen elkaar katten als ze in bed liggen ?
Wel een goeie tactiek !! houden ze de anderen wakkker en alert ! Kan Denise weer haar koppie boven de dekens uitsteken of ie in beeld is .quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog ff tegen elkaar katten als ze in bed liggen ?
Wist Nniet dat H&L ook een tent hadden ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc in de badkamer, Huub en Lieke in de tent .......
[ afbeelding ]
Je schreef toch al : "Ok ! Ik ben mn beled kwijt inmiddels dus als er nu konijnen zijn geloof ik het" ........quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist Nniet dat H&L ook een tent hadden ?
Ja maar je hebt tentjes en bungalowtenten zoals die van N&N normaliter zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je schreef toch al : "Ok ! Ik ben mn beeld kwijt inmiddels dus als er nu konijnen zijn geloof ik het" ........
Je weet toch wel dat de meeste bungalowtenten hoofdzakelijk lucht zijn ....... Dennix is zelfs een luchtkasteel !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:52 schreef chufi het volgende:
En ik ging er vanuit dat het om het grote bungalow tenten park ging . Maar intussen heeft het jongeren kamp ook hun weg weer gevonden. Begrijp ik
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:15 schreef ThomasSlayer het volgende:
Wat ben ik veeeeels te vroeg wakker. Arghhh
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:09 schreef Starlie het volgende:
Goedemorgen!!!
Lieke is er vroeg uit....haar ouders komen zeker zo?!
Kopje koffie terwijl Lieke even doucht?quote:
Lus geen koffiequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:20 schreef Py het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kopje koffie terwijl Lieke even doucht?![]()
Haha. Ja ben een beetje aan t experimenteren geslagen vannacht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:29 schreef Lobasca het volgende:
Py, wat een enge ava heb je!!
Die komen om 16.00 uur.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:09 schreef Starlie het volgende:
Lieke is er vroeg uit....haar ouders komen zeker zo?!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:32 schreef Py het volgende:
[..]
Haha. Ja ben een beetje aan t experimenteren geslagen vannacht.
Zo beter![]()
*Schenkt glaasje koeiensap voor Stephan in*quote:
Ochtendgymnastiekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:37 schreef Zora01 het volgende:
Goedemorgen Cossers..
Wat is er al vroeg beweging in de villa. Zelfs nix ligt met zijn ogen te knipperen. Vraag me af of we hem veel actiever als dit zullen zien vandaag.
Oeh ah ochtendgymnastiek, oeh ah fanatiekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:42 schreef Py het volgende:
[..]
Ochtendgymnastiek
Die jongen is in topvorm![]()
Dat hebbende kabouters zeker gedaan, ik zie de rest van die gasten echt niet versieren.quote:
Waarom moet die stinkmuil eigenlijk extensions?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
DOB komt toch om 11.00 uur, is dat alleen voor Lieke of krijgt Mata Hari vandaag extentions?
Dan mag ze haar vieze nest wel eens uitkomen.
Ze is zoooooooo verdrietig, dat haar kan eeeeeeeeeeecht niet meer, jank, jank,quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom moet die stinkmuil eigenlijk extensions?
Dat mokkel zal er net zo debiel mee omgaan als Amanda......en nog langer er aan zitten klooien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is zoooooooo verdrietig, dat haar kan eeeeeeeeeeecht niet meer, jank, jank,
Ik mag hopen dat als de tang erop gaat, heur haar er met plukken tegelijk uit zal vallen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat mokkel zal er net zo debiel mee omgaan als Amanda......en nog langer er aan zitten klooien.
Dat vrees ik ook, nog een met een bos stro op haar harses.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat mokkel zal er net zo debiel mee omgaan als Amanda......en nog langer er aan zitten klooien.
Imke is wel een hele aardige meid hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:09 schreef Lobasca het volgende:
DOB heeft weer een varken gestuurd..
Die zal Lieke wel weer een avond make-up voor de hele dag gevenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:02 schreef StephanL het volgende:
Iemand van DOB voor Lieke
maar ze lijkt op een varken..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Imke is wel een hele aardige meid hoor.![]()
apart hoeft niet altijd vies te zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:10 schreef Starlie het volgende:
Wat een apart luchtje zeg...... oftewel... GATVER wat een stinkgeur...
Maar vaak toch wel, anders zeggen ze wel: Wat een lekker luchtje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
apart hoeft niet altijd vies te zijn.
Py, nu je ava veranderen, ik krijg er kots neigingen van.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Py, nu je ava veranderen, ik krijg er kots neigingen van.
On Topic, Imke is wel erg aardig, een lief varken dus..
Helemaal mee eens, ik mis je apie, die is veel leukerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Py, nu je ava veranderen, ik krijg er kots neigingen van.
On Topic, Imke is wel erg aardig, een lief varken dus..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik mis je apie, die is veel leuker![]()
Wij zien nog steeds dat lelijke tieten gezicht..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:34 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb sinds deze post al mn apie weer![]()
Ooooooooooooooooooooooo. PM ook gelezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wij zien nog steeds dat lelijke tieten gezicht..
nou omdat euuuhquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom moet die stinkmuil eigenlijk extensions?
Hee daar is het apie weer, stukken beterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:37 schreef Py het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooo. PM ook gelezen![]()
Thnx voor de attentie. Denk dat ik al weet wat er is gebeurd.
Ga t ff fixen![]()
En miss Panodrama is natuurlijk een BN-er.... denkt ze..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nou omdat euuuh
dob graag bn'rs doet ?
Ik heb de agenda van vandaag niet bij de hand, maar ze krijgt vanmiddag wel visite, dat wist je waarschijnlijk al.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:39 schreef milk-shake het volgende:
nou ...(nog een keer) weet iemand of er vandaag nog iets op de agenda staat voor de verjaardag van Lieke????????
Ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:39 schreef milk-shake het volgende:
nou ...(nog een keer) weet iemand of er vandaag nog iets op de agenda staat voor de verjaardag van Lieke????????
De ouders van Lieke komen, haar zus en voor Huub heeft ze Jorisquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:39 schreef milk-shake het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee daar is het apie weer, stukken beter![]()
we horen iig nada niet meer geil kreunen... zou ze zich toch een heel klein beetje ietsie pietsie schamen dat ze zich door een homo laat naaien?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:46 schreef beequeen het volgende:
Dennix probeert weer te bewijzen dat hij niet gay is.![]()
Ach, dat faken kennen we inmiddels wel, daar hoeft ze haar best niet meer voor te doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
we horen iig nada niet meer geil kreunen... zou ze zich toch een heel klein beetje ietsie pietsie schamen dat ze zich door een homo laat naaien?
dennix is geen homo ZELFS niet biquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
we horen iig nada niet meer geil kreunen... zou ze zich toch een heel klein beetje ietsie pietsie schamen dat ze zich door een homo laat naaien?
was ook de enige keer dat 'ie zich niet stellig achter 'geen uitspraak' probeerde te verschuilen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:56 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dennix is geen homo ZELFS niet bi
heeft hij gisteren zelf verteld
dat jij nog wijs kan worden uit dat tentenkamp..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:56 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel, hij kan echt niet op de normale manier komen, het eindigt altijd in handwerk of een blowjob.
Edit: Nog maar een poging dan.![]()
Die fake neukpartijen van die 2 lijken nog het meest op een partijtje vrij worstelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat jij nog wijs kan worden uit dat tentenkamp..
Oeps nu hoor ik nada wel...dan zit 'ie vast in d'r reet te schuiven.
we zijn er eindelijk uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
was ook de enige keer dat 'ie zich niet stellig achter 'geen uitspraak' probeerde te verschuilen.
Je bedoelt dat hij bezig is zijn neukvaardigheidsbewijs te behalen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
we zijn er eindelijk uit
we weten waar dennnix voor staat in de villa
hehe hij heeft het ons wel moeilijk gemaakt
Hij is geen homo
hij's nog mooier dan de "doelen" van tas
En natuurlijk het vet uit zijn onderkin laten wegzuigen bij 'de Bergman"quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij bezig is zijn neukvaardigheidsbewijs te behalen?![]()
De mogelijkheden zijn legio bij Dennix.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En natuurlijk het vet uit zijn onderkin laten wegzuigen bij 'de Bergman"
somethig like thatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij bezig is zijn neukvaardigheidsbewijs te behalen?![]()
Het begin had ik gemist.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:46 schreef riri het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)atasia.avi_plain.xml
wat een in en intriest mens die natasia...die is echt rijp om opgenomen te worden....dat kinderen bij zo'n gewelddadige moeder mogen blijven....je voelt nu al op je klompen aan,als je goed naar lichaamstaal kijkt,dat dat mens gevaarlijk is....huub en lieke moeten gewoon vrezen voor dat mens als ze de kooi uit zijn...die houdt het echt niet bij een klap dan
Hmz. Ik zie wel overeenkomsten tussen situatie Lieke toen en nu.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:54 schreef riri het volgende:
Lieke en Imke over het pestgedrag wat ze vroeger hebben ervaren...imke om haar dik zijn...ze spuugden haar...en lieke die op school het vriendinnetje was van het populairste meisje en dat meisje liet lieke op een gegeven moment vallen...vanaf dat moment werd ze gepest....
O.. ik dacht dat Jaap het van de week als een geste naar zijn 'vrienden' had gedaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:06 schreef Djeda het volgende:
Lieke en Huub betalen Jaap een aantal punten om afentoe in de MB te slapen. Vanavond slapen ze er ook weer.
Dus Jaap moet de MBR zomaar aan Huub en Lieke geven, anders is hij triestquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:12 schreef Clank het volgende:
[..]
O.. ik dacht dat Jaap het van de week als een geste naar zijn 'vrienden' had gedaan.
Maar bij Jaap draait de hele wereld om wat het 'schuift'... triest![]()
Het gaat er mij meer om dat Jaap 'niets voor niets' lijkt te willen doen. Jaap zal niet gauw iets puur uit vriendschap doen. Bij hem speelt altijd mee.. 'wat levert het mij op' ... en ja dát vind ik een trieste instelling.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:25 schreef Py het volgende:
[..]
Dus Jaap moet de MBR zomaar aan Huub en Lieke geven, anders is hij triest![]()
ze was toen een heel mager meisje en alleen omdat dat populaire meisje Lieke liet vallen werd ze van de ene op de andere dag gepest omdat ze zo mager was..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:10 schreef Py het volgende:
[..]
Hmz. Ik zie wel overeenkomsten tussen situatie Lieke toen en nu.
Duh.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:31 schreef riri het volgende:
[..]
ze was toen een heel mager meisje en alleen omdat dat populaire meisje Lieke liet vallen werd ze van de ene op de andere dag gepest omdat ze zo mager was..
Welke overeenkomst heeft dat met nu?
Dat was ook mijn mening. Maar of je nou een fan van haar bent of niet, ze heeft zich in de tijd daarna meer dan bewezen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:35 schreef Py het volgende:
[..]
Duh.
Ze heeft zich bij binnenkomst direct aan de populairste opgehangen. Zonder Huub was ze in 2 weken al weer weggebonjoured.![]()
Snap ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer om dat Jaap 'niets voor niets' lijkt te willen doen. Jaap zal niet gauw iets puur uit vriendschap doen. Bij hem speelt altijd mee.. 'wat levert het mij op' ... en ja dát vind ik een trieste instelling.
Maar als de populairste haar morgen losgooid, dan is ze nog altijd in een week weg. Ze heeft bestaansrecht in een groep zolang de populairste haar aan zijn zijde duldt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was ook mijn mening. Maar of je nou een fan van haar bent of niet, ze heeft zich in de tijd daarna meer dan bewezen.
Ze is keisterk, en kan zowel incasseren als uitdelen.
he ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:54 schreef Py het volgende:
[..]
Maar als de populairste haar morgen losgooid, dan is ze nog altijd in een week weg. Ze heeft bestaansrecht in een groep zolang de populairste haar aan zijn zijde duldt.
ja Brain en Dennix ..houden van anaal en Naad houdt van Amandaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Waarom wisselen Amanda en Naad niet gewoon van partner, is dat probleem ook weer opgelost.![]()
Niet mee eens. Huub ligt veel beter in de groep. Hij wordt door iedereen als de leider in de kooi gezien. 2x op iemand inpraten en hij heeft weer extra backup.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
he ?
andersom ook
dus what's your point
wat ik al schreefquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:03 schreef Py het volgende:
[..]
Niet mee eens. Huub ligt veel beter in de groep. Hij wordt door iedereen als de leider in de kooi gezien. 2x op iemand inpraten en hij heeft weer extra backup.
Lieke heeft alleen Huub. Ze is gewoon zijn bitch. Hij doet alles wat hij wil (inclusief datgene wat nodig is om Lieke als backup en neukertje te houden zolang dat hem zint). De rest knalt haar er direct uit op het moment dat Huub zich loskoppelt van haar.
Is dat zo? Ik krijg het idee dat de groep langzaam er over eens begint te worden dat Dennis de sjaak is. En Huub heeft het voortouw. Jaap is blij om weer met Huub te spelen, maar hij moet Lieke ook niet. Brian doet met Huub mee richting Dennis. Alleen Amanda en Nadia moeten voor de verhaallijn er nog even iets langer over doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wat ik al schreef
ze zou zowiezo de villa ingaan
als ze zonder het stempel "neukertje van huub" binnen was gekomen weet ik niet hoe het gelopen zou zijn
denk dat ze het wel goed met brian had kunnen vinden (denk aan tamara)
maar de positie van huub is nu van dien aard dat iedereen hem weg wil hebben,incluis jaap
want stel voor dat de winnaar dmv sms uitgeroepen wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |