Waarom moet die stinkmuil eigenlijk extensions?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
DOB komt toch om 11.00 uur, is dat alleen voor Lieke of krijgt Mata Hari vandaag extentions?
Dan mag ze haar vieze nest wel eens uitkomen.
Ze is zoooooooo verdrietig, dat haar kan eeeeeeeeeeecht niet meer, jank, jank,quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom moet die stinkmuil eigenlijk extensions?
Dat mokkel zal er net zo debiel mee omgaan als Amanda......en nog langer er aan zitten klooien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is zoooooooo verdrietig, dat haar kan eeeeeeeeeeecht niet meer, jank, jank,
Ik mag hopen dat als de tang erop gaat, heur haar er met plukken tegelijk uit zal vallen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat mokkel zal er net zo debiel mee omgaan als Amanda......en nog langer er aan zitten klooien.
Dat vrees ik ook, nog een met een bos stro op haar harses.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat mokkel zal er net zo debiel mee omgaan als Amanda......en nog langer er aan zitten klooien.
Imke is wel een hele aardige meid hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:09 schreef Lobasca het volgende:
DOB heeft weer een varken gestuurd..
Die zal Lieke wel weer een avond make-up voor de hele dag gevenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:02 schreef StephanL het volgende:
Iemand van DOB voor Lieke
maar ze lijkt op een varken..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Imke is wel een hele aardige meid hoor.![]()
apart hoeft niet altijd vies te zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:10 schreef Starlie het volgende:
Wat een apart luchtje zeg...... oftewel... GATVER wat een stinkgeur...
Maar vaak toch wel, anders zeggen ze wel: Wat een lekker luchtje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
apart hoeft niet altijd vies te zijn.
Py, nu je ava veranderen, ik krijg er kots neigingen van.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Py, nu je ava veranderen, ik krijg er kots neigingen van.
On Topic, Imke is wel erg aardig, een lief varken dus..
Helemaal mee eens, ik mis je apie, die is veel leukerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Py, nu je ava veranderen, ik krijg er kots neigingen van.
On Topic, Imke is wel erg aardig, een lief varken dus..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik mis je apie, die is veel leuker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |