Waarom moet die stinkmuil eigenlijk extensions?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
DOB komt toch om 11.00 uur, is dat alleen voor Lieke of krijgt Mata Hari vandaag extentions?
Dan mag ze haar vieze nest wel eens uitkomen.
Ze is zoooooooo verdrietig, dat haar kan eeeeeeeeeeecht niet meer, jank, jank,quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom moet die stinkmuil eigenlijk extensions?
Dat mokkel zal er net zo debiel mee omgaan als Amanda......en nog langer er aan zitten klooien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is zoooooooo verdrietig, dat haar kan eeeeeeeeeeecht niet meer, jank, jank,
Ik mag hopen dat als de tang erop gaat, heur haar er met plukken tegelijk uit zal vallen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat mokkel zal er net zo debiel mee omgaan als Amanda......en nog langer er aan zitten klooien.
Dat vrees ik ook, nog een met een bos stro op haar harses.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat mokkel zal er net zo debiel mee omgaan als Amanda......en nog langer er aan zitten klooien.
Imke is wel een hele aardige meid hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:09 schreef Lobasca het volgende:
DOB heeft weer een varken gestuurd..
Die zal Lieke wel weer een avond make-up voor de hele dag gevenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:02 schreef StephanL het volgende:
Iemand van DOB voor Lieke
maar ze lijkt op een varken..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Imke is wel een hele aardige meid hoor.![]()
apart hoeft niet altijd vies te zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:10 schreef Starlie het volgende:
Wat een apart luchtje zeg...... oftewel... GATVER wat een stinkgeur...
Maar vaak toch wel, anders zeggen ze wel: Wat een lekker luchtje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
apart hoeft niet altijd vies te zijn.
Py, nu je ava veranderen, ik krijg er kots neigingen van.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Py, nu je ava veranderen, ik krijg er kots neigingen van.
On Topic, Imke is wel erg aardig, een lief varken dus..
Helemaal mee eens, ik mis je apie, die is veel leukerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Py, nu je ava veranderen, ik krijg er kots neigingen van.
On Topic, Imke is wel erg aardig, een lief varken dus..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik mis je apie, die is veel leuker![]()
Wij zien nog steeds dat lelijke tieten gezicht..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:34 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb sinds deze post al mn apie weer![]()
Ooooooooooooooooooooooo. PM ook gelezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wij zien nog steeds dat lelijke tieten gezicht..
nou omdat euuuhquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom moet die stinkmuil eigenlijk extensions?
Hee daar is het apie weer, stukken beterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:37 schreef Py het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooo. PM ook gelezen![]()
Thnx voor de attentie. Denk dat ik al weet wat er is gebeurd.
Ga t ff fixen![]()
En miss Panodrama is natuurlijk een BN-er.... denkt ze..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nou omdat euuuh
dob graag bn'rs doet ?
Ik heb de agenda van vandaag niet bij de hand, maar ze krijgt vanmiddag wel visite, dat wist je waarschijnlijk al.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:39 schreef milk-shake het volgende:
nou ...(nog een keer) weet iemand of er vandaag nog iets op de agenda staat voor de verjaardag van Lieke????????
Ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:39 schreef milk-shake het volgende:
nou ...(nog een keer) weet iemand of er vandaag nog iets op de agenda staat voor de verjaardag van Lieke????????
De ouders van Lieke komen, haar zus en voor Huub heeft ze Jorisquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:39 schreef milk-shake het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee daar is het apie weer, stukken beter![]()
we horen iig nada niet meer geil kreunen... zou ze zich toch een heel klein beetje ietsie pietsie schamen dat ze zich door een homo laat naaien?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:46 schreef beequeen het volgende:
Dennix probeert weer te bewijzen dat hij niet gay is.![]()
Ach, dat faken kennen we inmiddels wel, daar hoeft ze haar best niet meer voor te doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
we horen iig nada niet meer geil kreunen... zou ze zich toch een heel klein beetje ietsie pietsie schamen dat ze zich door een homo laat naaien?
dennix is geen homo ZELFS niet biquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
we horen iig nada niet meer geil kreunen... zou ze zich toch een heel klein beetje ietsie pietsie schamen dat ze zich door een homo laat naaien?
was ook de enige keer dat 'ie zich niet stellig achter 'geen uitspraak' probeerde te verschuilen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:56 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dennix is geen homo ZELFS niet bi
heeft hij gisteren zelf verteld
dat jij nog wijs kan worden uit dat tentenkamp..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:56 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel, hij kan echt niet op de normale manier komen, het eindigt altijd in handwerk of een blowjob.
Edit: Nog maar een poging dan.![]()
Die fake neukpartijen van die 2 lijken nog het meest op een partijtje vrij worstelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat jij nog wijs kan worden uit dat tentenkamp..
Oeps nu hoor ik nada wel...dan zit 'ie vast in d'r reet te schuiven.
we zijn er eindelijk uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
was ook de enige keer dat 'ie zich niet stellig achter 'geen uitspraak' probeerde te verschuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |