Je bedoelt dat hij bezig is zijn neukvaardigheidsbewijs te behalen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
we zijn er eindelijk uit
we weten waar dennnix voor staat in de villa
hehe hij heeft het ons wel moeilijk gemaakt
Hij is geen homo
hij's nog mooier dan de "doelen" van tas
En natuurlijk het vet uit zijn onderkin laten wegzuigen bij 'de Bergman"quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij bezig is zijn neukvaardigheidsbewijs te behalen?![]()
De mogelijkheden zijn legio bij Dennix.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En natuurlijk het vet uit zijn onderkin laten wegzuigen bij 'de Bergman"
somethig like thatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij bezig is zijn neukvaardigheidsbewijs te behalen?![]()
Het begin had ik gemist.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:46 schreef riri het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)atasia.avi_plain.xml
wat een in en intriest mens die natasia...die is echt rijp om opgenomen te worden....dat kinderen bij zo'n gewelddadige moeder mogen blijven....je voelt nu al op je klompen aan,als je goed naar lichaamstaal kijkt,dat dat mens gevaarlijk is....huub en lieke moeten gewoon vrezen voor dat mens als ze de kooi uit zijn...die houdt het echt niet bij een klap dan
Hmz. Ik zie wel overeenkomsten tussen situatie Lieke toen en nu.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:54 schreef riri het volgende:
Lieke en Imke over het pestgedrag wat ze vroeger hebben ervaren...imke om haar dik zijn...ze spuugden haar...en lieke die op school het vriendinnetje was van het populairste meisje en dat meisje liet lieke op een gegeven moment vallen...vanaf dat moment werd ze gepest....
O.. ik dacht dat Jaap het van de week als een geste naar zijn 'vrienden' had gedaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:06 schreef Djeda het volgende:
Lieke en Huub betalen Jaap een aantal punten om afentoe in de MB te slapen. Vanavond slapen ze er ook weer.
Dus Jaap moet de MBR zomaar aan Huub en Lieke geven, anders is hij triestquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:12 schreef Clank het volgende:
[..]
O.. ik dacht dat Jaap het van de week als een geste naar zijn 'vrienden' had gedaan.
Maar bij Jaap draait de hele wereld om wat het 'schuift'... triest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |