Trusten yvonnequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:33 schreef yvonne het volgende:
Heeft het nut hier te tvpen?
Ik ga slapen enzo. Dus eeh. geen rel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:33 schreef yvonne het volgende:
Dag hoekelepoepeliewurMpiequote:
ssst zachtjes tikken. Ladidadidadida slaaptquote:
Neen vandaar dat dit misschien in ONZ zit...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:33 schreef yvonne het volgende:
Mwoach, 20 is ook leuk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:36 schreef Paramnesia het volgende:
Je hebt je kans gemist Yvonne, ik ben 2 dagen geen 19 meer.![]()
Weet ik... Ik zal haar eens gaan verwennenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ssst zachtjes tikken. Ladidadidadida slaapt![]()
quote:
Beter klaagt ze over dr verlepte piskut.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:36 schreef masterblackmesa het volgende:
[..]
Neen vandaar dat dit misschien in ONZ zit...
*zhe-devill klaagt jullie straks allemaal een voor een aan voor smaad*
Kut, ieder contact met dames onder de 17-18 voelt pedo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:39 schreef Noorseviking het volgende:
Hoe voelt het om geen tiener meer te zijn?
Wil je ooit nog een unban als het bekende probleem zich weer voordoet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..over verlepte oude..eh...juist. Over verlepte ouderen gesproken
Ik heb me toch ook netjes uitgedrukt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je ooit nog een unban als het bekende probleem zich weer voordoet?
ladidaidaida heeft een kut als een windtunnel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:40 schreef opgebaarde het volgende:
a gut, TS heeft een terminale verkoudheid opgelopen bij het beffen
alle mannen zijn doodquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:43 schreef Maki-maki. het volgende:
Alle hoeren zijn vrouw.
http://www.google.com/search?q=manhoer&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-38,GGGL:enquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:43 schreef Maki-maki. het volgende:
Alle hoeren zijn vrouw.
* Ps2K kijkt naar klootzakquote:
Zoiets heet sekstraiteur.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?q=manhoer&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-38,GGGL:en
Te laatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
* Ps2K kijkt naar klootzak
ey... ik heb er veel plezier van, ik wil hem niet dood
*Tovert konijn uit hoed*quote:
dat is zo passéquote:
Je zou er eens een dag een moeten uitproberen daarna kun je gewoon niet meer zonderquote:
Ow... ik heb een rijke fantasie en denk veel in plaatjes... neen geen konijnen aubquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is zo passé
konijnen uit je brazilliaanse waxgleuf trekken, dat is de nieuwe rage
heb ik gehoord
in de wandelgangen
Kan je niet lezen ofzo, hij had het over vrouwenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?q=manhoer&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-38,GGGL:en
Palingen dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ow... ik heb een rijke fantasie en denk veel in plaatjes... neen geen konijnen aub![]()
Ik ben een man.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo, hij had het over vrouwen
Of voelde je je aangesproken![]()
Beetje extreem om een konijn je gleuf in te duwen, gadverdammequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is zo passé
konijnen uit je brazilliaanse waxgleuf trekken, dat is de nieuwe rage
heb ik gehoord
in de wandelgangen
dat kan bij mannen ook hoor, waar is je fantasiequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow dus fistfucken zit er ook niet meer in![]()
Wat? Er kunnen ook kinderen in...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Beetje extreem om een konijn je gleuf in te duwen, gadverdamme
Doen ze alleen in braziliaanse waxgleuven,quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Beetje extreem om een konijn je gleuf in te duwen, gadverdamme
Juist welquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow dus fistfucken zit er ook niet meer in![]()
Eurmquote:
Ik pass maar kunnen we een topicje van jou verwachten in SEX?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat kan bij mannen ook hoor, waar is je fantasie
neuhquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik pass maar kunnen we een topicje van jou verwachten in SEX? [ afbeelding ]
Pfff iedereen weet dat de ooievaar het kind komt langsbrengen. De vrouw "verstopt" het kind en verast manlief ermee.quote:
Over schaamhaar scheren, aaaah toe!quote:
kijk eens schat, een kind, een aansteker en een bus deo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff iedereen weet dat de ooievaar het kind komt langsbrengen. De vrouw "verstopt" het kind en verast manlief ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |