Poekie!!quote:
Boeiequote:
Inderdaadquote:
Weeral een vrouw die niet tegen een gebbetje kan. Tsk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik kan de TT wel even aanpassen hoor.
bah wenie wat voor tuig jij neukt maar goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:00 schreef Maki-maki. het volgende:
Dit gaat richting bonken en slierten.
Wass zum teufel ist ein gebbeltje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:28 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Weeral een vrouw die niet tegen een gebbetje kan. Tsk.
Bek houden, op je knietjes. Je weet hoe het moet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
bah wenie wat voor tuig jij neukt maar goed
kzal een kipje slachten op zijn door zaad doordrenkte beddegoedquote:
Als Paultjuh dood is wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:29 schreef Litso het volgende:
Gezellig hier?
POEKIE!quote:
Jij maki niets meer klaar!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:30 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Bek houden, op je knietjes. Je weet hoe het moet.
!!@#$#$%^&*^$quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Onze oligofreen wil ook eens aandacht...
maar is poekiequote:
mIJN poekie is liefquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
POEKIE!
*aaai*
dan klauwem die kut poekies mij altijd
liever puppies
puppie lief!
*aai*
lief panda hondje!
Alle poekies gaan een keer dood...quote:
smeer er wat bebogeen op, dat is helpenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
panda hondje > poekiequote:
Te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, dood..
ernstige griep is goed genoeg
ik ben wel verkouwequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, dood..
ernstige griep is goed genoeg
Doei Paultjuhquote:
En jij gauw die bonken en slierken terugspuwenquote:
Dat is dan wel weer jammer.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh gaat dood
Ban jij Paultjuhhh ff?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dit 'm?
limbabwaans eten in general...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
limburgse vlaaien zijn vies !
Truequote:
Alleen als je meehelpt Paultjuh te laten sterven, langzaam en pijnlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dit 'm?
Ranzig wijf, ik kreeg een mental image.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij gauw die bonken en slierken terugspuwen
Dan kom je wel op het nieuwsquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen als je meehelpt Paultjuh te laten sterven, langzaam en pijnlijk.
Jeeeeeeujquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:38 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ranzig wijf, ik kreeg een mental image.
Ligt eraan hoeveel jij die geestelijk uitgedaagde amoebe wil vernederen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dit 'm?
zhe wat doe je gekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Paramnesia Is een flikker!!!!!!!!!!
tjah naamtopics vragen om naamtopics!
sorry hoor reetridder!!!!!!!!!!![]()
Ik ook, maar ik ben ondertussen al afgestomptquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:38 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ranzig wijf, ik kreeg een mental image.
Over welke hebben we het nu?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:39 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel jij die geestelijk uitgedaagde amoebe wil vernederen?
Wat ben je toch schattigquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Paramnesia Is een flikker!!!!!!!!!!
tjah naamtopics vragen om naamtopics!
sorry hoor reetridder!!!!!!!!!!![]()
moet je verder zoekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zoek een baggertopic
Gaat heen en vier bot je lusten. Voor mijn part allemaal. Alletwee?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Over welke hebben we het nu?
FIETS FF DOOR AUB!!!!?????quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zoek een baggertopic
Dit is toch een stuk gezelligerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:
GVD en dan komt die maisnon eraan en die sluit zoiets en dit mag wel??????????
djezus hoeveel heeft men betaald voor dit topic nou?
NOUNOU????????
![]()
In KLB staan er genoeg. Zo niet, open ik er wel weer een over Talpa.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zoek een baggertopic
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Dit is toch een stuk gezelliger
[..]
In KLB staan er genoeg. Zo niet, open ik er wel weer een over Talpa.
Doe eens liefquote:
Mijn baklava komt omhoog.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Paultjuhh_zhe_cleveland_steamrolling.avi
Neuk jij nou echt met iemand die zich poedelewoepsie noemt?!quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuk jij nou echt met iemand die zich poedelewoepsie noemt?!
Op z'n hondjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
hahaa nuuttttttttquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mocht je willen dat je dr zou sexen wehehhehehequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ze is anders heel tof![]()
Lijkt ze ook op een poedel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
eh ik vin je fiets erg leukie hoorquote:
Moet jij niet een of andere PUBer versieren ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mocht je willen dat je dr zou sexen wehehhehehe
Neequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet jij niet een of andere PUBer versieren ?![]()
Dat vond je van Enter ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
De opblaaspop?quote:
quote:
hij is zijn pompje kwijt hij moet haar eerst blowen!quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hij is zijn pompje kwijt hij moet haar eerst blowen!![]()
* zG schuift uit solidariteit zijn bordje even weg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En terecht, onze oven is kapot en niemand heeft de moeite genomen om het ergens te kopen.
En van wel meerquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En van wel meer. Jongetjes *zucht*
* Maki-maki. duikt mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En van wel meer. Jongetjes *zucht*
Maar goed, Paultjuhh trekt het gemiddelde aantal chromosomen zodanig omlaag dat ik m'n bed maar 's op ga zoeken. Avé, allen.
Maf zequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:01 schreef Maki-maki. het volgende:
Nou, welterusten dan maar. Iedereen is met je mee gaan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |