Trusten yvonnequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:33 schreef yvonne het volgende:
Heeft het nut hier te tvpen?
Ik ga slapen enzo. Dus eeh. geen rel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:33 schreef yvonne het volgende:
Dag hoekelepoepeliewurMpiequote:
ssst zachtjes tikken. Ladidadidadida slaaptquote:
Neen vandaar dat dit misschien in ONZ zit...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:33 schreef yvonne het volgende:
Mwoach, 20 is ook leuk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:36 schreef Paramnesia het volgende:
Je hebt je kans gemist Yvonne, ik ben 2 dagen geen 19 meer.![]()
Weet ik... Ik zal haar eens gaan verwennenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ssst zachtjes tikken. Ladidadidadida slaapt![]()
quote:
Beter klaagt ze over dr verlepte piskut.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:36 schreef masterblackmesa het volgende:
[..]
Neen vandaar dat dit misschien in ONZ zit...
*zhe-devill klaagt jullie straks allemaal een voor een aan voor smaad*
Kut, ieder contact met dames onder de 17-18 voelt pedo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:39 schreef Noorseviking het volgende:
Hoe voelt het om geen tiener meer te zijn?
Wil je ooit nog een unban als het bekende probleem zich weer voordoet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..over verlepte oude..eh...juist. Over verlepte ouderen gesproken
Ik heb me toch ook netjes uitgedrukt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je ooit nog een unban als het bekende probleem zich weer voordoet?
ladidaidaida heeft een kut als een windtunnel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:40 schreef opgebaarde het volgende:
a gut, TS heeft een terminale verkoudheid opgelopen bij het beffen
alle mannen zijn doodquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:43 schreef Maki-maki. het volgende:
Alle hoeren zijn vrouw.
http://www.google.com/search?q=manhoer&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-38,GGGL:enquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:43 schreef Maki-maki. het volgende:
Alle hoeren zijn vrouw.
* Ps2K kijkt naar klootzakquote:
Zoiets heet sekstraiteur.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?q=manhoer&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-38,GGGL:en
Te laatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
* Ps2K kijkt naar klootzak
ey... ik heb er veel plezier van, ik wil hem niet dood
*Tovert konijn uit hoed*quote:
dat is zo passéquote:
Je zou er eens een dag een moeten uitproberen daarna kun je gewoon niet meer zonderquote:
Ow... ik heb een rijke fantasie en denk veel in plaatjes... neen geen konijnen aubquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is zo passé
konijnen uit je brazilliaanse waxgleuf trekken, dat is de nieuwe rage
heb ik gehoord
in de wandelgangen
Kan je niet lezen ofzo, hij had het over vrouwenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?q=manhoer&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-38,GGGL:en
Palingen dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ow... ik heb een rijke fantasie en denk veel in plaatjes... neen geen konijnen aub![]()
Ik ben een man.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo, hij had het over vrouwen
Of voelde je je aangesproken![]()
Beetje extreem om een konijn je gleuf in te duwen, gadverdammequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is zo passé
konijnen uit je brazilliaanse waxgleuf trekken, dat is de nieuwe rage
heb ik gehoord
in de wandelgangen
dat kan bij mannen ook hoor, waar is je fantasiequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow dus fistfucken zit er ook niet meer in![]()
Wat? Er kunnen ook kinderen in...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Beetje extreem om een konijn je gleuf in te duwen, gadverdamme
Doen ze alleen in braziliaanse waxgleuven,quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Beetje extreem om een konijn je gleuf in te duwen, gadverdamme
Juist welquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow dus fistfucken zit er ook niet meer in![]()
Eurmquote:
Ik pass maar kunnen we een topicje van jou verwachten in SEX?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat kan bij mannen ook hoor, waar is je fantasie
neuhquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik pass maar kunnen we een topicje van jou verwachten in SEX? [ afbeelding ]
Pfff iedereen weet dat de ooievaar het kind komt langsbrengen. De vrouw "verstopt" het kind en verast manlief ermee.quote:
Over schaamhaar scheren, aaaah toe!quote:
kijk eens schat, een kind, een aansteker en een bus deo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff iedereen weet dat de ooievaar het kind komt langsbrengen. De vrouw "verstopt" het kind en verast manlief ermee.
zijn er mensen die dat scheren dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Over schaamhaar scheren, aaaah toe!
We zijn er bijna.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:00 schreef Maki-maki. het volgende:
Dit gaat richting bonken en slierten.
Aaansteker en een bus deoquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zijn er mensen die dat scheren dan?
Wat doe jij eigenlijk allemaal voor een breezer ananas?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
HELEMAAL NIET !
Kind.. mwoahquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kijk eens schat, een kind, een aansteker en een bus deo.
verassing!
Verkapte bekentenis dat jij het dus was die zijn oorharen probeerde weg te branden met een aansteker?quote:
je gevatte opmerking uit moeten leggen is pwndquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kind.. mwoah
Aansteker.. vette shit
Deo.. niet strikt noodzakelijk voor mannen, vrouwen kicken nl. op de cro magnon geur die wij radieeren na een dag hard werken
nou, zo zie je maar weer,zijn we tóch nog op geheel natuurlijke wijze bij de sliertjes en bonkjes aangekomen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:04 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Lekker de verschroeide restjes bij elkaar likken..
Beter dát dan bonkjes en slierkjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:04 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Lekker de verschroeide restjes bij elkaar likken..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, zo zie je maar weer,zijn we tóch nog op geheel natuurlijke wijze bij de sliertjes en bonkjes aangekomen.
Hmmm neen. Sliertjes en bonkjes is meer shoarma + knoflook saus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, zo zie je maar weer,zijn we tóch nog op geheel natuurlijke wijze bij de sliertjes en bonkjes aangekomen.
klootzakken!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:07 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Kuthoeren zijn het. Allemaal.
rode knoflooksaus ja, bweheh heh he hequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmmm neen. Sliertjes en bonkjes is meer shoarma + knoflook saus.
knoflook.... *kwijl*
In jouw beddengoedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:09 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Diep. Elke keer tot bloedens toe, bloedslet.
Als die gast van de shoarma boer zegt van: Yo gast neem zo'n pepermuntje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
rode knoflooksaus ja, bweheh heh he he
kom, gaan we samen naar de [KEL]quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:09 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Diep. Elke keer tot bloedens toe, bloedslet.
Euh? Serieus is die shit strikt noodzakelijk? Geen beddengoed nogquote:
viespeukquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Euh? Serieus is die shit strikt noodzakelijk? Geen beddengoed nog
Och och, gelukkig hebben vrouwen zuigzucht. Lost heel wat problemen preventief op.quote:
Heb ook nog geen wasmachine, dus het had niet uitgemaaktquote:
En dan lekker tongzoenenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:13 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Och och, gelukkig hebben vrouwen zuigzucht. Lost heel wat problemen preventief op.
Je slikt maar door kreng. Nadat we klaar zijn is het afgelopen, geen getroetel meer.quote:
*Yvonne slikt mijn tong door en mijn tong reist door haar slokdamr, maag, twaalfvingerige darm, dunne darm,dikke darm en tot slot de endeldarm*quote:
he yvonne...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:33 schreef yvonne het volgende:
Niemand zegt er wat van omdat het waar isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
he yvonne...
wat is dit nou?
zitten ze ons te vernederen dat puistentuig!
gvd nog us aan toe zeg!
zeg er nou iets van!
Kijk een banaan!!!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
he yvonne...
wat is dit nou?
gvd nog us aan toe zeg!
zeg er nou iets van!
Dan gaan ze huilenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
he yvonne...
wat is dit nou?
gvd nog us aan toe zeg!
zeg er nou iets van!
ja?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:37 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Beter klaagt ze over dr verlepte piskut.
hmmmmmmmm geil een banaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:26 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Kijk een banaan!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik kan de TT wel even aanpassen hoor.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:24 schreef Noorseviking het volgende:
De topic van paultjuh is leuker [ afbeelding ]
Censuur ende repressie!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef Maisnon het volgende:
*tover komkommer uit ah tasje*quote:
Poekie!!quote:
Boeiequote:
Inderdaadquote:
Weeral een vrouw die niet tegen een gebbetje kan. Tsk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef Maisnon het volgende:
bah wenie wat voor tuig jij neukt maar goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:00 schreef Maki-maki. het volgende:
Dit gaat richting bonken en slierten.
Wass zum teufel ist ein gebbeltje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:28 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Weeral een vrouw die niet tegen een gebbetje kan. Tsk.
Bek houden, op je knietjes. Je weet hoe het moet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
bah wenie wat voor tuig jij neukt maar goed
kzal een kipje slachten op zijn door zaad doordrenkte beddegoedquote:
Als Paultjuh dood is wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:29 schreef Litso het volgende:
Gezellig hier?
POEKIE!quote:
Jij maki niets meer klaar!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:30 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Bek houden, op je knietjes. Je weet hoe het moet.
!!@#$#$%^&*^$quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Onze oligofreen wil ook eens aandacht...
maar is poekiequote:
mIJN poekie is liefquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
POEKIE!
*aaai*
dan klauwem die kut poekies mij altijd
liever puppies
puppie lief!
*aai*
lief panda hondje!
Alle poekies gaan een keer dood...quote:
smeer er wat bebogeen op, dat is helpenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
panda hondje > poekiequote:
Te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, dood..
ernstige griep is goed genoeg
ik ben wel verkouwequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, dood..
ernstige griep is goed genoeg
Doei Paultjuhquote:
En jij gauw die bonken en slierken terugspuwenquote:
Dat is dan wel weer jammer.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh gaat dood
Ban jij Paultjuhhh ff?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dit 'm?
limbabwaans eten in general...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
limburgse vlaaien zijn vies !
Truequote:
Alleen als je meehelpt Paultjuh te laten sterven, langzaam en pijnlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dit 'm?
Ranzig wijf, ik kreeg een mental image.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij gauw die bonken en slierken terugspuwen
Dan kom je wel op het nieuwsquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen als je meehelpt Paultjuh te laten sterven, langzaam en pijnlijk.
Jeeeeeeujquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:38 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ranzig wijf, ik kreeg een mental image.
Ligt eraan hoeveel jij die geestelijk uitgedaagde amoebe wil vernederen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dit 'm?
zhe wat doe je gekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Paramnesia Is een flikker!!!!!!!!!!
tjah naamtopics vragen om naamtopics!
sorry hoor reetridder!!!!!!!!!!![]()
Ik ook, maar ik ben ondertussen al afgestomptquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:38 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ranzig wijf, ik kreeg een mental image.
Over welke hebben we het nu?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:39 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel jij die geestelijk uitgedaagde amoebe wil vernederen?
Wat ben je toch schattigquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Paramnesia Is een flikker!!!!!!!!!!
tjah naamtopics vragen om naamtopics!
sorry hoor reetridder!!!!!!!!!!![]()
moet je verder zoekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zoek een baggertopic
Gaat heen en vier bot je lusten. Voor mijn part allemaal. Alletwee?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Over welke hebben we het nu?
FIETS FF DOOR AUB!!!!?????quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zoek een baggertopic
Dit is toch een stuk gezelligerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:
GVD en dan komt die maisnon eraan en die sluit zoiets en dit mag wel??????????
djezus hoeveel heeft men betaald voor dit topic nou?
NOUNOU????????
![]()
In KLB staan er genoeg. Zo niet, open ik er wel weer een over Talpa.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zoek een baggertopic
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Dit is toch een stuk gezelliger
[..]
In KLB staan er genoeg. Zo niet, open ik er wel weer een over Talpa.
Doe eens liefquote:
Mijn baklava komt omhoog.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Paultjuhh_zhe_cleveland_steamrolling.avi
Neuk jij nou echt met iemand die zich poedelewoepsie noemt?!quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuk jij nou echt met iemand die zich poedelewoepsie noemt?!
Op z'n hondjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
hahaa nuuttttttttquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mocht je willen dat je dr zou sexen wehehhehehequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ze is anders heel tof![]()
Lijkt ze ook op een poedel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
eh ik vin je fiets erg leukie hoorquote:
Moet jij niet een of andere PUBer versieren ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mocht je willen dat je dr zou sexen wehehhehehe
Neequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet jij niet een of andere PUBer versieren ?![]()
Dat vond je van Enter ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
De opblaaspop?quote:
quote:
hij is zijn pompje kwijt hij moet haar eerst blowen!quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hij is zijn pompje kwijt hij moet haar eerst blowen!![]()
* zG schuift uit solidariteit zijn bordje even weg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En terecht, onze oven is kapot en niemand heeft de moeite genomen om het ergens te kopen.
En van wel meerquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En van wel meer. Jongetjes *zucht*
* Maki-maki. duikt mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar goed, Paultjuhh trekt het gemiddelde aantal chromosomen zodanig omlaag dat ik m'n bed maar 's op ga zoeken. Avé, allen.
Maf zequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:01 schreef Maki-maki. het volgende:
Nou, welterusten dan maar. Iedereen is met je mee gaan slapen.
walgelijk die films zeg!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:58 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ga je met haar naar Saw 4 lachu joh![]()
worden speciaal gemaakt voor mensen die niet tegen diepgang kunnen in een film.quote:
ik vind die maker echt sick!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
worden speciaal gemaakt voor mensen die niet tegen diepgang kunnen in een film.
Verdammt, ik kan mijzelf gewoon niet voorstellen dat jij het sterkte was van al die miljoen die vrijgelaten werden tijdens het hoogtepunt op een achterbank.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar goed, Paultjuhh trekt het gemiddelde aantal chromosomen zodanig omlaag dat ik m'n bed maar 's op ga zoeken. Avé, allen.
quote:
sorry paquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:10 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Verdammt, ik kan mijzelf gewoon niet voorstellen dat jij het sterkte was van al die miljoen die vrijgelaten werden tijdens het hoogtepunt op een achterbank.
hoekelepoepeliewurMpiequote:
*datdebliksemjemogeraketzt*quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:36 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Het is de schuld van je moeke.
quote:
Geweldiggggggggquote:
Ja jullie 2.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Geweldigggggggg![]()
Kijk wij kunnen hierom lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Ja toen de titel nog begon met Zhe-devilll. Nu is het een verlepte piskut topic.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Is dit em?
Bespeur ik daar jaloezie??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja toen de titel nog begon met Zhe-devilll. Nu is het een verlepte piskut topic.
Op mijn eigen topic. eeh okequote:
Je kunt altijd een warme spons eromheenvouwen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:58 schreef Paramnesia het volgende:
Godverdomme (sorry Ladidadida), wat zou ik nu graag een Fokster aan mijn penis gereigd zien.
Kun je me een beschrijving van de ervaring geven.quote:Op zondag 14 oktober 2007 07:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je kunt altijd een warme spons eromheenvouwen.
WAT EEN TAALquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:58 schreef Paramnesia het volgende:
Godverdomme (sorry Ladidadida), wat zou ik nu graag een Fokster aan mijn penis gereigd zien.
Die worden ook weer koud he?quote:Op zondag 14 oktober 2007 07:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Je kunt altijd een warme spons eromheenvouwen.
Duoposten is ok.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:16 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Waarom 2 posts achter elkaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |